DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Moet ff overleggen wanneer Piet tijd heeft....volgende week is ie vrij dus spreken wel wel iets af....moet toch kunnen lijkt me....en kroelklaar....geloof ik best. 

momenteel heeft melody 1 kroel en dan is Lucky  :o en dat gaf ie te kennen door niet  uit de voliere te willen als zij erin bleef.....hij hapte toen ik hem wilde pakken  ;D en legde zijn kopje neer van kroelen erin mag wel.
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Hoi Wilma, ik moest n paar bladzijden bijlezen. Goh, dat is rot nieuws. Ik hoop, dat 2007 meer vrolijkheid voor je in petto heeft.

Wilma1

23 december 2006, 18:39:14 #2342 Last Edit: 23 december 2006, 18:40:45 by Wilma1
Citaat van: Ineke op 23 december 2006, 17:09:51
Hoi Wilma, ik moest n paar bladzijden bijlezen. Goh, dat is rot nieuws. Ik hoop, dat 2007 meer vrolijkheid voor je in petto heeft.


Ik hoop het ook Ineke, ben in ieder geval heel blij dat ik de valkjes met een goed gevoel heb kunnen plaatsen....dat was mijn grootste zorg.....zo gek op en met ze, het is een heel gemis, dat kan ik wel zeggen!!!

Ik bedacht me net dat ik mijn boekje eerdaags zal moeten sluiten  :'( ik heb niets meer te schrijven over valkjes  :'(......weer iets wat ik jammer vind :-\ :'(.....het is/was altijd zo leuk!!!!

Ik heb wat foto's ook van de poes.....niet veel maar toch wel leuk, vind ik.


HOE MOOI kan kerstsneeuw zijn  :D


KIJK  :o....met 2 oogjes  ;D


En onder de vloer lopen de verwarmingsbuizen op die plaats  :D dus lijkt de warmte te stralen uit de huisjes  ;D  ;) zo geniet Mitzy en ook andere poesje van een warme kerst IN de sneeuw  :D ;)


helaas niet al te duidelijk, maar moest zo snel.....Melody en Lucky kunnen zo heerlijk knuffen saampies  :-*.....Melody is helemaal op en top verliefd en wil de voliere NIET uit  ::) omdat Lucky niet mee wil  ;D

Ooooo wat zal ik dit missen!!!!


Als jij  komt kijken doen we het dus lekker niet hoor...puh  :P


WAT zeg ik nou ??? Dus niet gluren  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ja, ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt dat jij je dagboekje moet sluiten omdat je geen valkjes meer hebt. Kun je niet een dagboekje openen in andere dieren waar je verteld over je poezen?

Ik hoop dat je toch met een beetje plezier de feestdagen in gaat.

Liefs

Mara

Wilma1

Kan het DIERENPARADIJS behouden in deel 2 over Coco, Ruby en poesjes misschien en wel bij jullie lezen natuurlijk!!!!

Alleen ff zien hoe dat moet ???

Of een geheel nieuw aanmaken ???
::) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Wilma

Ik lees het nu pas. WAT ROT en NIET EERLIJK :'(. Ik leef echt met je mee. Ik zal meeduimen dat het met deze 2 rakkertjes toch blijft gaan en dat het snel terug warm is, zodat iedereen gezellig buiten kan! Ben wel blij dat iedereen goed terechtgekomen is, prachtig :).

Ondanks deze moeilijke periode toch prettige feesten en hopelijk mag 2007 heel goed zijn. Je hebt dat wel verdient!

Groetjes
Ann :-*


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Riny

Citaat van: Wilma1 op 23 december 2006, 18:39:14

Ik bedacht me net dat ik mijn boekje eerdaags zal moeten sluiten  :'( ik heb niets meer te schrijven over valkjes  :'(......weer iets wat ik jammer vind :-\ :'(.....het is/was altijd zo leuk!!!!

Hoy Wilma.
Dan kom je lekker naar het buurthuis.
Daar begin jij dan een nieuw dagboekje waar je in kunt schrijven over alles wat je bezig houdt.
En ik heb lekker een lieve buurvrouw.
Ben je het er mee eens?
Groetjes Riny :D

Wilma1

Citaat van: Riny op 23 december 2006, 20:17:09
Citaat van: Wilma1 op 23 december 2006, 18:39:14

Ik bedacht me net dat ik mijn boekje eerdaags zal moeten sluiten  :'( ik heb niets meer te schrijven over valkjes  :'(......weer iets wat ik jammer vind :-\ :'(.....het is/was altijd zo leuk!!!!

Hoy Wilma.
Dan kom je lekker naar het buurthuis.
Daar begin jij dan een nieuw dagboekje waar je in kunt schrijven over alles wat je bezig houdt.
En ik heb lekker een lieve buurvrouw.
Ben je het er mee eens?
Groetjes Riny :D



Dat kan ook nog idd  ::) ....maar ik heb ook een deeltje 2 bij andere dieren gezet.

Hoi Ann,
Ja naar en emotioneel.....maar de buitenvoliere is OOK NOG niet zeker.....de arts was daar niet zo happy mee, hangt van alles af wat er over 4 weken is gedaan in mijn lijf door de Prednison.

En anders moet er met de logeeradressen iets worden geregeld, hoe te handelen.....maar dat zien we wel.....allen weten dit al uiteraard.

:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jacksmama

Lieve Wilma en Piet,

Wij willen jullie zeker niet vergeten en dus krijg je van mij onze persoonlijke kerstgroet:
Dat 2007 een jaar mag worden met heel veel gezondheid, liefde en verrassingen.



Dikke kus van ons allemaal... en een kroeltje van Kiki en Koko

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Wilma1

Wat lief Christa......en fijn dat je ook voor Rocky en Nikki zorgt deze dagen....je bent een kanjer!!  :-* :-* :-*

Mooie handtekening van the kids!!!  :D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Wilma,

Ik wens je een hele fijne kerst en een heerlijke 2007  :)



Groetjes,
Monique

Ann

Hallo Wilma

Ik zal alvast mee duimen dat de Prednison goed zijn werk doet. En dat alles in orde komt.

Groetjes
Ann :-*


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Caroline



  Hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2007 vol valkenvreugde!!






Liefs van Ed, Caroline, Sanne, Thomas en Jasper.



PS. nog steeds problemen met mijn laptopje,
zie mijn dagboek, dus voorlopig weinig online.

   

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

THX Monique en fijne vakantie!!

Hoi Ann,
Jij ook THX en ik hoop ook dat het "zijn werk" goed doet!!

Ik heb een foto up date van Beauty.....


Met mijn nieuwe "vriendin" Fleur :D


BOE!!!  ;D


Kijk mama Wilma, tante Joke heeft ook een radje :Pe....zo leuk!!!!!  :D


De 'bovenverdieping" van mijn nieuwe huis  :D en zulke leuke speeltjes  ;D :D Ik vermaak me hier prima  ;)

:D Fijn om Beauty weer te zien Dinsdag, hier alvast een knuffeltje voor hem  :-* :-* :-*
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar