DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Wilma
Eindelijk is er een einde gekomen aan de onzekerheid!
Gelukkig ook nog een goede uitslag.
Ik wens je een fijne dag.
Groetjes Riny

jacksmama

He he.. eindelijk even tijd.

Wat ontzettend fijn om te lezen dat alles goed is. Voor Nellie en voor jou. Ikzelf had er alle vertrouwen in dat er niets aan de hand was, maar het is erg prettig om dat bevestigd te krijgen.

Maandag zal Eric ook thuis zijn, en die kijkt er erg naar uit.... eindelijk zijn verzameling valkjes compleet... voor nu dan in ieder geval.

Ik hoop dat het met je voetje weer goed komt.. niets zo irritant als iets met je benen/voeten.. die gebruik je tenslotte altijd. Enne.. je mag van mij pantoffel aan hoor... geen enkel probleem...

Groetjes en tot morgen,

Christa & de Rest

Christa & De Rest

Mara

Hoi Christa

Zeg, even een vraagje, Wilma komt morgen toch Melody afleveren? Mocht Melody nu een hanenkam en gekleurde veertjes hebben, wil je ons dan wel een foto laten zien van 'kraker' Melody?

Groetjes

mara

Lin

Hey wilma,

wat fijn dat het geen ppz is! wat fijn voor Nellie Lucky en jou. succes met je teen!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

11 februari 2007, 21:06:56 #2749 Last Edit: 11 februari 2007, 21:18:45 by Wilma1
Hoi Christa,
Leuk dat Eric er eindelijk weer eens is  :D ik kan geloven dat hij blij is dat alles compleet is, het is gewoon leuk om ze allemaal bijelkaar te hebben als je weet dat ze en x komen, maar nu ze eerder komen voor hem een verrassing.

Ik neem nog een kleine verrassing voor hem mee ( geen valkjes meer hoor  ;D en ook niet de voliere al, want die PAST echt niet in of op mijn DINKY TOY  ;))....maar hij ziet het morgen wel  ;) ;) ;) :P :P


IK BEN OP LAARZEN (OUDE INMIDDELS UITGELUBBERDE, DAT KWAM NU GOED UIT  ::) :P) OP VISITE GEWEEST, dus heel netjes  ;D.....maar ik lijk vocht wel vast te houden  :o want die laarzen zaten wat wijder aan de kuit en nu zoooo strak, dat de laars er helemaal in stond  :o :o :o en als ik op de enkel druk er een plek blijft zitten  ::) misschien toch nog een uitwerking van de Prednison ??? want mijn gezicht is ook nog niet de oude, zelf zie ik dat niet meer, maar gisteren en Vrijdag kreeg ik dat te horen dat ik een "bolle toet" heb  ;D ;D ;D

Daardoor zal mijn teen waarschijnlijk met nog meer "druk" tegen de wand van mijn andere laars zitten en geschaafd zijn wat is gaan ontsteken na de loop der tijd, die ik wel steeds inpleisterde maar toch niet hielp  :-\ en die voetjes zijn al niet meer zoals ze horen te staan  ::) ::) ::) ::) wordt tijd voor een MAKE OVER  ;D ;D ;D ;D

RINNYYYYYYYYYYYY zoek es ff een mooi plaatje  :P wat bij mij past  ;D ;D ;D dan kan ik die meenemen, naar de arts  ;D JIJ HEBT ALTIJD VAN DIE MOOIE VOORBEELDEN  :D

Hoi Riny en Lin en ook Christa,
Wij zijn ook heel blij dat het allemaal goed is afgelopen, al heeft het bij Nellie en hoop stress opgeleverd en dan gaat ze MIJ haar excuus aanbieden  ::) ....malle meid  :-*

Heyyyy Eugenie,
Hou ff je mond  :-X :-X :-X :-X :-X dicht, want straks spuit Nellie Melody GROEN op zijn kuifie  :o :o :o ; en moet ik met en GROENE valk over straat  ;D


Vanmiddag was heeeeeel gezellig bij Jan en Marga....de valkjes weer te zien was zo gaaf en het leek dat Binky nog wel iets van herkening hoorde in de stemmen. Nu is hij wel erg makkelijk bevriend met anderen....maaaaaar zo lief.

Eerst wilde hij niet uit de voliere  ::)  maar even later vloog ie toch eruit met Sunny en Charlie achter hem aan....die waren er al snel uit, maar leken op Bink te wachten alvorens verder te vliegen   ;D

Snel zat Binky op Piets hoofd heerlijk genietend en gleed nu niet weg, want er zit meer haar op het bolletje van Piet  ;D  dus houvast...   OOK Jan valt heeeeeel erg in de smaak bij hem....Binky is stapelgek op zijn "baasje", zo'n fijn gezicht  :D

Ik kreeg ook vele kusjes en samen koek eten   als vanouds   het was heerlijk genieten dus     De valkjes zien er prima uit allemaal en vooral Charlie is zooooooooo moi geworden. Hij was eerst een cinnamon om te zien, NU heeft ie vlekken van PARELS   IK WIST NIET WAT IK ZAG   :o  echt een hele mooie Charlie is het geworden   :D en hij lijkt een koppeltje te vormen met Sunny  :D

MET Sunny in de kielzog vlogen ze van de ene naar de andere kant. Ook de buiten voliere zijn echt SUPER...een DROOM, wat voor mij een droom zal blijven, maar wel fijn dit bij anderen te mogen bezichtigen en toch een beetje kan genieten.

Ik merk echter wel dat ik een wat benauwd gevoel kreeg in de loop van de middag, niet ernstig maar wel merkbaar en  toch heb ik dat er voor over, om af en toe valkjes te mogen te zien....van dichtbij. Al is het deze week wat extreem, maar dat gebeurt niet elke week   ;)

:D :D :D EEN blije en tevreden Wilma  ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Ik ben ook blij voor jullie dat de uitslag goed was,dat scheelt toch weer in de zorgen.  ;)

Misschien toch maar eens een bezoekje aan de dok doen ??
Voor je been en teen.  ???

Je verhaal over bij Jan en Marga had ik al bij andere dieren gelezen.  ;) ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Citaat van: Yvon en Rene op 11 februari 2007, 21:21:45
Hoi hoi

Ik ben ook blij voor jullie dat de uitslag goed was,dat scheelt toch weer in de zorgen.  ;)

Misschien toch maar eens een bezoekje aan de dok doen ??
Voor je been en teen.  ???

Je verhaal over bij Jan en Marga had ik al bij andere dieren gelezen.  ;) ;D

Groetjes Yvon




;D De helft ging over valkjes dus hier ook maar geplaatst  ;) en morgen MOET ik naar de pedicure (schoondochter heeft een "praktijkje") dus ze zal me wel "aanpakken" zowel woordelijk als lijfelijk  :-\ ...te lang blijven lopen  :-\ :-\ :-\....
ik weet het ik weet het  ::) ::)
::) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Roma

Gelukkig dat de uitslag vd test goed was. wat zullen jullie in spanning hebben gezeten.
ik wens je gezellige dagen
Roma

Rianne

Jullie hebben er lang op moeten wachten, maar goed dat de uitslag is wat we wilden! :)

Wilma1

12 februari 2007, 17:47:00 #2754 Last Edit: 12 februari 2007, 17:51:49 by Wilma1
Lang wachten, met een happy end  :D :D :D

Vanmorgen naar Nellie...en IK stond NATUURLIJK WEER  ::) IN DE FILE  ::)....volgens mij zorgt Nellie voor file's als ik naar haar moet....ze wil nl ALTIJD weten hoe laat ik vertrek  ;D ;D ;D...... want OF heen OF terug sta IK altijd wel ergens  :o in een file  :-\

Maar ik was om 11.15u. (ik ging om 10u.weg uit Zaandam  ::)) dan eindelijk in Katwijk  ::) Melody zag ik meteen zitten, samen met Lucky...ik stak mijn hand uit en floot naar hem....zijn koppie wel scheef, maar hij hapte "mooi" naar me  :o

Toen hij eenmaal zijn kooi in moest, zou Nellie mij het net geven, omdat melody niet te pakken is  :o maar ik stond bij hem stak mijn hand uit en riep hem....waarempel hij stapte, als van ouds  :P netjes op  ;D en ik kon hem een knuffel geven. In de kooi leek ie Lucky te roepen  :D maar daar moest het net aan te pas komen.

Samen in de kooi de auto in en het was een gezellige rit met een hoop gefluit  :D en nieuwsgierig kijken naar buiten, wat dat allemaal was  ;D

Bij Christa hoorden ze een hoop gekwetter dus dat werd meteen beantwoord, wat over en weer ging.....binnenkeken ze om zich heen en Christa deed het deurtje open en Melody stapte weer netjes op  :D ik deed mij hand erin ne hij kwam bij me zitten om eens om zich heen te koekeloeren.

Toen de vleugels wijd en weg, een rondje kamer en en landing bij Kiki en Koko  ;D er leek herkenning te zijn want ze keken elkaar aan  :D dus ook hun eruit en met  zijn 4ren door de kamer  ;D Kiki heeft een lange tijd bij me gezeten.....lieffffff  :-*

De rest van de valkjes mochten er ook uit en met zijn allen door de kamer.....Thun liet zien dat HIJ de BIG BOSS is en Melody keek hem ietwat verwonderd aan.....nam "de vleugels" en ging samen met Lucky bij Kiki en Koko zitten, het gezin herenigd  ;D :D ;) ik denk dat ze toch elkaar wel herkennen in iets dat ze zo snel bij elkaar kropen  :D erg leuk en fijn om te zien.

Voorlopig heb ik weer genoeg wapperende valkjes om me heen gehad  ;D  want ik merk het gek genoeg zeker wel ( maar vond het wel erg leuk weer te zien  :D)...zowel bij Nellie als Christa ging mij keel "dicht" zitten en kriebels erin.....raar dat dat zo snel weer op komt, terwijl ik er in het verleden (volgens mij  ???) minder van leek te merken....tja het was gewoon, denk ik, dat ademen moeizamer ging ???

Nu alles is "schoongemaakt" binnenin mijn lijf en ik weer ruim lucht heb, zal het sneller merkbaar zijn ???  ??? ??? ik blijf "schrapen"  ::) en dat is lang geleden. Vannacht heb onderbroken geslapen, was erg kortademig.....wel een goede test voor mezelf, dat het toch echt door de "stoffige" valkjes komt, want hier heb ik dat niet....gelukkig maar  ::) :D anders zou ik ze voor niets hebben weggedaan  :-\

Hopelijk wordt het bij Nellie snel wat rustiger. zowel in huis als in haar lijfje  :D en ik ben heeeel erg blj dat ze dit heeft gedaan voor me, ondanks dat ze zelf regelmatig benauwd is geweest en er zoveel narigheid op haar af kwam.

Ze heeft een AAP  ;) (voor een aap  ;D past bij haar, want die zijn OOK eigenwijs  :P ) en een hangdriehoek gekregen voor alle moeite.

Eric heeft benodigheden voor de voliere gekregen, de kleine jongens een autootje en Nicky een zak M&M's dat lusten tieners wel  :P en Christa de LASTEN een en bak voer  ;D

Voor Marga had ik gisteren een schommel en klimiets voor de kleinere vogels mee.....dus allemaal iets....eerlijk verdeeld  ::) ;D

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat fijn te lezen dat je zo hebt genoten. ik zie je al helemaal genieten en glunderen.
Moet je eens zien dat je er dan meteen merkbaar last van krijgt. Dan is het toch een goede "keuze" geweest om dit te doen.
Heb je er nu nog steeds last van?
Dat ze elkaar nog herkennen dat vind ik wel heel knap hoor. Goed geheugen hebben die valkjes.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Wilma

Wat een leuk verhaal, en...Had Nellie de kuif van Melody groen gespoten?

Bij Marga en Jan zijn toch de valkjes die mijn kant uit gaan komen? Ja, ik ben niet nieuwsgierig hoor maar ook weer heel vergeetachtig. Ik lees zo graag je verhalen over de valkjes.

Hoe gaat het nu met je teen en je been? Het blijkt dus toch dat het van de valkjes komt, zoals je nu merkt. Maar ach, zoals je zelf zegt, je hebt het er graag voor over.

Groetjes

Mara

Wilma1

Hoi Anja,
Idd heb ik erg genoten en ben nog wel kortademig....als het daar dan maar bij blijft en VOORDAT ik weer naar de longarts moet weg is....want HOE verklaar ik dat  ??? :-\

Ik denk dat ze herkenning zien/horen ??? weet niet hoe een vogels dat ervaart, maar de reaktie was overduidelijk....ze gingen beiden naar KIKI en KOKO en de anderen bekeken ze ook wel, maar anders dan KIKI en KOKO  :D Voor MIJ een goed gevoel  ;)

Hoi Eugenie,

Wacht maar af met die kuif, je kan nog wel eens versteld staan  :-X :-X :-X :-X :-X

De valkjes bij Jan en Marga komen naar jou toe....Charlie is zo veranderd, zo mooi, ik keek mijn ogen uit.....Binky is zo'n kroel zat steeds bij Jan en Piet en later ook bij mij....tis een echt "mensenvogeltje"...ook Sunny is mooi en geparelt, ook zij is wat minder schuw en lijkt samen met Charlie een koppel te willen vormen. Binky vindt het goed zolag ie de aandacht krigt en braagt of eigenlijk "dwingt" het gewoon af op een lieve manier.

Mijn teen is ingesneden (heerlijk  :P al klinkt dat gek  :P) de druk is er wat af ( de rest zal ik besparen  ;D ) en ik heb een pleister met betadine erop. De haren zijn geknipt, was wel nodig, want door alle commotie is dat langer geleden dan anders  ::)

Het been (knie links) is iets overbelast doordat het lopen wat pijnlijk was rechts en ik op links ging "leunen", maar dat zal wel weer afzakken, morgen weer flink trainen....voor het vocht moet ik contact met de HA opnemen, dat had na 36u. na de laatste prednison moeten verdwijnen  :o ...tjonge ik moet overgebakken worden dit jaar  ::) ::) ::) :P dit is wel erg extreem allemaal tegelijk  :-[


ook hier...SORRY dat ik ff weinig reageer bij anderen, maar heb momenteel zo weinig tijd  ::) zogauw ik weer meer thuis ben >>>>kom ik weer buurten, dus zet de koffie maar klaar  ;D :D ;)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Wilma

Ik heb eindelijk even tijd gevonden om wat bij te lezen.
Goed dat alles in orde is met de (logeer)valkjes. En ik wens je veel beterschap met je overbelaste been.
Tot buurts

Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Wilma1

Heeeee, hij doet het weer...ik zie ineens jouw berichtje in mijn mail Ann, dan heb je snel gelezen  ;D

Ja veel trainen en heb gisteren voor het eerst weer gezwommen.

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3