DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marga

hoi wilma
ja het zijn zeker leuke en gezellige foto s
gezellig op de bank en aan gezelschap geen gebrek
groetjes marga

Mara

Hoi Wilma

Lekker hoor, zo'n laptopje. Heb er zelf ook eentje, die gebruik ik erg veel. Kan lekker beneden in de gezellige warmte zitten, of lekker boven in mijn bed en dan lekker muziek luisteren. Heerlijk.

Mooie foto's trouwens.

Ow, misschien iets voor je toekomstige voliere, je vond mijn trapje zo leuk in mijn voliere. Is heel makkelijk zelf te maken!!

Liefs

mara

bobbie

Hoi Wilma,

Ik dacht: ik ga weer eens in het dagboekje van Wilma lezen!!!

Meid, ik ben nog niet eens klaar met lezen maar ik wil je nu gelijk even heel veel sterkte wensen. Wat een ellende.
Gelukkig zijn er heel veel mensen bijgesprongen en mogen de vogels van jou bij hun logeren.

Dit is de nachtmerrie van alle vogelliefhebbers: je vogels weg moeten doen ivm je gezondheid.

Gelukkig komen ze in het voorjaar weer bij je terug zodat je weer van ze kan genieten.

Veel succes, Nel

Wilma1

10 december 2006, 17:05:38 #2193 Last Edit: 10 december 2006, 17:38:55 by Wilma1
Hoi Marga,
Zeker gezelige EN lekker warm  :D

Hoi Nel,
Ja, soms lees ik wel eens zoiets....dieren weg MOETEN doen en denk dan "vreselijk". Dat he MIJ zou overkomen heb ik NOOIT gedacht, ik mag blij zijn dan mijn lieve mannetje bereid is een voliere een bouwen en daarbij wil helpen met verzorgen waar nodig. Zo ook de mensen die me helpen met de opvang, tis niet niks!!

Een ware nachtmerrie, maar met een lichtpuntje in het vooruitzicht  :D

Hoi Mara,
Zo'n soort trapje ga ik zeker maken, of Piet. In Binky's kooi staat ook een schuin trapje en degene die in die kooi komen wilen als eerste het trapje bezitten  ::) :P

Ik ben net even de eendjes gaan voeren  ;D ( je moet iets he, om de neus te luchten ;D) althans WAS de bedoeling. De meeuwen waren in meerderheid en in getallen van zeker 40/50 stuks kwamen ze naar me toe   :o

Prachtig, wat een mooie vogels zijn dat toch en dan zoooooooo dichtbij me. Jammer dat ik handen vol heb aan 2 krukken, want een fototostel zou leuk zijn om het vast te leggen. Met moeite hebben de eendjes ook nog een beetje brood kunnen eten  ::)

Ut was wel ERRUG KOUD   :-\....bbrrrrrrrrrrrrrrrr...
Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Hey wilma,

Dan zijn er al een aantal vogels weg en nog steeds is het gezellig daar met je dieren.  ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Caroline

Leuke foto's weer, gezellig hè, je laptoppie??

Hopelijk ga je snel verbetering merken, dan weet je waarom je, je beestjes nu zo moet missen.

Groetjes van Caroline 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Ineke

Veel bij te lezen en helaas niet zo'n leuke ontwikkelingen.
Wel fijn dat er zo snel n oplossing is!

Valerie

Hee Wilma,

Ik heb je al een IM gestuurd vanochtend, maar wil je hier ook nog even heel veel sterkte wensen! Het is niet leuk als je dieren zo plots wegmoeten zonder voorbereiden.  :'(
Ik hoop dat de tijd snel voor je gaat en je je weer veel beter mag voelen!!



Anja


Hoi Wilma,

Hoe is het nu? Heb je er een beetje vrede mee? Nee natuurlijk niet domme vraag weer.
En je knie hoe is het daarmee?

Groetjes Anja

marilyn

hoikes wilma

ik kwam net eens in je dagboekje lezen hoe het met je is en ik zie dat je hele mooie foto"s hebt geplaatst  :D  :D  :D ik ben blij om nikki op de foto's te zien  ;D en je zit er idd heel knus bij en met de poezen als gezelschap  ;) en je nieuwe laptop ???? doet die het nu wel goed ??? hoe gaat het nu met je knie ??? jeeeeeeeeeeeeej ik ben weer in mijn vragen stellen hé  ::)  :P ik kom binnen kort nog wel eens terug lezen  ;)

groetjes marilyn  :-*

Wilma1

11 december 2006, 21:20:41 #2200 Last Edit: 11 december 2006, 21:58:11 by Wilma1
Hoi Lin,
til is het gelukkig niet, maar wel stiller en de weet dat de anderen goed zitten  :D

Hoi Caroline,
De vraag of het beter gaat, kan ik beantwoorden, dat ik minder hoest.....NIET over, maar minder over de hele dag  :D en dat in zo'n korte tijd  :o

Met Joke (zag haar al voor me als Mien Dobbelsteen met een hofddoekje om  ;D ;D) vandaag goed schoongemaakt, van alles wat de valkjes hadden "achtergelaten" op plekjes waar ik al enige tijd niet bij kan.

Piet doet veel, erg veel dus er zijn grenzen dat ik hem de kasten en de wapper "op jaag" om daar ff te soppen  ::) en daar kwam Joke met haar voorstel. Ik ben er zo blij mee....alles is schoon en kan echt met "een schone lei" beginnen.

Coco heeft goed gecoacht  ;D als ik of Joke in zijn buurt kwamen met een doek, begon ie heel hard te fluiten en natuurljk mee te helpen met zijn snavel.....zo leuk. Hij slaapt ook als een roos  :o en dat gebeurt niet zo vaak zo vroeg al  ;D !!!

Hoi Valerie,
IM gelezen en er terug gestuurd, dank je wel erg lief!!

Hoi Anja,
Ik heb er wel vrede mee, in deze omstandigheden het had NOG erger gekund....weg en nooit meer terug  :'( :'( daar had ik niet aan moeten denken. Mijn knie gaat wel goed, morgen weer therapie.Ik zal maar niet zeggen WAT ik allemaal heb gedaan  :o ::)  ;)

Hoi Lyntje,
Laptop doet het prima en heerlijk zo bij de hand en niet steeds naarboven toe. De knie zie boven....hihi...en Nikki is een rustig en lief vogeltje, vraag maar aan Melody  :P die fluit overuren  ::) en zit steeds zo mooi met de vleugels wijd naast hem/haar ???  ;D ;D ;D

Het verschil van gedrag naar Beauty toe is Nikki mag alles en Beauty veel minder  ;D hij jaagt Beauty soms weeg en Nikki laat ie zitten...alhoewel ze goed met zijn 3e kunnen.

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
fijn dat alls nu lekker schoon is
lief van joke dat ze dat gedaan heeft
groetjes marga

Wilma1

Wij willen graag weten, waar zowel de inrichting, als maten van een nachthok moeten voldoen....... ::) ??? ??? ???
??? Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Wilma,

je kunt even bij Huisvesting kijken, hier op het forum. Daar is een topic 'hoe ziet jouw voliere er uit?', misschien zie je daar wat voorbeelden. Echt maten zijn er denk ik niet voor. En anders kun je daar je vraag stellen. :)

Valerie

Wij hebben gewoon een stuk van de garage als nachthok.De volière is daar tegenaan gebouwd.  ;)