DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Wilma

Ik moet je iets laten zien...niet schrikken....



De bende van 32 excuseert zich.... :-[

Mara

Anja


hennie

Hoi Wilma,

Geniet maar van je kleine hummels...zo lang als het kan.
Oma zijn is heerlijk!

Volgens mij wil Mara je vertellen dat die boeven van haar je schommel hebben gemold  ;D

groetjes, Hennie

Mara

Hoi Hennie

Welke boeven?  ;D Wilma wist het al, ik had het haar al gesms't maar wilde het haar toch zelf laten zien.....Ik schaam me wel een beetje hoor, ik weet dat het slopers zijn...maar ik moet wel zeggen, de schommel heeft het lang uitgehouden hoor.

Mara

hennie

Ja...het is wel kwaliteit wat Wilma maakt. Maar tegen zo'n stel slopers is niks opgewassen.  ;D

groetjes, Hennie

Mara

Citaat van: hennie op 26 juli 2007, 18:52:31
Ja...het is wel kwaliteit wat Wilma maakt. Maar tegen zo'n stel slopers is niks opgewassen.  ;D

groetjes, Hennie


Hoi Hennie

Daar is inderdaad niets tegen opgewassen. Ze halen zelfs een schommel naar beneden.

Mara

Bies

Hai Wilma,

met de donsjes. Wat een dotjes zijn het zeg, ze zijn om te  :-* :-* :-*.

Groetjes,
Marjon


                            Groetjes Marjon

                       Boekje Yello en Punky

Wilma1

Er zijn geen mutaie's bekend bij Fleur, bij Quincy óók niet, dus zullen vermoedelijk wildkleurtjes worden en anders blijft het even een verassing.

Ik heb nog wat foto's maar die plaats ik nog. Ben bezig met gordijnen te vervangen in de caravan voor plakplastic....een frissen oplossing voor het wassen van gordijnen in je vakantie....blehhhhh.....en goedkope vervanging. We waren op zoek naar rolgordijnen, maar je schrikt je een ongeluk wat dát kost....Voor rondom in de caravan zou dat op €300,= komen....

Jaaaaaa  :o écht niettttttttttt....... die plakkers zijn goedkoop en met een mooi motiefje...in de slaapkamer aan 1 grote kant een verduistering, aan de beide kanten hangen kleine overgordijntjes die nu dicht kunnen, omdat ik die van het grote raam heb weggehaald (de hoogte is hetzelfde n.l en alles waren neppers, nu gebruikers..... in de caravan zitgedeelte bliven de neppertjes hangen voor wat sfeer n de rest is eraf!!!! Nu kunnen we ook veel makekelijker het raam opendoen!

Veel schrijven her en der is er ff niet bij, als ik weer thuis ben doe ik dat wel weer. Er zitten ook vaak meiden hier ff te chatten  ::) tja als ze de "lucht" van een pc in de buurt krijgen  :P :P  ;D

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Wilma,
Heerlijk he je vakantiewoning wat opfrissen :)
Ik kan me goed voorstellen dat je 300 eurie wel heel veel vindt!
Geniet maar lekker van je vakantie en ga vooral niet teveel aan de pc zitten want dat kan thuis ook al genoeg ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

29 juli 2007, 13:33:19 #3354 Last Edit: 29 juli 2007, 13:37:16 by Wilma1

Mamma Fleur, met haar hongerige kroost  ;D


De jongste die wat achterloopt en wordt bijgevoed door Joke  :D


De drie anderen...wat een schatjes  :-*....  :D


Het voederen...Joke vind het heerlijk om te doen en de vakantiegangers mogen nog wel "even" wegblijven, zodat ze er lekker van kan genieten  ;D

De verbinding is super traag, maar ligt denk ik aan hier, ik heb een lage signaal sterkte momenteel...mss door de bomen en het weer ?????? Gek genoeg als het weer stralend is, id de verbinding ook optimaal  ??? ::) ;D

De caravan is klaar qua "gordijnen"....in het warme weer doe ik zoiets  :o ::) terwijl het er nu zeer geschikt weer voor is  ::) ::) ::)
maar het is weer netjes!
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: Mara op 26 juli 2007, 18:38:45
Hoi Wilma

Ik moet je iets laten zien...niet schrikken....



De bende van 32 excuseert zich.... :-[

Mara


Je hebt het voorbeeld, dus kunt aan de slag  ;D ;D ;D ;D ;D ze hebben zich er goed mee vermaakt en dáár ging het toch om!!!!!

;D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat een schattekes zeg.
Je gordijnen had je idd beter nu kunnen doen. Daar is het echt weer voor.
Maar nu is het klaar en kun je er van gaan genieten toch

Groetjes Anja

hennie

Hoi Wilma,

Een goede oplossing voor je ramen. Dat plakplastic staat leuk en is mooi praktisch. Ik vind het altijd modern en fris staan!

Wat een schattige kleine moppies heb je op de foto gezet. Echt lief om te voeren. Piepklein!

groetjes, Hennie

Anke

Hoi Wilma,
Wat een leuke foto's van de kleintjes.
Degene die bijgevoerd wordt is nog wel heel klein. Hoe oud is ie?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Christine

Voor de mutatie's van Fleur, kijk even in men dagboekje ;)

christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**