DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Rianne

Hey Wilma,

Stacy en Maxime weten van geen ophouden ;D Alleen Dusty vind het erg interessant dus die bemoeit zich er steeds mee ;D Hopelijk kan ik die tijdelijk ergens kwijt bij mij als M & S een broedblok krijgen in Mei. :)

Wilma1

5 januari 2007, 19:38:18 #2476 Last Edit: 5 januari 2007, 19:40:35 by Wilma1
 ;D Dusty gaat met zijn neus erbovenop zitten he?!! dat deed ie hier ook   ::)  als er een stel was wipwappen  ;D...... de "kunst" afkijken als  zijn tijd komt  :P.

Wat zou dat gaaf zijn als Maxime en Stacy een nestje krijgen in het voorjaar....dat was ik graag wilde van die 2....  :D

Morgen gaat de laatste zichtbare herinnering aan de valkjes de deur uit  :-\ :'( Marga en Jan komen de voliere ophalen en het enige wat (nog even  :P) zichtbaar blijft zijn de poepspatjes op het behang  ;D maar dat verdwijnt met een lik verf die door de kamer heen gaat.

Een goede rede voor wat veranderingen.....anders blijft die plek een speciale plek voor de voliere die ik niet weg wilde om er 2 binnen te houden. Hopelijk beleven Marga en Jan net zoveel pezier aan deze mooie voliere als wij....sfeer en gezelligheid was er elke dag in!!

Op die plek komt er een vitrinekast met drank miniaturen.... die aan de ander kant staat....waarvan ik er zo'n 300 heb.....een aardig schoonmaak klusje voor de komende dagen....FLESJES WASSEN MET EEN VOCHTIG DOEKJE  ::) ::) ::).....mij hoor je dan ff niet  :-X  ::) ;D
;D Wilma



;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

*Mara rolt van haar stoel af bij de gedachte aan Wilma en haar 300 flesjes*

Hoi Wilma

Mijn moedere heeft ook wat van die flesjes. Ik heb parfumflesjes gespaard maar die heb ik niet meer. Gniffel, te veel werk om ze af te poetsen.

Zeg Wilma, wanneer kom je eens deze kant uit? Ik kan ook een keertje jouw kant opkomen...of misschien op "pleegouder" visite bij Marga als dat een keertje zou mogen? Ben wel benieuwd naar mijn toekomstige trio.

Liefs

Mara

Wilma1

Citaat van: Mara op  5 januari 2007, 19:52:53
*Mara rolt van haar stoel af bij de gedachte aan Wilma en haar 300 flesjes*

Hoi Wilma

Mijn moedere heeft ook wat van die flesjes. Ik heb parfumflesjes gespaard maar die heb ik niet meer. Gniffel, te veel werk om ze af te poetsen.

Zeg Wilma, wanneer kom je eens deze kant uit? Ik kan ook een keertje jouw kant opkomen...of misschien op "pleegouder" visite bij Marga als dat een keertje zou mogen? Ben wel benieuwd naar mijn toekomstige trio.

Liefs

Mara


Ooooooooooooo dat zou OOK leuk zijn  :D want IK ben er zelfs nog niet geweest  :-\ en wil de "kids" wel eens zien wat ze daar onveilig  maken ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ow jee, ben jij er nog niet geweest? Hier gaat alles een beetje anders dan anders. Mijn schoonzusje is officieel over 12 dagen uitgeteld maar goed, het kan elk moment gebeuren dus nu ben ik liever thuis...maar in februari heb ik weer alle tijd. Nu ook druk met verjaardagen en dergelijke.

Liefs

mara

Wilma1

5 januari 2007, 20:27:16 #2480 Last Edit: 5 januari 2007, 20:31:52 by Wilma1
Dat zou mooi uitkomen....we spreken nog af en ga ik eerst "polshoogte" nemen bij ze  ;D

Nu een up date van Beauty....



Justin en Elayza zijn stapelgek op de valkjes en hebben bij Joke gelogeert...dat was feest natuurlijk. Justin zou zelf graag een valkje willen, maar mamma vindt dat hij eerst wat ouder en meer verantwoording moet hebben om ze ook daadwerkelijk te kunnen verzorgen en niet dat ALLEEN de ouders het moeten doen.

Dus nog even wat ouder worden Justin  :D en misschien wil Joke jouw mooie tekening naar mij op een foto sturen, want je hebt een supermooie valkparkiet getekend, die ik heb gezien, dan plaats ik die OOK hier!!!










:D :D :D

:o :o :o OEPS.....je hebt ze ietsie te klein verstuurd Jokie  ;D en met vergroten krijg ik stippel erin  ::)

::)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

*Yvon

Hoi hoi

Ik moet even schuld bekennen.  :-[ :-[
Wss had je het al gezien,maar ik volg jou boekje(s) ook al een heel poos.  8)
En nooit gereageerd,al wilde ik wel,maar wist niet hoe.  :-[
En nou moet ik en wil ik je toch even zeggen,nou sla ik weer dicht.  >:( :D
Oja,dat ik het ook heel goed van je vindt dat je al je valkjes een goed huisje hebt gegeven.
En je kan ze toch  nog allemaal volgen en bezoeken.
Zonder het risico te lopen dat je toch de buitenvoliere instapt en allemaal een kroelbeurt gaat geven met de gevolgen van dien.
En je hebt gelukkig nog je halsbandjes Ruby en Coco nog.
Dat vind ik ook van die gave vogels.  ;D
Nou zeg,geen reaktie en dan ineens een hele lange reaktie.  ;D
Nou zal ik wel vaker reageren hoor,zeker na zo'n eerste stap.  ;) ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Wilma1

Hoi Yvon,

Ik heb je al eens zien meekijken en kan me best voorstellen dat je niet goed weet hoe je moet/wil reageren...geloof dat ik het ook niet zou weten.

Als alles zo voorspoedig lijkt te gaan, er een buitenvoliere komt en er dan in 1 dag zoveel ommekeer is.....je leest dat....geloof je je eigen ogen niet....ja wat moet je zeggen.

Ik vind het fijn dat je nu toch reageert en het doet me goed, zoveel steun te hebben op afstand....mensen die het begrijpen dat je verdrietig bent en blij tegelijk, omdat de vogels goed terecht zijn gekomen....DAT is voor mij  het belangrijkste geweest.

Gedachten spookten door mijn hoofd... dag op dag en nacht op nacht:
Hoe moet het met de vogels waar moeten ze heen...ik wil ze niet verkopen en zeker niet apart....ze horen bij elkaar, ik wil er zoveel mogelijk bij elkaar houden, omdat ze elkaar kennen, gehecht zijn aan elkaar.....ze horen bij elkaar, voor mij!!

Weggeven aan mensen die hier achter kunnen staan, heeft mij meer goed gedaan dan ieder denkt.....eigenlijk mijn "gevecht" bevorderd, om daar nu aan te werken....om beter te worden.

Misschien sentimenteel over vogels, die niet in mensengedachten denken, maar IK kon het niet....verdienen aan mijn geliefde dieren, omdat dat zo uit kwam....nee ZIJ verdienden beter en dat is gebeurt het bewijs is geleverd!!!! Ik aanschouw het met mij eigen ogen!!

Ze zijn bij elkaar, die graag bij elkaar zaten...ze missen mij niet, ze hebben elkaar en nieuwe maatjes en TOEN kon ik met mezelf  "aan de gang" eerder had ik er geen vrede mee.

EERST DE DIEREN EN DAN IK!!!  Dat is wat mij geleerd is...

NU voelt het bijzonder goed!!! De vogels kijgen het leven wat ze verdienen, wat ik ze had willen geven.
:) Wilma

Zo is het goed  :D



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

Citaat van: Wilma1 op  5 januari 2007, 20:12:07
Citaat van: Mara op  5 januari 2007, 19:52:53
*Mara rolt van haar stoel af bij de gedachte aan Wilma en haar 300 flesjes*

Hoi Wilma

Mijn moedere heeft ook wat van die flesjes. Ik heb parfumflesjes gespaard maar die heb ik niet meer. Gniffel, te veel werk om ze af te poetsen.

Zeg Wilma, wanneer kom je eens deze kant uit? Ik kan ook een keertje jouw kant opkomen...of misschien op "pleegouder" visite bij Marga als dat een keertje zou mogen? Ben wel benieuwd naar mijn toekomstige trio.

Liefs

Mara


Ooooooooooooo dat zou OOK leuk zijn  :D want IK ben er zelfs nog niet geweest  :-\ en wil de "kids" wel eens zien wat ze daar onveilig  maken ;D
:D Wilma

ze maken ook regelmatig jan zijn hoofd onveilig
scherpe nageltjes bloed loopt eruit ;D ;D ;D
jullie zijn van harte welkom

groetjes marga

Wilma1

IS DAT WEL VEILIG ??? Of moeten we helmpjes mee ??? Dat deden ze nooit  ::) :P Maar ik geloof dat ik dat elders ook heb gezegd  ;D .....  he Nellie  ;D ;D ;D





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
het is hier betreden op eigen risico
wie genoeg haar heeft red zich wel
maar als het wat minder word is een helmpje wel aan te raden :D :D :D
groetjes marga

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Marga

Denk je dat een grasje van ongeveer een half jaar geen scherpe nagels heeft?  ;) Haha, genoeg haar op deze kop om me daar tegen te beschermen, grinnik. Trouwens, bedankt voor de foto's van mijn toekomstige trio.

