DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Wilma1 op 21 februari 2007, 13:27:00
Justin heeft een DIKKE 10  :o :D :D :D gehaald met zijn verslag en spreekbeurt over de valkparkieten

               
                                                                                                                                                     
 GEFELICITEERD


DIKKE KUS  :-* :-* :-* van Wilma
               



Goed gedaan!!! :D

marga

hoi wilma
wat goed zeg  kan begrijpen dat je trots bent
ook namens mij

JUSTIN  GEFELICITEERD
groetjes marga

Mara

Hoi Wilma

Nou nou, dat is zeker mooi, een 10 voor een verslag en spreekbeurt.

Justin, gefeliciteerd.

Mara

Anja

Hoi Wilma,

Super hoor. Goed gedaan zeg. Een dikke 10. Knap zeg.

Groetjes Anja

Wilma1

En het lijkt wel een kado, want vanavond krijgt hij ook de valkjes thuis  :D Vanmiddag heeft hij weer met Joke de kamervoliere goed schoongemaakt, zodat hij goed weet HOE het moet en hoe vaak het moet.

Fleur heb ik nog even geknipt en hem laten zien, hoe ik dat deed.....maar hem aangeboden mij te laten weten als het WEER gedaan moet worden en ik het wel doen voor hem, omdat de vogels het niet leuk vinden en ze misschien bang voor hem gaan worden....ze kunnen beter mij minder aardig vinden, alhoewel Quincy en Fleur mij inmiddels wel gewend zijn  :P

Ik heb een ARA gekocht voor de prestatie van Justin, die hij kan ophangen in de vogelkamer  :D en Elyza kreeg nog iets voor haar A-diploma zwemmen, dus een doos vol kralen met bijbehoren.

Beauty heeft nog even bij me gezeten, zo fijn....hij lijkt me toch nog wel te herkennen, als ik praat gaat het koppie scheef en kijkt ie me aan....zo lieffff  :-* Hij is aardig in de rui, maar heeft een apart soort veren....heel zacht en "wollig".

Macy was haar staart verloren....een gek gezicht  :-\ ::)

:o :o :o :o :o

ze heeft er in geheel geen last van gehad gelukkig, maar nu groeit het mooi weer aan en ziet ze er weer uit als een mooie lutino valkparkiet  ;D het is een leuk stelletje met elkaar. Joke heeft een superlange trap gekocht, als ze uit de kooi gaan, kunnen ze naar beneden lopen en zelf weer de kooi in.....

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Wat fantastisch dat Justin een dikke vette 10 heeft gehaald !!
Deze dag vergeet hij nooit meer.



Citaat van: Wilma1 op 21 februari 2007, 19:42:59
Macy was haar staart verloren....een gek gezicht  :-\ ::)

Fleur heb ik nog even geknipt en hem laten zien, hoe ik dat deed..... :o :o :o :o  :P


Het is dat je het erbij zegt,ik dacht echt ff dat het een bewerkte foto was.  ;D ;D

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

21 februari 2007, 20:52:46 #2781 Last Edit: 21 februari 2007, 21:33:54 by Wilma1
                                 


Het is helemaal ECHT en NIET geknipt  ;D

Ze was ontsnapt en Joke wilde haar snel pakken, maar Macy was NOG sneller........zonder staart na de aktie  ;D Joke was zich rot geschrokken....maar het groeit weer heel mooi aan, dus nu durf ik het wel te plaatsen  ::) :P ;)

Hier wat foto's van Justin en Elayza...wel wat klein...volgende X GROTER Joke  ;D ;D

                                   

                                   

                                   

                                   

:D Wilma
                                     


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Dat verhaal met die start kende ik ondertussen al, hahah.

Ik ben ondertussen ook op zoek naar een kamervoliere...tja, ik kan het niet laten hoor om al plannetjes te maken maar ik kan hier nergens een tweedehands kooi vinden....maar we komen er wel.

Groetjes

mara

Caroline

Goed zo, Justin, gefeliciteerd!!

Veel plezier met je valkjes.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Ook niet op marktplaats, Eugenie ??? daar staan er vaak wel veel op?! Ik ben begonnen met een grote schommel voor jouw voliere....met gekleurde houten kralen, belletjes en touw wat ik op de scoobidoomanier knoop  ;D

Hoi Caroline,
Hij zal er zeker plezier  van hebben, want hij wilde ze zo graag en heeft ze snellere dan hij had gedacht.

Justin vind het leuk, dat er zo wordt gereageerd op zijn verslag etc. en volgt het via mijn verhalenboekje.....wie weet begint hij ooit zelf eens een boekje, als hij meer tijd heeft ivm school  :D want DAT gaat voor  ;)
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hennie

Hallo Justin,
Van harte gefeliciteerd met je dikke 10!!
Goed gedaan, hoor.
Als jij al zoveel van valkjes weet dat je bij een spreekbeurt een 10 kunt halen, kun jij vast ook heel goed voor je valkjes zorgen. En wat ziet die grote kooi van jullie er mooi uit, zeg!

Kom je eens bij ons een verhaal vertellen, wat je beleeft heb met je valkjes?

groetjes, Hennie

Inge88

Citaat van: Wilma1 op 21 februari 2007, 19:42:59
Macy was haar staart verloren....een gek gezicht  :-\ ::)

:o :o :o :o :o

;) Wilma


Net een half valkje  :o ::)

Lin

Hey Wilma,

Kom ik even kijken hoe het hier gaat wordt ik opgeschrikt door die foto. Helaas zie je het wel vaker vooral met deuren die dicht gaan. Gelukkig maar dat het aangroeit. Hoe is het met je gezondheid?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anja

Hoi Wilma,

Raar gezicht Macey zonder staart. Yeni heeft ook een tijdje zonder staart rond gelopen. Ik kon er niet aan wennen. Het is een valkjes wat niet af is vind ik. Gelukkig groeit het weer aan.

Groetjes Anja

Wilma1

Justin wil idd heel graag een eigen verhalenboekje openen, alleen weet hij nog niet hoe dat moet...dus Joke geeft hem mijn tel.nr en dan ga ik hem daarmee helpen.

Dan kan hij zelf over zijn valkjes schrijven, maaaaaaaaaaaaar HUISWERK GAAT VOOR  ;) anders mag hij het niet van zijn ouders en DAT weet hij wel, dus zal hij zich ook aan houden.


Hoi Anja en Inge
Het lijkt net een halve valkparkiet  :D en ziet er raar uit  :-\
Joke moest de andere helft nog betalen aan Nellie  ;D ;D ;D dus wat je niet betaald heb je niet  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Lin,
Hier stond er juist een deur OPEN en wel die van de slaapkamer en DAAR was het raam open en ze rende zo hard die kant op  :o....ze kan wel niet hoog vliegen, maar je weet nooit natuurlijk  :-\ Joke zou haar pakken en ze was net een stuk zeep, dus Macy weg (de goede kant op  ;)) en Joke de staart in handen, met de tranen in haar ogen  :'( ze vond het zoooo erg  :-\

Macy zelf beek er totaal geen last van te hebben  ::) en kon zich zelfs veel makkelijker keren en draaien  :o zonder met haar staart tussen de tralies te komen  :P vliegen doet ze niet, dus staart niet nodig en op stok zat ze netjes in balans...ik moest alleen steeds lachen als ik haar zag....net een BASEBALL  ;D ;D  ;D

Ik heb dit niet eerder, geplaatst voordat we weer staart zagen en nu ze er weer normaal uitziet "durf" ik wel  ::) :P ;D wie weet krijgt ze wel KRULLEN, bij mensen gebeurt dat ook wel eens als ze hun haar kwijt zijn  :P :P :P ;D

Joke heeft wel meteen een potje vol veren, waar ik een hele poos over moest sparen  ::) ::) ::) ;D ;D ;D ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3