DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

jacksmama

Pakken die voliere!

Dit is geen toeval meer...

En mocht het ergste toch moeten gebeuren... Eric heeft al toegezegd......... :)

Christa & de Rest.

Christa & De Rest

Wilma1

20 december 2006, 23:41:28 #2326 Last Edit: 20 december 2006, 23:56:36 by Wilma1
Citaat van: jacksmama op 20 december 2006, 23:05:00
Pakken die voliere!

Dit is geen toeval meer...

En mocht het ergste toch moeten gebeuren... Eric heeft al toegezegd......... :)

Christa & de Rest.





Wauwwwww verkocht :P .....onder voorbehoud  ;D....je hebt een lach getovert bij me malloot!  ;)

Citaat van: Rianne op 20 december 2006, 21:51:58
Citaat van: Wilma1 op 20 december 2006, 21:07:31
Citaat van: Rianne op 20 december 2006, 20:55:09
Ik lees zoveel dankbaarheid in je berichtjes, ik ben er helemaal stil van. Ik krijg nu echt het gevoel dat ik je al jaren ken, en dat allemaal door de vogels :)


:-*
Ik kan ondanks mijn innerlijke gevoel....geen dankbaarheid genoeg tonen....al die "aandacht" voor MIJ ??? dat verwacht je toch niet op een forum ???

Ook jij gaf mij meteen een goed gevoel, samen met Lin...leek ik jullie zolang te kennen, dat ik spontaan een zoen gaf toen ik voor de eerste x :o binnen kwam bij jullie ?! Heel apart!!

Zelfs je moeder, Magreet, we raakten zo aan de babbel bij jou thuis, dat je er bijna voor "spek en bonen" bij zat...en wij maar ratelen over onze "kleinkinderen" de valkjes!!!

Maar gelukkig, JIJ kan ook babbelen....vraag maar aan Lin ;)
:-* Wilma




Haha je wilt er niet bij zijn als Lin en ik aan het woord zijn, we ratelen aan 1 stuk door ;D

Ik zou ook de voliere kopen, en wat ik aan de telefoon ook tegen je zei, misschien herstellen je longen zich zo, dat een buitenvoliere gewoon kan. En idd, Piet heeft gelijk, verkopen kan altijd. :)


;D...Piet heeft eigenlijk altijd gelijk...sttttt  :-X ;)

Citaat van: Valerie op 20 december 2006, 21:53:01
:o :'(
Ik weet even niet wat te zeggen.  :-X Ik lees het nu pas.
Wat verschrikkelijk!
Ik hoop dat die voliere buiten voor je echt gaat lukken.
Heb je voor alle valkjes definitief een oplossing? Als ik je kan helpen, hoor ik het graag.
Wilma,
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd! Ik hoop dat je niet te veel last hebt van de prednison, want dat is idd behoorlijk zwaar.

Hoi Wilma, ik ben Woodstok, het vriendje van Snoopy. Ik wil je komen opvrolijken en troosten.




Dank je wel Valerie en vriendjes  ;), OOK voor je aanbod! Ze hebben allemaal een goede bestemming!

Citaat van: ROCKS op 20 december 2006, 22:04:39
Hoi Wilma,

Nouh jah!!
Wat een nieuws zeg! :D
Ik zou hem ook kopen, zeker te weten.
Je kan hem altijd weer weg doen.
Maar ik denk dat als je alles op een rijtje hebt, dat je dan toch gebruik gaat maken ervan. ;)
Ik weet helaas maar al te goed wat het is, die kl*te prednison.
Kopen en hopen!! :D
Vechten... af en toe klim je een treetje omhoog en dan val je er weer eentje naar benee, maar je komt echt wel bovenaan hoor!!

Liefs, Nellie :-*
(zonder schoenen, oh, daar loopt ze naast)



Zonder woorden  :-X :-X  ;) en van die schoenen...IK WIST HET  ;)

Citaat van: marga op 20 december 2006, 22:12:44
hoi wilma
ben het helemaal met piet eens
en je weet nooit hoe je er oveer een maand voor staat
en verkopen kan altijd nog
fijn dat je de valkjes hebt weten te plaatsen

groetjes marga


Helemaal waar, op een valkparkieten forum kun je heel wat "KWIJT"...zelfs een voliere mocht het nodig zijn  :D

Citaat van: Monky op 20 december 2006, 22:51:15
Hi Wilma,

De bod blijft staan hoor. Er kunnen altijd onverwachte dingen gebeuren zoals we gezien hebben. Je kan altijd een beroep op me doen. Mijn vakantie komt nu alleen een beetje slecht uit :-\

Ik zal de vraag nog een keer stellen als ik weer thuis ben over 3 weken ;) Je weet welke ;)

Gaan met die banaan met die kooi!! Je kan dan ook een beetje je zinnen verzetten.

Ik hoop echt dat 2007 weer wat hoop en valkjesgeluk in je leven brengt.

Liefs,
Monique


Onverwachtte dingen , niet te kort! Zelfs goede  ;) en IK ga mij best doen....OOK voor jullie, want jullie doen zoveel voor mij  :D ;)

En ...ja...ik weet jouw vraag  ;) maar jij moet eerst genieten van die heerlijke vakantie  :D

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Beauty is sinds vanmiddag bij Jan en Joke. In de auto heeft ie gewoon lekker bij mij gezeten (erheen en eruit in een warm doosje), maar hij was onrustig in dat vreemde ding en bij me zitten en gekriebelt worden was toch veel fijner.

De andere vogels waren er helemaal stil van, zomaar een nieuwkomer....maar dat zit vast wel goed.....Beauty op zich is een rustig sociaal vogeltje, fluit en babbelt heel graag (tenminste hier  ::)) en van aandacht krijgt ie zeker weten meer dan genoeg. Melody is nu nog de enige fluiter, wel raar en stil......zeker het vele gebabbel van Beauty, wat plots weg is.

Met Rocky en Nikki gaat het ook erg goed. Veronica heeft vanddag contact met ze gezocht, door haar hand met wat voer in de kooi te houden.....eerst blies Nikki, maar werd toch nieuwsgierig en ook Rocky kwam dichterbij.

Veronica vind het erg gezellig met ze!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Gelukkig dat ze allemaal geplaatst zijn en die voliere, woot. Mooi hoor. Gewoon kopen, verkopen kan altijd nog!

En, ondanks alles toch een beetje zin in kerst?

Gr. Mara

Wilma1

Jawel, maar alles is ff zo "troebel" in me....ben toch gestart met de Prednison, het MOET toch dus dan maar meteen, want ik bljf denken.....ik hoop het beste ervan!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

21 december 2006, 21:47:05 #2330 Last Edit: 21 december 2006, 21:50:19 by marga
hoi wilma
goed dat je ermee gestart bent
zal voor je duimen dat het goed gaat
ja je kan niet meer doen dan het beste er van hopen
ik hoop dat je een fijne kerst hebt ondanks alle ellende
en dat het van af nu beter gaat
liefs marga

Wilma1

Dank je wel Marga! Ik zal het er positieve van inzien, dat is het beste geneesmiddel..... de "genadeslag" had een enorme impact op me en moest ik eerst een plek kunnen geven, om mezelf wat rust in te brengen. Mijn droomwereld op zijn kop in 1 zin....dat is net ff te veel geworden...de definitie, bij een sprankje hoop wat ik nog had, om er 5 hier te kunnen houden of van mij part 2....ook dat krijgt een plek in mijn hart.

De valkjes zijn goed terecht gekomen  ;) en dat is belangrijk!!! Ik geeft toe dat ik best wat "jaloers" ben dat mijn knuffels zo lekker met jullie allemaal knuffen nu, alsof ze niet anders weten....maar gelukkig zijn vogels anders dan mensen en passen zich snel aan, als ze zich er goed voelen...hun zijn happy en dat geeft mij een goed gevoel!!!!

Misschien zit ik hier in de toekomst lekker achter mijn raam te genieten van de vogels buiten, dat zou fijn zijn  :D ik ga het afwachten....stap voor stap....

Na een goede nachtrust, zit ik aan de koffie, gaat het licht aan in de voliere en zit ik om even 9 uur  :P meteen naar geWIPWAP te kijken  :o....sjee zeg....mijn ogen waren net een half uur open  ::) en toe ik keek in donker,ff onder de deken door, zaten ze nog heerlijk te slapen saampies  ::)...WAT een omschakeling zeg  :o  :P ;D
;) Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Om je op te vrolijken heb ik een filmpje voor je

http://www.metacafe.com/watch/341435/the_most_amazing_parrot_ever/

Persoonlijk hou ik er niet van om dieren allemaal kunstjes te leren, maar dit is prachtig om te zien wat die vogel allemaal geleerd heeft.

En het heeft allemaal tijd nodig om alles een plaatsje te geven.
Dat is ook heel normaal, dat gaat niet zo maar.
Je hele leven staat hardstikke op zijn kop.
Ook ik heb in het verleden dieren weg moeten doen , die een grote hobby waren van mij.
Dit kwam door ziekte van mijn man, gelukkig komen jou dieren weer terug bij je na verloop van tijd.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Ahhhhh wat leuk.....net Coco.....Coco keek meteen op toen deze geluid maakte. Ik vind zwaaien en HALLO zeggen idd genoeg voor hem!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Blijven Coco en Ruby bij jou , of zoek je daar ook nog opvangadressen voor.
Ik vind het knap van je hoe jij hier mee om gaat.
Groetjes Riny :-*

Wilma1

22 december 2006, 11:24:08 #2335 Last Edit: 22 december 2006, 11:26:55 by Wilma1
Citaat van: Riny op 22 december 2006, 09:46:54
Hoy Wilma
Blijven Coco en Ruby bij jou , of zoek je daar ook nog opvangadressen voor.
Ik vind het knap van je hoe jij hier mee om gaat.
Groetjes Riny :-*


Voorlopig nog hier...ze fladderen niet, dus ff afwachten hoe het gaat.......


