DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Ik hou meer de mooie dingen vast, dan de nare dingen  ;) maar nu ff komt het terug en dat was wss ook wel gebeurt, omdat het dè tijd is, waarop alles in zo'n sneltreinvaart ging.

Ik ben erg blij dat ik voor Beauty en Macy een goed adres heb, want óók Ton zet zich geheel in voor al de valkjes al staat hij op de achtergrond  :D  ;) eigenlijk net als Piet toen.

Als IK weinig tijd had, deed hij alle dieren en doet ie nu nog hoor  ::) ;) maar het waren er ff ietsie meer  :o :P sámen hebben we dieren, al heb IK ze merendeels aangeschaft  ;D 

Jaaaa, díe Veronica .... ze is helemaal een beetje nerveus  ;D "als er iets niet goed gaat, roep ik héééél hard naar jou hoor" zei ze gisteren..... wát kan er nou fout gaan wat ík kan oplossen, zei ik daarop  ::) :P

Maar ik help haar wel hoor en mocht er wat worden geboren...... ik hoop het voor haar, al is het alleen maar een X om mee te maken  :D........ dan ga ik haar leren om ze meteen tam te maken of zo, een leuke bezigheid.

Ze heeft heel veel pijn  :-\ maar geniet zo van die dieren  :D die houden haar letterlijk "op de been"  :D en als dat met mijn hulp moet gebeuren, doe ik dat graag..... wat is nou een ritje Hoorn, om iemand gelukig te maken ???

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Toch wel fijn dat Veronica een vriendin heeft zoals jou! Spannend hoor, ik ga het hier zeker volgen.  :D

Mara

Wilma1

Ik heb wat foto's gezien van Beauty en Macy, in hun nieuwe huis. Zo te zien hebben ze het nú al naar hun zin.... met opgeheven kuifjes zitten ze bij Ton en Anja, dus geen tekenen van bangigheid voor al het vreemde  :D eerder een *Welkom Thuis* gevoel  ;D

Ik heb Joke gesproken en ze heeft er een goed gevoel over, Anja is op haar overgekomen als een lief zorgzaam vrouwtje en ze vind het fijn contact te houden  :D

Ze was, nadat ze weg waren, meteen met Jan ff boodschappen wezen doen, voor afleiding  :)....bij thuiskomen was het wel errug stil  :-\ geen "waak"valkjes meer  ;D Beauty liet altijd flink zijn stem horen zogauw hij de voordeur hoorde, als ze thuis kwamen  ;D

Hij zal nu nóg beter zijn best moeten doen bij Anja met meerdere mannen, om dáár bovenuit te komen  ::) :P ;D

Als jullie, naast standaard tissue's, óók oordopjes  ::) willen Anja en Ton....laat het maar weten dan breng ik die mee  ;D

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Geweldig!!! Je bent een engel ....

.... maar kijk je wel uit voor je eigen gezondheid??  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

30 november 2007, 21:12:10 #3574 Last Edit: 30 november 2007, 21:17:15 by Wilma1
voor dieren doe ik veel, hééééél veel!!!!!

Jawel hoor, ik heb een hele zak vol met "smoeltjes" van Petra gekregen  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Citaat van: Wilma1 op 30 november 2007, 21:12:10
voor dieren doe ik veel, hééééél veel!!!!!

Jawel hoor, ik heb een hele zak vol met "smoeltjes" van Petra gekregen  ;D


Dan is het goed.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


Wilma1

30 november 2007, 21:47:18 #3577 Last Edit: 30 november 2007, 21:49:24 by Wilma1
Mooi hè ?!!!!! én zóóó lief allebei... ik vind die kuifjes zo gaaf, meteen al omhoog!!! Tis wel raar  ::) dat ze zo ver zijn ineens  ;)


ga eens opzij, ik zie niks  ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja


Monky

Hi Wilma,

Ook even bij jou op bezoek.
Het zal aan de ene kant ook niet makkelijk zijn dat ze naar Anja zijn gegaan... zo ver weg... Maar het is aan de andere kant een heerlijke geruststelling dat ze een schitterende toekomst tegemoed gaan.
Je blijft altijd een binding houden met je vogels... of ze nu dichtbij of ver weg zijn.

Je kan ze nu in elk geval mooi volgen bij Anja.

Ik wil proosten op een goede toekomst van Beauty en Macy bij Anja en Ton :-*



Groetjes,
Monique

Peggy

Ik hoop dat je meer ''rust'' krijgt nu Wilma.  Jij en joke hebben de juiste keuze gemaakt en je valkjes zijn nu wel wat verder weg maar eigenlijk ook zo dichtbij;  anja en ton zullen je zeker op de hoogte blijven houden van alles en je bent daar altijd van harte welkom....effe een stukje rijden en dan kan je je schatjes alweer zien  ;D
Ben benieuwd hoe het gaat lopen met de eitjes bij veronica.

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Wilma,
Fijn dat Beauty en Macy het direct al zo naar hun zin hebben bij Anja.(Ik had ook niet anders verwacht :)  )
Ze zijn nu idd verweg, maar gelukkig kan jij hen nu goed volgen in het dagboekje van Anja.
Wat leuk dat er bij Veronica eitjes zijn!!!
Heerlijk zo iets positiefs om te kunnen volgen :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Hey Monique,
Mmmm lekker een proost op  B&M :P en ze zitten prima, hebben ook wéér goed getroffen, ik ben erg blij voor ze!

Hoi Peggy,
Het is zeker een hele goede keuze  :D ik ben erg blij dat Anja en Ton hebben gereageerd op de herplaatsing! Bij Veronica wordt druk gebroed!

Hoi Anke,
Tja ver, acht wát is ver....ver is de grens over  ;D dit is rijdbaar, ze eens te bezoeken! En ik kan ze volgen in haar boekje, ze hebben het idd nú al naar hun zin!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

HOi Wilma

Je zegt zelf al, wat is ver. Maar voor je gevoel is het ver omdat je niet nu zo in de auto stapt van laat ik eens even lekker op visite gaan maar dat je het van te voren moet afspreken en zo. Maar ze zijn supergoed terecht gekomen!!!

Mara

Wilma1

 :D ;)

Bij Veronica is het tweede eitje gelegd  :D ze vind het zó geweldig...Nikki en Rocky gaan om beurten zitten, eitje ordenen met hun snaveltjes, het gaat héél voorzichtig, zegt ze...

Ze geniet ervan steeds te kijken naar ze, zo drukdrukdruk doende  ;D en of ze bevrucht zijn ??? ach ze ziet het wel, ze zijn nu ff serieus bezig en lukt het niet ??? komt er nog wel een x de gelegenheid! vindt ze  :D

Ze mist het dat ik ook even niet kan komen, is lid van de Zonnebloem, maar er komt helemaal níenad even op bezoek, ze ziet dagelijk alleen maar 4 muren en haar dieren....och ik heb zo met haar te doen en ben al bezig de Zonnebloem te bellen of de boodschap "ziek" wel goed te wororden is gekomen, want zij ka'n even niets meer en dat is anders dan niet komen omdat je ziek bent.

Zt gaat altijd om de 2 weken en middagje heen, om iets te doen en niet eenzaam te raken alleen thuis en weinig zelfstandig weg kunnen. Ik hoop dat het me gaat lukken!

ohoh  :o... te veel OFF Topic nu!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3