DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marga

hoi wilma
gezonder kan haast niet
en daar ben ik ook blij mee
groetjes marga

Anja

Hoi Wilma,

Wat een toestand zeg zowel voor Nellie als voor jou.
Ik hoop dat het idd een storm in een glas water is.
Ik blijf duimen voor jullie allebei.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Wilma

Nogmaals bedankt voor de telefonische update van gisteren want ik was toch wel bezorgd over wat het nu was. Maar ik hoop dat het gauw bekend is en dat er actie ondernomen kan worden....

Hoe gaat het nu met Nellie en Danny? Zijn ze een beetje bijgekomen?

mara

Wilma1

Ik probeer Nellie al vanaf vanmorgen te bellen  ::) maar de telefoon is is alleen maar in gesprek  ???....dus weet (nog) niet hoe het nu is met ze.

Misschien komt ze zelf nog "on line", als ze dit leest ???
??? Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Wilma

:-\ Ik zal ook mee duimen dat alles in orde komt.
Mijn complimenten voor de leuke foto's en commentaar ;).

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

marilyn

hoikes wilma

jeetje wat naar nu weer  :-\ en ook ik hoop dat alles een storm in een glas water is en duim voor jullie (ook voor nellie) dat alles goed komt  ;)

groetjes marilyn

Valerie

Hee Wilma!

Wat een gedoe allemaal zeg!  :o Ik hoop echt voor jullie dat het geen PGZ is! Heel veel sterkte en nellie ook heel veel sterkte, want dit kan niet makkelijk zijn!
Ik zal meeduimen voor de uitslagen. ;)



*Yvon

Hoi hoi

Wat is het stil hier ?  :o
Lukt het allemaal een beetje?

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Niet echt want INTERNET heeft er uitgelegenen  >:(en heb ik sinds vanmiddag half 1 weer  ::) wat kun je dat  "onthand" zijn zeg  ::) een HELE ZONDAG ZONDER  PC  ::) ::) ::) ::) :'(

bahbahbah....

Zelfs de telefoon dee moelijk, want bellen met Christa liep 2 x uit op een afgebroken gesprek  ::) maar we hebben nog net een afspraak kunnen maken voor a.s. woensdag  ;D

De uitslag van de vogeltest is er nog niet....uit belangstelling heb ik zelf ook maar gebeld...dat had Feld ook gezegd tegen nellie.... want het komt zo raar over als IK als "eigenaar" alles aan Nellie overlaat en niets laat horen..... dus nog ff afwachten.

Ricky lijkt iets op te knappen, niet meteen heel veel maar wel beter als van de week...dus de medicatie slaat hopelijk aan bij hem....dat zou een hele geruststelling zijn voor Nellie.

Als het goed is BLIJF ik weer even on line, maar de router heeft ergens een conflict met de modem....want rechtstreeks deed ie het net wel ineens, maar om nu in de METERKAST te aan zitten  :o ::) ;D

dus als jullie me missen...  ??? ::)

ben ik vissen  ;D ;D ;D ;D
:P


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Citaat van: Wilma1 op 29 januari 2007, 13:46:04

Als het goed is BLIJF ik weer even on line, maar de router heeft ergens een conflict met de modem....want rechtstreeks deed ie het net wel ineens, maar om nu in de METERKAST te aan zitten :o ::) ;D

EN WIJ MAAR DENKEN DAT JIJ ONS NIET KUNT MISSEN [/size][/b]

Saar

Ze is weer gaan vissen hoor ;D
Ik hoop dat t snel is opgelost :)
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Wilma

Ik wilde je nog bellen op weg naar huis toe maar ik dacht, ach misschien is Wilma wel online geweest en dat was ook zo.

Ik hoop dat je internet het weer gauw naar behoren doet. Heb je dan ook bellen via de kabel of zo?

Groetjes

mara

Wilma1

29 januari 2007, 17:04:19 #2682 Last Edit: 29 januari 2007, 17:06:41 by Wilma1
We hebben alles via UPC  ::)

maaaaar ik heb Vrijdag ZOVEEEELLL gekwekt met Riny in het Peelneutje en later met Yvon bij mij ..... toen de  "drank" meegenomen  :P en dat heeft Riny mij vast "betaald" gezet  ::) door de stekker eruit te trekken  ;D ;D ;D zodat ik alleen IN de meterkast moest gaan zitten om te internetten  ::)

MAAAAAR hij doet het nog steeds  ;D ;D ;D OP DE BANK 

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hahahah, ik zie het al voor me, jij in de meterkast.....Arme Piet hoor.

Verder alles wel goed met je? Met mij gelukkig wel!  ;)

Groetjes

mara

Caroline

Balen hè, een laptoppie wat niet werkt.

Ik weet er alles van, dit is al de derde keer dat ik dit typ.  >:( :'( :censuur
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.