DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Saar

:D :D :D
Nou ik ga wat te eten klaarmaken ;D
Verrek vd honger!!
En kijk zo maar eens even in t buurtcafe t valkje....
We (chiel en ik) zijn hier een beetje verliefd :P
Alvast weltrusten, en hopelijk zie ik je morgen weer verschijnen :D
:-* Saar

Wilma1

Honger ??? NU ??? Ik zit in mijn bedje met laptoppie en ga slapen, met de regen op het dakje tikkend rollen de oogjes bijna dicht nu  ::)

Ik zal nog snel ff kijken in het buurtcafe en dan gaat het hier "dicht"  ;D

Ik hoop mss tot STRAKS!!!!!  ;D ;D ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Leuk dat je er weer even was.  :D

Nog veel plezier de komende anderhalve week, hopelijk met internet.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

16 augustus 2007, 09:19:50 #3393 Last Edit: 16 augustus 2007, 09:21:53 by Wilma1
Dat zou een mooie compensatie zijn, dat ze internetverbinding laten "doorlopen" want zoals je ziet ben ik nog steeds ON LINE... ;D en dat voor "niks"  ::)

Ik heb een hele up date gekregen van Riny afgelopen week (e-mail lezen was het enige wat SOMS kon).....

Met Lucky gaat het prima in haar nieuwe omgeving, ze heeft zich snel aangepast en hopelijk is dit de laatste verhuizing van haar leventje wat zo warrig is begonnen  :-[ sinds ze bij mij kwam.

Melody "mant" zich prima als pappamamma figuur en lijkt Lucky in het geheel niet te missen  :-\ Hij fladdert vrolijk door de voliere en als de kids hem nodig hebben is ie er voor ze  :D

Eigenlijk had ik niet anders verwacht, zoals ik hem ken is het een ware flierefluiter  :P maar wel één met verantwoordelijkheids gevoel, om het maar even in mensentaal te zeggen, hij laat zijn jongen niet in de steek.

Ik twijfel er dan ook niet aan dat hij eerdaags een ander popje versiert  ::) ::) ::) hij is gelukkig bij Riny, want als ze de voliere in komt gaat ie vrolijk op haar schouder zitten, om haar te verwelkomen.......ik vind dit super om te lezen!!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hennie

Hoi Wilma,

Fijn dat je weer nieuws hebt gekregen van je lieverds! Lucky is gelukkig op haar plekje. En die Melody....wat een kanjerpappa, zeg! Eén om trots op te zijn!

groetjes, Hennie

Wilma1

Melody heeft altijd een speciaal plekje in mijn hart .....komt omdat ik hem zelf heb bij gevoert en veel contact met hem had.....ook de andere vlakjes waren mijn trots en liefde, maar hij nét ff specialer. Mijn eerst jonge valkje  :D is het!!!
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hennie

Hoi Wilma,

Ohhhh....dus moeders is dubbel trots nu!

Je hebt hem goed opgevoed, Wilma  :)

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Wilma

Wat fijn dat het allemaal beter en goedgaat.

Mara

Wilma1

 ;D ben al snel trots op mijn dieren en volgens Piet nog in staat een wespennest mee te nemen en op te voeden  :o ;D  :P

Gut ik geniet van internet, met wat wisselend weer, een auto die niets meer doet  >:( dus een mooi tijdverdijf, alhoewel ik me met en boek ook prima vermaak  :D zeker met dit herfstachtige tintje, dat klinkt zo gezellig in een tent (voortent  ::))

Ik zit dus lekker te "bladeren"en valkjes e.a. te kijken  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Je bent erweer !!  ;D
Ja,zo zie je maar....wat gratis is werkt nog goed ook.  ;D
Wij en jij weer op de hoogte van vanalles en nog wat.
Een boek lezen kan dan ook wel lekker ontspannend zijn,het geeft alleen geen lezende antwoord terug.  ;)
Wat leuk trouwens dat je ook naar het NOP komt,gezellieeee !!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: Wilma1 op 16 augustus 2007, 01:50:35
Honger ??? NU ??? Ik zit in mijn bedje met laptoppie en ga slapen, met de regen op het dakje tikkend rollen de oogjes bijna dicht nu  ::)

Ik zal nog snel ff kijken in het buurtcafe en dan gaat het hier "dicht"  ;D

Ik hoop mss tot STRAKS!!!!!  ;D ;D ;D
;) Wilma


Ja erg he ::)
Maar ik moet dan ook echt wat eten, anders word ik met hoofdpijn wakker ::) Dus ja :P
Groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Wilma,

Leuk dat je er weer bent.
Ja Melody doet het super hé. Klasse hoor. En ook fijn dat Riny je op de hoogte houdt.

Groetjes Anja

Wilma1

16 augustus 2007, 21:15:46 #3402 Last Edit: 16 augustus 2007, 21:58:37 by Wilma1
Jaaaa....Riny is nog steeds super hoor, ze was er erg mee aan dat ze Lucky "moest" wegdoen voor haar eigen bestwil en vroeg mij toch wat IK zou doen....hetzelfde, ze kon niet bij de jongen blijven, dat was te riskant en je kan toch geen hekel gaan krijgen aan je eigen valkje ??? Ze heeft het nu ook goed  :D

Hoelang ik er "ben" merken jullie wel  ::) :P en IK ook  ;D

En het NOP.....ik heb er zin in, lijkt me erg leuk. Ik het vaak op de site ervan zitten lezen.

Ik ga de kachel aanmaken, want het koelt toch af ineens  :-\ ik zit met steenkouwe vingers en voor de vogels ook ff lekker, daarna de deken over de kooien en blijft het behagelijk voor ze!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Wel fijn dat je weer terug bent, voor hoelang het duurt zullen we dan maar erbij zeggen. Het is inderdaad fris hoor. En vooral bij jou zal het nog frisser zijn op de camping.

Wel fijn dat de vogeltjes zo lekker genieten.

mara

Anja


Wat knus de kachel aan. Ik heb het zo warm. Zal ik wat warmte naar je stralen ;D ;D ;D ;D
Riny is een superwoman ;D :D :D

Groetjes Anja