DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Yvon en Rene op 17 januari 2007, 21:42:08
Hoi hoi

Citaat van: Wilma1 op 17 januari 2007, 15:27:19
Citaat van: Yvon en Rene op 17 januari 2007, 15:13:17
Hoi hoi
Ik "sleep" je gewoon mee :P ...voor een goed idee ;D ;D ;D ;D ;D


Heb je zo'n lang touw dan??
Mijn 2de recept is klaar !!  :P ;D ;D

Groetjes Yvon



ik knoop wel iets langs  :P :P ....meteen weer een klusje voor de regenachtige dagen  ;D en .....IK moet nog naar de winkel  ::) het was gisteren niet echt aanlokkelijk weg te gaan, maar vandaag MOET ik wel  :P dus op speurtocht naar lekkers  ;D...
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Patricia*

Hoi Wilma

Kijk maar uit met dit weer. Bij ons stormt het al zo erg dat ii twijfel of ik Matthijs wel naar de peuterspeelzaal breng vanmiddag en ik net bedacht of ik wel genoeg te eten had in de vriezer. Het is hier echt heel erg.

Als het bij jullie nog niet zo erg is zou ik nu!!!! gaan

groetjes Patricia

marga

hoi
ik heb jessica met haar fiets naar alkmaar laten gaan
denk dat het hier dus nog wel mee valt
er zijn hier af en toe windstoten
groetjes marga

*Patricia*

hoi

Bij mij is de eerste schade al gevallen in de tuin. Vorige week zijn we er schadevrij doorheen gekomen maar nu niet.

de voerstandaard is omgevallen en de eerste pot is gesneuveld

Patricia

Wilma1

Je hebt helemaal gelijk Patricia...IK zag net 2 stoelen "voorbij"  :o komen en liggen nu in de vijver  ::) arme visjes  :-\. Met een kind zou ik idd lekker thuis blijven als daar nog geen verplichting aan zit. Hier zag ik net een mamma met zo'n kar achter haar fietsie  :-\ ding wiebelde en ze moet er een lange brug mee over, om dit eiland af te komen...brrrr....doodeng!

Maaar HIER waait het flink en JIJ zit nog dichter aan de kust dan IK, waarom waait het daar minder  ??? Ik hoor zojuist, dat het  harder gaat waaien dan gedacht werd....winkracht 10 ipv 9....ik mag wel een kogel aan mijn been  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jacksmama

Mogge..

Hier ook zo'n mama, met zo'n kar achter de fiets... mocht gezellig langs de dijk fietsen.. heen ging wel.. windje mee.. terug.. windje tegen... brrr

Gelukkig voor mij heeft Jack continue rooster .. en hoef ik hem alleen nog maar op te halen.

Zal nu maar niet ff gezellig valkjes buiten zetten he???  :P ;D ;D


Christa & de Rest
Christa & De Rest

marga

hoi wilma
hier is het met vlagen zo denk je het valt wel mee en zo hoor je het weer tekeer gaan
maar ik denk dat het bij jullie erger is
groetjes marga

Wilma1

Citaat van: jacksmama op 18 januari 2007, 10:09:52
Mogge..

Hier ook zo'n mama, met zo'n kar achter de fiets... mocht gezellig langs de dijk fietsen.. heen ging wel.. windje mee.. terug.. windje tegen... brrr

Gelukkig voor mij heeft Jack continue rooster .. en hoef ik hem alleen nog maar op te halen.

Zal nu maar niet ff gezellig valkjes buiten zetten he???  :P ;D ;D


Christa & de Rest


IK zal JOU ff buiten zetten  :o :o :o

En ik dacht ook ineens aan jou....jij moet nog langs de dijk en zoveel gewicht  heb jij ook niet ...lees *mooi lijntje* ......kon je wel blijven zitten ???
::)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Patricia*

Nou de schade is hier al niet meer op te schrijven, stoelen compleet met dekzijl en potten, met planten de hele tuin is een groot zooitje.

Het zijn met name die windvlagen die maken de meeste schade. Ik had echt mijn kind binnen gehouden vandaag. Ik moet ook echt nog zien of hij vanmiddag wel naar school gaat. dan moet de storm wel afnemen anders slaat hij maar een keer over.

groetjes Patricia

Mara

Hoi Wilma

Hier is ook de eerste schade bekend en wij wonenen in het 'binnenland' he. Het 'pappendek' is gaan vliegen op de voliere.

Groetjes

Mara

Wilma1

Citaat van: mammalief op 18 januari 2007, 10:21:11
dan moet de storm wel afnemen anders slaat hij maar een keer over.

groetjes Patricia


Ik hoor juist dat het alleen maar ERGER gaat worden in de middag, met winstoten van 130km. per uur zeg...geloof niet dat ik dat eerder heb meegemaakt....als dat zo is ga IK niet eens therapieën....ik ga geen ellende opzoeken voor een uurtje  ::)

Hoi Mara,
Hopelijk blijven alle buitenvolieres heel en ondervindt men daar geen ellende mee......dat zou het ergste zijn van wat je kunt kwijtraken...de vogels  :o
:-\ Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Inderdaad, dat zou het allerergste zijn. Gelukkig heeft deze voliere hier al voor 'hetere' vuren gestaan. Een keer volgestaan met water in 1991 toen met de eerste watersnood. Jah, wij hebben er ook ingezeten, kniehoog. Ik hoop het nooit meer mee te maken. Gelukkig konden we de vogels onderbrengen bij de ouders van een vriend van mijn broer in Beegden. En verder, de voliere heeft al meerdere stormen overleeft en het lekt nu alleen maar. Ik hoop dat het hier niet erger gaat worden, moet vanmiddag nog 11 kilometer naar het werk rijden en ik moet zeggen, ik kan helaas niet afbellen omdat ik vanavond ook moet werken.....Vanmorgen schelpenzand gehaald, 50 kg. Zei tegen pap, laat maar lekker liggen, dan is de auto tenminste 50 kg. zwaarder.

Liefs

Mara

Riny

Citaat van: Mara op 18 januari 2007, 10:35:52

Hier is ook de eerste schade bekend en wij wonenen in het 'binnenland' he. Het 'pappendek' is gaan vliegen op de voliere.


Hoy Mara
Wat is een pappendek, of is dat een erg domme vraag?
Groetjes Riny :D

Mara

Hoi Riny

Pappendek is dat spul wat ze op een dak doen om er zo voor te zorgen dat de naad tussen huis en pannen droog blijft...Anders kan ik het niet omschrijven en weet het Nederlandse woord niet. Het is zo vanzelfsprekend, wij zeggen altijd 'pappendek'....

Mara

*Yvon

hoi hoi

CitaatHoi Mara,
Hopelijk blijven alle buitenvolieres heel en ondervindt men daar geen ellende mee......dat zou het ergste zijn van wat je kunt kwijtraken...de vogels 
  Wilma

Hou op !!   :-\  ;D
Daar heb ik al verschillende nachtmerries over gehad.  :(
Dak dat eraf waaide en vogels zag ik zo weg vliegen.
Grote tak door het dak,vogels weg of dood.  :'(
Hopelijk komen deze dromen nooit uit.  ???

Hier gaat het ook flink tekeer.
Tot nu toe staat alles er nog.
De konijnen blijven ook in hun hok,stel je voor dat hun bontjasjes uit zouden waaien.  ;D

Groetjes Yvon[/color]

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >