DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

sandy

hoi wilma

laat je niet op da kast jagen

u lijkt mij een hele lieve zorgzame vrouw die met heel veel verdriet haar schatjes weg moest doen dat lijkt me al moeilijk genoeg
ik denk dat ik nog een hele boel van u had kunnen leren  en ik wil wel graag kontact houden  heel veel sterkte gr sandy kijk maar op mijn forum

Wilma1

Dank je wel Sandy en ik ben al in jouw boekje geweest  ;) ook daar zag ik lieve valkjes , maar welk valkje is dat nu niet, zelfs de "bijters' kunnen héél lief zijn  :D ;)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Inderdaad, zelfs de bijters kunnen heel lief zijn.

Mara

Rianne

Hoi Wilma,

Ik sta ook volledig achter je hoor, wat een lage streek van Riny zeg... :-\

Wilma1

Citaat van: Rianne op  4 november 2007, 13:22:21
Hoi Wilma,

Ik sta ook volledig achter je hoor, wat een lage streek van Riny zeg... :-\


Dank je wel Rianne,

Ik ben er niet trots op dit te hebben geplaatst, maar achteraf toch blij het te hebben "gedurft".... ik heb anderen onwillekeurig blijkbaar geholpen HÚN gevoel een plek te kunnen geven ... zonder dat iemand anders naar "buiten hoeft te treden" en namen worden genoemd.... hier ben ik erg blij om...... want namen zullen er zéker weten NIET worden genoemd!!! ÓÓK niet van "de mol", voor het geval deze pijn in de buik krijgt!!!!!

Zelf had ik er al vrede mee, van het forum te worden geblokkerd en naar mijn idee met elk recht, want wat IK heb gedaan, verdiend géén schoonheidsprijs!

Dit heeft echter een goede wending gekregen tot mijn STOMME verbazing en dáár kan ik wel mee leven!

Al moet dit eens stoppen, want het is rustiug op het forum en laten we dit zo houden... het forum is opgezet, om leuke dingen te delen en meerendeels gebeurt dit gelukkig!!!

Lief en leed kan worden gedeeld en de groepen van vertrouwen en vrienden worden steeds groter!!!!

Het is en blijft een valkenforum met ditjes en datjes tussendoor!!!  :D ;)

Met de complimeneten aan Peter, Lique en de moderatoren die dit mogelijk maken en ongewenste dingen verwijderen .... TERECHT.....OOK IK kan wel eens verkeerde dingen zeggen en wordt daar nét als ieder ander op gewezen!!!!

:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik wil me bij je laatste woorden aansluiten, ik zelf ben ook moderator op een forum en eigenaar van een eigen forum en weet hoe moeilijk het soms kan zijn.

Mara

Anja

Hoi Wilma,

Ik kan me alleen maar aansuiten bij je woorden en je daden.

Groetjes Anja

Wilma1

7 november 2007, 10:31:19 #3487 Last Edit: 7 november 2007, 20:33:56 by Wilma1
Gisteren kreeg ik een verontrustend smsje van Rianne. Haar moeder blijkt na onderzoek dezelfde allergie (allergic Alveolitis- duivenmelkerslongen) te hebben als ik  :o :-\

Van haar eigen vogels wordt ze erg ziek en dus moet ze ook de vogels wegdoen  :'( Een ware klap voor haar en uiteraard Rianne. Je moeder zo benauwd te zien en juist wéten wáár dát toe kan leiden is vreselijk!

De valkjes die naar Margreet zijn gegaan vanwege mijn ziekte, (Dusty en Max(ime) .... én Stacy, die is inmiddels overleden) gaan nu, met partner, voliere en al naar Rianne toe. Voor de resterende vogels is al een nieuw onderkomen gevonden. Op 1 valkje na... mss zijn r ensen die deze kunnen opvangen... maar regaeer dan bij Rianne....  :D op onderstaande link  ;)

klik hier

Ze is juist nét gesetteld in haar nieuwe woning mét voliere etc. en nu dit!!! Ik voel echt met haar mee...... dit lijkt een aardbeving wat er gebeurt, want alles moet zo snel mogelijk weg dan!!

Vanmiddag ga ik naar Margreet en Rianne toe.

