DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Rianne

8 mannen en 4 poppen? Nou dan kan Piet je slot nog wel even opbergen ;D

ROCKS

Hoi Wilma,

Zie je nou? 8)
Daar moet nog een popje bij.....daar moet nog een popje bij.....daar moet nog een popje bij....daar moet nog een popje bij .....
Hoe vaak moet ik je dat nou nog vertellen?
Mijn adem is nu langer dan die van jou, hoor :P :P :P
Over een week of vier mag ze weg ;D

Doeiii, Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Ik zeg niks meer, maar jij zal het wel weten  ;D.
Heel veel sterkte er mee en natuurlijk ook je lichamelijke stukje  ;).
Wel fijn dat als ze buiten zitten, dat je ze vanaf de bank kan zien  :D.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Caroline

Ik heb het net andersom, 4 mannen en 7  :-\ poppen.  ;) ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Ineke op 16 november 2006, 07:56:52
Wilma, ik zag deze foto net bij Nel (Rocks) staan en vraag mij af of je de zus van David Copperfield bent? Hoe heb je dat zwembadje opgehangen ??? Ik zie wel iets dat op n groene punaise lijkt :) maar dat zal t niet zijn.




;D ;D ;D ;D ;D * lig helemaal in een deuk*





Aan de achterkant zitten 2 gleufen in het bad en Piet heeft 2 haken in de wand gemaakt dus voila, bad hangt  :D Dat groene is een speeltouw met ballen eraan  ;D

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

 ;D Ooooo. Ik vroeg mij al af hoe je t badje eraf haalt om te vullen, t zijn dus gewoon haken ::)

Wilma1

19 november 2006, 14:06:35 #2001 Last Edit: 19 november 2006, 14:08:41 by Wilma1
 ;D ;D ;D Simpel he, maar 'k vind het wel grappig, dat ik je zo aan het denken heb gezet  ;)

Ik heb een nieuw filmpje gemaakt van het lekkere maaltje wat ze 'smorgens krijgen...dit x spercibonen (daar zijn ze helemaal wild :o van  ;D!!!), gemengd met peterselie en sla, wat stukjes appel en vruchtenmix uit een pakje....beetje van mezelf en een beetje van VITAL  ;D ;D ;D

Je zou aan Rocky's gedrag zeggen dat ie alleen dat maar 1x per week krijgt  ;D HIJ wil het alleen voorzichzelf en wat overbijft mogen  ::) de anderen opeten  ::) ;D :D ;)

http://www.youtube.com/watch?v=OX8grSwYcCk

en op de Zondagochtend een kleinkamerorkest bij het ontbijt  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=XQICz8cWcr4

Ik heb Binky Vrijdag eens in de voliere gezet, hij zit steeds zo te kijken, dat het lijkt of hij er ook IN wil. Nou helemaal verkeerd gedacht  :o  hij wil er wel IN, maar dan moeten al die nieuwsgierige aagjes ERUIT, vindt ie  ;D want rondlopen tussen al dat nieuws vond ie wel leuk, maar die vogels eromheen  ::)

Hij heeft er ongeveer een half uur gezeten NAAST Melody, dat is zijn grote vliegvriend, maar dat de anderen steeds bij hem komen kijken WIE hij is, als ie ff verder wilde neuzen, beviel hem totaal niet....hij begon helemaal te piepen....zielig  :o!! Hij klopte nog net niet op de deur  ;D om te vragen of ie er weer uit mocht  ::) ;D  maar zijn houding sprak boekdelen  :-\ :D

Eenmaal weer eruit ging VOOR de voliere op de stok lekker zitten poesten, jaja.... helemaal stoffig natuurlijk van daarbinnen te zitten  ;D en bekeek het relaxt vanaf die kant!!! DAT beviel duizend maal beter!!!

Binky en Beauty krijgen er een ECHTE pop bij , Romy een lutino, ze is nu nog 3 weken ( zeg ik dat goed ???) en komt uit Katwijk  ;D in overleg met Piet is dit besloten, jaja hij mocht mee beslissen  ;D ;) In het voorjaar gaan ze met zijn 3en in de grote voliere en de rest naar buiten!! Dus hebben ze een enorme ruimte!!!

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Wat een gezelligheid bij jou op zondagochtend. Lekker het gekwetter van de valkjes heerlijk.
Het filmpje van het eten  komt me zeeeeeeeeeeeer bekend voor.
Zo gaat dat hier ook. Er moet er 1 de baas zijn denk ik.

Uitbreiding wat leuk. En Piet mocht mee beslissen zozo  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

 ;D dit omdat Piet Beauty heeft gekocht en dat heel goed heeft uitgekozen  ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke


Olga en Hans

Hey Wilma,


... GEFELICITEERD met je popje ROMY...

Leuke naam Romy, past heel goed bij Binky en Beauty  :D.
Ik hoef nou ook niet meer te gissen waar zij vandaan moet komen, volgens mij hebben wij elkaar daar ontmoet  ;D.
Nog een paar weekjes en dan mag je haar ophalen  ;).

Misschien tot dan......... Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

Citaat van: Olga en Hans op 19 november 2006, 19:23:39
Hey Wilma,


... GEFELICITEERD met je popje ROMY...

Leuke naam Romy, past heel goed bij Binky en Beauty  :D.
Ik hoef nou ook niet meer te gissen waar zij vandaan moet komen, volgens mij hebben wij elkaar daar ontmoet  ;D.
Nog een paar weekjes en dan mag je haar ophalen  ;).

Misschien tot dan......... Olga.



:o :o :o Mensenlief, zelfs met bril moeite om dit te lezen  ;D, maaaaar Romy wordt luxe gebracht omdat IK dan nog niet zo goed kan en zeker (nog) niet in Piets auto mag  ;D....dus als je mee wilt met haar ??? LEUK!!!!



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Joy4ever

Hoi Wilma, we hebben er vanmiddag al een beetje over gekletst, maar wou je hier ook nog even feliciteren, dus bij deze:   Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!!!!

Groetjes Joyce


Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Caroline

Aha, dus jij bent de gelukkige??

Leuk joh!!!

Gefeliciteerd!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

ROCKS

hoi Wilma,

Bedoel je CREA BEA? ;D(OLGAATJE)
Ze heeft eindelijk ontdekt hoe je van die leuke gekleurde, bewegende teksten kan maken......helaas......
Heeft uren geduurd, maar nu ze het weet, laat ze dat duidelijk merken ook!! :P

Leuke filmpjes! Je moet goed kijken wil je ze uit elkaar kunnen houden, hoor, ik zie nu al niet meer wie Rocky is! ::)
Maar....zo heb ik hem niet opgevoed, hij moest hier netjes op zijn beurt wachten en delen....op is op....

Ik vind Romy wel een hele leuke naam hoor, veel leuker als die wat je eerst had, als ik eerlijk ben? :-X
Ze kan in ieder geval kiezen tussen twee lekkere kerels, hmmm....je zal maar voor die keuze staan?  :D Graag!

Ik ben blij dat je het met Binky geprobeerd hebt! ;)
"k Vond het elke keer zo zielig als ik hem aan de buitenkant zag zitten.  :(
Het leek net of ie zat te kwijlen, zo van: IK WIL OOK!!
Nu heb je het een keer geprobeerd en weet je dat het maar "schijn" is en meer niet!! Gewoon een bangepoeperd :-X
Maar wel een lieve!! :-*

We moeten maar even kijken tegen de tijd dat Romy weg kan, ik bedoel, er lopen wel 8 van die kleine monstertjes bij je in huis, en ik krijg al last als ik er aan denk ::)
Maar komt wel goed, hoor, anders bind ik haar aan een postduif vast :P
We vinden wel een oplossing....

Truste, Nellie :-*


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart