DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Mara

HOi Wilma

Ow wat spannend zeg, het tweede eitje bij Veronica.

Wat erg nu dat je lid bent van de Zonnenbloem en niemand komt. Ik hoop dat er gauw iemand bij haar langs gaat. Als ik wat dichterbij zou wonen, zou ik graag een keertje bij haar langs gaan.

Doe je haar de groetjes van me?

mara

Anja

Hoi Wilma,

Goed zeg een 2de eitje. Gefeliciteerd zeg. Ben benieuwd hoe het gaat lopen hoor.

Heb zo meteen een verrassing voor je.

Groetjes Anja

Wilma1

Ja ik hoop dat het lukt Eugenie! En de groetjes doe ik reglmatig van jullie en moet weer de groetjes terug doen, van haar, ze vind het erg lief!


Ik sta op de uitkijk Anja!!!!!  ;D

Wel opschieten  ::) want ik krijg zo visite en dan ga ik zitten draaien op mijn stoel, omdat ik wil kijken!!!!!  :P
;D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hier ben ik al.



en een filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=BnVWOjnP9yE

De rest staat in mijn boekje.

Geniet er van.

groetjes Anja

Caroline

Ik kom je ook even mijn filmpje brengen.  ;)

Veel kijkplezier.  :D




Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Wilma

Wat een verrassing zeg!  :D

Mara

Wilma1

Ooooccchhhhhh die lieve Beauty  :-* :-* :-* :-* ik hoor het bekende "headbang" geluidje  ;D .... een beetje op het laatste  ;D .... dan gaat ie meestal met zijn kop hard op en neer  ::) :P heeft ie van Ruby en Coco en hij doet dat nog steeds  ;D

Als je een paar X "papagaaitje leef je nog" gaat fluiten, zal het het vast weer gaan nadoen  :D hij kent het wel!!!! Gaat het met Macy ook goed ??? Is niet bang en voorzichtig met de nieuwelingen ???

En Caroline weer "oma" ohoh wat gaaf allemaal en in mijn valken boekje, zóóóóó lie zeg.... wat een apart gevoel zal je dat gegeven worden!!!!

Gefeliciteerd "oma"  :D ;)[

:D Wilma/size]


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Macy mag ik ook gewoon kroelen maar voelt zich even veiliger in de grote kooi. Ze moet eerst de kat uit de boom kijken.
Vanmiddag heb ik haar er toch maar even uit gehaald en ze speelt boven op de kooi.
Nu is ze uit zich zelf weer in de kooi gegaan en zit lekker gezellig naast Yella.

Groetjes Anja

Wilma1

In tegenoverstelling van Beauty, is Macy erg rustig. Ze kan alles wat nieuw is, op haar gemakje bekijken, soms zelf zonder van haar plekje te gaan  :D Beauty is een nieuwsgierig aagje die meteen op verkennig wil  ;D

Macy is vanuit het ei al niet zo op die handen, rare onberekenbare dingen, vind ze het, denk ik ??? ??? en toch laat ze zich met gemak knippen  :D

Haar kuif in een unicum, díe is zóóó'mooi vind ik!!! vergelijkbaar met een meisje met ontzettend lange wimpers  ;D  ;)

Ik hoor dat jullie ook blij zijn met de twee en ze in de grooep een angenaam vertoeven tegemoed gaan voor LIFE!!!!!!!!!

;) :-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi lief vrouwtje,

Wij zitten nu in een 5 ***** hotel. Met allemaal vriendjes en vriendinnetjes.
We mogen hier ook heel veel los en worden verwend met heel veel lekkers.

We hebben een hele mooie slaapplek...........heel ruim en er is wel plaats voor 20 valkjes ;D ;D ;D ;D

De mensen hier zijn erg lief maar ikke (Beauty) had al een mensenkind gebeten. Maar ik kon er niks aan doen hoor.

Ook heb ik een beetje gespeeld met iets op 4 poten en een hele lange staart. Een hond noemen ze dat. Die is me toch nieuwsgierig. Er is er nog 1 met een korte staart en die komt niet kijken.

De andere vriendjes en vriendinnetjes hebben ons verteld dat we zo meteen gaan douchen.

We hebben geen idee wat er gaat gebeuren maar we wachten het maar af.

We hebben het heel goed hier en we mogen hier altijd blijven.

Doe je de groetjes aan Coco en Ruby? En ook aan Joke en Jan?

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Beauty en Macy

Wilma1

2 december 2007, 12:42:30 #3595 Last Edit: 2 december 2007, 13:12:24 by Wilma1
:'( Ik krijg zojuist een droevig berichtje van Rianne.

Dusty lag dood in de voliere  :'(

Gisteren zag ze hem al zitten op de bodem met de vleugels wijd en ze was van plan morgen naar de DA te gaan...ook haar Noah lijkt niet helemaal in orde.... hopelijk heeft ze geen ziekte in haar voliere, want dan is ze straks alles kwijt  :o

Och Rian, ik duim voor je, dat het  verder goed afloopt en leef met je mee  :-\

Zo goed verzord en toch kan dit gebeuren, hoe is het mogelijk ???

http://www.youtube.com/watch?v=W5nV415bzYI
Dusty

Lieve Dusty,

Een mooi leventje
echter veel te kort


Dusty net bij Margreet, vorig jaar



Dusty van de week, bij Rianne.... nog niets aan de hand....


RUST ZACHT lieverd!!!!  :'( :-*


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat een verdrietig nieuws zeg.

Wilma en Rianne,

Heel veel sterkte met het verlies van jullie lieve Dusty.

Rust zacht lieve Dusty.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: Anja op  2 december 2007, 12:30:45
Hoi lief vrouwtje,

Wij zitten nu in een 5 ***** hotel. Met allemaal vriendjes en vriendinnetjes.
We mogen hier ook heel veel los en worden verwend met heel veel lekkers.

We hebben een hele mooie slaapplek...........heel ruim en er is wel plaats voor 20 valkjes ;D ;D ;D ;D

De mensen hier zijn erg lief maar ikke (Beauty) had al een mensenkind gebeten. Maar ik kon er niks aan doen hoor.

Ook heb ik een beetje gespeeld met iets op 4 poten en een hele lange staart. Een hond noemen ze dat. Die is me toch nieuwsgierig. Er is er nog 1 met een korte staart en die komt niet kijken.

De andere vriendjes en vriendinnetjes hebben ons verteld dat we zo meteen gaan douchen.

We hebben geen idee wat er gaat gebeuren maar we wachten het maar af.

We hebben het heel goed hier en we mogen hier altijd blijven.

Doe je de groetjes aan Coco en Ruby? En ook aan Joke en Jan?

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Beauty en Macy



Hoi lieve Beauty,
Wat fijn naast het droevige berichtje een fijn bericht te horen en wat dubbel dan ook nog!!

Wel voorzichtig zijn met wat je doet hoor en BIJTEN  :o ik weet dat 'je dát kan, maar je weet dat dat níet mag, hier werd je ook berispt  >:(

Ik vind het erg fijn dat jij samen met Macy een mooie plek hebt gevonden en nog vele vriendjes erbij nu  :D

Op het filmpje, zag ik je met een van de hondjes en je vleugels héél wijd doen, dát heeft vast indruk gemaakt op ze  ;D niet in hun pootjes bijten hoor   :o

Veel douche plezier, dat moet IK OOK nog gaan doen .... beetje laat, maar ach  ::)
;) :-* jou valkjes"mamma" die veel van je houdt


Dank je wel Anja, huilen en lachen, zit toch dichterbij elkaar dan we denken  :(



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Ik kan het nog steeds niet geloven... :'( Maar vogels laten pas op het laatste moment zien dat ze ziek zijn... misschien was er al langer iets aan de hand... Ik laat idd sectie verrichten, straks ben ik alles kwijt...

Peggy

Rianne en wilma,  sterkte met het verlies v Dusty  :'(

Die anja die anja toch ;  ze verwent je maar heerlijk hè met superr nieuws en gave foto's van B&M.
Top Anja!!

en alweer 2 eitjes geboren bij N&R.  Zal idd een fijne afleiding zijn voor Veronica.  Vervelend zeg voor haar dat ze zo vaak alleen zit.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier