DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Rianne

Hoi Wilma,

kijk eens wat een mooi wit hoofdje Dusty heeft:


En Stacy en Max zijn nog steeds zo verliefd, ze hebben een blok maar er ligt nog geen ei. Wel zit Stacy met de staart in een knik.

Wilma1

:o :o :o wat mooi Rianne.....jeetje een heel andere Dusty ineens.....schitterend!!!!  :D Heeft ie een dakje op zijn kooi  ;D of wat is dat ???

Ook erg fijn om Stacy en Maxme weer te zien, Stacy kijkt nog even eigenwijs als toen en erg fijn dat ze het zo goed hebben en nog lekker samen zijn. Ach .... wat niet is, kan nog komen in het blok en mss wel geheel onverwacht!  ;)

Doe de groetjes aan je mams!
:) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Hoi Wilma,
mijn boekjes gaan waarschijnlijk na de vakantie weer open :)
Ik heb er eerlijk gezegd niet veel zin om in de vakantie op het forum te hangen :-[ Smsjes heb ik wel gekregen, maar ik kan ze niet terug lezen, want chiel zijn samsung is kapot, dus ik heb hem zijn ouwe siemens weer terug gegeven en ik heb zelf ook weer mijn ouwe samsung telefoon in gebruik. En ik heb op dit moment ook geen beltegoed hihi :P ;)

Ik ben blij dat t goed gaat met Piet en met jou! En ik geef je groot gelijk dat je Piet een fietsverbod hebt gegeven ;)

Tommy heeft iets te vaak naar Moby gekeken :P Zodra je tegen Moby zegt geef eens een kusje dan krijg je toch een dikke zoen :o Maar hier deed ie gewoon met iedereen zoenen ::) Volgens mij is ie gewoon verlegen geworden hihi :P ;D
Blijf je nog lang op de camping?
Groetjes Saar :-*

Rianne

Dusty zit nu buiten in de voliere met mijn catharina's. Mijn moeder heeft ook een voliere. :) Heb er alleen nog geen foto's van.
Er hangt een doek over zijn kooi, aan de achterkant. Dusty was geschrokken en de hele muur zat onder het bloed.
Ik zal moeders de groeten doen! :D

Wilma1

Ohhhhh wat gaaf dat ze een voliere heeft, dat wilde ze al graag  :D zo te lezen is ze weer geheel gesetteld......erg fijn voor haar!!!!!

Hoi Saar,
Ik blijf wss nog 2 a 2 1/2 wk hier!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  9 augustus 2007, 12:41:15

Hoi Saar,
Ik blijf wss nog 2 a 2 1/2 wk hier!
:D Wilma



Ik hoop dat je dan nog een lekker weer krijgt!
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Wilma

Wat leuk zeg, dat het allemaal toch nog goed is gekomen met je valkjes. En gelukkig dat het al wat beter gaat met jou en Piet.

Heel veel beterschap, nog steeds.

mara

Anja

Hoi Wilma,

wat fijn dat mailtje van Riny. Zo komt alles toch nog op z'n pootjes terecht hè.
Fijn dat het ook weer wat beter  gaat met Piet en natuurlijk ook met jou en je voet.
Je verveeld je ondanks het weer geen moment of wel?

Groetjes Anja

*Yvon

Hoi hoi

CitaatIn Okt ga ik zeker voor de andere voet..... want dan loopt de revalidatie een beetje gelijk op en anders zit ik 2x met de lange periode. Wat ik van "lotgenoten" hoor is dat er ong. een jaar voor staat om weer de prettige loop te vinden, zonder of met veel minder pijn, ik kan me er wel in vinden, als ik maar luister naar mijn lichaam.

Probeer je het dan na 21 okt. tedoen ??
Het lijkt  me heel gezellie als jullie ook naar het NOP komen.  ;) :D

Enne luisteren naar je eigen lichaam ??  ::)
Volgens mij las ik net nog ergens iets van :
Als ik té veel doe (en dan gebeurt dus met regelmaat ::) :P  )wordt het eerst rood en dan blauw, teken dat ik ff hoog moet en dat is prima te doen.
;D ;D

Wel fijn om te lezen dat het iig met jullie weer een stuk beter gaat en dat jullie je nog flink kunnen vermaken op de camping.  :D
Gaat het met de beestenboel thuis ook goed ?

Groetjes Yvon




Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

hennie

Hoi Wilma,

Fijn dat er een oplossing is voor Melody en Lucky. Weer een zorg minder!

Het zal me een spektakel geweest zijn....Piet met de fiets.....aan de ene kant erop en aan de andere kant er net zo hard weer af! Je hebt het toch wel op de film gezet, hé! Voor nu is het vreselijk wat er gebeurde maar later zal hij er smakelijk om kunnen lachen!

Je bent al een stuk mobieler geworden, Wilma, zoals ik het kan lezen. Maar ik schrok ervan dat het je wel een jaar gaat kosten voordat je weer optimaal kunt lopen! Het komt wel goed! Moed erin houden en veel plezier op de camping.

groetjes, Hennie

Rianne

Stacy heeft een ei gelegd! Net 10 minuten terug gelegd! :D

Saar

Heeeeeyyy!!
Ik zie je spieken ;D
:-* Saar

Wilma1

Nouuuu ik sta er zelf verbaasd van zeg  :o ik zou geen internet meer moeten hebben, daarbij worden we hier doodziek van de verbinding die niemand heeft overdag en ik log in en kom nu overal  :o :o :o dus meteen ff hier "blikken" natuurlijk.....ongelovelijk....ik moet 's nachts kijken  ;D en darbij is het abonnementje afgelopen vanaf de 15e...gisteren  :P dus  ::)

Er gaan wel vele klachten naar de receptie over het ineternet hier, wat best veel kost!!

Ga snel ff verder spieken  ;D ;)

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op 16 augustus 2007, 01:16:31
Nouuuu ik sta er zelf verbaasd van zeg  :o ik zou geen internet meer moeten hebben, daarbij worden we hier doodziek van de verbinding die niemand heeft overdag en ik log in en kom nu overal  :o :o :o dus meteen ff hier "blikken" natuurlijk.....ongelovelijk....ik moet 's nachts kijken  ;D en darbij is het abonnementje afgelopen vanaf de 15e...gisteren  :P dus  ::)

Er gaan wel vele klachten naar de receptie over het ineternet hier, wat best veel kost!!

Ga snel ff verder spieken  ;D ;)

:D Wilma


hihi ;D
Kan je geen geld terugvragen dan?
Want je betaald eigenlijk voor jan l*l  :-\ ::)
:-* Saar

Wilma1

Citaat van: Rianne op 10 augustus 2007, 11:45:44
Stacy heeft een ei gelegd! Net 10 minuten terug gelegd! :D


Wat gaaaaaaf Rianne, ik ben benieuwd naar het verdere verloop!!!

Hoi Hennie,
Lopen gaat redelijk maar ver is wel wat pijnlijk, zoals vandaag naar een braderie  :D maar het was zoooo vreselijk leuk en gezellig en mooi weer, dat ik gewoon ff doorbeet en van alles heb genoten, eenmaal weer bij de caravan, schoentjes uit, voetje hoog, wijntje erbij....ach dan gaat het wel weer!!!!

Piet is inmiddels weer thuis en ik blijf nog 1 1/2 wk. of dat MET internet is ???? Ik laat me verrassen  ;) zoals nu...en snel dat ie is...snap er niets van....ja de meeste mensen slapen om deze tijd  ;D ;D ;D

Hoi Saar,
DÁT is wel de bedoeling, maar of dat ook lukt ??? Ik sta niet alleen en dat scheelt misschien?!! En om de afgelopen weken nou elks dag midden in de nacht te internetten ??? Dan heb ik wallen onder de ogen als ik weer thuis ben zeg  ::) :P

Het gekke is dat ie ook nog supersnel is en overdag krijg ik niet eens mail weg.....daarbij was het abb.dus gisteren al afgelopen dus zou ik er nu niet meer op kunnen ??? De vorige X was dat al een dag eerder ???

Mss een compensatie ??? ??? ??? Ik ga het morgen wéér proberen natuurlijk :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3