DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Lin op  6 december 2006, 13:21:47
Wat is er dan Nellie?  :-\


Dat vraag ik me ook af..
Maar Wilma in ieder geval heel veel sterkte!
liefs saar :-*

ROCKS

Hoi,

WIlma komt straks op het forum, als ze thuis is.
Dan zal ze zelf vertellen wat er aan de hand is, maar het is wel heel erg, dat kan ik jullie al wel vertellen.
Ze heeft ons straks heel hard nodig!

Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Ik had een smsje gekregen en ik vind het heel triest voor je  :'( :'( :'(.
Ik wil je heel veel sterkte wensen  :-*.

Liefs Olga.



Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Caroline

Hoi Wilma,

Ik weet dat je vandaag de uitslag zou krijgen van de longarts en kwam eigenlijk kijken of je al iets wist.

De berichtjes van mijn voorgangers geven me een heel naar voor gevoel.

Ik kom zo nog eventjes kijken, sterkte meisje.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

6 december 2006, 14:29:20 #2119 Last Edit: 19 juni 2007, 20:41:29 by Wilma1
Na ook nog problemen met internet (geen verbinding) is het nu eindelijk gelukt op het forum te komen.

Nellie en Olga alvast bedankt, voor jullie medeleven en Nellie voor de aangeboden hulp....hopelijk komt er meer hulp, want ik zal het zeker nodig hebben!

Vanmorgen na een bezoek aan de longarts, is de hemel op mij gevallen en heb ik als verdoofd in zijn kamer gezeten met Piet. Ook de arts zelf was stil en had weinig woorden.

Na onderzoek en aandringen voor mijn onderzoek naar vogels, blijk ik een "zeldzame" ziekte (in een, voor DIT, zeer korte periode) te hebben ontwikkeld op mijn luchtwegen, wat erop neerkomt dat de lucht verminderd en ik amper zuurstof opneem in mijn longen, terwijl DIE goed zijn.

Deze ziekte komt nu naar boven door de  vogels die in huis zijn  :'( :'( :'( :'(  en moeten dan ook ...om heel duidelijk te zijn hoe erg het is......per direct de "deur uit". Ik wist niet hoe of wat te reageren, zo perplex was ik en ook Piet.

Kijk  dat ze naar buiten zouden gaan, was al bekend, maar dat ik ze NIET mag binnen houdentot aan het voorjaar....DAT valt me zo koud op mijn dakje.

Ik krijg MET spoed een CT-THORAX....een fotoscan van mijn longen om te zien OF er liittekens opzitten, want DAT is met röntgen nl NIET te zien en lijken de longen helemaal oke?!! Doordat dit uit de uislag komt heeft hij besloten de THORAX te maken, want als ik zelf NIET over de vogels was begonnen, zou het een compleet raadsel zijn geweest WAAR ik zo benauwd en hoesterig van ben.

Als die uitslag negatief is, moet ik zwaar aan de prednison, vertelde hij me voorzichtig en krijg ik intensieve behandeling. Mijn wereld is geheel ingestort en van mij knie lijk ik totaal geen last meer te hebben!!!!!

NU DUS MIJN HULP VRAAG  :'( :'( :'(

WIE ZOU ER EEN PAAR VALKJES WILLEN OPVANGEN TOT DE VOLIERE KLAAR IS ??? ??? ??? VOOR VOER ETC. WIL IK UITERAARD BETALEN!!!!!

Nellie neemt er 2 als Danny ermee accoord gaat. Rocky (haar eigen jonge man wildkleur)en Lucky.(zijn geliefde lutino)

Dan blijven erover....

Kiki en Koko  (die MOETEN samen)niet tam
Dusty- pale fallow-handtam
Stacy en Maxime-beiden gepareld-handtam
Charlie- Cinnamon-niet tam
Sunny-Lutino-niet tam
Binky-wildkleur-tam
Nikki-bonte witmasker- redelijk tam

Kooien heb ik e.v. nog.

Beauty en Melody wil ik absoluut hier proberen te houden....en zo ook Coco en Ruby......maar het grootste deel MOET weg en dit doet pijn....veel pijn....tranen lopen haast over het toestenbord, van pure onmacht. Ik had best iets verwacht, maar ZO erg??? NEE, zeker niet!!


Help ??? :'(  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( ik ben ten einde raad

tel: ***-*******
:'( :'( :'(  Wilma


Aangepast Global moderator:
Ik heb het telefoonnummer even weggehaald, met het verzoek Wilma een IM te sturen om het telefoonnummer op te vragen. In principe worden er geen telefoonnummers vermeld op het forum. Dit is ook een bescherming om op die manier geen ongewenste telefoontjes naar aanleiding van dit onderwerp te ontvangen. Via IM kun je zelf selecteren wie je mag bellen en wie niet.

Sterkte!

gr Inger


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Saar

oow Wilma :'(
Ik baal ervan dat we geen kamer meer over hebben hier :(
Anders had je ze van mij zo mogen brengen :(
Ik wil je echt heel veel sterkte wensen!!!!
Liefs Saar :-*

Caroline

Och lieverd!!  :'(

Ik woon best ver weg en heb natuurlijk alleen maar tamme valkjes hier maar als ik je kan helpen ......

Heel veel sterkte.

Ook moest ik gelijk aan Coco en Ruby denken en hoop dat je deze kunt behouden.

Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ROCKS

Hoi Wilma,

Dat Rocky en zijn meisje Lucky hier komen is echt geen probleem hoor, daar hoef ik niet over te babbelen met Danny!
Ik bedoelde dat ik met hem moet babbelen als blijkt dat je alles naar mij moet doen. Met je binnenvoliere en al, dat bedoelde ik.
Ik hoop dat je van alle kanten hulp aangeboden krijgt, maar ik denk dat dat wel goed komt, als ik de mensen hier op het forum (een beetje) denk te kennen.

Wat betreft Romy....die blijft nu natuurlijk bij ons, tot ik een ander adresje heb gevonden. Daar hoef jij je niet druk om te maken!

We gaan allemaal keihard ons best doen om je te helpen! :-*
Wedden?

Liefs, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

marga

hoi wilma
hier is ook nog wel plek voor je valkjes
heel veel sterkte de komende tijd
liefs marga :-* :-*

Wilma1

 :'( :'( :'( Wat  :) fijn om te zien, dat ik zoveel dierenvrienden, die zo snel reageren. Ik hoop dat er iemand belt, die me een IM heeft gestuurd en we het kunnen bespreken, dat gaat zoveel makkelijker?!!

Zelfs uit onverwachte hoeken heb ik bericht, waar misschien een valkje heen kan?!

Ik hoop ze zo een fijn verblijf te kunnen bieden, tot hun nieuwe huis klaar is en ze rijp zijn voor buiten te leven.
liefs Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

6 december 2006, 15:49:42 #2125 Last Edit: 6 december 2006, 16:05:25 by Rianne
Hoi Wilma,

ik zal het hier even overleggen maar ik wil evt wel voor de Sephora valkjes zorgen tot ze naar buiten kunnen. :)
Oh ik zie dat Stacy al aanhang heeft, leuk! :D

Wilma1

Citaat van: Rianne op  6 december 2006, 15:49:42
Hoi Wilma,

ik zal het hier even overleggen maar ik wil evt wel voor de Sephora valkjes zorgen tot ze naar buiten kunnen. :)
Oh ik zie dat Stacy al aanhang heeft, leuk! :D


Ik hoopte zo dat je zou reageren voor Stacy en Maxime...ben vanavond mobiel te bereiken en die heb je!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoi Wilma,

als het hier lukt, kan Dusty ook mee. :)

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Paauwtje

Vind het heel vervelend om te horen .
Wat wij ook willen doen we wonen in Emmen.
Ik zou begrijpen dan je liever hebt dat het eerst wat dichter bij is.
Zou je echt heel erg omhoog zitten hebben wij iniedergeval nog een kooi voor 2 valkjes.
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer