DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Mara op  9 december 2006, 15:32:06
Hoi Wilma

Ik zie dat mijn im'tje niet meer nodig was. Maar goed, ik heb het toch evengoed gestuurd.

Ik vind het vreselijk voor je! Echt waar en ik wist niet wat ik las, echt.

Ik weet dat ik een tijdje niet hier geweest ben om verschillende redenen en had heel wat bij te lezen, maar dit had ik echt niet verwacht toen ik begon te lezen.

Ik hoop dat de voliere gauw staat op het voorjaar, dan kun je alsnog genieten van je lieverds.

Veel sterkte

Mara


Via IM hebben we al wat gebabbeld, maar ik waardeer ook jouw hulp enorm en zal aan je denken, MOCHT er ergens een probleem komen....wat ik niet hoop, maar je weet nooit natuurlijk! Dit is al een groot onvoorzien drama, wat me overkomt.
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma,

Ja, we hebben er al over gebabbeld en ik hoop dat er geen kink in de kabel komt en het nu gewoon alleen nog maar goed gaat.

Liefs

mara

jacksmama

Zo.. ben k weer.
Ik zal je ff bijkletsen...

Hr Koko en mevrouw Kiki vonden het de hoogste tijd om eens even de vleugels te strekken.. tot grote hilariteit van onze ukken die helemaal dol werden van een levende ventilator ( drie valkjes rond te vliegen.. afijn dat weet je zelf wel).

We hadden mevr. Pino ook even de vrijheid gegeven en dat was vooor K&K een goede reden om eens op verkenning uit te gaan.

Natuurlijk heb ik dat heugelijke feit vastgelegd:

Een beetje Dame laat zich natuurlijk vervoeren.. Kiki is daarop geen uitzondering:




Hmm.. dit is wel een prettig plekje...zo ben ik een echte dame:




Ja , hallo.... ik ken jullie helemaal niet..ik zoek het hogerop hoor..




Damestheekransje... Pino en Kiki



Hier kan ik alleen maar van zeggen:

drie in de pan:



Op een zeker moment moesten we Pino weer in de kooi zetten.. Koko was ineens van mening dat Pino ietwat te vriendschappelijk werd met Kiki.. en dat kan natuurlijk niet.....

Thun bestrafte hem daarna door hem flink te pikken toen Kokko de grote kooi wilde bekijken.. t zijn net kinderen.. hihi.

Ze zijn keurig de kooi ingegaan... Kiki eerst... Koko erachteraan.

Dus je ziet Wilma....geen zorgjes... alhoewel ... ik heb ze vandaag nog niet zien of horen wipwappen  :-\ ;) ;)

Als je de grote versies wil bekijken van de foto's moet je maar ff een seintje geven....

Christa & de Rest

Christa & De Rest

marilyn

hoikes wilma

héhé lang geleden dat ik nog op het forum ben geweest hé  :-[  :-\ de reden daarvoor zal ik hier niet uitleggen maar die weet je ondertussen al van mijn mails hé  ;) maar ik wou toch eff komen bijlezen want ik was best ongerust of je al je valkjes een goed onderdakje kon vinden en ik zie nu wel dat je dat idd is gelukt  ;D  :o ik vind het echt jammer voor jou dat je je lieverds een tijdje moet missen en had ik bij mijn bezoek aan jou geweten wat er boven je hoofd hangde dan had ik nikki hier thuis gehouden tot de voliere er stond en wie weet misschien had ik ook nog wel andere valkjes kunnen meenemen maar om opnieuw gans dat eind te rijden  :-\
ik ben allang blij dat je toch nog enkele valkjes hebt gehouden dan heb je toch nog een klein beetje leven in huis  ;) want ik weet hoeveel pijn het je doet om je valkjes ergens anders te plaatsen, ik heb gezien hoeveel liefde er in je ogen zit als je over je lieverdjes praat .................. jeet je als je eens zou weten hoeveel ik al aan jou en de valkjes heb gedacht  ::) en ik voel me zo machteloos  :-X maar ik ben blij dat ik eff tijd heb gevonden om bij te lezen nu weet ik ook dat er zoveel lieve mensen zijn die bereid zijn om jou een helpende hand te reiken  :D en je verdient het echt wel . nog enkele maandjes geduld en dan begint stilletjes aan de zomer weer en dan kan je al je lieverdjes stuk voor stuk terug halen  ;) en ik duim voor jou dat de zomer van 2007 vroeg begint  ::)  :P

groetjes marilyn

Lin

9 december 2006, 18:23:28 #2179 Last Edit: 9 december 2006, 18:24:59 by Lin
Ik was vandaag bij Rianne dus ook meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om naar Riannes moeder te gaan. Nou ze hebben het daar prima naar hun zin. Dusty echt mooi in de veren! Wat is die toch mooi licht en hij heeft ook nog een babykuifje.

Stacy is echt prachtig! Ze zit heel goog en borst vooruit en wat en parels zeg. Helemaal doorlopend in de nek naar de kuif. Echt een plaatje! Kaily van Sanna leek ze wel op. :'(

Maxime ken ik niet.  Tussendoor toch wel te roepen en duidelijk de baas daar. Ik vond het erg leuk om ze daar zo goed verzorgd te zien.

Oma Lin is tevreden ;D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

9 december 2006, 20:30:53 #2180 Last Edit: 9 december 2006, 20:37:23 by Wilma1
Hoi Christa,
Met een traan  :'( zit ik te kijken, die lieve Kiki, ik mistte haar vanmorgen al zo erg...het bakje was "leeg" er zat geen Kiki op te wachten op een stukje brood en fruit/groente.Geen Koko die haar overal volgt  ;D dus ja dat hij vind dat Kiki te veel aandacht krijgt van een vreemde verbaasd me niet  ::) :P Koko is best wat jaloers hoor  ::)

En de ware grote lijkt me erg leuk om te zien  :D ze zien er tevreden uit bij jullie en daar ben ik erg blij om.

Hoi Lynntje,
Ik weet waarom je niet veel komt lezen....geeft niets, als je maar rustigaan doet. Nikki, Melody en Beauty zitten nu met zijn 3en in de voliere. Melody helemaal zot  :P van Nikki en kroop er al op  :o....dus HIJ ??? Ik weet het niet zo zeker meer nu ???/ Ik ga "hem" laten testen, wil het nu zeker weten.Melody fluit zich schor en zelfs nu in donker fluit ie gewoon door  ::)

Hoi Lin,
Ja mooi is Dusty he, en ook zo lief en mooi fluiten, Stacy is ook super en de parels zitten idd over haar hele lijfje, vind je het gek dat de mannen dol worden van haar verschijning  :P Volgens mij weet ze het zelf ook  ;D

Wel fijn dat Maxime weer met Stacy zit, hij is zo lief voor haar, al van begin dat ze er is. En over goed verzorgd....daar had ik al geen twijfels over  :D

Vanmiddag weer 3 uit logeren.....Binky was wel geschrokken, werd door me gekroelt en in een mandje gestopt  :o das heel wat anders dan ik zijn vertrouwde kooi. Samen met Charlie is ie op reis (en inmiddels al gesettelt) en Sunny zat wat stilletjes rond te kijken in haar mandje, maar ze zal wel bijkomen als ze in de voliere zit.

Nadat ze weg waren heb ik meteen maar alles maar geswitcht, 3 blijvers in de voliere en Lucky en Rocky in de kooi van Binky. Alleen Rocky was het er niet meteen mee eens en heeft me flink gebeten in mijn pinkie.... :o....aaaauuuwwwwwwwww  :-\ bloed drupte op de grond zeg  :o Nadat ie erin zat, ging ie rondje vekenning  ::) en Lucky vond het allemaal prima  :D wat wil je, samen met je vriendje HELEMAAL saampies, zonder kijkers  ;)
;) Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
dat zal je wel even gevoeld hebben
ze vermaken zich allemaal prima in de voliere
ben benieuwd hoe ze morgen zijn
groetjes marga

Wilma1

10 december 2006, 11:09:55 #2182 Last Edit: 10 december 2006, 11:11:36 by Wilma1
Stil ook weer zonder Binky en Charlie, die elke ochtend hun deuntjes fluiten en babbelen. Ik hoop dat Suny wat is bijgetrokken, ze zat zo vreselijk stilletjes gisteren en dat geeft een naar gevoel....net zoiets als de eerste schooldag van een kind.... je brengt het erheen, het kind staat verdwaasd te kijken naar al het vreemde en je 10 min. later heb je de neiging te gaan kijken OF het wel goed gaat en anders mee terug naar huis te nemen  :-\ ;)

Wel vreemd hoor zo'n lege voliere, maar Beauty is een babbelkont, dus gelukkig niet al te stil. Nikki was is gisteren plots niet meer te zien  :o maar in een dichte volier kan ie echt niet weg, dus ik elk hoekje afgluren en snapte er niets van, tot er plots een koppie uit het badje kwam  :o ::) was ie erin gaan zitten om te slapen  :o Ik snel het badje weggehaald en Nikki bij me genomen om te drogen, later is ie toch lekker gaan slapen.