:-\ Wilma




*Edit* link even aangepast in een 'klik hier'. Gerda-moderator dagboeken en verhalen


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

7 november 2007, 20:33:19 #3488 Last Edit: 7 november 2007, 20:39:14 by Wilma1
Ohw  ::) THX Gerda, geen flauw idee hoe dat moet   ::) :P ;D maar ik zag het nu  ;D


Het was erg gezellig bij Margreet, Rianne was er uiteraard ook en we hebben lekker bijgebabbeld. De valkjes zitten zo mooi en zo jammer dat ze er nu weg moeten, maar ze heeft (net als ik) weinig keuze.

Haar bevindingen en symtomen komen geheel overeen en zelfs in een nóg sneller tempo dan bij mij... hoe bizar!!!

Gelukkig kan ze zich er "aan overgeven" dat ze naar Rianne gaan en dat geeft een heel goed gevoel, ze weet waar ze in terecht komen en kan ze toch nog zo af en toe zien, zonodig met een mondkapje.

Een super gezellig huisje heeft ze!! Het kwebbelen gaat ons tweeën goed af, Rianne kwam er zo nu en dan nog tussen  ;D

THX voor de gezellige middag Margreet en Rianne!!!
:D  :-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Ik vind het heel dapper en heel goed van je hoor dat je het bericht van Riny hier geplaatst hebt. zo zien anderen ook eens wat voor een gevaarlijk en oneerlijk mens Riny werkelijk is.  Dat ik haar niet hoog heb zitten was al langer bekend. Ik heb in mijn eigen db daar ook enkele berichtjes over geschreven en enkele daarvan ook weer verwijdert om trubbels te voorkomen maar eigenlijk had ik ze moeten laten staan. En natuurlijk heeft ze mij ook iets geflikt en ben ik daar boos over geweest maar heb dat al gauw los gelaten want ze is het niet waard.  Ze is niet wijs,kan ik wel zeggen.  Ik heb je toen ook al gezegd;  Riny is een gemene gevaarlijke vrouw met hele mooie valkjes!  Gelukkig zijn er hier genoeg andere hele lieve,gezellige,eerlijke, en betrouwbare mensen.
Ik sta volledig achter je !  zo zie je maar weer ; de waarheid komt altijd boven.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Gerda

Citaat van: Wilma1 op  7 november 2007, 20:33:19
Ohw  ::) THX Gerda, geen flauw idee hoe dat moet   ::) :P ;D


Heel makkelijk:

Ik doe het voor met allemaal spaties, anders wordt het een link  ;D maar je moet alles achter elkaar zetten en er mogen geen spaties in. Er mogen wel spaties in de tekst die ertussen staat:
[ u r l = http://www.valkparkiet.com/etc ] schrijf hier de tekst zoals klik hier [ / u r l ]

Maar als het niet lukt doe ik het wel voor je  ;)

Groetjes, gerda


Mara

Hoi Wilma

En hier staat het ook nog eens uitgelegd.  ;D

Mara

Gerda

Hoi allemaal,

Wilma heeft aangegeven dat ze in haar dagboek klaar is met het 'Rinyverhaal'. Ik kan me voorstellen Peggy, dat jij je verhaal graag kwijt wilde. Maar ik denk dat we het vanaf nu moeten laten rusten.

Riny heeft een ban en kan niet meer op het forum komen. Hiermee lijkt me de zaak dan wat het forum betreft afgerond.

Gerda, moderator dagboeken en verhalen

Wilma1

Hey Peggy,

Das lang geleden  :D... tja een vervelende "zaak"  ::)dit en jammer dat het zoveel kostbare tijd en verloren energie is geweest... ik hoop dat het goed blijft gaan met jullie en de valkjes!!!!

Dank je wel voor je steun, ondanks alles  ;) ik vind dit heel bijzonder  :) maar ik zet er echt een punt achter nu  :-\ :)

Ik begrijp in jouw dagboekje dat er er gelukkig géén last van hebt... blijf wel alert met signalen van je lichaam, wat zoals je mss hebt gelezen is er wéér een slachtoffer met dezelfde ziekte en bizar genoeg waar 3 van mijn valkjes zijn heengeaan vorig jaar  :-\

Een te lange verkoudheid ??? "Trek meteen aan de bel" wacht dan niet te lang, dan komt het allemaal goed!!!

Hoi Gerda,
Dank je voor de 1e les.... mss moet ik ooit een herhalingcusrus  ;D ::) :P sommige info verdwijnt zo weer bij mij  :o ::) ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ohw  :-\ da's dubbelop zie ik  ::)

Maar vanaf NU "EINDE VERHAAL" EN BEGIN OF VERDER MET VALKPARKIETJES HIER  ;D :D ;)

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3