DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

2 december 2006, 13:19:38 #2085 Last Edit: 2 december 2006, 15:19:31 by Wilma1
hoikes riny

ik heb het hier bij wilma heel erg naar mijn zin en vind het heel erg jammer dat ik straks weer richting huis moet , ik zou het  hier best gewend kunnen rakwn  ::)  :P enne stttttttttt niet zeggen tegen wilma maar ik ben gek op beauty , zou ik hem meenemen naar huis zonder dat wilma het merkt  ::) nee alle gekheidop een stokje ik ben idd gek op beauty maar die is hier dolgelukkig en ik wacht mijn tijd wel af tot ik zelf zo een beauty heb , misschien volgend jaar al  :D

en nu ....................... volgt helaas het afscheid van wilma, piet, de poezen en de birdie's  :'(  :'(   :'(

bye bye en tot later  :-*

groetjes marilyn :-*


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Oh joh, Nikki is al bij je! Wat leuk zeg. Wat fijn dat jullie het zo gezellig hebben met Marilyn.

Riny.. hier regent het de hele dag al lichtjes.. :'(


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marga

hoi wilma en marilyn
fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad
hier regent het ook al de hele dag
groetjes marga

Wilma1

Marilyn is om half 3 vertrokken en met traantjes in haar ogen.  :'( We hebben het onwijs gezellig gehad en doen dit zeker eens over als ik weer op 2 benen sta  ;D

Ze gaat voor het weer dus de goede kant op , het is hier echt heel somber en we zitten al met licht aan  ::) Nikki zit op zij gemakje op de stok en huppelt zo nu en dan de kooi door, om te spelen met al het nieuws. Beauty is gek op hem en maakt zich op zijn mooist  en fluit allerlei deuntjes ;D ;D ;D

Marilyn is idd verliefd geraakt op de charmes van Beauty dus hij ligt goed in de markt bij de dames  ;D en zal meerdere harten op hol doen slaan  ;)

Ik ga nu ff naar de dierenwinkel, kadootje voor Maja kopen, ze is Dinsdag jarig en viert het vanavond!!

Marilyn, we vonden het erg gezellig met je en je bent welkom!!!
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes iedereen

héhé ik ben eindelijk thuis wilma heeft er een hele leuke tijd van gemaakt en ik ben heel erg blij dat ik haar eindelijk eens irl heb leren kennen  :D. om nikki maak ik me echt geen zorgen ik heb met mijn eigen ogen kunnen zien goed goed hij het bij wilma zal hebben  :D en beauty ............ die lieve schat de grootste kroelkont uit die je daar hebt  :D  :P , en d poezen !!!! hé wilma missen die me niet  ??? hihihihihi dit valt zeker nog eens over te doen hoor  :D

groetjes marilyn

Wilma1

2 december 2006, 17:42:07 #2090 Last Edit: 2 december 2006, 18:06:37 by Wilma1
Citaat van: marilyn op  2 december 2006, 17:30:09
hoikes iedereen

héhé ik ben eindelijk thuis wilma heeft er een hele leuke tijd van gemaakt en ik ben heel erg blij dat ik haar eindelijk eens irl heb leren kennen  :D. om nikki maak ik me echt geen zorgen ik heb met mijn eigen ogen kunnen zien goed goed hij het bij wilma zal hebben  :D en beauty ............ die lieve schat de grootste kroelkont uit die je daar hebt  :D  :P , en d poezen !!!! hé wilma missen die me niet  ??? hihihihihi dit valt zeker nog eens over te doen hoor  :D

groetjes marilyn


De poezen zullen je zeker missen, nu moet IK  ::) steeds aaien.......hihihihihi  ;D hihihihihi.....

Nikki laat zich ook gewillig aaien op het koppie, vandaag laat ik ze even in de kooi....ze zitten er zo rustig met zijn 3en.

Heeft Joran je erg gemist ??? En kun je weer overweg met je eigen AZERTY......hahahahahahaha......

Volgende X kun je hem altijd meebrengen!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Wilma

Gauw een beetje bijgelezen, want jouw boekje gaat in vliegende vaart ;D. Leuk dat je je laptopje hebt, zodat je hier gezellig kan blijven praten en tof dat er gezinsuitbreiding komt :D.

Verder wens ik je nog van harte beterschap.

Tot lees
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

marilyn

Citaat van: Wilma1 op  2 december 2006, 17:42:07

De poezen zullen je zeker missen, nu moet IK  ::) steeds aaien.......hihihihihi  ;D hihihihihi.....

Nikki laat zich ook gewillig aaien op het koppie, vandaag laat ik ze even in de kooi....ze zitten er zo rustig met zijn 3en.

Heeft Joran je erg gemist ??? En kun je weer overweg met je eigen AZERTY......hahahahahahaha......

Volgende X kun je hem altijd meebrengen!!!!
:D Wilma


hoikes wilma

de poezen aaien is niet zo erg dan heb je meteen ook wat te doen terwijl je tv kijkt  ;) zolang ze maar niet op knie springen zoals gisteravond  :o

ik ben ook heel blij dat nikki zich laat aaien  :D misschien is het toch alleen maar van mij dat hij minder wilde weten (ik heb de laatste tijd idd veel te weinig tijd gehad voor de birdie's  :-\ )

joran heeft me ontzettend gemist want toen ik thuis kwam vloog hij gewoon in mijn armen en hij knuffelde mij bijna plat  ::)  :P ik kreeg de tijd niet om mijn jas uit te doen want hij had vanalles en nog wat te vertellen en hij wou daarbij persé op mijn schoot zitten hahahaha
en wat mijn pc thuis betreft heb ik nog niet zoveel tijd gehad om berichtjes in te typen want er stond hier een uurtje strijkwerk op mij te wachten toen ik thuis kwam maar met mijn azerty ben ik in elk geval veel vlugger om een berichtje te typen dan met jou qwerty  ::)  :P ik weet tenminste waar mijn letters staan en ik moet zo niet kijken naar mijn toetsenbord hihihihihih  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Tja dat had ik in België, je zoekt je suf naar de letters op het toetsenbord  ??? ::) ???

Ik kwam zojuistop het idee, om de valjes eens het geluid te laten horen van dergelijke filmpjes etc. van het forum. Nou het was hier een waar kabaal, maar dan wel een plezierig kabaal, want WAAR kwamen die vreemde valken geluiden toch vandaan  ??? ??? ???

Ze floten allemaal tegelijk  :o:o bij het horen van een of ander deuntje van een valkje, echt leuk  :D !! Newtons song valt ook erg in de smaak, ook ik vind dat een erg vrolijk deuntje. Een valkje die voor een spiegel een bouwvakkersdeuntje zat te fluiten werd hartelijk tegemoed gefloten door de mannen van hier  ;D ;D ;D

Dus ik ga ne wel vermaken met de laptop  ;D en ik zal eens zien of ik door een aantal dagboekjes heen kan komen vandaag  ;)

Nikki lijkt nog zeer content in zijn omgeving en raakt niet uitgespeeld met alle kleuren en speeltjes in de kooi!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Hoi Wilma.
Als ik het niet zo druk heb van de week
kom ik even naar je nieuwe aanwinst kijken.
Trouwens,ik ben maandag jarig hoor en niet dinsdag.
Groetjes,Maja. ;)

Wilma1

Citaat van: chiko op  3 december 2006, 15:13:01
Trouwens,ik ben maandag jarig hoor en niet dinsdag.
Groetjes,Maja. ;)
[/ quote]
OEPS  :-X....... Dindag is Sinterklaas jarig  ::) ach dat ben jij toch ook  ;D

Leuk als je ff tijd hebt, om te kijken!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Nikki is op verkenning  :D samen met Binky vliegt ie rond, ook Beauty deed een verwoede poging mee te gaan maar landde na verloop op de grond  :-\ zielig!

Maar hij is het alweer vergeten, want zit keihard in mijn oor deuntjes te fluiten en mee te swingen...lijkt meer op headbangen  ;D

Ook de plantjes zijn door Nikki gevonden ;D en worden gretig afgehapt  ::) dat hoefde Binky niet voor te doen ::)  ;D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Zo te horen is Nikki al helemaal ingeburgerd bij jou.
Fijn als ze al snel zijn gewend.

Groetjes Anja

Ineke

Ze raken allemaal zo snel gewend bij jou!

Wilma1

Hoi Ineke,
Het lijkt erop dat ze zich idd snel thuisvoelen en dat geeft me een goed gevoel, maar DAT herken je vast wel  ;)


KIJK EENS EVEN WAT VALERIE IN GEDACHTEN HEEFT VOOR ME....SUPERDELUXE  ;D ;D ;D
   


DEZE IS WEL ECHT HEEL GAAF HE?!!  :D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3