DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

26 december 2006, 10:20:33 #2370 Last Edit: 26 december 2006, 10:22:29 by Wilma1
Citaat van: moonwitch op 26 december 2006, 01:20:49
Hallo Wilma en Familie

Alweer 2de kerstdag, maar alsnog wens ik jullie een fijne kerstdag en natuurlijk de beste wensen voor 2007.
Dat het maar een goed, gezond en mooi nieuw jaar mag worden, met heel veel valken plezier.
Er komen echt nog foto's van goofy ;).
Veel liefs voor iedereen Diana


Rustigaan hoor, wat "in het vat zit verzuurd niet"  ;) ......en valkenplezier zal ik altijd blijven hebben MET of ZONDER, want hier lezen is erg leuk, over het wel en wee van deze fantastische dieren. Ik heb er zeker intens van genoten, in de jaren ik ze hier mocht verzorgen en vertroeltelen....juist het laatste, is een gemis....de knuffels geven en ontvangen!

Ik ben mijn eigen boekje met alle plezier aan het doorlezen en dat is erg leuk om te doen, want sommige "dingen" vervagen en hier kun je alles weer terug halen!!!!  :D
------------------------------------------------------------------------

Nog 2 nachtjes, dan gaan Melody en Lucky naar Nellie toe....alle voorbereidingen zijn er en ze zijn welkom (WIJ OOK  ;D). de benodigde speeltjes van ze gaan mee, zodat de andere valkjes ook kunnen spelen in het favoriete radje  ;D en Piet gaat een klimtouw ophangen bij haar, wat ze nog heeft liggen.....dus een soort kerstkado voor alle valkjes bij Nellie.

Ook DAAR zullen Melody en Lucky MIJ NIET missen  ;) die komen, net als de anderen, in een eldorado terecht, met veel aandacht....want kom niet aan haar vogels  :P dan is je "doodvonnis" getekend  ;D

Weer redenen om te zeggen hoe fantastisch dit forum en de mensen hierop zijn. Want STEL dat ik hier niet "op zou zitten", waar had ik dan met mijn geliefde dieren heen gemoeten ??? Waren ze weet ik waar belandt en dan maar afwachten of ze goed verzorgd worden en de aandacht krijgen die ze verdienen....brrrr....gelukkig heb ik alle geluk van de wereld!!!

Een fijne 2e kerstdag!!! Ik ga vandaag kleine Beauty bewonderen en "stiekum"  een hele dikke knuffel geven  :D ;) een genieten van Joke haar kookkunsten  :D....mmmmmmmm...
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Hoi Wilma,

Bij deze wil ik jou en je gezin een hele fijne Tweede Kerstdag toewensen en alvast een goed en mooi nieuwjaar! :D :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Fijn dat je ook vandaag weer gaat genieten, zo ook van de lekkere kookkunsten van Joke en ik weet wel zeker van een dikke knuffel van Beauty  :D ;).

Jullie samen ook donderdag bij Nellie een hele fijne dag en ook sterkte, dat heb je denk ik ook nog nodig.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Citaat van: Olga en Hans op 26 december 2006, 13:06:33
Hoi Wilma,

Fijn dat je ook vandaag weer gaat genieten, zo ook van de lekkere kookkunsten van Joke en ik weet wel zeker van een dikke knuffel van Beauty  :D ;).

Jullie samen ook donderdag bij Nellie een hele fijne dag en ook sterkte, dat heb je denk ik ook nog nodig.

Groetjes Olga.


Dank je wel Manja en Olga!!

De vele gezondheids wensen voelen fijn aan, dat ik niet "alleen sta", al moet ik het zelf doen!  ;)
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




Lin

Ik ga er ook vanuit dat Melody en Lucky een fijne tijd bij Nellie hebben. Het zal wel even raar geweest zijn kerst vieren zonder een deel van je lieverds.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Heel raar en erg leeg, maar wetende dat ze goed zitten!!!