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Door dit alles moet je je toch maar het beste van maken, maar dat zal je niet altijd makelijk afgaan  :-\.
Ik had van Nellie gehoord dat Melody en Lucky naar haar toe zouden gaan en dat staat zondag te gebeuren. Dat zal ook weer moeilijk voor je zijn, Melody is toch weer jou allesie.
Fijn dat Piet dan bij je is, voor jou gaat het auto rijden nog niet en om in je eentje je vogeltjes weg te moeten brengen is echt niet leuk en dan is het fijn dat hij je kan steunen.
Ik hoop voor je dat je toch wat kan genieten van de komende dagen met je familieleden, in ieder geval heel veel sterkte.

Liefs Olga  :-*.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Anja

Hoi Wilma,

Ik leef ontzettend met je mee.

Ik hoop dat je ondanks alles toch kan genieten van de kerstdagen.
Je valkjes zijn veilig ondergebracht bij mensen waar ze ook een heleboel liefde van krijgen.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: Olga en Hans op 22 december 2006, 15:17:10Ik had van Nellie gehoord dat Melody en Lucky naar haar toe zouden gaan en dat staat zondag te gebeuren.
Liefs Olga  :-*.


ZONDAG  :o ??? ??? ??? ??? daar weet ik niks van (nog ???) Melody betekent idd veel voor me....zelf opgevoed....maar dat ze goed terecht komen en de rest gekomen is geeft me er vrede mee. Liever doe ik het zelf, maar helaas is dit niet haalbaar.....erg jammer want het was mijn grootste afleiding, zorgen, houden van, praten tegen mijn vogels en ook poezen, maar de vogels lijken terug te praten.

Coco en Ruby zijn er nog en wil ik ff afwachten, gevoelsmatig niet alles in 1 klap te missen. Coco heb ik uit een omgeving weggehaald en hier liefde en aandacht gegeven, ook de "ruimte" die hij nodig heeft om vogel te kunen zijn, mijn maatje!!! Ruby is ook een scheetje, maar minder tam, maar erg leuk om te zien wat en hoe hij doet.....weer die afleiding!!!

PS autorijden mag wel, maar niet te ver!! Dus stukje hier naar ZKH of een boodschap rij ik e.v. zelf als het niet anders kan.


Hoi Anja,
Dank je voor je medeleven, we gaan 1 dag naar Jan en Joke toe....ik probeer, ondanks mijn wisselende gevoel, te genieten van dingen om me heen.

Voor de valkjes vrees ik niet, ze hebben het bijna beter dan hier zeg  :-\  :P.....sommigen kunnen nu veel los vliegen wat hier niet meer mogelijk was en aandacht NIET TE KORT!!!! ...een eldorado voor ze ......ik heb er vrede mee, het is goed zo!!! Ik kan er nl niets aan veranderen ze hier te houden, dus weinig keuze en niet egoïstisch zijn. Een beetje "jaloers" misschien toch wel af en toe.....eerlijk is eerlijk....wie knuffelt "zijn" vogels nu het liefste .... JIJZELF toch ??? Zou niet eerlijk zijn, als ik zeg dat dat niet zo is!!!

Met Beauty gaat het ook uitstekend. Joke belde net...hij wordt ook graag door Joke geknuffelt en babbelt hele verhalen en fluit nog net zo....Corcky hapt af en toe, maar hij hapt gewoon terug  ;D een beetje verdediging niets ernstigs.
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Citaat van: Wilma1 op 22 december 2006, 20:07:43
Citaat van: Olga en Hans op 22 december 2006, 15:17:10Ik had van Nellie gehoord dat Melody en Lucky naar haar toe zouden gaan en dat staat zondag te gebeuren.
Liefs Olga  :-*.


ZONDAG  :o ??? ??? ??? ??? daar weet ik niks van (nog ???)
;) Wilma


Ik weet het ook niet!! ::)
Maar ik weet wel hoe het komt dat Olga dat denkt, ze heeft in mijn verhaal gelezen dat jouw SKATTIES vanaf zondag welkom zijn. En toen dacht zij dat ze dan al zouden komen.:P
Heb je enig idee wanneer je wel komt?
Ben wel benieuwd....ben er "kroelkaar" voor, hoor! ;)

Liefs, Nellie :-*


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart