DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Wilma
Wat kan je leven toch op z'n kop gezet worden, in een dag tijd.
Bedenk Wilma, dat dit maar een tijdelijk afscheid is, en al je lievelingen weer thuis komen.
Geweldig hoe je wordt geholpen door de mensen hier op het forum.
Heel veel sterkte bij het afscheid nemen.
Groetjes Riny

Wilma1

Citaat van: chiko op  7 december 2006, 07:30:23
Goedemorgen Wilma.
Ik heb gister alles gehoord van Folkert en heel veel sterkte.
Gelukkig hebben jullie  al een onder komen voor de lieverdjes.
Dikke kussssssssssssss.
Folkert en Maja.
O,ja Goldie heeft nu vier eitjes.

Oooohhhhhh wat leuk zeg...Folkert bood ook al aan voorhulp, maar in jullie geval met de eitjes zou dat in de vliere te veel onrust geven!!!! En een tweede kooi wordt bij jullie dan wel heeeeeeeeeeeel erg vol!! Maar toch bedankt, de steun doet ook erg goed.


-----------------------------------------------------------------------

Ook Joke zat erg met mij "in haar maag" zij had ook graag willen helpen voor opvang, maar ze mist een deel van haar long en loopt bij dezelfde longarts, dit was dus zeker geen optie....maar samen hebben we gehuild hoe en wie er allemaal reageerde voor opvang.

Joke komt me helpen thuis goed ontstoffen en de voliere te reinigen e dat waarder ik echt heel erg!!!

Jokie, nogaals ee dikke knuffel!!
:-* Wilma


Rianne komt vanmiddag met haar moeder!



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Monky

Hi Wilma,

Wat een heerlijke saamhorigheid op zo'n forum dan, hè? En dat allemaal omdat we allemaal 1 ding gemeen hebben  :)
Onze liefde voor valkjes  :-*

Ik ben blij dat dit in elk geval op zijn pootjes is terecht gekomen  :) Het maakt het voor jou ook iets makkelijker.

Liefs,
Monky

jacksmama

Wilma, geen zorgen meid..

Het komt allemaal goed.. ik heb net een gezellig plekje voor Kiki en Koko vrijgemaakt.

Ik weet zeker dat ze het hier prima naar het zin zullen hebben.

Nu alleen mijn katten nog flink duidelijk maken dat ook Kiki en Koko niet tot hun voer behoren  ;D :P


Tot straks,

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Lin

Hey Wilma,

Ik had alles gevolgd en Nellie stelde me al op de hoogte. wat een schok zeg.. Ik vind het erg fijn dat jullie zo goed geholpen worden! Helaas kan ik vrij wienig voor je doen. Maar ik zal zeker de drie die naar Riannes moeder gaan in de gaten houden. Gezellig om Dusty weer vlakbij te hebben.
Als er iest anders is dan hoor ik het wel van je. Want ik wil ook iets voor je doen.  :-\
Als de voliere klaar is kunnen dan de vogels weer terug naar je? Jullie hebben toch een poezenkamer? Gaan daar straks degene die bij je blijven daar wonen?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

jacksmama

Hoi Wilma,

Kiki en Koko hebben het volgens mij enorm naar het zin hier.....

Ze blijven wipwappen joh. :D  :P
Ze hebben nu weer lekker water en eten en ik heb ze wat vitakraft gegeven...

Er zitten snippers in de kooi en straks ga ik de speeltuin er even bij pakken voor ze..

Het komt helemaal goed.. geen zorgen.. jij hebt het druk genoeg nu,....met beter worden.

Dikke groet,

Christa & de Rest

Christa & De Rest

ROCKS

Hoi Wilma,

Je weet wel wat je wegbrengt, hé?
Twee wipkippen!
En dan zeg je tegen mij wat van Romy??
Die van jou zijn geen haar beter :P

Gaat wel hard, nu.
Gister om deze tijd was je nog helemaal in shock, en nu ben je er gewoon al vijf kwijt! :o
En ze komen ook nog allemaal goed terecht! :D

Ik moet even kijken wanneer Rocky en Lucky hier naar toe kunnen komen, ik zit nu nog met vijf babies, en die zou ik toch wel graag eerst de deur uit hebben.

Ik vind het wel helemaal geweldig hoe jij van alle kanten hulp aangeboden hebt gekregen! Zelfs van mensen die je nog niet eens kent! Super..... :D

Ik weet dat straks weer drie valkjes de deur uitvliegen, en ik weet dat je het er moeilijk mee hebt, en aan de andere kant ben je er toch ook wel weer blij mee, omdat je weet dat het even moet. Maar over een paar maandjes.....Oh meid, wat zul jij dan een Happy Wilma zijn! :D
Daar doen we het toch voor!
Ik zei het gister toch.....komt allemaal wel goed  ;)

Dikke kusss, van Nellie :-*



                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Caroline

Ik zat nog te denken, heb je alleen last van de vogels, niet van de katten??

Dat zou helemaal verschrkikelijk voor je zijn.

Lukt het afscheid nemen een beetje??

Sterkte.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Ik heb nog niets gelezen, zag alleen iets van "katten" staan....maar daar ben ik niet allergisch voor GELUKIG!!!!!!!

Het lijkt een vogeluittoch en vergt veel emergie en emotie inwendig, eten is er niet eens bij. Ook doet het me goed waar ze heen gaan. Het afscheid is dbel dus. Vogels in paniek in de voliere.

Kiki en Koko waren meteen samen op dreef en wipwapten toen ze amper binnen waren bij Christa, dus straks die een hok kipjes ???  ;D

Rianne haar moede is erg enthousiast en hopelijk bevalt het haar, ze heeft de voliere van Joke mee. Dus die gaat "preofdraaien" Coco viel ook erg in de smaak en die had ze bijna in haar tassie hoor  ;) en Rianne had Beauty, dus ik ogen in mijn nek  ;D

Een raar en snel afscheid zo plots en onverwacht en ik beschouw het maar als een vakantie voor ze en n Maart (verjaardagskado ???) weer thuis hoop ik, laten de weergoden meewerken  ::)

Ik ga moet naar fysio, drukdrukdruk vandaan en ben bekaf!!
:'( :) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

7 december 2006, 16:36:30 #2154 Last Edit: 7 december 2006, 17:24:25 by Riny


Hoy Wilma
Ik begrijp heel erg goed dat dit een moeilijke tijd voor je is.
Maar weet je waar ik de hele tijd aan denken moet?
Wat een geluk dat jullie een tuin hebben !
Je moet er toch niet aan denken wat het voor consequentie's gehad zou hebben als je op een flat woonde.
En in de ''vakantietijd'' van je valkjes, kun jij mooi speelgoed maken voor in de voliere.
Groetjes en sterkte Riny :D

Rianne

Hoi Wilma,

je 3 kinders zitten inmiddels in de grote kamervoliere bij mijn moeder. :) Het zal mij benieuwen hoe het daar gaat.
Jaaaa Beauty is echt lief! Wat een leuk valkje! :D

Anja

Hoi Wilma,

Wat fijn dat je zoveel hulp krijgt.
weet dat het tijdelijk is en dat je valkjes weer naar huis komen.

Nogmaals heel veel sterkte.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: Rianne op  7 december 2006, 18:45:33
Hoi Wilma,

je 3 kinders zitten inmiddels in de grote kamervoliere bij mijn moeder. :) Het zal mij benieuwen hoe het daar gaat.
Jaaaa Beauty is echt lief! Wat een leuk valkje! :D


Hoi Rianne,

Ik hoop dat het jouw moeder gaat bevallen, aan de vogels zal het niet ligen, die passen zich wel aan...zo zijn vogels gelukkig en over de verzorging  en aandacht twijfel ik zeker niet ;)

Hoi Riny,
Ik probeer het te beschouwen als een leuke vakantie voor ze, de logeeradresjes zijn prima.....alleen de stress voor en en de stress in mij werkt even door....hopelijk zijn ze dat snel vergeten. THX voor de bloemen (net de paus ;D)

Hoi Anja,

Zeker ben ik blij met alle hulp, maa ook de steun van velen, doet erg goed, iedereen lijkt mee te denken en dat geeft een stuk verlichting, dat ik er niet alleen voor sta. Ik kom bijna valkjes tekort  :o om ze te verdelen....een goede zaak  :D

Hoi Christa,
Even hier, ik ga je opzoeken. De rustigste vogels bij jouw drukke gezin, dat leek me wel passend. Koko leek zich wel thuis te voelen, want zo ongegeneerd op zijn popje te gaan wipwappen als je net 5 min. binnen bent  :o is wel het toppunt  ::) :P

Aan jouw Amsterdamse zanger :P, zal Koko misschien veel deuntjes gaan overhouden, als ie weer thuis is en kan hij het de anderen weer leren  :D ;)

Geweldig dat jullie dit allemaal doen, die extra drukte  :D :D :D

EN VOEL JE NIET VERPLICHT ELKE DAG TE MOETEN SCHRIJVEN, WANT IK HEB BEST BEGRIP DAT ER MEER IS DAN ALLEEN VALKJES!!!!!!

;) :-* :-* :-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Wilma

Heb jouw boekje al even wat bijgelezen. Wat erg! Maar ik ben heel blij voor je dat AL je vogels zo goed terechtgekomen zijn en zo snel.

FANTASTISCH! ;D

Verder wens ik je heel veel sterkte, want ik kan mij voorstellen dat dit niet makkelijk is.

Groetjes
Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Wat fijn te lezen dat je vogeltjes tijdelijk bij anderen terecht kunnen  :). Helaas kan ik je daar niet mee helpen, maar ik denk aan je hoe moeilijk dit voor jou is.
Het afscheid nemen en strakjes de geluidjes missen.
Hopelijk dat het mooie voorjaar vroeg begint en dat ze dan bij jullie terug kunnen en dan in de volliere.
Heel veel sterkte.

Liefs van Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993