DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Rianne

Hey Wilma,

Stacy heeft een broertje of zusje gekregen! :D

Wilma1

ahhhh wat leukkkkkk  :D GEFELICITEERD!!!!!!!
:D :-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Ik hoop dat het een zusje is, als ik Stacy nu zie, ze is prachtig! :D

*Yvon

Hoi hoi

Wat een leuke berichtjes krijg je nu allemaal.  ;) ;D
Nu nog de foto's van alle kleinkindjes,toch ?.  ;) ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Wilma,

Beetje laat maar ik wil je ook feliciteren met je 200ste blz. In middels 201.
Hoe was het in de Ij hallen?



Groetjes Anja

Riny


Hoy Wilma


We zijn vandaag heel bezorgd om jou !



Riny zei, kijken jullie maar goed naar buiten,



want vandaag waait Wilma vast uit haar roze bloesje.



Maar we kijken al zo lang , wanneer kom jij er langs?



We willen nu met onze nieuwe takken gaan spelen.



Kusjes van ons allemaal. :-* :-* :-* :-*

Anja



Och wat lief zeg. Wat een schatten zijn het toch.
Hoe was het op de beurs. gezellig hoop ik.

Groetjes Anja

Mara

Hoi RIny

Wat een leuke rapportage zeg!

Hoi Wilma

Ik hoop niet dat je weggewaait bent! Hoop dat het gezellig was.

Groetjes

Mara

Wilma1

12 mei 2007, 19:39:27 #3008 Last Edit: 12 mei 2007, 19:54:52 by Wilma1
 :o :o :o :o :o ZOVEEL berichtjes EN mooie foto's en ik heb NIET 1 notificatie gehad, dus heb niet eens gekeken  :-\

Nu ik wat wilde plaatsten zie ik het ineens.... wat lieffffffffffffffffff....die 4 kanjers....ik heb meteen weer een mooi bureaublad!!!!!

Ik ben niet alleen uit het roze bloesje gewaaid, het is zelfs ZEIKNAT geworden  ::) :-\ straks verkleurd of krimpt het nog ???  ;D

Wat ik dus "kwijt" wilde....Lin heeft GEEN popje helaas....de beide valkjes zijn mannen....heel jammer voor Corky, nu is ie nog langer alleen  :-\ :-\ :-\

Ik had ook al een X bij iemand in Enkhuizen gereageerd,op een wildkleur popje...ook via het forum.... maar die geeft niet eens antwoord  :-\

Ik moet dus weer op zoek en kom Marlies tegen, op de verkoop site, die heeft een popje, maar ja WAAR woont die ??? Dus mailtje gestuurd en die wil niet weg, dus 2e mail....weer niet weg....3e mail, maar nu via mijn andere e-mail en hopla weg!!!

En wat denken jullie....de 2 anderen gaan ineens TOCH nog weg  ::) nou als dat geen HULPvraag is voor een popje.....bijna een SCHREEUW!!!!!  ;D ;D

Ze zal wel denken  ::) ::) ::)
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Wilma,
Mijn baby lutinootje is een popje ::)
Als je nog vragen hebt ofzo dan hoor ik het wel :)
Groetjes Saar :-*

Wilma1

Citaat van: Saar op 12 mei 2007, 21:07:31
Wilma,
Mijn baby lutinootje is een popje ::)
Als je nog vragen hebt ofzo dan hoor ik het wel :)
Groetjes Saar :-*


WAAROM wonen jullie toch allemaal ZOOOOO ver  ::) weg ??? Maar een lutino vindt ze wel erg mooi en had ze zelfs nog nooit gezien......

Ik ga het haar vragen en als ze samen de reiskosten deelt met me...is het een rit waard.....wat je ver haalt ( EN BRENGT ) is goed!!!!

Dus ik zal haar zo bellen  ;)

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja


Wilma1

Aaaaach wat lief  :-* met kleine kinderen is moederdag zo speciaal....al die gemaakte dingetjes, waar ze zo trots op zijn  :D

Of de kids komen weet ik niet, van het jongste stel moet Leontine werken en ik laat het altijd aan hunzelf over of ze zin hebben dit "verplichte nummer"...... door de scheidingen hebben ze er  "mamma's" bij en je kunt nu eenmaal niet overal tegelijk zijn......

Vandaar dat IK altijd degene ben die dan zegt..."denk ook aan jezelf, ipv gestresst heen en weer te moeten hollen van de een naar de ander" ...... 4 mamma's is wel erg veel op 1 dag  ::)  IK heb er begrip voor!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE......Corky krijgt een vriendinnetje!!!!

De lutino van Saar is gereserveerd voor Veronica....ze is er helemaal wild van dit te horen.....en een WITTE vogel vindt ze zoooo mooi.....

Ze gaat meteen aan "de slag" en naam te bedenken voor haar... en zogauw het valkje zelfstandig is gaan we haar ophalen.... MET Veronica mee natuurlijk.....

We ....omdat ik mss Piet als chauffeur nodig heb, mocht ik al geopereerd zijn  ::)

Een verassende moederdag voor Veronica dus....een LUTINO!!!!
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Wat fijn dat Veronica een valkje van Saar krijgt en dan ook nog een lutino. Die zijn heel erg mooi.

En wat zal Corky blij zijn!!

Groetjes

mara