DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Jaaa...dat is idd DE impulsiefste aankoop, maar gebeurt vaak en de dieren de dupe....IK ben daarom ook TEGEN dieren winkels die van alles "in huis" halen, om de verkoop te bevorderen, levende wezens achter een glazen raam...iedereen vindt dta zielig, dus neem maar mee. helaas is het geen pak melk wat je opdrinkt en morgen weer weg is.

Ik ben erg blij dat mijn valkjes het net zo goed hebben als IK gewild zou hebben....ook als ze in een buitenvoliere gaan, want HIER was dat ook gebeurt.

Als ik wist wat ik nu weet, was ik nooit aan vogels begonnen...omdat ik me snel hecht aan een dier en ze voor geen goud weg doe ...

Ook daarom blijft Coco zeker hier, met zijn verleden en mijn gevoel...ook Ruby behoort tot die categorie...beiden zijn ze ook nog alleen en zouden alleen ergnens anders moeten ....de valkjes zijn toch in 2 of 3 gegaan en met elkaar een ander leven begonnen....

En mijn lucht is er nog steeds optimaal en ik geniet van de laatste "strohalmpjes"...zodra ze wakker worden!!!!
:D Wilma

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ik hoop het zo voor je dat je twee beauty's mag behouden.

Ik duim voor je.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

10 januari 2007, 00:08:18 #2522 Last Edit: 10 januari 2007, 00:20:05 by Wilma1
IK heb eigenlijk zoiets van....IK DOE HET GEWOON?!!! Het zijn 13 fladderende minder....deze wandelen alleen maar en klimmen. Ik maak de kooien schoon met handschoenen aan....wat ik ook nooit deed.

Als iemand moet stoppen met roken (wat ik niet eens doe) rookt men soms toch nog een sigaret, om toch te genieten van wat eigenlijk niet mag! Maar je voelt je er goed bij en wat is beter dan je goed voelen!!!

Van een dermatoloog mag je niet onder een zonnebankje.....ja, OKE ...ga je ALTIJD elke week een 2x of zo, dan weet je dat dat erg schadelijk is ....maar af en toe genieten ??? Dat is toch menselijk fijn?!!!!

Met niets ondernemen en doen leef ik niet meer en zal dan vast langer, maar saai leven.....dan maar wat korter met een fijn terugblik!!!!

Zo denk ik nl NU ook over medicijnen, die ik al enige jaren moet gebruiken en heb me lang heel naar gevoeld.....je kunt ze beter niet hebben, maar dan heb ik OOK geen kwaliteit van leven en NU wel!!!!

Dus de keuze is dan niet moeilijk meer....wordt ik echt heel ziek van de beide vogels ligt het anders, maar zoals het nu is!!
Zie IK geen probleem!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Wilma

Ik kan je heel goed begrijpen, echt meid. En inderdaad, Coco en Ruby zouden dan alleen ergens heen moeten en de valkjes gaan inderdaad in paren (denkt aan de drie bengels die naar Limburg gaan verhuizen...)

Liefs

Mara

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Ik ben het helemaal met je eens  :) :) :).
Zolang het goed gaat moet je blijven genieten van wat je hebt  :D en wat je kan doen  ;).

Een saai leven, ik moet er niet aan denken  ???.

Groetjes van Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

10 januari 2007, 22:28:31 #2526 Last Edit: 11 januari 2007, 10:38:17 by Wilma1
Citaat van: Olga en Hans op 10 januari 2007, 15:10:17
Hoi Wilma,

Ik ben het helemaal met je eens :) :) :).
Zolang het goed gaat moet je blijven genieten van wat je hebt :D en wat je kan doen ;).

Een saai leven, ik moet er niet aan denken ???.

Groetjes van Olga.


Precies...het leven is soms kort genoeg, te weinig gedaan...terwijl je dan super gezond hebt geleefd misschien!!!



Ik ga morgen VOGELTJESBROOD bakken  ;D ergens .....hoiiii Yvon  ;D..... receptje gezien...maar zei al, 1 brood is wel veel voor 2 vogels  ::) dus Joke krijgt er van mee voor haar valkjes Vrijdag, kunnen die ook mee smullen.....

Ennnn.... als Jan zich "vergist"  ::) :P ( want die houdt wel van iets nieuws, vooral als het er lekker uitziet  ;D en DAT ziet het zeker  :P) kan die ook testen  ;D ;).....als ie gaat fluiten meld ik het wel  hier .....;D ;D ;D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

11 januari 2007, 10:37:17 #2527 Last Edit: 11 januari 2007, 10:46:13 by Wilma1
Hier de foto's van gisteren bij Joke.............


Elayza met Quincy op haar rechterschouder, Beauty links en Fleur op haar hoofd....ze bleven zo lief bij haar zitten  :D




Justin met Fleur....ze wilde zelf op de stoel, had ff genoeg van die schouders  ::) ::) ::)


Elayza met Quincy, die mij nieuwsgierig aankijkt  :D


Ikke met Beauty....zo liefffffffffffff....hij fluit "papagaaitje leeft je nog", net als Koko....NIET AF DUS ;D....blijft bij hetzelfde "hangen", dus Joke fluit het verder en Beauty doet wel zijn uiterste best de toonhoogte mee te doen  ::) maar dat lukt nog niet...grappig om te horen  ;D....


Hij blijft een superknuffel  :-* :-* :-* die mensenaandacht heerlijk vindt  :D

Gewoon heerlijk om de valkjes allemaal ff te zien, aan te raken en vooral een "stiekumme" knuffel  :-* ;D

En even off topic....
JOKE EN JAN HUN TROTS..................... :D


Hun kleinzoon Nick- (Luca)  :D :-*


:censuur STOEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR  8) ;D

Echt iets om trots op te zijn........ je eerste kleinkind  :D..Ik zie Joke al glunderen, achter haar schermpje, als ze dit ziet  :D :D :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
wat een schattige foto s weer
fijn dat je weer even met de valkjes hebt kunnen knuffelen
groetjes marga

Mara

Hoi Wilma

Wat een mooie foto's weer. Heerlijk he, weer even kroelen met je schatjes!!

Ben benieuwd naar het brood...

Mara

Wilma1

Citaat van: Mara op 11 januari 2007, 12:30:16

Ben benieuwd naar het brood...

Mara


IK OOK.... :P....HET STAAT TE KNEDEN NU  ;D.....
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Is het bij jullie ook zo'n mistroostig weer? Hier is het zo donker, bah bah. Pipo zit normaal niet zo graag voor de laptop, maar nu wel, want die geeft tenminste licht.

Is wel moeilijk typen met zo'n grajse op je vingers, haha

mara

Wilma1

Jaaaaaaaaaaa....hets stormt hier erg hard....mometeel wel 110 km.   :o per uur denk ik  ???....alles rammelt buiten, de voliere staat gelukkig goed vast nu....de vogels zijn er helemaal slaperig van (tis hier doodstil  ::))  ;D en ik bijna ook  ::)

Ik moet alleen straks de deur uit ( "gymen" he  ::)) verder blijft de deur lekker dicht, kachel aan, zelfs LICH AAN, wat drinken en een boek (Virginia Andrews....waar ik alles van heb!!!!!  :D)....dus IK kom er wel doorheen....en morgen FLESJES "soppen"  :P
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Wat een lieve valkjes-foto's!!

En wat een lekker knulletje, Nick.  :-*

Met recht trots hoor Joke & Jan.  :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hoi Wilma,

Wat een mooie foto's. Fijn dat je weer hebt kunnen genieten van de valkjes. Dat doet je goed dat weet ik zeker.


Groetjes Anja