Zeg Wilma,

Weet je wel zeker dat ze hier goed terecht komen? Die van mij vonden me vandaag niet zo aardig toen ik met dat gekke, bewegende speelgoed de voliere in kwam....*zucht, het zijn helden op sokken*

Mara

Wilma1

6 januari 2007, 14:55:01 #2488 Last Edit: 6 januari 2007, 19:31:17 by Wilma1
 ;D Ooooo jawel hoor, als ze bestand zijn tegen de kale kop van Jan  ;D wat kan er dan erger zijn  ::) :P ;D


Ik denk dat zo zo wel arriveren, Jan en Marga....om mijn koelkast te plunderen (zie deel2) ze weten wat erin zit.....maar NIET wat er op tafel staat  :P..... ;D

En dan gaat de  voliere naar zijn nieuwe bestemming :D zonodig kunne Binky, Sunne en Charlie Jan en Marga  ze de weg wijzen erin...wat waar het fijn zit en slaapt en vooral EET ::)......ze weten elk hoekje te vinden  ;D ;)

Hij staat kant en klaar dus bodembedekking erin en voila  ;D....zo klaar, als ze hem meteen willen gebruiken  ::)....dan te bedenken dat ik hem KAAL  :-\ had gekocht en er dagen in heb  gestoken om hem in te richten.....stokken erin schroeven  :P....maar het was het waard....we hebben er van genoten   :D :D :D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

6 januari 2007, 19:43:37 #2489 Last Edit: 6 januari 2007, 19:55:25 by Wilma1
Nounou wat een kale boel, het klinkt zelfs "hol"  :o....

Jessica heeft haar liefde gevonden....jaaaaaaaa....WIE anders dan Coco  ;D die charmeur verkoopt zichzelf aan iedereen en ook zij is voor hem "gevallen".....een leuk verjaardagskadootje, zei ze....nou Jan en Marga....jullie een mooi "setje" eerdaags...en zij in het "mini"  ::) :P ;D

:-X Ooooo..... niet mee bemoeien  :-X  ;D

Moet wel ff zeggen dat Jan krabbels van de valkjes heeft en een putje in zijn neus van Coco  ;D ....hij wordt "mishandeld"  ....maaaaarrrrrr,  aandacht is aandacht, vindt Coco en dan moet je niet plots stoppen en hem negeren, als ie zich heel moi zit te maken voor hem...want DAT vind ie niet leuk  :-\ Coco wil dan je hoofd draaien en doet dat wat wild met zijn snavel, dus arme Jan morgen een blauwe GOK  ::) ;D

Het was erg gezellig en de koekjes op de tafel waren ook smullen.....de  koelkast geplunderd dus...kan meteen weer shoppen  ::) maandag  ;D.... en toen de klus....voliere in de STROMENDE regen op de aanhanger binden, gelukkig zijn daar mannen voor en konden wij dames lekker achter het raam kijken en ..."oei...pas op....je vingers...gaat niet....hoger....omlaag.....pas op de drempel"...roepen....want daar waren wij goed in  ;D

Ze zijn er blij mee en wij zijn blij ze een plezier te doen, tenslotte passen ze op 3 pubers van ons  ::) en das niet niks  :P

Nu de kale plek ff opvullen, want tegen een muur met wat vlekken aankijken is nu niet bepaald gezellig...dus.....


aan de gang....


Hmmmmmm ??? wat een ienieminielamp ineens... ::)


een ruikertje van Jan en Marga  :D


Hmmmmmmmm......??? tis het toch niet helemaal.... :-\


Heeeee.....waar is tie nou ??? hmmmmmm....wat groen erbij dan ???


Tja als je DIT

gewend bent en zooooo mooi vindt....dan wordt het wel moeilijk die ruimte "even" op te vullen.... :-\


Maaaaaar  uiteindelijk ff boven rommelen, ff hier wat ruilen en

VOILA  :D hiermee is het toch wat sfeervoller in het hoekje...totdat er is geschildert en de vitrinekast er komt te staan..... :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3