DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Wilma

Haha, ja, nu durf je wel. En misschien krijgt ze wel krullentjes ja. Ow, nu weet ik ook waarom Truus of Suus of hoe mijn witmasker ook heet, een gekrulde kuif heeft!  ;D

Wanneer begint de eerste les valks?

Mara

Wilma1

Wanneer je maar wilt  ;D ;D ;D ;D ;D  ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

23 februari 2007, 21:14:24 #2792 Last Edit: 28 februari 2007, 23:44:36 by Yvon en Rene
Hoi hoi

Citaatkeren en draaien  :o  zonder met haar staart tussen de tralies te komen
 
Uhhh,wat is het nou ?
Met of zonder ?  ;D ;D

Ik vind dat altijd zo'n leuke zin..
Net als wanneer de kids zeggen :
Ik ga met zonder jas naar buiten.  ;D

Lesjes valks??
Hoe gaat dat?
Bij wie kan ik me opgeven?

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

23 februari 2007, 23:30:33 #2793 Last Edit: 23 februari 2007, 23:52:33 by Wilma1
Citaat van: Yvon en Rene op 23 februari 2007, 21:14:24
Hoi hoi

Citaatkeren en draaien  :o  zonder met haar staart tussen de tralies te komen

Uhhh,wat is het nou ?
Met of zonder ?  ;D ;D

Ik vind dat altijd zo'n leuke zin..
Net als wanneer de kids zeggen :
Ik ga met zonder jas naar buiten.  ;D

Lesjes valks??
Hoe gaat dat?
Bij wie kan ik me opgeven?

Groetjes Yvon[/color]



;D ;D ;D ik zie het ja....stom eigenlijk. ::)...zodat ze niet met haar staart tussen de tralies kan komen, omdat ze die niet heeft !!!!

BETER??? ??? ???


Mara wil Zaans valks kunnen begrijpen  ;D want mijn vogels snappen die Szachte G nog niet he  ::) ;D ;D ;D toen zei ik "ik versta en begrijp (in het Belgisch betekenen de beide woorden hetzelfde, voordat ik weer wordt gecorrigeerd dimaal door een BELG  ::) :P ) mijn vogels in elke taal  ;D ;D ;D en zij dat ook wil, blijkbaar Anja ook....het wordt druk in de schoolbank  :P ;D


Joke heeft  foto's gemaakt van Macy MET een aangroeiende staart  ;D






;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat een snoezig staartje is het. Ze lijkt zo net een jong valkje.

Je krijgt het nog druk met de lessen valks. Misschien is het een idee om de lessen via de mail te geven  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Vanmorgen zijn we ( Joke en ik) op bezoek geweest bij Corky (Veronica) .....aan Corky merkte ik dat hij haar stem herkende, want toen ik bij de kooi kwam, liep ie naar de nadere kant en bij het horen van Joke hing ie aan de tralies en keek naar haar.

Volgende X weer naar Christa, want er was niet al te veel tijd.....maar leuk om de valkjes te zien....Nikki is zo vreselijk mooi aan het worden  :o....ik keek mijn ogen uit  :o....inmiddels is Corky, uit eigen wil, ingetrokken bij Nikki en Rocky en ze hebben het naar hun zin, met zijn 3en. Eerst wilde Rocky Corky er niet bij en nu gaat het uitstekend  :D FIJN OM TE ZIEN!!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Valerie

Citaat van: Wilma1 op 23 februari 2007, 23:30:33

Mara wil Zaans valks kunnen begrijpen  ;D want mijn vogels snappen die Szachte G nog niet he  ::) ;D ;D ;D toen zei ik "ik versta en begrijp (in het Belgisch betekenen de beide woorden hetzelfde, voordat ik weer wordt gecorrigeerd dimaal door een BELG  ::) :P )


;D ;D ;D
In BelgiĆ« zeggen ze gewoon "ik versta u niet" en dan bedoelen ze :"ik begrijp je niet". Tenminste, waar ik vandaan kom toch. Daar zeg ik zelfs u tegen m'n moeder. Als dialect voor jouw. Wij zeggen u ipv jouw. Verwarrend als je dan pas in Nederland woont en je baas en collega's met u aanspreekt en ze dat niet beseffen. Dan zeggen ze: Je mag wel jij zeggen hoor.  ;D ;D ;D
Na bijna 3 jaar, praat ik alleen nog Belgisch tegen Han.  :P

Net als Anja zegt, (over die foto dan) lijkt idd net een jong valkje. Maar wel een lief mooi valkje.  :)



Wilma1

Ik vind de Belgische taal juist erg leuk....het klinkt altijd zo lief  :D in de loop der jaren versta  ;) ik er meer van dan in het prille begin  :o

Beauty heeft zijn eerste wipwap gedaan met Macy  :D :D :D Macy moest er nooit iets van weten, maar nu met Beauty is ze overstag gegaan ;D ach wat wil je met zo'n KANJER  ::) ;D

Joke gaf een gil van enthousiasme en verbazing, zei ze...ik denk dat Jan van schrik omhoog uit zijn stoel kwam  ::) want als Joke "gilt"  ;D ;D ;D ;D ;D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

En de wip was ook gelijk afgelopen ??  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

 ;D Dat zou best eens kunnen ja  ::) ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hopelijk gilt ze de volgende keer wat zachter,zodat de valkjes het ook gewoon rustig af kunnen maken.  ;) ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ann

Hey Wilma

Belgische 8) Ann heeft bijgelezen ;D. Het was weer lang geleden :-[. Ik vind het ook een mooie taal :P ;D, en net zoals jij niet alle Vlaamse woorden versta, versta ik niet alle Nederlandse. Als ik naar NL 1, 2of 3 kijk, gaat dikwijls Teletext 888 op :D.

De staart van het valkje is al goed terug aangegroeid, dat is bij Tweety ook ooit gebeurd en nu mist ze weer een vleugelpen, hoe ze het steeds doet ik weet het niet. Maar zolang ze er geen last van heeft...

Groetjes
Ann :)



The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Wilma1

Hoi Yvon, Ze zal dit vast lezen  ;D

Hey Ann,
Zo leren we beiden steeds meer van een taaltje over de grens  ;) want we verstaan elkaar  ;D

:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

9 maart 2007, 09:47:25 #2804 Last Edit: 9 maart 2007, 09:50:20 by Wilma1
Hoi allemaal,

Sunny en Charlie hebben een broedblok gekregen, ze zijn zooooo in en in verliefd, dat de vonken eraf springen  ;D en Marga vroeg of ze een blok mogen....tuurlijk...gaaf....wie weet wordt ik nog net op de valreep "valkjesoma"  :D

En natuurlijk ga ik kijken als er baby's zijn geboren, ik ben zeer benieuwd wat daaruit gaat komen....

Een geparelde Lutino pop en een Cinnamon man (hij leek ook gepareld, toen ik hem de laatste x zag  :o)

CAROLINEEEEEEEEEEEEEEEEE, RIANNE OF LIN[/color]
;D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3