Ik heb Beauty mogen bewonderen hoe hij het "doet"  bij Joke en dat gaat zo goed  ;D Joke houdt van muziek en Beauty is daar OOK gek op, hier floot ie ook hard mee en doet dat bij Joke ook....zo leuk!!!

Hij was spelen toen ik binnen kwam en ging kijken, eerst keek ie naar me en ik begin "mijn deuntje" te fluiten wat ik hem aan het leren was.....zijn kopje helemaal scheef en kwam naar me toe, om het mee te fluiten zover hij het kan....dat was zo liefffff!!!

Later zijn we gaan kaarten en heeft ie lang op mijn schouder mee gekeken en legde zijn koppie in mijn nek....babbelde....floot.....GEWELDIG!!! Hij is happy en tevreden!!! EN JOKE OOK!!

Ze heeft foto's gemaakt, die volgen nog!!

Morgen gaan Melody en Lucky verhuizen, ook die komen goed terecht, dat weet ik zeker!!!! Ook al zal de stilte vallen, Melody is zeer gelukkig met "zijn"Lucky en vraagt de aaien over zijn bol aan HAAR notabene  :o dat deed ie voorheen echt niet....het was een eenganger, maar dat lijk plots geheel omgedraaid, Melody heeft een "eigen" leventje....MET Lucky en dat vind ik erg fijn dat ze bij elkaar mogen blijven!!!
;) Wilma
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ik weet het...ik weet het Nellie...ik ga zo naar bed  ;D maaaar zie dat joke de foto's heeft gestuurd en wil die ff plaatsen  :D










Zonder woorden....zo lief  :-*...zo genieten van deze momenten!!!
En meteen weer begonnen met "ons" liedje af te maken....eens gaat het lukken  ;D ;)
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
wat een lieve foto s
alles gaat goed hier met de valkjes sunny
ging kippetje zitten en de andere 2 waren maar raar naar haar aan het kijken ;D ;D ;D
groetjes marga

Mandy

Hoi Wilma,

Ik kan niet alle dagboeken bijhouden maar ik heb hier pas toch een vervelend bericht voorbij zien komen.
Wat vreselijk dat je vanwege je gezondheid je valkjes niet meer bij je kan houden.
Gelukkig heb je er wel een heel goed thuis voor gevonden en zal je op de hoogte blijven over het wel en wee van je lieverds.
Ik wil je verder veel sterkte wensen met het afscheid en beterschap met je gezondheid, dat je je lichamelijk toch wat beter mag gaan voelen. Geestelijk zal het nog dubbelop zijn, je weet dat het beter is maar het zal wel pijn doen.
Een goed en gezond 2007 gewenst.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

ROCKS

Citaat van: Wilma1 op 27 december 2006, 21:07:21

Morgen gaan Melody en Lucky verhuizen, ook die komen goed terecht, dat weet ik zeker!!!!


Ahum, ik zou daar maar niet zo zeker van zijn hoor :P


Citaat van: Wilma1 op 28 december 2006, 00:11:08
Ik weet het...ik weet het Nellie...ik ga zo naar bed  ;D


Wilma.....ik weet het....jij ligt al lekker, ikke niet, lekker puh :P

Kijk je uit voor de file? ;D

Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Mara

Hoi Wilma

Zijn vandaag de laatste valkjes verhuisd? Hoop dat alles goed is gegaan.

Liefs

Mara

ROCKS

Hallo,

Ik heb net Wilma en Piet uitgezwaaid. :)
Melody en Lucky zijn hier, en ik laat Wilma zelf vertellen hoe het ging vanaf het moment dat ze hier binnen waren totdat Wilma en Piet weer weg gingen.
Kennen jullie die reclame nog van: GOH, DAT DOET IE ANDERS NOOIT??? :o
Neeeh hoor, dat doet ie anders nooit! :-X
Tjaah, dan kan je twee dingen doen, ze geloven of ervaren dat het toch niet helemaal waar is? :P

Wilma zal het straks zelf wel vertellen..... :D

Doeiii, Nellie :-*


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marga

hoi
nou ik ben heel benieuwd
groetjes marga