DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Rianne

Als dat alleen aan mij zou liggen... ;D Ik heb een geldschieter nodig!

Wilma1

17 november 2007, 20:07:35 #3511 Last Edit: 17 november 2007, 20:09:09 by Wilma1
Citaat van: Rianne op 17 november 2007, 19:13:46
Als dat alleen aan mij zou liggen... ;D Ik heb een geldschieter nodig!

ze doen het daar zelfs op afbetaling ???   ::) :P  of dat met korting óók van pas is ???   


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Citaat van: Wilma1 op 17 november 2007, 20:07:35
Citaat van: Rianne op 17 november 2007, 19:13:46
Als dat alleen aan mij zou liggen... ;D Ik heb een geldschieter nodig!

ze doen het daar zelfs op afbetaling ???   ::) :P  of dat met korting óók van pas is ???   


:o :o Spannend!!!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Citaat van: Wilma1 op 17 november 2007, 20:07:35
Citaat van: Rianne op 17 november 2007, 19:13:46
Als dat alleen aan mij zou liggen... ;D Ik heb een geldschieter nodig!

ze doen het daar zelfs op afbetaling ??? ::) :P of dat met korting óók van pas is ???


Mijn vriend gaat opeens moeilijk doen. Zegt hij een week of 2 geleden nog dat ik dat zelf moet weten, nu zegt hij opeens dat we dieren genoeg hebben. Zal het er nog wel even over hebben, vind het erg l*llig in ieder geval ::)

sandy

hoi wilma hoe gaat het
ik heb net mijn nieuwe valkje opgehaald hij is wit met een paar bonte vlekjes de fotos staan in mijn boekje en voor kruimel heb ik een goed huisje gevonden

en hoe gaat het jou beesjes ?

Silke *

HoiHoi Wilma!

Heb zo wat zitten bladeren in je boekje en ik wil ff zeggen dat je prachtvalkjes hebt!!  ;D
Umm, alleen kan ik niet bijhouden HOEVEEL je er nu hebt  :-[ :-[ ;D
Het lijken me er alleszinds heel veel! En je hebt echt een hoop kooien staan!  :o

Groetjes
Silke x

Anja

Silke,

Wilma heeft geen valkjes meer. Door haar ziekte heeft ze alle valkjes weg moeten doen.

Groetjes Anja

Silke *

Citaat van: Anja op 25 november 2007, 21:21:06
Silke,

Wilma heeft geen valkjes meer. Door haar ziekte heeft ze alle valkjes weg moeten doen.

Groetjes Anja


Jeeetje, wat erg!!!!  :-[ :-[ :( :( :'( :'(
Echt verschrikkelijk  :(
Dat zou ik niet aankunnen!

Groetjes
Silke x

Wilma1

26 november 2007, 11:18:59 #3518 Last Edit: 26 november 2007, 11:39:21 by Wilma1
Hoi Silke,

Dit was idd geen pretje en een aantal zijn meerdere Xren moeten verhuizen, omdat het niet goed ging op de plek waar ze zaten en ik ze daar heb weggehaald uit barre omstandigheden  :-\

Ze zitten nu op een goede plek in een supergrote voliere  ;D

En nu we het toch over de valkjes hebben....  :-\



Zojuist belde Joke me..... ze wil Beauty en Macy wegdoen  :o :o :o :'( :'( :'( en wel op korte termijn, anders zet ze ze van de week op marktplaats  :'( :'( :'(

Ik weet dat ik hier niet mag adverteren, maar zó wordt het sneller gelezen en daarbij begrepen, het "waarom"....

Ik wil voorkomen dat ze via marktplaats weggaan en liever hier op het forum aan iemand geven.... ze zijn GRATIS af te halen !!!!!!

Ook wil ik voorkomen dat ze apart weggaan, want als iemand ze niet alle twee wil, wil ze ze e.v ook per stuk wegdoen  :'( :'( :'(

Ik heb haar gezegd dit niet te doen i.v.m. het verdriet wat ze de valkjes dan aandoet  :'( :'( :'( ... de rede waarom ze wegmoeten is dat Joke erg bang is longproblemen te krijgen zoals ik had. Ze heeft het af en toe benauwd en met haar medicatie te gebruiken zakt het dan weer wat. Ook haar kleinzoon is af en toen benauwd en de angst bekruipt haar dat hij er ziek van zou kunnen worden.

Het was ff slikken, "mijn" lieve Beauty, toch weg nu  :'( :'( :'( eigenlijk ook voor een tweede X uit mijn leven  :'(

Mocht iemand ze willen hebben, mail mij dan s.v.p en ik hoop dat ik MARKTPLAATS voor kan blijven, via dáár wil ik ze liever niet wegdoen  :-\

:'( Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Shit wat  :censuur voor je.  :'(

Ik hoop dat jullie een fijne oplossing vinden voor die lievelingen.

Sterkte.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Rianne

Ik kan me haar angst begrijpen maar waarom die haast? Ze heeft die valkjes al zo'n tijd, die paar extra dagen kunnen er ook nog wel bij... En ze weet hoeveel zorgen je je om je valkjes maakt... Hopelijk meld iemand zich gauw.
Had het bij je andere topic van Herplaatsting ook gevraagd, zal ik je oproep ook op onze website plaatsen?

Wilma1

Ik weet ook niet waarom zó snel, maar denk dat ze er al langer mee loopt  :-\ door longkanker is ze zelf een deel van haar longen kwijt en mijn ziekte heeft haar altijd erg beangstigd, zeker nu ze een kleinkind heeft  :-\ is ze er steeds mee mee bezig!

En ik heb op herplaatsten gezegd dat het prima is , als je dat wilt doen!

Het gaat erg aan mij hart en zeker nu het dezelfde periode is als vorig jaar toen ik er zo mee bezig was  :-\ alles komt ineens weer boven nu  :'(




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Je weet dat ik je heel graag zou willen helpen maar momenteel kan ik even niets totdat de voliere verder klaar is. Op het voorjaar komen Foefer en Punky van Chantal naar mij toe. IK had je graag willen helpen maar ik zal zeker mijn ogen en oren openhouden als ik iemand weet.

Heel veel sterkte. Ook voor Joke.

Mara

Caroline

Ze moeten nu sowieso binnen blijven tot het voorjaar, Mara. Nu naar buiten is veel te grote overgang.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Thx Caroline, ik lees het en wilde juist hetzelfde zeggen  ;) ze moeten voorlopig binnen tot ong. Mei volgend jaar.

Ik heb Joke al aangeboden, de valkjes anders maar hier terug te brengen, zodat er géén overhaaste MISstappen  :-\ worden gemaakt, ze snel weg te doen. Een goed adres heeft soms nét ff meer tijd nodig!

E.v. wil Maja Beauty wel, zei ze daarnet (i.v.m met haar "alleenstaande" Cleo) maar ik wil ze het liefste samen geplaatst hebben, omdat ze toch aan elkaar gehecht zijn inmiddels.

:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3