DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Dankzij Nellie worden we toch op de hoogte gehouden.
Een klein tegenvallertje las ik.
Hier een opvrolijkerdje voor je.

Veel Beterschap.



Groetjes Anja

ROCKS

tuut tuut tuut tuut.....de groetjes van......
                           
                              WILMA!!

Ze is al thuis!!! Heeft me net gebeld, nou ja zeg!
Vanmorgen kwam die pief aan haar bed, om te babbelen en effe alles door te nemen.
Ze mocht effe een stukkie over de gang wandelen, en laten zien hoe goed ze dat al kon :P :P :P
Nouh, dat ging zo goed, dat ze gelijk even door mocht lopen naar de receptie om haar ontslag in te dienen ;D
Om half één ongeveer was madam al weer thuis!
Nah jah, en wij maar denken.....

Helaas kan Wilma nog niet achter de pc duiken.
Er was wel een laptop maar die doet het niet, dus ze moet nog even geduld hebben :P lekker rustig toch??
Geeft niets, hoor Wilmaatje, blijf jij nog maar even lekker pc-loos :-X
Hihihi, ze leest dit voorlopig toch niet :P

Ze mag heel veel dingen niet, en maar weinig wel, maar goed, dat is nu eenmaal zo.
Nu moet ze zich daar nog aan houden!! >:(
Ik hoorde net al weer van: oh, dat kan ik wel effe zelf, en oh ja, dat ook wel. Hoe noem je dat ook al weer? EIGENWIJS? ;D

Zodra ik weer Willienieuws heb zet ik het hier weer neer, oké?

Doeiii, Nellie :-*


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

marga

hoi nellie
fijn dat je ons op de hoogte houd
wens wilma maar heeel veel sterkte en piet ook hoor
die moet wilma in de toom houden
zal wel een klus worden ;D ;D ;D
ik hoop voor wilma dat ze snel een laptop heeft
groetjes marga

Wilma1

1 december 2006, 14:19:11 #2073 Last Edit: 1 december 2006, 14:35:00 by Wilma1
Halllooooooooooo, hier ben ik weer op mijn nieuwe laptoppie!!!! Fol heeft hem daarnet geinstaleerd en kan ik meteen ff aan de gang :P

Allemaal bedankt voor de brichtjes en bloemetjes etc. erg lek!!!!

Nellie, bedankt voor  de berichtjes die je hebt geplaats, al zag ik wel een min puntje kritiek  ;D ;D ;D....maar ik ben er weer en kan alles lezen als ik dat wil.

Stilzitten is niet mijn beste kant ::) daarbij heeft Piet nu genoeg te doen en werkt ook nog, dus gisteren heb ik zelf gestofzuigd op een vertraagde stand ::).....maar het moest ff worden gedaan en de vogels vertikte het, over de katten maar te zwijgen, die draaien zich om en pitten gewoon verder  ::) :P Morgen helpt ie met schoonmaken van de kooien etc.

Marilyn is onderweg hierheen en zal zo wel komen.
....ze blijft een nachtje slapen hier in Zaandam. Hopelijk kan ze het gemakkelijk vinden ;D

De OK is geslaagd, alleen de meniscus was wel gescheurd, op foto's was het niet te zien, maar ik had het al aangegeven er last van te hebben. Bij OK bleek in gelijk te hebben. Dit houdt in dat ik dat ik het been nu 20% mag belasten en 70 graden mag buigen, ipv volledig de eerste 6 weken en dat is jammer, maar ja niets aan te doen.

Ik moet met lopen een brace om, die gebruik ik dus buiten, want de kleine minimale afstanden binnen is echter met de brace eerder lastig dan gemakkelijk. Bij zitten kan ie af ( is ook prettiger ivm zweten en de wond droogt beter)en bij lopen weer om. Dus ga maar na, zit je net, moet je naar toilet....of dan weer wat te drinken pakken ??? Jaha....... en hoe doe je dat met 2 krukken ??? ??? DAT KAN DUS NIET ....dan moet ik het toch echt met 1 kruk doen, anders droog ik uit  ::) :P en het komt niet vanzelf naar me toe  ;D ;D ;D ;D ;D

Maar ik doe voorzichtig want anders verpest ik het alleen maar  :D :D :D

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
fijn dat je laptop er is
kan je weer fijn online
je zal zien die 6 weken vliegen om
groetjes marga

Riny


Hoy Wilma
Fijn dat je weer thuis zit, achter je nieuwe laptop.
Ik wil jullie veel plezier wensen.
Geef je Marilyn een dikke knuffel van me, en zeg dat ik het heel knap vindt, dat ze zo'n lange reis alleen durft te ondernemen.
Groetjes Riny :D

Lin

Hey Wilma,

Ik heb het hele verhaal allemaal niet meegekregen, ik had het even te druk  :-X

fijn dat je nu weer thuis ben. Je zal ons en wij jou wel gemist hebben. en laptopje alweer aan hoor. Echt een forumverslaafde. Maar ja ik zou hetzelfde doen, ik wou dat ik een laptop en tijd ervoor had. Ik hoop dat je de komende weken een beetje afleiding hebt. ik wens je veel sterkte!

Alles goed met de valkjes?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

1 december 2006, 14:49:26 #2077 Last Edit: 2 december 2006, 18:08:23 by Wilma1
Citaat van: Lin op  1 december 2006, 14:43:06

ik wou dat ik een laptop en tijd ervoor had.

Alles goed met de valkjes?


De laptop heb ik net vanaf vanmorgen en is er gekomen doordat ik de OK moest ondergaan en niet te veel en onnodig de trap op en neer mag.

Nu weet je WAT je ervoor met doen om aan een laptop EN tijd te komen  ;D ;D ;D ;D ;D

Met alle valkjes gaat het prima, OOk Dusty wordt erg mooi, Maja was er helemaal weg van :D en zometeen komt Nikki erbij :D
;)Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

1 december 2006, 15:16:36 #2078 Last Edit: 2 december 2006, 12:28:24 by Wilma1
Citaat van: Riny op  1 december 2006, 14:32:28

Hoy Wilma
Fijn dat je weer thuis zit, achter je nieuwe laptop.
Ik wil jullie veel plezier wensen.
Geef je Marilyn een dikke knuffel van me, en zeg dat ik het heel knap vindt, dat ze zo'n lange reis alleen durft te ondernemen.
Groetjes Riny :D


Ze komt net aan, dus kan het zelf zeggen, hoe dat was!!!!!


hoikes iedereen
ik ben net bij wilma aangekomen en kennis gemaakt met al dé vogeltjes het is hier echt heel gezellig en ik zal me hier best amuseren . nikki heeft in elk geval geen moeite met   ;) wennen want die is al aan het spelen met het trapje in de kooi ;D 

groetjes marilyn ;)



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma en marilyn
heel veel plezier :D :D
groetjes marga

Lin

Ja ik weet nu wat ik voor een laptop moet doen. Laten we het maar niet doen  :D Misschien heb ik iemand voor het valkje die er net zoals Dusty uitziet. Mocht dit niet doorgaan dan weet Maja mij te vinden  :D Wanneer komt Nikki?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

Citaat van: Lin op  1 december 2006, 16:06:02
Ja ik weet nu wat ik voor een laptop moet doen. Laten we het maar niet doen  :D Misschien heb ik iemand voor het valkje die er net zoals Dusty uitziet. Mocht dit niet doorgaan dan weet Maja mij te vinden  :D Wanneer komt Nikki?


Moet je even omhoog scrollen ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Heel veel sterkte de komende tijd en heel veel plezier gewenst met Nikki.
Maar dat zal wel lukken denk ik.

Groetjes Anja

Wilma1

2 december 2006, 12:36:36 #2083 Last Edit: 2 december 2006, 12:38:24 by Wilma1
Ik ben er nog niet aan toe gekomen elders in boekjes te lezen en te reageren, maar dat komt zeker van de week. Tis nog ff wennen met de laptop, want niet alles is hetzelfde als een gewone pc  ;D

Marilyn en ik vermaken ons prima en Nikki lijkt gewend aan zijn nieuwe omgeving  :D "duikt" regelmatig in de voerbak om  zijn buikje rond te eten, stel dat het er morgen niet meer is  ;) ;D ;D ;D de gekleurde speeltjes trekken ook zijn aandacht  :D

We lopen nog in onze nachtkleding en voor Marilyn is dat zeker niet gewoon  ;D HEERLIJK TOCH  :P Ze is gewend zich meteen aan te kleden, maar zonder kinderen heeft ze lekker even tijd voor zichzelf ....gisterenavond lagen we rond 1 uur in ons bed  ;D en hebben veel gebabbelt....DAT KUNNEN WE WEL  ;D ;)

Vanmorgen na een ontbijt, om 10 uur :P, hebben we de vogels samen gedaan. Piet was er al mee begonnen ze brood etc. te geven en wij zijn ermee verder gegaan. Eenmaal uit de voliere de bakjes te hebben gehaald, besloten we die meteen schoon te maken en viola....ik heb Marilyn aan poetsen gekregen in mijn huis  ;D ;D ;D ;D

Piet keek verbaasd dat het gedaan was toen hij thuis kwam met de boodschappen, want hij zou het gedaan hebben, dus dat scheelt weer werk!!

Marillyn zit in de kleren dus nu mag ik ook  ;D

Ze gaat zometeen weer richting België ik hoop dat het weer iets beter wordt voor te rijden voor haar, want hier regent het al de hele nacht en nog steeds  :-\
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny


Hoy Marilyn
Ik wil je graag nog een goede reis wensen.
Hier hebben we nog geen drup regen gezien ,en het ziet er ook niet naar uit.
Zorg dat je goed thuis komt.
Groetjes Riny :D