DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Caroline

Leuk dat je je valkjes weer eens kan zien, heel veel plezier.  :D

Hie is het verder met je knietje en je longen?? Nog steeds vooruitgang??

Groetjes van Caroline.

PS. super dat je hier gewoon blijft bij ons.  :D

Klinkt stom maar je weet vast wat ik bedoel.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

2 januari 2007, 22:22:58 #2461 Last Edit: 2 januari 2007, 22:26:53 by Wilma1
Citaat van: Caroline op  2 januari 2007, 21:49:08
Leuk dat je je valkjes weer eens kan zien, heel veel plezier.  :D

Hie is het verder met je knietje en je longen?? Nog steeds vooruitgang??

Groetjes van Caroline.

PS. super dat je hier gewoon blijft bij ons.  :D

Klinkt stom maar je weet vast wat ik bedoel.  ;)


Nee hoor niet stom, ik vind het zelf nog steeds leuk en geniet op afstand  van de valkjes!!!

Knie gaat prima ....ik moet eigenlijk nog 2 weken op  2 krukken met brace, maar mag  ::) na wat gebabbel vanmiddag....met 1 kruk ZONDER brace...wel voorzichtig al voelt het erg goed. Ik heb nl een rib door een spier heen "gedrukt" door de krukken en dat is pijnlijk met ademen en DAT ademen GAF natuurlijk al problemen.

Door verkeerde houding, eigen schuld, en zelf boodschappen te willen doen (niet eens veel maar onhandig  ::) en ongeduldig) met die 2 K....rukken  >:( is dat vorige week gebeurt en werd eerst het ergste gedacht wat achteraf een simpele spierblessure is...GELUKKIG  ::) Vanmiddag hoorde ik van de fysio WAT het precies is en waardoor het komt, krukken net even te hoog en overbelast....voor hun herkenbaar, wat vaker voorkomt bij die ongeduldjes als ik  ::) ::) :-\

Ben ik zooooooooo erg ???  ;D

De Prednison lijkt aan te slaan, al is het een naar middel. Ik heb geen smaak meer...blehhhh....alles smaakt hetzelfde heel raar, maar als dat alle nadeel  is ben ik tevreden....eenmaal weer afbouwen zal dat ook wel verdwijnen. Ik heb weer lucht, piep niet meer en geen koorts en koude rillingen etc. meer....alle symptomen van de Alveolitis lijken te vervagen. 23 Jan. zal duidelijk worden hoeveel er is verbeterd.

Dank je wel voor je belangstelling en fijn dat je weer wat meer regels typt :D dat staat wat gezelliger  ;)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Een berichtje uit  Joke's valkjesflat  ;D

Ze heeft een aanval van schoonmaak  ;D geloof ik en OOK de valkjes behoorden daarbij  ;D de kamervoliere schoonmaken is simpel als je gelijkvloers woont en je de hele handel onder de douche zet  ;D

De valkjes genieten er ook van kijk maar...






;D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jacksmama

Hoi Wilma,

Helaas .. ik was er niet.. dinsdag is mijn clubavondje,  dan zit ik lekker te toeteren...

Maar ik ben morgen thuis hoor!! Dus je bent van harte welkom om langs te komen.. kun je gelijk op kraamvisite bij Gaya..

Tot morgen!

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Mara

Hoi Wilma

Alles goed met je? En hoe is het bij Christa?

Ik ben nu druk op zoek naar een eigen flatje en dan ga ik ook op zoek naar een goede kooi waarin ik een paar lieverds kan huizen zodat ik niet helemaal alleen ben...

Liefs

mara

Rianne

Heeeey Wilma!!!

Ik had je al een smsje gestuurd maar het is natuurlijk ook leuk voor de anderen om te lezen:

Je hebt nog een koppel wat al 'op elkaar zit': Stacy en Maxime. ;D
Het was nog niet echt paren volgens mijn moeder want ze maakten geen geluid maar ze zaten wel op elkaar ;)

Wilma1

Citaat van: Mara op  3 januari 2007, 15:24:20
Hoi Wilma

Alles goed met je? En hoe is het bij Christa?

Ik ben nu druk op zoek naar een eigen flatje en dan ga ik ook op zoek naar een goede kooi waarin ik een paar lieverds kan huizen zodat ik niet helemaal alleen ben...

Liefs

mara


http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,10080.435.html

Hier kun je lezen hoe het was bij Christa en Veronica em gaaf en eigen flatje zoeken en een stel valkjes OOK een eigen flatje, tegen die tijd  ;D

Hoi Rianne,

Ehhhh smsje...ik was op KRAAMvisite bij Gaya (zie bovenstaande link) dus geen "oog" voor smsjes  ;D alleen maar OOG voor valkjes...ik heb genoten, van alles wat ik zag en lekker gekroelt met Gaya ( schade inhalen  :P)

GAAAAAFFFF wipwapoefenen en Stacy die het toeliet  ::), wie weet "wordt" het wat  :D kan wel wat moois uitkomen  :P Ik ga je ff IM sturen en Dusty ??? hoe gaat het met hem ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Dusty is zo'n mak valkje zegt m'n moeder, af en toe fluit hij wat maar hij is zo rustig. :) Moeders is erg blij met ze, ze heeft het vriendlief nog niet verteld dat ze blijven ;D

