DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anja

Inderdaad, het komt allemaal goed. Je bent gewoon een topperd.  :-*

Mara

Peggy

Hoi hoi,  ben ik nog even Wilma!  mss kan ik helpen met vervoer ?  ik heb een renault Kangoo! best veel laadruimte. Ik wil je best vooruit helpen.

Nou Anja,  niet iedereen doet dat zomaar hoor dus het is toch wel heel bijzonder en lief dat je dit doet.  Tenminste dat vind ik !  :P

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

Hoi Wilma,

Ik las het al in Anja haar boekje, maar jij ook 'gefeliciteerd' hè, dat ze bij elkaar kunnen blijven? ;) Kun je ze nog lekker elke dag blijven volgen, en je krijgt nog wekelijkse douche-foto's op de koop toe ook ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Bello

Hoi Wilma

Nou meid beter kunnen ze het niet krijgen!
en gelukkig geen marktplaats!!!

Jippie dan kan ik ze ook gaan bewonderen in Helmond!!


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Echt helemaal geweldig!!!! Ik ben zo blij voor je.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Silke *

Hoi Wilma,

Ik ben blij dat de 2 valkjes een goede thuis zullen hebben bij Anja! Daar zijn we allemaal zeker van!  :D

Groetjes
Silke x

*Yvon

Hoi hoi

Yessssssss,gelukkig loopt het toch nog allemaal goed af.  ;D
Ze gaan naar Anja waar je ze dan ook nog geregeld ziet. :D


Citaat van: Anja op 26 november 2007, 18:33:39

Ik ga er gewoon van blozen zeg. Ik doe alleen maar wat ik moet doen. Wie had het niet gedaan vraag ik me af. Iedereen toch.
Uiteindelijk komt het allemaal goed.
Groetjes Anja

Enne Anja,volgens mij is het geen moet hoor.  ;)
Maar wel heeeeeel fijn dat je het kan en wil doen.
Je krijgt zo te zien zeker 2 schatjes bij voor bij je andere schatjes.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Citaat van: *Yvon* op 26 november 2007, 22:10:52
Hoi hoi

Yessssssss,gelukkig loopt het toch nog allemaal goed af.  ;D
Ze gaan naar Anja waar je ze dan ook nog geregeld ziet. :D


Citaat van: Anja op 26 november 2007, 18:33:39

Ik ga er gewoon van blozen zeg. Ik doe alleen maar wat ik moet doen. Wie had het niet gedaan vraag ik me af. Iedereen toch.
Uiteindelijk komt het allemaal goed.
Groetjes Anja

Enne Anja,volgens mij is het geen moet hoor.  ;)
Maar wel heeeeeel fijn dat je het kan en wil doen.
Je krijgt zo te zien zeker 2 schatjes bij voor bij je andere schatjes.  ;D

Groetjes Yvon



Hoi Yvon,

Beetje verkeerd neergezet maar je begrijpt wat ik bedoel.

@ Peggy,

De kooi is 78 breed x 40 diep x 167 hoog.
Mss de kooi nog uit elkaar kan dat weet ik niet.

Groetjes Anja

Rianne

Wat super zeg! :D Zo kun je je lieverds nog blijven volgen ook Wilma! :D Wat geweldig dat Anja ze in huis wil nemen!

Wilma1

27 november 2007, 14:17:18 #3549 Last Edit: 27 november 2007, 14:20:43 by Wilma1
Oeps ff een halve dag "uit beeld" en mijn echte valkenboekje ploft weer eens vol  ;D

Nou blij ben ik zeker  :D en ook ik dacht meteen aan de douchesessies  ;D en wat vervoer betreft ....

Peggy,
Je woont in de buurt bij Anja, als je het ervoor over hebt dit te doen ??? De kooi kan uitelkaar ..... maar het onderstel kan ook nog los van de kooi, dan is ie al lager!

Er is nog geen precieze datum, maar ik zal van de week Joke bellen, wanneer ze ze denk te kunnen missen ... zal toch aan de andere kant best vreemd zijn voor haar, want zó snel had ze het dus niet verwacht  ;D ze had de indruk dat het nog wel enige tijd in beslag zou nemen  ::)

Je zou b.v met Anja iets kunnen bespreken ??? Ik denk dat die wel mee wil dan met je ???

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma en Anja

Toppie hoor!! En als er nog problemen zijn met het vervoer, misschien kan ik wel wat betekenen. Vooral als de kooi toch uit elkaar kan. Maar ik als in Anja's boekje dat het al bijna opgelost was. Maar goed, anders weten jullie me te vinden  ;).

Mara

Peggy

Wilma;  morgen komen jouw schatjes naar Helmond !!!! anja en ik rijden hier om 17.00u op zijn allerlaatst aan. Als ons mam op Sam en melle kan passen dan rijden we eerder aan om de drukte op de weg een beetje voor te zijn.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja


Spannend. ik kan niet wachten tot het morgen is zeg.
Straks even ruimte maken voor de kooi dan komt het helemaal goed hoor.

Groetjes Anja

Wilma1

Ik had het net gelezen....goed hè  :D .... voor Joke zal het wel ff doorbijten zijn, want óók al wil ze het, aan de andere kant liever niet  :-\

Het leek mij daarom ook beter dat je zelf belde Anja, want naar mij toe zou ze mss tóch nog een paar dagen willen wachten en dan blijf je uitstellen, wat alleen maar moeilijker wordt dan  :-\

Voor Beauty en Macy zal het ff wennen zijn, maar met al dat valkenvolk zullen ze zich gauw thuis gaan voelen  :D Beauty is een echte kroelkont en Macy ook wel, al kijkt die eerst "de kat uit de boom"  ::) het zijn rustige valkjes en geen vechters, dus passen wel in jullie gezinnetje  :D

Anja en Ton en natuurlijk Peggy voor het vervoer, ik ben jullie erg dankbaar, dat het wéér is opgelost mijn lieverd een plek te geven met zijn popje en wíe weet wat voor nazaten er komen uit Beauty, want het is een prachtig valkje  :D ook Macy is een mooie lutino  :D

Ik hoop dat dit de laatste x is voor herplaasting van welk valkje dan ook!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Komt helemaal goed hoor. Morgen om 13.00 uur rijden we aan.
Als we een beetje op tijd terug zijn dan zijn er mss morgen al foto's.

Heel graag gedaan dat weet je.

Groetjes Anja