Vanmorgen is hij de voliere gaan verkennen en het rad spreekt hem wel aan.....ettelijke rondjes heeft hij al gedraaid en hipt nu van het een naar het ander  :D Ook Beaurt vermaakt zich, alleen moet hij ff zinbalans zoeken ivm de gekortwiekte vleugels, want af en toe ploft ie naar beneden, als ie naar een andere tak wil  ::) :D Melody hupt ze achterna, die kent de voliere op zijn duimpje  ;)

Rocky en Lucky klimmen door de kooi van Binky heen, zo samen is natuurlijk wel rustig voor ze. Rocky heeft Bink zijn trapje in beslag genomen en als ik kijk is het net of Bink erop zit  ;D Ik moet nu wel oppassen, als ik het open doe ze er niet uit vliegen  ::) want dan wordt het vangen geblazen, denk ik en de beet van Rocky voel ik nog  :-\  Ze zijn beiden rustig en kijken wat rond.
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Aan de foto's te zien zijn Kiki en Koko al helemaal gewend.
Fijn dat je ze allemaal hebt kunnen herplaatsen.

Dat doet zeer he als ze je doorbijten? Weet er alles van.

Nikki is ook al aardig gewend bij jou lees ik wel.
Het zal nu een stuk stiller zijn neem ik aan. Hoop voor je dat de winter snel om is zodat je de voliere kunt laten bouwen. Des de sneller komen je schatjes weer naar huis.

Groetjes Anja

marga


zo even een foto van je drie boefjes alles gaat goed hier
binky is er gister lekker uit geweest en heeft zich prima vermaakt
zal zo nog een foto plaatsen die had ik al ge upload maar ik ben hem nu weer kwijt ;D ;D
groetjes marga

marga


Mara

Hoi Wilma

Ik hoop dat je een beetje kunt wennen aan de stilte in je huis, alhoewel, dat heel erg moeilijk zal zijn als je gewend bent aan een huis vol met geluiden. Ik kan het me niet voorstellen om hier een van de mijn vogeltjes of hond te moeten missen. Het was al stil hier toen onze oude hond overleed en we moesten wachten totdat we onze huidige hond opgehaald kon worden in het asiel.

Ik denk aan je.

Liefs

Mara

Wilma1

10 december 2006, 14:26:31 #2187 Last Edit: 10 december 2006, 14:38:43 by Wilma1
Gelukkig, maken Melody en Beauty genoeg "herrie" om het stil te maken, Rocky kan ook mooi fluiten en ook Ruby is niet een van de stilste....moet er echt niet  aan denken dat er niets meer zou zijn  :o

Ik heb eindelijk wat foto's:


Ik met mijn laptopje en zeker niet alleen  ::) :P


Waaaaaaaaaaauwww  :o :o :o wat GROOOOOOOT  :o


Kom maar, niet bang zijn, het is hier zo leuk en IK weet de weg  :P


Ik vind het wel eng hoor, mijn vleugels zijn nu niet bepaald vliegvast  ::)    ;D ;D ;D KIJK NIKKI NOU ;D ;D ;D wat doe je daaronderaan  ??? :P


Wat is DIT voor een raar ding  :o ik sprong EROP en floep ik hang eronder  ::)


Zal ik of zal ik niet ???


Hahahaha  ;D ....ik kan er in lopen :P en dan draait ie....das leuk  :D


En wat is dit nou ???
Doe nou maar voorzichtig!!!!  ::)


IK wil OOK ??? :-\


Ik kom je wel halen  ::)


De ingang weet ik wel, maar WAAR is nou de uitgang ??? ik zie een houten rand, maar dat plastic kan ik niet doorheen ??? ik snap er niets van ???  :-\  ::)


Rocky en Lucky  :D


Wie hoor ik daar ???


Riep je schatje  ::)....ik ben even beneden  :)


Oooooooo Marga  :o wat zitten die in een mooie ruimte  :o Wat zal Binky dat fijn vinden  :D de andere 2 waren wel gewend aan ruimte, maar Binky zat nog maar net in de voliere en vond het geklim en geklauter prachtig.....sjee, dit had ik niet verwacht  ::)

Ik moest gisteren en vanmogen steeds aan Binky denken, die vraagt elke ochtend een knuffeltje en nu was dat ritme weg. Is Sunny ook al weer bijgekomen ??? ik vond haar zo zielig gisteren en Charlie ....die vindt veel goed  ;D als hij maar besig kan zijn en af en toe lekker bij ( in dit geval) bij Binky kan zitten....tenminste dat deed hij hier wel ???
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Het zijn weer superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr foto's.
Heb er erg van genoten.

Je zit daar op de bank wel lekker knus he. En fijn met gezelschap zie ik wel.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: elfelfje op 10 december 2006, 14:33:52
Hoi Wilma,

Het zijn weer superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr foto's.
Heb er erg van genoten.

Je zit daar op de bank wel lekker knus he. En fijn met gezelschap zie ik wel.

Groetjes Anja

;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3