DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Rianne

Hey Wilma!

Je lieverds Stacy en Maxime hebben een broedblok gekregen! :D Ik houd je op de hoogte! :D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Hoi Marjon,
Coco is dus idd een halsbandparkiet en erg slim, daarbij erg lief en weet wat ie wil..... tis soms net een trouwe hond  ;D

Hey Anita,
IK het er €7,95 voor betaald hier in Hardenberg  ::) :P :P :P

Hoi Rianne,
Wat ontzettend gaaf zeg, nu maar afwachten wat er van komt ??? Doe je mams de groeten!!!

Heeey vakantieganster Caroline,
Dat jij nog te tijd vind OOK her en der te lezen en te antwoorden zeg :o je draaft van het een naar het ander, met de kids en zit nog lekker relaxt bij te lezen  :D
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

danoontje


Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hoi Wilma,
Wat een prachtige foto's weer. En dat commentaar erbij ;D ;D ;D ;D
Zitten je vogeltjes gewoon buiten?? Vliegen ze niet weg dan?
Groetjes Anke
Ps: hmmm die paprikasoep klinkt goed :)




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Ze zijn gekortwiekt Anke en weten nog niet eens wát vliegen is....hebben het ook nooit gedaan!

Gezien de speel attributen eromheen, hebben ze veel te doen, om daaraan te denken en vermaken zich in en om de kooien, waar ik veel ruimte eromheen heb voor allemaal!

Zelfs de kanarie heeft een enorme kooi, waar je meestal zo'n beestje in een kleine kooi zite zitten....deze kan er zlefs in vliegen  ;D  hij weet inmiddels de juiste afstanden in te schatten  ::) :P

Ruby heeft en nieuw hangspeelding met van alles eraan, spenen, houtjes, touw, leer met knopen en weet ik wat er nog meer aan hangt....hij is bezig er alles af te slopen en heeft daar genoeg werk aan  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik zie dat je een nieuwe handtekening hebt. Leuke handtekening hoor. Echt heel erg leuk om te zien! Hoe bevalt het nog op de camping? En wanneer kom je terug?

MAra

Wilma1

Zometen...Jamie is er net en gaat ff de GRAND PRIX kijken met Piet....ik w8t netjes af....eerst langs Veronica, vóór hij me thuis afzet, om Whitney te brengen  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Citaat van: Wilma1 op 22 juli 2007, 13:47:45
Ze zijn gekortwiekt Anke en weten nog niet eens wát vliegen is....hebben het ook nooit gedaan!

Gezien de speel attributen eromheen, hebben ze veel te doen, om daaraan te denken en vermaken zich in en om de kooien, waar ik veel ruimte eromheen heb voor allemaal!

Zelfs de kanarie heeft een enorme kooi, waar je meestal zo'n beestje in een kleine kooi zite zitten....deze kan er zlefs in vliegen  ;D  hij weet inmiddels de juiste afstanden in te schatten  ::) :P

Ruby heeft en nieuw hangspeelding met van alles eraan, spenen, houtjes, touw, leer met knopen en weet ik wat er nog meer aan hangt....hij is bezig er alles af te slopen en heeft daar genoeg werk aan  ;D
;) Wilma



Het klinkt als een paradijs voor vogeltjes daar Wilma ;D
Hi hi gekortwiekt daar had ik nog niet aan gedacht ;)
Jaaa slopen dat doen ze hier ook zo graag.
Na iedere vliegsessie ligt de grond hier bezaaid met sloopafval van de driehoek schommel.
Goede reis naar huis straks!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: Wilma1 op 22 juli 2007, 13:53:38
Zometen...Jamie is er net en gaat ff de GRAND PRIX kijken met Piet....ik w8t netjes af....eerst langs Veronica, vóór hij me thuis afzet, om Whitney te brengen  :D
;) Wilma



Hoi Wilma
Ik ben benieuwd wat Veronica van t kleine meisje vind :)
Gaat t nog steeds goed tussen Coco en Whitney?
:-* Saar

Wilma1

Ja saar, gaat prima....soms wel ff wat onenigheid, over eten of zo  ::) maar dan allebei wat vinnig....ze blijven wel bij elkaar in de buurt....maáááár Whitney heeft een aanbidder  :o ;D ;D


Gisteren kwam Speedy even op bezoek  :D :D :D


Speedy de parkiet van de buren  :)


IK sloop graag en hier zit genoeg om dat nu te gaan doen  ;D *knibbelknabbel*


huh ??? WÍE ben jij dan ??? en waar kom je ineens vandaan ???
# Whitney en IK woon hier  :P


Wat heb je in je bek ???
# Hela, kan óók te gék hoor  >:(


Tjieeeee, wat ben JÍJ een mooie dame zeg  ::) :-*
# Nou jaaaaa, je kent me amper  :o ???


Ik kan je leren kennen  ;D
# Niet té snel jij hè, kleine  ::)


# Eerst eten
Eten ???


# JA eten, uit dat bakje....
IK zie geen bakje ???


# Kom eens mee dan  ::)


# Kijk hier  :)
Mensenlief wat een klein bakje  :o


# Wááát  >:( een beetje commentaar ook nog, je weet niet eens hoe lekker het is, wat dáárin zit  >:(
Owwwww....laat proeven dan....kom geef een hapje  :P


# Nou zeg  :o je gaat zélf maar proeven , als je zonodig moet  >:(


Mag dat wel ???


# Jawel, dàt mag wel  ;)  dan ben ik zo weer terug, oké  ::)


Waar ga je heen dan ???
# Even naar mijn buurman Coco, tot zo  :)


Oké, tot zo....*smiksmaksmiksmak*....mmmmm lekkerrrrr  :P :P :P

;D ;D ;D



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Wat leuke foto's zeg. Haha, die parkiet is zo leuk om te zien.

Mara

hennie

Hoi Wilma,

Ohhh wat leuk....Whitney en dat grasje. Wat maak jij toch een prachtige foto's. Zo heerlijk zonnig en vrolijk om te zien.

Waarom gaan jullie al weer terug naar huis? Vluchten jullie voor de regen?

groetjes, Hennie

Saar

Hihi die foto's ;D ;D ;D ;D
Pittig meisje is t hoor :o Zo was ze hier niet :P

Groetjes Saar :-*