Wilma1

3 januari 2007, 22:11:21 #2469 Last Edit: 3 januari 2007, 23:05:40 by Wilma1
Hoi Rianne,
;D ;D ;D Dus dat wordt een ware SURPRISE  ;D maaar wel een leuke  :D

HOI KNUTSELSMURF (Christa  ;))  ;D ;D ;D ;D ;D

FANTASTISCH!!! DE HANDTEKENING STAAT ER MET DE LINKS en een mooi passend kleurtje "snavelrandje"  ;D, THXTHXTHX  :D :D :D :D :D

Het is je echt gelukt gaaf hoor!!!!!

Ik had aan jou OOK NIET getwijfeld Lin  :D....maar ik wist dat IK het NIET kan  ::)  ;)


Heeee ik zie een nieuwkomer meekijken...Reina35...WELKOM in mijn boekje  :D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

4 januari 2007, 11:02:49 #2470 Last Edit: 4 januari 2007, 12:20:10 by Wilma1
Veronica belde vanmorgen, geheel opgetogen....ze heeft een badje in de "nieuwe" kooi gezet, waar ze nu een zee van ruimte hebben (hee...toepasselijk  :P) Ricky en Nikki zijn er DIRECT ingedoken, zaen er zeiknat uit en ze heeft er zo vreselijk van genoten zei ze, dat ze een krukje heeft gepakt en voor ze is gaan zitten om het gehele ritueel te bekijken.

Na het badfestijn kon ze gaan dweilen  ;D maar dat deerde pret niet, ze heeft er verschrikelijk veel plezier mee, dat ze beide valkjes mag vertroelen en DAT doet ze zeker  :D

Zo fijn te horen dat iik iemand zo ontzettend gelukkig heb gemaakt met 2 van mijn vogels en zij haar dagelijkse bezigheden ermee aanvult..met 2 jackies een poesje, kanarie's en zebraatjes......goed gevoel geeft het me en ik geniet mee, bij het horen van de leuke verhalen hierover  :D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jacksmama

Wilma toch.. je vergeet de belangrijkste bij Veronica thuis.. die Soepkip..Lorre... grinnik!!
Ik ken Veronica d'r enthosuiasme en overbezorgdheid als de beste..

Toen haar poes Bibi per ongeluk zwanger was en zou moeten gaan bevallen maakte ze zich vreselijk bezorgd dat het beestje misschien wel pijn zou hebben.... zo'n lieverd is het!!

Dus je valkjes hadden niet beter terecht kunnen komen hoor!

Christa & de Rest

Christa & De Rest

Wilma1

4 januari 2007, 12:19:28 #2472 Last Edit: 4 januari 2007, 12:23:15 by Wilma1
Citaat van: jacksmama op  4 januari 2007, 11:14:44
Wilma toch.. je vergeet de belangrijkste bij Veronica thuis.. die Soepkip..Lorre... grinnik!!
Ik ken Veronica d'r enthosuiasme en overbezorgdheid als de beste..

Toen haar poes Bibi per ongeluk zwanger was en zou moeten gaan bevallen maakte ze zich vreselijk bezorgd dat het beestje misschien wel pijn zou hebben.... zo'n lieverd is het!!

Dus je valkjes hadden niet beter terecht kunnen komen hoor!

Christa & de Rest




:o :o :o :o Ooooooooooooooooooooooh Djiezus JA  ::)...LORRE, laat ze het niet lezen, want ze belt me zo op dit even door de neus te wrijven  ;D

Net zo als ik gisteren zei, "Ricky is niet zo'n badderaar" en HIJ juist als eerst erin sprong ik hou mijn  :-X :-X :-X :-X

Blijkt dat al mijn valkjes dingen doen van "dat doet ie anders NOOOIIIIIIIT ::) :P"

En dat ze DAAR goed zitten....nou idd....het had niet beter gekunt zeg...ik voel me een zeer gelukkig mens, al klinkt dit misschien erg vreemd na het wegdoen van al mij geliefde valkjes.....maar als ik zie WAAR en HOE ze overal zitten en zoals OOK naar MARA gaan, kijk ik met een tevreden blik "achterom" en zeer positief de toekomst in!!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Zojuist was ik even een flimpje kijken van valkjes....de geluiden deden Ruby en Coco versteld staan...zo leuk om te zien....eerst omkijken....



en toen geheel met strekkende hals richting lege voliere  :-\ Ruby draaide zij kop heen en weer...alsof ie wilde zeggen ....ik hoor ze wel, maar zien niets ???

Toen even eigen voliere geluiden gezocht en wel hoor de koppies draaide weer rond, bij het horen van Melody....de bekende geluidjes, voor ze...

Ik ben blij dat ik zoveel filmpjes heb gemaakt van allemaal!!
:) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Ach, die Coco en Ruby, kan je zien dat ze de valkjes toch ook missen.

Fijn inderdaad dat je zoveel filmpjes hebt.  :D

Groetjes!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.