DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Caroline

Citaat van: Wilma1 op 16 mei 2007, 22:27:33
Citaat van: Caroline op 16 mei 2007, 21:09:42
Leuke foto´s,  boffen voor Nikki waren jullie erbij.  :o

Leuk straks Whitney er nog bij.  :D

Wat zat er ook alweer in de grote papegaaienkooi?? Een grijze of niet??

Groetjes!!  :D


Yep, die staat met foto in deel 2
;) :D Wilma


Heb ik inmiddels al gezien.  ;)

Wat zit je te genieten zeg, doe je wel voiorzichtig??

Heel veel plezier.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja


Wilma1

17 mei 2007, 20:06:07 #3032 Last Edit: 17 mei 2007, 20:41:58 by Wilma1
Hoi Caroline....ik doe voorzichtig....tenminste ik hoop dat mij lijf voorzichtig doet en me IETS gunt!!!  ::)

Daarbij kom ik op de vraag van Inge,
Ik mag idd zelg GEEN valkparkieten meer hebben, maar de gereserveerde valkparkiet is voor Veronica, de heeft valkjes van mij en een ervan heeft nog geen popje, vandaar dat er nu een popje bij komt, bij Saar vandaan.

De foto's die hier nu staan, zijn van de valkjes van Joke, (waarvan Beauty bij mij vandaan komt!!!) die is op vakantie en IK wilde zooooo vreselijk graag oppassen voor 3 wk. totaal, waarvan ze 2 weken meegaan naar de camping, dus veel buiten zijn en IK ook!!!!

Men zal mij best eigenwijs vinden en dat geeft ik toe, goed is het niet, maar mijn gevoel is zo sterk dat ik af en toe wil genieten van mij favoriete diertjes.

Zondag ga ik de 4 valkjes van mij uitzetten bij Riny in de grote buitenvoliere!!!!!!

Hoi Anja en Ton,

Ik heb genoten bij jullie en Coco ook. Ik keek er zo vanop dat hij zo makkelijk met de valkjes overweg kon, hij vond het prima  :D na even te hebben rondgekeken  :o ze zijn vreemd voor hem. maar hij heeft echt genoten en is bekaf  :P

Onderweg even een sanitaire stop gedaan en Coco meegenomen, stel je voor dat iemand hem uit de auto steelt, je hoort zulke rare dingen. Wel bekijks met Coco op mijn schouder naar binnen  ;D ;D ;D en niet willen slapen, wel gapen  ;D

Bij thuiskomst zijn kooi in en daar stond ie oog in oog met WEER 2 valken  :o hij keek toch zoooooo verbaasd, maar stapte op zijn stok en ging zitten.....Beauty moest opzij want Coco wilde slapen. Ze hebben eerst wat over en weer gekeken naar elkaar, maar zijn oogjes vielen dicht  ::) ;D en hij komt zijn kooi niet uit  :P en de valkjes gaan die van HUNZELF NIET IN  :o ;D WEL BIJ COCO IN DE KOOI  ::) ::) ::) :P

Hier nog een paar foto's van thuis.....






















KIJK NOU Macy ??? Er zit hier NOG een vogel, wel een kleintje  ;D


Moe moe moe  :-X :-X :-X :-X














NU NOG TERUG  :-\..... ::).... ;D ;D ;D


En bij Anja en Ton!!!!


Wat zijn het er veeeeellllllll  ::) ::) ::)


Hallo  :D


Gezellig IN de kooi van de Y-tjes  :D


Mmmmmmm...Lekkerrrrr  :P


Jullie mogen nu bij mij spelen...leuk he?!!  :D

Ton en Anja, nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid, ik ben erg blij jullie te hebben leren kennen. Heb geonten van al jullie valkjes en Doggy en Pukkie, alhoewel Pukie het veel te druk had met zijn bal bewaken  ::) :P ;D

Coco heeft er zeker ook van genoten, hij lijkt zelfs erg blij met de "inwonende valkjes" die hij thuis in zijn kooi aantrof en heel gaaf!!! Momenteel komt ie net ff de kooi uit om ook nog maar mee te spelen.

Daaaaaaaag LISA  :-* :D ;)

Jullie zijn ten alle tijden welkom in Zaandam!!!  ;)

Liefs  :-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Mooie foto's. en ja je zult wel bekijks hebben gehad met Coco op je schouder. Moest Coco zo erg plassen ;D ;D ;D ;D
Heeft Coco nu wel weer oog voor zijn vriendinnetje of is hij daar zelfs te moe voor?
Moest van Lisa zeggen dat ze je erg lief vind.

Groetjes Anja

Wilma1

17 mei 2007, 21:01:41 #3034 Last Edit: 17 mei 2007, 21:05:17 by Wilma1
Coco stond met zijn pootjes gekruist op het stokje  ;D ;D ;D Hij wilde eigenlijk terug, om het bij jullie te doen  :P
Nouuu zijn vriendin heeft ie even bekeken, maar niet lang  ::) "geen oog voor" ze klapten dicht  ;D

Ik vind Lisa OOK een lief meisje, ze kan lekker babbelen!!!! Heel gezellig en ze ziet er erg leuk uit!!!!!!

We waren om 18.10u thuis....toen snel de poezen eten gegeven...die stonden in een echt kringetje in de kamer  :o e keken me bijna bestraffend aan...JE BENT TE LAAT VOOR ONS!!!  >:(.... WIJ HEBBEN HONGER  :o ;D ;D ;D ;D

DAARNA KIJKEN OP DE LAPTOP NATUURLIJK EN TOEN MOEST IK HEEEEEEEEL VEEEEEEEEL  :o :o :o FOTO'S binnenhalen en opslaan  ;D ;D ;D ;D ;D

Ik heb meteen een map vol leuke foto's!!!!

:-* ;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ik zie je in gedachten gewoon stralen.  :D

Wat zit jij te genieten.

Geweldige foto's!!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

ZOOOOOOOOO  :o wat een berg foto's !!  ;D
Fantastisch !!
Ik wis eigenlijk niet dat Coco en de valkjes in 1 kooi konden.
Nu dus wel.  ;)

Ja,als de beessies eenmaal een tijd gewend zijn om te eten of uitgaan........dan kan je dus een leuke thuiskomst verwachten.   ;D

Enne,eigenwijs is ook wijs.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Wilma en Coco,

Ik wil jullie bedanken voor de verjaardagskaarten.
Ik vind ze erg leuk en erg lief dat jullie aan mij hebben gedacht.

Dikke kus,

Groetjes Lisa

Mara

HoI Wilma

Wat leuke foto's zeg! Erg gezellig zo en zo te zien heeft Coco zich goed geamuseerd.

Mara

Wilma1

19 mei 2007, 00:10:46 #3039 Last Edit: 19 mei 2007, 20:29:49 by Wilma1
Citaat van: Yvon en Rene op 18 mei 2007, 00:17:10
ZOOOOOOOOO  :o wat een berg foto's !!  ;D
Fantastisch !!
Ik wis eigenlijk niet dat Coco en de valkjes in 1 kooi konden.
Nu dus wel.  ;)

Ja,als de beessies eenmaal een tijd gewend zijn om te eten of uitgaan........dan kan je dus een leuke thuiskomst verwachten.   ;D

Enne,eigenwijs is ook wijs.  ;) :D

Groetjes Yvon



Er was ook veel te zien en foto's van te maken  ;D en Coco is erg veranderd in zijn voordeel  :D ik kan hem nu ook aaien en op zijn koppie krabbelen, wat ie eerst zeker niet wilde.

Hij zag dat als PAKKEN, wat Brandon vaak deed en Coco absoluut niet leuk vond  :-\ soms loopt ie nog wel weg hoor, als je hem wilt  op laten stappen  ::) maar geleidelijk aan gaat het steeds beter. Ook naar Ruby toe tolereert ie meer  ;D

Hoi Eugenie,
Coco heeft erg genoten en geslapen als een roos, toen we weer thuis waren  ;D

Hey Lisa,
Leuke verjaardag gehad ??? Niets te danken voor je kaarten, het is je gegunt  ;)
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Ze heeft een super leuke verjaardag gehad. Vooral omdat ze nu een glaasje alcohol mocht drinken.
Ze is nu op weg naar Volendam met haar peettante.

Groetjes Anja

Wilma1

19 mei 2007, 17:24:05 #3041 Last Edit: 19 mei 2007, 20:31:05 by Wilma1
Citaat van: Anja op 19 mei 2007, 12:01:44
Hoi Wilma,

Ze heeft een super leuke verjaardag gehad. Vooral omdat ze nu een glaasje alcohol mocht drinken.
Ze is nu op weg naar Volendam met haar peettante.

Groetjes Anja


DAT is tegenwoordig "HET" kado...legaal alcohol drinken  ::) ......als ze het maar met mate houdt  :P genieten mag, maar af en toe  ;D maar zij lijkt me wel zo verstandig dat ze zich niet laat opjutten door anderen!!!

De valkjes hebben het zo naar hun zin....er is een complete speelplaats voor hun beschikbaar. Ik he de kooi aangeschoven totaan de schommel, daar de stok van Coco opgehangen dat ze kunnen overstappen, Coco heeft een mooie met gekleurde bollen eraan voor in de plaats aan de buitenkant.

Op hun kooi een trapje wat naar de vensterbank leidt, zodat ze daar ook heen kunnen, ze hebben een "overstap" naar Coco's kooi dus meer dan zat ruimte om te wandelen,spelen etc.  :D

Ik ga zo wat foto's en filmpje van het toestel halen en plaats ze wel. beaty kan me toch babbelen...  ;D ;D macy klimt graag HOOG  ::) :P en Coco lijkt een badmeester, houdt alles in de gaten, wordt het hem "TE"....dan "grijpt ie in"  ;D

Ruby zit te dansen naast Macy, ze zitten op een 20 cm. afstand en het gaat heel erg goed....hij accepteerd het allemaal.....maar ik laat ze niet alleen met elkaar, want de valkjes springen soms van de kooi af, doe ze huis ook en daar kan het wel....hier ook, maar dan wil ik er wel bij zijn  :P

Momenteel hebben ze woningruil, coco en Beauty en Macy.....Coco gaat even "uit" eten en Beauty in bad....terwijl ze alles ZELF OOK hebben  ::)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

danoontje

 :o ;D wat een foto's hahahaha
mooi allemaal hoor.
en ik kan me goed voorstellen dat je ffff af en toe ffff valkjes wilt hahahahaah  ;D ;D ;D ;D
meiss ik wil je morgen heeel veel plezier bij riny wensen!!
geniet ervan.
de doop van je valkjes..naar buiten!!
ik denk aan je
groetjesss anita ;)

Anja

Hoi Wilma,

Nog geen foto's en filmpjes wat dat duurt zeg ;D ;D ;D
Lisa mag alleen alcoholh onder toezicht en zal zich idd niet over laten halen.
Ik wil je voor morgen alvast veel plezier wensen bij Riny. Geniet ervan en doe Riny de groetjes van me.
Ik kan me al helemaal voorstellen hoe je gaat genieten.

Groetjes Anja

Wilma1

19 mei 2007, 20:25:29 #3044 Last Edit: 19 mei 2007, 20:35:19 by Wilma1
Zeker wel, dat ik ga genieten...alleen jammer dat er regen wordt voorspeld  :-\ maar dat zal de pret niet drukken  :D

En even geduld Anja....jij hebt het ECHT NIET hè ?!!!
::) ::) ::) ;D

Hier de foto's...


Kiekeboe  ;D even  buiten kijken  :P Coco heeft een GROOT balkon.....wij een kleine  ::) .... pak jij de rietjes maat Beauty  8)


Leuk hier, ook allemaal speeltjes  :D


wij hebben ook rietjes gekregen  8...maar deze zijn toch  leuker  :P


Kom Macy, Coco heeft lekker eten staan....mmmmmm


Ik mag van Coco hierop spelen  :D


samen schommelen  ;D


Hij is van Ruby, maar die wil er niet op  ::)


Met de geleende hangstok van Coco, kunnen we zo op de schommel stappen  8)


onze woonsituatie  ;D


:o :o :o "toilet"benodigdheden  ;D ;D ;D waar Coca Cola matjes al niet goed voor zijn  ::) :P voor de  "zonnetjes" in huis  ;D


IK wil ook hoog klimmen  8) :P


ZO.... ;D .... op gelijke hoogte... :P


mooi uitzicht  ;D


Coco zwaait ons toe  :P


maar dat kan IK ook hoor  ::) :P ;D ....kijk maar in het filmpje, net als Coco doe ik dat  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=tP3jGsAaAUE



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3