DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Monky

Hi Wilma,

Ik men dan wel geen Caroline, Lin of Rianne, maar ik neem aan dat je dit wilde weten  ;)

Moeder:lutino gepareld
Vader:cinnamon gepareld

man afkomst:
100% gepareld split voor {X1:  cinnamon} {X2: lutino}

pop afkomst:
100% cinnamon gepareld






Moeder:lutino gepareld
Vader:cinnamon

man afkomst:
100% wildkleur split voor {X1:  cinnamon} {X2: lutino gepareld}

pop afkomst:
100% cinnamon


Hoe dan ook, kan je zien of het jong een pop of man is  :)
Op zich wel leuke mutaties  :D

Het zou wel leuk zijn als ze jongen zouden krijgen  :) En al helemaal als je ze gaat opzoeken  ;D

Ik ga voor je duimen  :D

Groetjes,
Monky

Rianne

Zou leuk zijn als het mannetje nog splits had. :)
Wilma, weet jij misschien ook de splits van Maxime? Die is toch iig split lutino?

Monky

Sorry Rianne, dat ik je voor was  :-[ :-[ :-[

Ik vond het alleen zo leuk om te doen  :-X ;D

Groetjes,
Monky

Rianne

Geeft niks hoor, ik ben niet de enige die berekeningen kan maken ;D

Wilma1

 ;D ;D ;D Meestal is Caroline zo snel, dat je het en ander niet eens hoeft te vragen  ;D maar haar buikje groeit, dus de snelheid gaat eruit  ::) :P

En verder weet ik niet WIE er allemaal zo goed zijn in die berekeningen en van deze 3 weet ik het zeker en Riny ook ( toch ???) nu weet ik er dus meer  ;D

Maar bij de eerste combinatie worden man en pop gepareld, waarbij de pop cinnamon gepareld....maar de man ??? gepareld WAT ??? ben niet helemaal blond, wel een beetje her en der  ::) :P

Rianne, de splits van Maxime, zou ik aan Christine moeten vragen, maar ik dacht dat ie idd split voor Lutino is  ::)

;) Wilma

Wel leuk hoor, als er jongen komen van Sunny en Charlie....Charlie voelde zich bij de vorige eigenaar zo alleen en kroelde met de spiegel, nu heeft ie zijn eigen popje....en Sunny komt van Nellie....zal ze ook leuk vinden dit te lezen!!!!!  :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Wilma,

Ik vind het leuk om met die calculator aan de gang te gaan.

Gepareld betekent wildkleur gepareld zoals mij Ilo, alleen is dat uiteindelijk een popje gebleken...  ::) Bij een mannetje verdwijnen natuurlijk de parels voor een groot deel.

Groetjes,
Monky  :D


Wilma1

Citaat van: Monky op  9 maart 2007, 14:40:41
Hi Wilma,

Ik vind het leuk om met die calculator aan de gang te gaan.

Gepareld betekent wildkleur gepareld zoals mij Ilo, alleen is dat uiteindelijk een popje gebleken...  ::) Bij een mannetje verdwijnen natuurlijk de parels voor een groot deel.

Groetjes,
Monky  :D



Dan had ik jet toch goed gedacht  ::) dank je wel voor je moeite Monique  :-*
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Wilma,

Graag gedaan, hoor ;D Helemaal geen moeite :)

Hoe gaat het eigenlijk verder met je?

Groetjes,
Monky


Wilma1

Het gaat met mij goed....tenminste IK VOEL me goed....begin nu alleen verkouden te worden......ECHT verkouden, want ik krijg keelpijn, dus niet van de vogels  ::)....dat onderscheid, moet ik wel leren kennen, wat dat lijkt ook op een griepje  :P....maar inmiddels ken ik het verschil gelukkig
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

 :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Sorry sorry sorry!!

Ik was niet veel thuis gisteren.  ;)

Maar je bent goed geholpen zag ik.  :D

En het kindje groeit goed maar het buikje valt nog wel mee hoor. Ik pas al mijn broeken nog steeds en kan ze ook nog dicht doen. Alleen 's avonds trek ik liever mijn yoggi aan.  ;)
En ...... ik heb het kindje al een paar dagen voelen bewegen, gaaf!!  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Ooooowwww wat leuk zeg, dat is zo mooi als je het plots voelt "" brobbelen" in je buik  :D en 's avonds is het idd prettig iets ruimtelijks aan te trekken, dan zet je buik toch wat meer op  ;)

Er kwam hulp uit onverwachtte hoek  ;D en de rest holde erachteraan  ::) inmiddels weet ik het dus nu en wat denk je  ::) hebben ze een eigen optrekje met blok, mag Charlie NIET MEER op Sunny, ze wordt boos   :o ::) en met los vliegen wilde ze bij Binky in de kooi en niet samen  ::) in kooi met broedblok  ::) VROUWEN ???  ;D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Stacy's moeder bemoeit zich ook niet met de blokken, dus nu gaat Stacy's vader er met een ander vandoor ;D

hennie

Hallo,

Hoe voeden jullie je kinderen op zeg!!

Leren jullie ze niet dat buitenechtelijke relaties niet kunnen!!

groetjes, Hennie

Rianne

Hoi Hennie,

als je een valkje bent ligt dat zeker toch anders ;D

Wilma1

Hoi Rianne en Hennie,
Soms zou ik wel een valkje willen zijn  ::) :P ;D ;D ;D ;D dan kun je alles ongestoord doen, zonder dat iemand zich ermee bemoeid en er roddels komen  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

En Stacy en Maxime, hoe verloopt dat Rianne ??? Stacy is natuurlijk een beetje "aardje naar haar vaa'rtje"  ::) maar ja met zijn 2en in een kooi heb je weinig mogelijkheden natuurlijk  ;D en Maxime doet meestal erg zijn best voor haar  :D

Ook bij Marga hangt het blok er, in een "eigen" kooi voor Sunny en Charlie, maar ook die kiezen voor de kooi waaar Binky inzit  ::)....ach die gezelligert, trekt iedereen naar zich toe  :P en die lieve Marga die zo haar best doet zetten ze mooi voor "aap", want Charlie staat op "ransoen"  ;D die mag niet van Sunny, nu het menes gaat worden....een stiekume wipwap is leuk, maar nu ze is betrapt gaat het feest NIET DOOR  :o ;D
::) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3