DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

prachtige foto's en super gezellig.
Zoals Riny al zei een mooie kerstkaart daar ben ik het helemaal mee eens.

Groetjes Anja

Wilma1

Hoi Mara,
Wat jammer dat je de boom moest ombouwen....nu wel naar je zin ??? Zo heb je wel steeds iets nieuws natuurlijk, akls je weer gaat veranderen  ;D

Hoi Anja,
Was NOG leuker als de vslkjes er IN wilden zitten, maar NEE HOOR.....brrr eng!!!   ::) ;D

Wat denken jllie....ziet Piet een mooie voliere op Marktplaats 2.07m/2.01m/96.5cm....precies de goede breedte en hoogte....aluminiumelen......en de lengte konden we mooi aanbouwen. Hebben we NET te laat geboden  >:( ze vroeg 100 euro en iemand had 90 geboden, dus wij 125 en ik dachtt "laat ik toches  ff bellen"....is ie verkocht voor 90 euro :o nou DAT is echt balen zeg!!!!  :-\
:-\ Wilma





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Wilma
Dat is pech hebben.
Kan me voorstellen dat je daar gruwelijk van baalt.
Wat heb jij trouwens een leuke handtekening.
Groetjes Riny :D

Wilma1

Ja gaaf he....iemand bracht me op een idee!!!!  ;)

Ja en dd erg balen....had ik maar en half uur eerder gebeld, want ze hadden het bod niet eens gezien  ::) dan was ie vast wel aan ons verkocht voor die 35 euro meer....ach ZIJ baalt ook wel, denk kik....schrale troost  ;D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Ja hoor, hij is nu helemaal naar onze wens. Ik zal straks even foto's maken en dan zal ik ze even laten zien hier. Hij stond gewoon niet zoals hij eigenlijk altijd zou moeten staan. Maar nu is hij goed.

Balen joh, van die voliere. Wij hebben hem nu ook helemaal zelf gemaakt, pap heeft de losse delen aan elkaar gelast en laten verzinken. Dus nu komt het allemaal wel goed.

Liefs

Mara

jacksmama

Hoi Wilma,

Hier alles oke hoor!!

Kiki en Koko zijn enorm rustig, ws omdat het hier de laatste dagen een tikje druk was... arme dingen..

De boom willen ze niets van weten...

Mooie boom heb jij trouwens enne ... hoe kom jij aan mijn witte kat???

Heb er net zo 1 gehad.. tot ze probeerde t winnen van een busje... busje won...  :-[
Maar telkens als ik zo'n prachtige witte kat zie, denk ik aan mijn Dutchess ...  Mocht je dus nog es opvang nodig hebben voor d;r...

Oh mijn buuvje was hier gister, is zelluf ook gek van vogels ( kweekt kanaries, heeft een papagaai  en had een schattig valkkoppeltje0 en riep mij tot de orde: zij had ook wel op wat valkjes willen passen...

Dus mocht er nog nood zijn..... geef je maar een bescheiden gilletje ..

Ik ga me deze week storten op de verjaardag van Jack en zijn partijtje dus zal niet veel online zijn.

Enne.. de naam van Baby is er bijna door hoor .. moet er nog ff aan wennen, maar ik denk dat ie wel bij hem/haar past ...

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Anja

Hoi Wilma,

Dat is idd balen van de voliere.
Misschien komt er nog wel een mooi aanbod.

Mooie handtekening hoor.

Groetjes Anja

Wilma1

17 december 2006, 22:46:25 #2287 Last Edit: 18 december 2006, 14:44:34 by Wilma1
 ;D ;D ;D ;D ;D Hoi Mara, ik lig in een deuk, om jouw handtekening, die is GAAFFFFF...doet me denken aan die  Spaanse meiden met dat liedje  ::).....he prtver  >:(  ???  ::) kan er niet opkomen  ??? ....met ongeveer datzelfde dansje....hahahaha...modern hoor!!!!

En ehhhh....iets ergs gebeurt met die boom  ??? ik zie hem (nog) niet  ;D ;) de voliere gaat wel goedkomen, DAAR twijfel ik niet aan....maar het zou een mooi begin zijn geweest!!

Hoi Jacksmamma en mamma van de anderen  ;D
Als het druk is, zijn ze idd zelf erg rustig, dat was hier ook zo...ik heb ook geen idee hoe oud ze zijn, maar misschien heeft het daar mee te maken, de anderen hebben dat niet  ???

Mooi he...witte poes....Mitzy... en zooo lief, ze sabbelt ook nog steeds als een babypoesje, aan mouwen of op een washandje. Ik vond haar op Marktplaats bijna 2 jr. geleden...kon mijn ogen niet geloven  :o het mooie was.....ik mocht GEEN kat meer van Piet  ::) alleen als ie SPIERWIT was, had ie gezegd met een geintje, nooit gedacht dat ik DAT tegen zou komen  ;D......tja en toeval zit dus dichtbij  :P en Piet moest zich aan zijn woord houden  ;D ;D ;D

Een 1/2 jaar later kwamen we erachter, dat Mitzy een ernstige hartafwijking heeft en al lang met medicijnen behandeld had moeten worden, ze  heeft 3 dagen voor dood gelegen in een doos ergens boven en wij konden haar niet meer vinden...we dachten dat ze ook (net als 3 anderen) was verdonken bij ons in de buurt. Gelukkig zag Piet plots een wit stukje poot en meteen naar de DA geholt, ter nauwernood gered.

Bij vele onderzoeken bleek een ernstige afwijking en nu met elke dag medicatie kan ze het lang rekken, maar we moeten rekening blijven houden, dat ze zomaar ineens dood kan liggen....gelukkig gaat het goed en is ze net 2 jaar geweest.

Het was ons wel een raadsel waarom die mensen zo'n jong poesje ( 4mnd.) weg, deden terwijl ze de hechtingen van een sterilisatie er nog in had, nu denken we dat we het weten!! Ze zou te duur worden ??? ??? met deze afwijking worden ze n.l. hooguit 1 jaar zonder behandeling!!!!  :-\

Wat een valkje betreft  ::) :P  als ik mzzl heb krijgen we hier uitbereiding ??? Lucky en Melody (Lutino en wildkleur) zijn aardig "op dreef" met wipwappen...klinkt dubbel....eerst een paar "de deur uitdoen" en nu misschien een nestje maar met de berekenig van eitjes leggen (ZOver is het nog niet, ze bekijken het broedblok nog niet eens  ::)), broeden, uitkomen en uitvliegen.....zal ik er waarschijnlijk weinig last van hebben...... want het is de bedoeling dat ze dan weggaan en zonodig kunnen ze de buitenvoliere in .... anders had ik het NIET gedaan. Dus wie weet "zit er iets bij"  voor je buuvje  ;D  ;) ....maar lief dat zij zich ook aanbied...ik kom valkjes TEKORT  ;D om "uit te lenen"

Hoi Anja,
We blijven rondkijken, je weet nooit wat je tegenkomt en anders wordt het "gewoon" de winkel  ::) :P

De handtekenig is een beetje geholpen door Riny  ;) die heeft er een kersttintje (randje) aan gegeven met de desbetreffende hint  :P

  Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Je bedoeld de Mararena. En de boom, ja ja, foto's waren een beetje donker....Heb wel een paar mooie foto's van het 'stalletje'. Wil je die dan alvast zien?

Liefs

mara

Ann

Hey Wilma

Misschien al wat laat, maar toch mooie foto's :D. En ook een leuke handtekening. ;D

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Ineke


Wilma1

18 december 2006, 22:36:39 #2291 Last Edit: 18 december 2006, 22:38:18 by Wilma1
Citaat van: Mara op 18 december 2006, 16:34:03
Hoi Wilma
Heb wel een paar mooie foto's van het 'stalletje'. Wil je die dan alvast zien?

Liefs

mara


Ja ...die wil ik wel zien!!

Hoi Ann en Ineke,
Dank jullie, ik vind hem ook mooi!

------------------------------------------------------------------------

Even off topic.....

De uitlag van de longarts:

Slecht....eigenlijk zeer slecht......ik heb 300 Prednison gekregen....8 per dag.... voor voorlopig.....niet voor een kuur, maar gewoon, tot 23 Januari 8 elke dag....maagtabletten en tabletten tegen botontkalking....tja, ik hoef weinig meer uit te leggen, denk ik ???

Beauty gaat VOOR GOED weg  :'( :'( :'( dat zegt genoeg, denk ik...Gelukkig heeft Joke gezegd dat zij hem dan voor mij wil nemen en kan ik hem soms toch zien  :'(

Mijn eigen kweekje Melody, moet toch ook nu weg en voelt zo erg als MIJN :'( en uiteraard de andere 3... Lucky, Nikki en Rocky.

Piet gaat de buitenvoliere bijhouden en ik mag op afstand kijken en zonodig erin MET mondkapje...zodat ik enig contact kan houden.

Dus nu....ik kan het amper typen....MOETEN ALLE valkjes hierbinnen weg......dit is de genadeslag, die ik NIET had verwacht....het voelt toch beter ??? Maar de aandoening gaat er niet mee weg.

Een "gewone" allergie.....de "boosdoener" de deur uit en allergie gaat weg.

Bij DIT niet....mijn longen zitten vol ontstekingen en daar mag ik niet makkelijk over denken. Het ziet er ook raar uit, vergeleken bij hoe een longinhoud HOORT te zijn....hij heeft ht laten zien....de arts was er zelf ontdaan van....wetende WAT mijn passie is, hoe ik van mijn valkjes hou...maar is heel eerlijk en open en heeft veel tijd genomen vanmiddag!

Als ik dus NIETS zou doen en kan het zelfs fataal worden.......ja, welke keuze heb ik dan ???

Zoveel maatregelen, zelfs doorzichtig folie voor de voliere .... dat moet toch kunnen ??? ..... NIET DUS!!!!

Kan alleen maar weer zeggen.... HELP ??? :'( :'( :'(

Maar wel met nog meer tranen, want ik dacht echt het gaat BETER nu....ik ga het redden zo!!! Zo overtuigd was ik.

:'( :'( :'( Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jacksmama

Oh meid.. wat erg, wat een tegenslag..

Ik weet even niet wat te zeggen om je moed in te praten .. ik zou niet weten wat!

Wat zul je je ongelooflijk verslagen voelen zeg..

Ik denk aan je!!!

Liefs,
Christa & de Rest
Christa & De Rest

Caroline



Citaat van: Angel_Rob op 17 december 2006, 13:37:01
Hallo mensen,

Hier een berichtje namens Caroline....
Caroline d'r pc heeft op dit moment problemen. :'(
Ze kan geen berichten typen, maar wel lezen.

Ze komt vast snel terug :D

Liefs Angèl



kan gelukkig wel kopieren





Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marga

hoi wima
jeetje wat een tegenslag
juist nu je ,je wat beter begint te voelen
ben er even helemaal stil van
liefs marga