DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

chiko

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Dat is wel een idee voor de mensen
waar ik werk,dan lopen ze wat sneller.
O,ja Goldie heeft een eitje kapot gepikt en uit de broedkast gegooid.
Groetjes,Maja.

Wilma1

4 december 2006, 15:23:38 #2101 Last Edit: 4 december 2006, 15:25:40 by Wilma1
Hoi Maja,
Wat jammer  :-\  hopelijk blijft het bij 1 eitje.

--------------------------------------------------------------------

Ik heb vandaag een dipdag, Piet werkt ochtend- en nachtdienst en ik wilde alles klaar hebben voor hij thuis kwam zodat hij meteen kan slapen. Nou forget it!!! Daar ik tussendoor moet gaan zitten, omdat het teveel wordt, heb ik zolang aan tijd nodig, dat ik nog steeds bezig was toen ie binnenliep, om 2 uur  :-\

Hij wil per se verder stofzuigen in de gang en naar boven toe en doet nu eerst het eten voor straks, zodat ik niet te lang in de keuken sta....tranen branden dan ook achter mijn ogen....ik vind dat HIJ zijn rust nodig heeft, maar hij juist andersom  ::) lekker stel zo  :-\

Ook voor morgen heb ik snel iets geregeld, want hij dacht dus vrij te zijn en me weg te brengen naar de fysio.....hij moet dus slapen en wilde dan m 10u. weer opstaan voor me...NO WAY  :o dat gebeurt echt niet..... 2 uurtjes slapen zeg.....neee, ik kom er wel!!!! Heb al ander vervoer en kan hij lekker slapen  :D :D :D

Zo zie je, op 1 dag kan er ineens heel veel gebeuren.....TE VEEL dus!!! Morgen beter zullen we maar zeggen  ::) ;)

Ook mijn messenger doet het niet meer, dus Nellie....vandaar dat je ff niets meer hoort  ::) en alles werd afgebroken!!!

Foto's zal ik ook "schuldig" blijven, want ik kan paint niet gebruiken, die doet het niet op de laptop, ik kan er niets in openen. Zogauw ik boven kan zitten, zal ik wat plaatsen.
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Kijk eens voor jou.



Hoop dat je nu een beetje opfleurt.

Groetjes Anja

Caroline

Ach jeetje, een dipje.  :-\

Hopelijk ben je snel over je dipje heen.

Ook van mij een opfleurbloemetje.



PS. Balen van het eitje, Maja.  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

4 december 2006, 23:50:19 #2104 Last Edit: 4 december 2006, 23:52:00 by Wilma1
LIIIIIEEEEEFFFF  :)
Ben blij dat deze dag om is, want de bekende "druppel" is ook nog gevallen.

De laptop is er (net asl vorige week de 1e) mee gestopt en niet meer aan de praat te krijgen. Piet is er de hele avond mee bezig geweest, tot hij naar zijn werk moest, en nee hoor NJENTE.

Nou dan heb je het even gehad  :-\ en zelfs Piet was in staat

NOU DAT ZEGT AL HEEL WAT  :o gelukkig dat hij zich zo goed kan beheersen  ;D ik kon ook nog netjes mijn handjes vasthouden en probeerde het net toch nog eens..... maar helemaal niets  >:(

Duzzzz ik zal even niet veel "on line" zijn....want hier zitten is niet fijn. Morgenmiddag gaat Piet de helpdesk bellen om te kijken wat ermee aan de hand is, of anders WEER terug naar de winkel  ::)

Nikki heeft vanavond weer heerlijk gevlogen en net als Binky kan hij ook straaljageren  ;D al blijft hij (gelukkig) WEL HOOG, vergeleken bij Binky, die maakt vele buikschuivers om weer omhoog te trekken en de poezen schrikken zich rot elke keer als ie langs komt  :o :o :o en ook wij moeten meerdere malen bukken, anders mis je een stuk haar (althans IK dan  ::) )

Beauty zit dan lekker bij mij en vindt dat heerlijk, gebabbel, gefluit en als ik in de telefoon praat komt ie bij de speaker en babbelt gewoon mee  ;D

Coco mocht daarna ff en ook die heeft zich flink uitgeslooft  ;D

Maar goed dat er dieren zijn die je ook kunnen opbeuren  :D en morgen beter hoop ik maar ?!!

Welterust  ;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
ja mooi spul die computers en laptops
zolang ze het doen
maar het is een ramp als ze wat mankeren
en meestal net als je het niet gebruiken kan

zie het al helemaal voor me die buikschuivers van binky en de opgeschrikte katten
fijn dat de dieren je wat opbeuren
ik hoop dat je snel weer een goed werkende laptop hebt
groetjes marga

marga


hoi wilma
zo even een lekkere badder foto mijn trui was kletsnat erna
maar dat maakt niets uit ze heeft er weer lekker van genoten
groetjes marga

Olga en Hans

Hey Wilma,

Gaat het weer een beetje vandaag  :) of toch nog een dipje
:(.
Van mij ook een opkikkertjes, maar hoe ik zo'n mooie bos bloemen op de computer moet toveren weet ik niet hoor, wie weet kom ik daar ook nog eens achter  :D.
Sterkte maar.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Anja

Hoi Wilma,

Gaat het vandaag iets beter?

Groetjes Anja

Wilma1

Dank je voor de bloemen in gedachten Olga.....hahahaha....die blijven vast lang goed ;)

Ook de bloemen van Caroline en Anja....... erg mooi  :D dat is het voordeel van virtueel he, hoeven geen water en blijven altijd mooi om te zien :D  ;)

En een mooie foto van Indy ....waauwwwww  :D :D :D Ze zijn hier vanmorgen ook allemaal gesproeid en waren in een goede bui net als ik  :D ;)

De fysio ging goed, TE goed, zei hijj...ik moet wat rustiger doen want ben al op dreef , wat over 4 weken pas zou mogen  ::) en moet nog 5 weken rpikken tegen trombose...heb nu al blauwe plekken  :P


Vanavond hebben 3 valkjes gevlogen en Beauty natuurlijk bij mij....de knuffel....Binky krijgt rolschaatsen hoor, de katten moesten het op een lopen zetten, zo laag kwam ie. Ook Maja zat helemaal in elkaar gedoken.

Melody was er ook uit en zag Nikki  :o :-* :-* :-* hij kon nier weg blijven bij hem/haar ??? helemaal de vleugels wijd, achterna lopen en samen door de lkamer vliegen ook Nikki vlog met Melody mee.

Een landing op de spiegel ging ff fout, Nikke belandde ertussen  ::) en ik heb hem ertussen vandaan gehesen. Toen naa 1 1/2 uur, weer in de kooien, maaaaaaaaar dat iel niet mee. Ik zat te bellen en drie volwassen achter de vogels aan die dachten....blehhhhhhhh, wij komen toch niet.

Einde gesprek had Folkert er 1, Nikki, en Piet had Binky al. Melody vloog meteen mee naar Nikki en ging op de kooi zitten, ik kon hem zo pakken zonder rennen  ;D

Jammer dat ik het niet kan laten zien, want Maja stond bovenop de bank, en die bonken van mannen met die grote handen zwaaiend in de lucht. Ik zei al....als je ze even met rust laat en ze nog laat vliegen, kan ik ze zo pakken zonder moeite  ;D

De mannen hebben goede beweging gehad vanavond :P :P :P :P :P

Folkert en Maja mochten hier eten, want de ALWEER nieuwe laptop, is weer geïnstaleerd, door Folkert.....ondertussen de derde maar nu wel een ander merk  ;) De laptop had het zelfde "letsel" als de eerste en zit waarschijnlijk in de hele serie.
:D Wilma




Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
ik hoop dat je met deze meer geluk hebt
groetjes marga

Paauwtje

Veel geluk met het digitale ding.
Hoop dat deze het beter zal doen.
Balou, K.C., Coco, Sky, Star, Spot, Sisi, Luna, Xante en Summer

ROCKS

Lieve, lieve Wilma....

Je hebt geen idee hoe ik me nu voel, na je telefoontje. :-\
Ik ben helemaal naar de kl*te, en had veel verwacht, maar dit niet! Me tranen veeg ik weg, maar kan niet stoppen met huilen. Sorry, ik ben altijd erg emontioneel. :'(
Je weet wat ik je heb gezegd: er is altijd een plekkie hier!
Niet alleen voor jou.....
Ik denk aan je, dat weet je?

Heel veel liefs, Nellie :'(


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ROCKS

Hoi Lin,

Ik heb je net een IM gestuurd.

Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart