DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Caroline heeft dat volgens mij gehad met Eros en ...... ehhhhh...... k weet niet meer wie ??? Daar werde de eitjes OOK alleen maar door de pop gebroed en pas veeeeeel later deed Eros ook af en toe iets, er zijn toen toch jongen gekomen.

Als ik het verkeerd vertel Caroline ???  ::) moet je me maar verbeteren .

Er is niets aan te doen Marga, gewoon jammer als het niets wordt....las ze verder maar happy zijn  :D das wel belangrijk en dat geloof ik van wel  ;)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
ja zeg dat wel
en gelukkig zijn ze hoor
binky zit lekker op mijn schouder
en sunny en charlie zitten samen
lekker op hun kooi te slapen
die zijn moe van het vliegen
groetjes marga


Wilma1

 :o :o :o :o :o WOOOOOOWWWWWWWW WAT MOOOOIIIIII YVON  :o :o :o :o :o

Yvon heeft mijn handtekening gemaakt...gaaf hè ?!!!!  :P :P :P
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
wat een prachtige handtekening
yvon dat heb je heel mooi gedan
groetjes marga

Anja

Hoi Wilma,

Super je handtekening.

Yvon,



Groetjes Anja

Wilma1

4 april 2007, 14:28:17 #2885 Last Edit: 4 april 2007, 14:45:53 by Wilma1
hoi allemaal,
Even een berichtje hier in het valkenboekje, lang geleden dat ik over mijn valkjes heb geschreven, maar er is verandering in een situatie gekomen en ik zit hierdoor nu met een vraag...

Wegens omstandigheden, heb ik Kiki, Koko, Melody en Lucky bij Christa opgehaald....ze zijn nu vanaf vorige week Donderdag hier in huis....welliswaar boven in een voor hun ingerichte kamer, waar ik ze ook los kan laten vliegen...

Op zoek naar nieuwe baasjes, is dit wel gelukt en worden ze in aparte koppels geplaatst, maar dit is niet anders, het gaat erom dat ze goed geplaatst worden...Kiki en Koko ergens waar ze hun OUWE DAG kunnen "slijten"  :D ;) en Melody en Lucky ergens anders...

Nu "moet" Melody een KNIJPRINGETJE om, omdat die .... als het weer het toelaat, een voliere ingaat en er daar nog wildkleurmannen verkocht moeten worden. Doordat ze Melody niet kent,  is ze bang dat ze Melody niet kan onderscheiden van de anderen en hem dan per ongeluk bij Lucky weghaald  :o :-\ ....vandaar de knijpring......HEEFT IEMAND ZO'N KNIJPRING, OF WEET IEMAND HOE IK DAARAAN KAN KOMEN ???

Voorlopig blijven Melody en Lucky hier, er is daar geen plek om ze binnen te houden en e.v. kan ik ze tijdelijk naar Marga brengen.....maar dit wil ik proberen niet te doen, ze zit al met 3 van mij  :-\ en daarbij verhuizen ze zo vaak...ik weet niet of ik daar goed aan doe, voor de vogels....

Kiki en Koko gaan volgende week weg.....ik heb weer een brok in mijn keel, want nu voor een 3x gaan ze verhuizen, in korte tijd....van Nellie naar Christa was natuurlijk al bekend voor me ....  ik blijf het moeilijk vinden, mijn oogappeltjes weer weg te moeten doen, dat is gewoon zo en kan ik niet gaan ontkennen....die STOMME LONGEN OOK...grrrrrrr... >:( >:( >:( >:( >:(

Het is best moeilijk om NIET te vaak naar ze toe te gaan, want het gevoel "kruipt" waar het niet mag en ik vindt het jammer dat ik niets van hun gedrag, geluidjes etc. dichtbij kan bekijken en daar de hele dfag van kan genieten, zoals de 3 beneden  :'( :'( :'(en  dus dan speciaal voor naar boven moet gaan, waarop ik Piets OGEN IN MIJN NEK VOEL... ::)

De voliere gaat wel naar Eric toe, de oudste zoon van Christa, voor Thun en Pino.... waarschijnlijk volgende week of zo....ik moet eerst vervoer regelen....




;D













Sommige zijn wat overbelicht, maar dat komt door "witte" Lucky die de flits weerkaatst tegen licht van het raam in, zonder flits was het te donker...  ::)

en een filmpje  :D
http://www.youtube.com/watch?v=cwQjqqsevTM

Het lijkt wel of het regent  ??? maar dat zijn de trosgierstbolletjes die op de krant vallen  ;D ;D ;D

Tis wel ff een zootje  :o met die kranten overal  ;D maar dan kunnen ze in ieder geval af en toe ff rekken, strekken en vliegen, zonder dat ik IK strond moet krabben van de vloer  ::)

Ik weet niet of de nw baasjes zichzelf bekend maken, (1 is en buurvrouw van iemand op het forum) of dat ook willen....dat laat ik aan hen over  ;)

Dus druk met soppen etc, want ik doe het nu EXTRA vaak om zoveel mogelijk leefbaar te houden...MET MONDKAPJE OP  ::) ;D GEEN SMOEL  :o

En toch ook geniet ik weer als ik dan bij ze ben...  :D en ben nu wel blij iets over ze te kunnen schrijven hier.....dat was best moeilijk, om niet te doen....nu alles is geregeld, maakt dat het makkelijker voor me.

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Hoi Wilma
Ik heb ook van die knijpringetjes.
Die kan je gewoon kopen in een dierenwinkel.
Als je ze niet kan vinden wil ik er anders wel een paar naar je opsturen hoor ;)
De kleuren zijn blauw en groen :)
Groetjes Saar :-*

Gerda


Hoi Wilma,

Ik hoop dat  Kiki, Koko, Melody en Lucky een heel goed huisje krijgen, waar ze ook niet meer hoeven te verhuizen. En hopelijk heb je dat nu voor ze gevonden. Dat moet jezelf ook rust geven, toch?

Toch wel handig zo'n extra kamer!
Ik kan me voorstellen dat je af en toe naar boven sluipt om te gaan kijken, maar ik kan Piet's bezorgdheid ook begrijpen.
Je gezondheid staat op de eerste plaats.
Dus niet te vaak naar boven!!!

Lieve foto's. Filmpje kan ik helaas op het werk niet bekijken.

Liefs, Gerda



Wilma1

Hoi Saar, Ik ga eens informeren en anders hou ik me aanbevolen....THX...

Hoi Gerda,
:D Van Kiki en Koko ben ik HEEL zeker van dat die erg goed komen te wonen. Van melody en Lucky vertrouw ik erop, dat het goed komt  :D Idd erg handig die kamer.....en ook verleidelijk om naar boven te glippen, ben net een ondeugend kind af en toe  :P

Ik hoop dan dat ik de rust vind ja en "het" kan loslaten....

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

Citaat van: Wilma1 op  4 april 2007, 15:01:16
Hoi Saar, Ik ga eens informeren en anders hou ik me aanbevolen....THX...
;) Wilma


Graag gedaan hoor ;)
Dan hoor ik t wel ;)
Groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Wilma,

Ik hoop voor de valkjes dat ze voor de laatste keer gaan verhuizen en dat jij je rust kan vinden. Mooie foto's en een erg lief filmpje.

Groetjes Anja

marga

hoi wilma
mooie foto s hoor
en wat een lief filmpje
groetjes marga

Mara

Hoi Wilma

Wanneer moet je die ringetjes hebben? Ik heb er hier als het goed is nog liggen en dan neem je die de 15de maar mee!

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Eerst even iedreen bedanken voor de komplimenten je handtekening !!  ;D ;D

Oohw Oohw Wilmaatje....  :)
Zit je ineens weer met 4 valkjes in huis.  :D
Gelukkig heb je weer goeie huisjes voor ze en hopelijk ook blijvende,dat scheelt een boel.
Zie je dat je nog helemaal niet oud bent ??
Met je naar boven glippen als een klein kind.  :P ;)
Maar doe A.U.B. voorzichtig !!  >:( ;D

Groetjes Yvon

Oja,idd leuke foto's en filmpjes.  ;D




Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

5 april 2007, 10:21:51 #2894 Last Edit: 5 april 2007, 10:25:37 by Wilma1
Paco en Daisy broeden op het ei van Sunny en Charlie, Charlie wil niet broeden.....wel de lusten niet de lasten....

gelukkig dat het adoptiepaar het eitje willen broeden..... ;D

De valkjes boven zxijn zich gisteravond een ongeluk geschrokken....ik had de telefoon daar laten liggen en .....toen ging ie dus af...inmiddels was het schemerig dus vette paniek....

Ik rennen de trap op (niet eens gevallen  ::) ;D) licht aan en kon Kiki wel opvegen, die zat aan de tralies geplakt.....kon haar helemaal aaien en na verloop werd ze weer rustig....Koko was alweer rustig....Melody en Lucky hingen ook aan de tralies dus ook ff een aaisessie gehouden en ook daar kwam de rust weer in....

Die arme beessies hebben heel wat te voordurende laatste tijd met gewissel, al die vreemde nieuwe dingen  en eindelijk wat rust en gewenning boven en dan dit weer....

Ik hoop toch echt dat ze de rust en het leven krijgen wat IK voor ze in gedachten had  :-\ ik vind dit zo zielig.....Ik bedoel hier niets verkeerds mee, het is overmacht....maar ik had het graag zo anders gezien..... :'(

Ze zijn er nu weer uit en hebben trosgierts hangen in de schommel....kunnen ze er een lekkere zooi van maken, ik hoor ze vrolijk fluiten in ieder geval.... ;)
:-\  ;)Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3