DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: moonwitch op 29 mei 2007, 14:47:50
Hoi Wilma

Goofy is vader geworden ;D, hoorde het kleintje piepen en zag de eierschaal liggen.
Weet niet of het 2 kleintjes zijn of 1.
Goofy is namelijk erg fanatiek en hangt zo aan je vingers ;D.
Dus feleciteer de oude eigenaren van Goofy maar.
Groetjes diana


Ach.....joh......wat leuk...ik ga meteen mailen en plak je berichtje erin!!!!

Die Goofy en heuse pappa, wie had dat gedacht  :D :D :D

Momenteel is internet iets sneller, je zou haast zeggen, dat ie 's avonds nog trager zou moeten zijn ???

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Wilma,

inmiddels woont moeders lekker in haar eigen huisje, dus we kunnen gauw iets afspreken voor visite :D

Wilma1

Dat gaan we zeker doen  :D maar moet ff afwachten wanneer ik na de OK weer kan autorijden  :-\...

De valkjes staan lekker buiten  :D Coco zit bovenop hun kooi, daar heb ik een stok gemaakt, dat is beter voor zijn pootjes  ;)

Beauty en Macy zijn de hele tafel aan het verkennen, hebben stukje uit mijn boek gegeten  >:( en in ruil mogen ze nu een oud puzzle boekje knabbelen  ::) ze zijn er maar druk mee  ;D

Ik had de kooi iets te ver van de tafel gezet e telkens kwam er een aanloopje om te springen, maar net op de rand bleven ze dan weer staan  ::) tafel iets dichterbij en HOPLA op de tafel en weer terug  ;D  alles wat er ligt is wel even betast  :P ;D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Wilma,

Voor iemand die geen valkjes meer heeft, heb je wel een heleboel leuke verhalen  ;D

Ik geloof wel dat ik even gemist heb waarom er weer een aantal valkjes bij je terug zijn  ???

Volgens mij heb jij het wel naar je zin op de camping  :) Met je valkjes en Coco  :D

Wat wil een mens nog meer, toch?

Nog een fijne verdere vakantie... geniet er maar lekker van  :D

Groetjes,
Monky

Wilma1

Dit is Beauty, mijn laatse valkje die ik toen had gekocht, met zijn popje Macy. Deze zijn nu van Joke ( mijn schoonzus) en die zijn 2wk naar Denemarken toe. IK wilde koste wat het kost, oppassen en hier op de camping is dat een goed optie  ;)

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

 :D :D :D

Wat gaaf!!!

Gaat dat wel goed met je longen en zo? Je hebt er nog geen last van, toch?

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Wilma

Wat een verhalen en leuke foto's zeg. Wat lekker zeg, zo op de camping. Al ben ik zelf geen campingmens hoor! Ieder zijn eigen natuurlijk.

Groetjes

Mara

Wilma1

30 mei 2007, 17:26:21 #3112 Last Edit: 30 mei 2007, 17:30:14 by Wilma1
 ;D ;D ;D Ow IK WEL HOOR, zou het hele seizoen hier willen zijn  ;D

Hoi Monique,
Hier valt het wel mee, ik ben veel buiten en de ionisator staat binnen....de valkjes staan nu ook buiten en dat is lekker voor hun en mij....thuis begon ik het wel enigzins te merken  :-\ vandaar dat eerder ben weggegaan!!! Bloed kruipt waar het niet gaan kan, zegt men wel....in dit geval is dat ook zo!!  ;)

hier een aantal foto's ...leuk dat ik ze er haast LIVE op kan zetten hier  :D


de dierenwinkel is geopend  ;D


Ik ben wel blij met deze zitstok uit het bos, kreeg haast PLATVOETEN   :-\ van op de tralies te zitten  ::)


DIT is de gehele ruimte die tot onze beschikking is....nou dat is best wel veel toch ??? voor camping begrippen, waarbij je meestal over de tentharingen struikelt  :P


ze zijn nog slimmer dan ik dacht ??? ???


wie weet het juiste antwoord  ::) :P


Coco zit er lekker bij en dat gaat erg goed nu !!!  :D :D :D


zal ik er gezellig bij komen zitten ???


ff in bad.....heeeeeeerrrrrrlijk!!!!!!!  ;D

POTVER...wat is die PC ineens snel  ;D da's beter dan Maandag....wat toen kreeg ik aardig de P in  ::) :P

Ik geniet lekker van een koud roseetje en een slapende Piet  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

wat is dat genieten hè. Wat een mooie foto's. en een super stok voor Coco.
Hebben ze een puzzel gemaakt?

Groetjes Anja

danoontje

 :o och wat leuk zo op de camping lekker buiten.
kijk ze genieten .
gek eigenlijk he?
zo buiten..
zeker allemaal gekortwiekt,moet wel.
mijn jippie zou foetsie zijn haha
geniet er maar lekker van zo,nu je het nogkan.
lijk me heerlijk een zomer op de camping.
groetjesss anita ;D

Wilma1

Hoi Anja,
Er is flink wat afgegeten van het boekje  ::) ;D duzzzzz zijn echte WIZZVALKS....

Hey Anita,
Leuk dat je er ff bent....idd gekortwiekt  :P je denkt toch niet dat ik zoveeeel overwicht heb hè?!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D
Wel overGEwicht als ik zo blijf genieten  ;D...niet tegen Riny zeggen hoor  :-X :-X :-X :-X
:P Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

danoontje

lieve wilma
ik zal zondag zwaar zwijgen
hahahahaaha
heb er zin in!!!
groetjesss anita ;)

Mara

Hoi Wilma

Hele mooie foto's. Echt genieten hoor.

Ik heb ook nog drie foto's voor je.

Bonte man met de speelgoedschommel van Wilma.






Herken je nog de schommel? Die is al danig gesloopt hoor. ;)

Mara



Riny

Citaat van: Wilma1 op 30 mei 2007, 18:06:11

Wel overGEwicht als ik zo blijf genieten  ;D...niet tegen Riny zeggen hoor  :-X :-X :-X :-X


BETRAPT

marga

hoi wilma
ja je had toch beter moeten weten
je kan niks zeggen hier riny hoort en ziet alles ;D ;D ;D
groetjes marga