DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

IK geef ze elke dag ieder een halve snee.....en de valkjes gaf ik elke dag een hele in een broodkorfje waar ze het uit moesten plukken....ze zaten er 's morgens al op te wachten  :D Zodra ik beneden kwam, vlogen ze richting de bak en de korf waar al het verse lekkers in kwam....en ik stond dan in de keuken  4 bakken fruit/groentmix te maken, VOORDAAT ik zelf iets te eten kreeg  ;D

Ruby en Coco zitten ook elke ochtend rechtop richting keuken te kijken wat er allemaal in hun bak komt....en Ruby wil er ALTIJD EERST wat uit zoeken alvorens het zijn kooi ingaat  ;D

Een echt dag ritueel en iedere dag iets anders erbij  ;) leuk om te zien wat ze echt lekker vinden  :D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Leuk he, dergelijke rituelen. Zo had ik een valkje in mijn voliere, Ukkie, die altijd iets uit mijn hand moest eten, of het nu trosgierst of iets anders was. Hij moest altijd bij mij wat eten. Zo lief...

Zeg Wilma, ik hoop wel dat Binky een beetje een goede muziek smaak heeft  ;)

Mara

Riny

22 januari 2007, 16:42:31 #2612 Last Edit: 22 januari 2007, 16:44:56 by Riny
GELUKT DE FOTO STAAT NU IN HET MIDDEN

Wilma1

Djeeezus  Riny, zit in IN mijn pc of zo  :o :o :o ik heb het net 1 minuut geleden gedaan  ;D 


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ik kwam de volgende foto tegen....



Die vond ik trouwens erg leuk. Ik wil je nogmaals bedanken voor de foto's die je me gestuurd hebt op oudjaarsdag. Ik geniet zo van de mooie foto's. Vooral die van Binky.

Liefs

Mara

Wilma1

Citaat van: Mara op 22 januari 2007, 16:54:57
Hoi Wilma

Ik kwam de volgende foto tegen....



Die vond ik trouwens erg leuk. Ik wil je nogmaals bedanken voor de foto's die je me gestuurd hebt op oudjaarsdag. Ik geniet zo van de mooie foto's. Vooral die van Binky.

Liefs

Mara


LIEFFFFFFFFF he...toen was Dusty er net en zaten ze samen bij me....Binky vind ALLES fijn en leuk wat aandacht geeft  :D hij is heel makkelijk in omgang en een kroel.
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Met die foto zou je mee kunnen doen aan de fotowedstrijd van februari.

Ik vroeg dat van de muziek omdat als ik hem mee neem naar mijn eigen appartementje, hij veel naar gothic moet luisteren....en vooral naar Nightwish...Het wordt een echte rocker dan!  ;)

Wilma1

22 januari 2007, 19:30:34 #2617 Last Edit: 22 januari 2007, 23:38:21 by Wilma1
Fotowedstrijd ??? ??? ???

:o Misschien zij er vogeloordopjes  ;D als ie het niks vindt  :P denk dat een vogel elk geluid wel goed vindt mits ie geen aandacht krijgt, dan gaat ie vast in protest....en waar ie vandaan komt hadden 2 puberkids,  daar zal ook muziek of geluiden zijn die ik hier NIET (meer)  hoor  ::) :P....

Melody heeft een ECHT BLOK gekregen  :D van Nellie, hij "kraakte" het met regelmaat van Ricky en Sammy, als ie de kans kreeg en NU mag Melody zijn eigen blok uitproberen met Lucky ;D Hij was er rap bij en is op inspectie  ::) voor de inrichting....ik ben ZEER benieuwd wat er verder gaat gebeuren  8) :censuur

Dus WIE weet Christa wordt je OMA, maar het omaschap samen delen met Nellie hoor  ;D ;D ;D ;D ;D en je hoeft er niets voor te doen  ::) :P :P :P :P :P Nellie is expert in donsjes opvoeden en dat doet ze vol overgave  :D
:P :D ;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi  hoi

Yeeeeaaahhh!!Je foto in het midden!!  ;D ;D

CitaatMisschien zij er vogeloordopjes  ;D  als ie het niks vindt  :P

Of een eigen installatie met koptelefoon.  ;D

Wij doen niet echt iets van een ritueel.
Ik vind het dan zo'n zielig idee als het een keertje niet kan.  :-\

Ik zag ergens dat je morgen voor controle naar het ziekenhuis moet??
Dan wens ik je morgen heel veel succes en dat je een hele goeie uitslag krijgt.  :D

Groetjes Yvon[/color]


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Ja, de 23 ste toch??

Sterkte morgen.

Truste voor straks.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

THX.....ik hoop ook het beste...AFBOUWEN met de Prednison en weer iets LEKKERS kunnen proeven  ;D
;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Roma

Wilma, succes vandaag ik hoop dat het er iets positiefs uit komt :-*
liefs Roma

Anja

Hoi Wilma,

Wil je even succes wensen.
We horen het van je. Ik duim voor een positieve uitslag.

Groetjes Anja

Mara

Hoi WIlma

Ik wil je even sterkte wensen vandaag!!

Liefs

mara

Rianne

Hey Wilma,

ik kom je ook nog even succes wensen! :D

Mag ik 1 brood bij je bestellen?? ;D