DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Wilma

Dat geloof ik graag dat het schrikken is geweest. Poeh poeh...

Heb je nog een knijpringetje kunnen vinden? Ze zijn heel makkelijk aan te brengen trouwens, je moet wel met zijn tweetjes zijn.

mara

Wilma1

Ik heb ze net gehaald...blauwe... en dat je met zijn tweeën moet zijn, had ik al bekeken  ::) wat een friemelding   :o ::)...ik zal het er wel omheen doen, MET BRIL, anders heeft straks 1 poot  minder als Piet dat gaat doen  :o met die grote knuisten  : P....dan zie  je wel verschil natuurlijk  ;D aaaacchhhhh, arme ziel  :P

;D Wilma

Meteen verwennerij "eten" voor allemaal gehaald, een beetje ecra lekker voor de pasen hè?!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  5 april 2007, 14:27:30
Ik heb ze net gehaald...blauwe... en dat je met zijn tweeën moet zijn, had ik al bekeken  ::) wat een friemelding   :o ::)...ik zal het er wel omheen doen, MET BRIL, anders heeft straks 1 poot  minder als Piet dat gaat doen  :o met die grote knuisten  : P....dan zie  je wel verschil natuurlijk  ;D aaaacchhhhh, arme ziel  :P

;D Wilma

Meteen verwennerij "eten" voor allemaal gehaald, een beetje ecra lekker voor de pasen hè?!


Aah mooi dat je ze hebt gevonden :D
Die dingen kosten ook bijna niks :)
En als er bv een vogel gevangen moet worden uit de voliere dan doe ik het ook liever zelf. De mannen kunnen nogal onvoorzichtig zijn :P ;D
Groetjes Saar :-*

Wilma1

Kennen hun eigen kracht niet  ::)

Vanaf morgenochtend, heeft alles "kooiarrest" ::) ;D ach kunnen ze boven de wipwap weer doen....gisteren waren Kiki en Koko druk bezig, echter als ze uit de kooi zijn gebeurt er niets, want Kiki wil liever binnen blijven, maakt af en toe ff een rondje en gaat dan weer netjes naar binnen ::)

Als ze erin blijven verveeld Koko zich, denk ik  ??? ::) dus dan wordt er stevig gewipwapt  ::)  goed tijdverdrijf  ;)

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja


Ze kunnen maar iets doen om de tijd door te komen.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

Stel dat er gevolgen van komen ??? dan heeft straks het nieuwe baasje daar de drukte van  ::) ::) ::)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

;D ;D Dat gaat lekker daar bij jou.  ;D
Maarre........ hoe kan jij dat zien als je niet zoveel en zolang in het kamertje mag blijven ??  ::) ;D ;D
En de nieuwe baasjes met leuke drukte opschepen,foeiiii !!  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Ze krijgt het er gratis bij hoor. :o :o ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: Yvon en Rene op  5 april 2007, 19:51:52
Hoi hoi


Maarre........ hoe kan jij dat zien als je niet zoveel en zolang in het kamertje mag blijven ??  ::) ;D ;D
En de nieuwe baasjes met leuke drukte opschepen,foeiiii !!  ;D

Groetjes Yvon




Stttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt....net als bij kinderen MOET je af en toe ff kijken of alles nog goed gaat en ik zie dan NET dat het BETER DAN GOED gaat  :P

Voor het nw baasje.....is het een soort bruidsschat wat ze dan meenemen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D en idd GRATIS erbij..
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Hier heeft mijn broer het gedaan, hij is daar handiger in. Ik heb de ringetjes meestal wel in voorraad, ze zijn toch wel eens handig...behalve als je nog volwassen rosella's moet ringen.  ::)

Fijn weekeinde!

Mara

Ann

Hey Wilma

Ik heb al een beetje bijgelezen. Die wipwappende valkjes toch he. Bij mij zijn ze ook al druk bezig en wij zitten er altijd met de horloge naast. Het duurt makkelijk 2 minuten en bij de kanaries is dat op een paar seconden gebeurd. Grappig ;D.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Wilma1

Na wikken en wegen en de lange  periode dat Melody en Lucky nog hier zouden blijven, is besloten dat ze naar1 adres gaan met zijn 4ren.

De nw. eigenaar heeft dit aan mij laten weten dat dit mogelijk is en ik ben er SUPER BLIJ mee .....ik wilde ze zelf altijd bijelkaar houden, maar na mij ziekte had ik weinig keuze. Nu wordt het mogelijk gemaakt dat dit kan en voelt heel erg goed!!! Zelf ben ik erg opgelucht, dat ik weet bij wie ze komen.

Moest het ff kwij!!!
:D :D :D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Gelukkig goed nieuws. Fijn dat ze bij elkaar kunnen blijven.

Groetjes Anja