DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

15 november 2006, 11:27:00 #1980 Last Edit: 15 november 2006, 11:40:09 by Wilma1
THX voor jullie lieve berichtjes, voor mij kan ik "het" van me af schrijven en jullie zijn dan even het medicijn  ;)

Je bent welkom in mijn speeltuintje Riny,  je zult alleen wat moeten krimpen en dan kun je er spelen met Coco  ;D ;D ;D  ik zie je in gedacht al zitten hoor, voor het raam al babbelend met hem  ;D ;).....of Coco er NET zo over denkt ???

Grrrrmmblllll.....weer een op mijn speelplek erbij  :o :o :o......ECHT NIET >:( >:(


http://www.youtube.com/watch?v=0ALSEpVyuh0

Als onze pop een popje is, ben ik BLOND  ::)

Wordt getuige van een song van onze Beauty en dit is niet voor even, maar gaat echt de gehele dag  ::) door, met af en toe een tukje  ;D ( dat kan haast niet anders  :P).....'s avonds met een doek erover wordt ie wat stiller.....maaR we genieten ervan. Fluiten en babbelen, Binky is er soms stil van   ::) :-X die krijgt en geen noot tussen  ;D

Gisteren heb ik Ruby geknipt en wel in een razend snelle flits  ;D net als elke vogel, heeft ook hij er een enorme hekel aan, dat "gepluk" met die handen om de vleugels te fatsoeneren. Daarbij moet het toch ook een beetje netjes, zodat ik NIET de bovenlaag knip  :o zoals Coco eruit zag  :-\

Omdat hij best hard kan bijten dan, pak ik een ovenhandschoen en hij schrok er eigenlijk van, plofte op de grond en onderwijl hou ik mijn hand onder hem zodat ie kan opstappen, dat doet ie netjes en kan ik zo de schaar erin zetten en voordat hij het weet is ie geknipt!! Voorlopig kan hij er weer netjes mee door  ;D

Zelf lijkt hij er ook blij mee, want het flapperen is weer over en hij zat er steeds aan te plukken  :-\ alsof het hem begon te irriteren  :(


En even een verwennerij voor de poezen gekocht...


zij liggen graag op de bank met dit weer, maar IK wil er ook wel op en dan graag ZONDER haren


en op deze manier gaat dat aardig lukken  ;D ALLEMAAL TEVREDEN!!!!  ;)

:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Zowel voor de baas als voor de poezen een tijgerkleedje ;D Ik zal hier dan aardig wat kleedjes in moeten slaan want hier liggen overal haren... op de bank, vloer, trap, bed... Ja mijn katten mogen alles ;)

Wilma1

15 november 2006, 13:16:28 #1982 Last Edit: 15 november 2006, 14:01:52 by Wilma1
Citaat van: Rianne op 15 november 2006, 12:19:50
Zowel voor de baas als voor de poezen een tijgerkleedje ;D Ik zal hier dan aardig wat kleedjes in moeten slaan want hier liggen overal haren... op de bank, vloer, trap, bed... Ja mijn katten mogen alles ;)


::) ::) ::) Dat is het juist...HIER mogen ze OOK ALLES, want IK ga steeds opzij voor ze  :P en haren overal  ;D je mag ze hebben hoor ...van alle 8 ::) daarom wil ik maar 1 plekje  ::) waar IK kan zitten zonder eerst af te vegen en nu plof ik de tijgerslaapzak EN katten gewoon op de grond, mocht dat nodig zijn en liggen ze TOCH comfortabel  ;D en IK  ZIT comfortabel  ;D


Riiiiiiinyyyyyyyyyyyyyy   
IK heb OOK een speelplaats, als je GEEN hoogtevrees hebt, mag je hier wel komen spelen ;D ;D ;D


Ik geef je even een rondleiding!!!  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=DmmL4HvcuME




Nou mooi of niet  ::) ;D :D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ik krijg zojuist de uitslag binnen per e-mail van Gendika van Beauty

Labcode : AVPT92542
Ringcode : 2 EUS 82 NB06

Vogelsoort : Valkparkiet (Nymphicus hollandicus)
Uitslag : Mannelijk



Ik wist het, ik wist het  ;D ;D ;D

weer een man in het paradijsje  :D ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hoeveel mannen en hoeveel poppen heb je nu dan Wilma? :)

marilyn

hoikes wilma

waaaaaaaaaaaw dat was snel dat je de uitslag kreeg van gendika  :o en dat het een man was daar had ik ook al een vermoeden van door het concert van beauty die je hebt opgenomen  :D en ik heb het vermoeden dat nikky ook een man is al fluit hij nog niet  ::) dus ik begin ook benieuwd te worden hoeveel popjes je hebt  ???

groetjes marilyn

Anja

Hoi Wilma,

Dat is nog eens een concert van Beauty.
Ik lees dat de uitslag binnen is en dat Beauty een man is. Had het ook niet anders verwacht eigenlijk.

Wat knus en gezellig samen met je katten op de bank.

Ook van de rondleiding heb ik genoten. Een hele mooie speelplaats hoor.

Groetjes Anja

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Leuk het filmpje en fluittoontje van Beauty  :D en dat het een man was kon eigenlijk niet veel aan missen.
Maar kom je nu geen popjes te kort, ander weet ik wel iemand die nog jonge popjes in de aanbieding heeft  ;D ;D ;D.

Hoop dat jij ook gauw opknapt, het is toch heel vervelend als je naar lucht moet happen  :(.

Groetjes van Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Ineke

Wat is hier weer veel gebeurd!
Proficiat met je mooi mannetje :)
Het filmpje ziet oergezellig uit. Het is n groot vogelparadijs. Wat moet dat leuk zijn om elke dag te zien en te horen :D

Wilma1

Citaat van: Rianne op 15 november 2006, 15:05:45
Hoeveel mannen en hoeveel poppen heb je nu dan Wilma? :)


8 mannen en 4 poppen, waarvan er 6 mannen en 4 poppen bij elkaar in de voliere zitten....daarbij komt Nikki ook en ook dat is waarschijnlijk een man ???
Meteen de vraag van Marilyn beantwoord  :D


Jaja Olga, OOK IK weet wie "diegene" is, maar dan krijg ik een familieclan in 1 voliere en das niet goed...."ze" zou wel bij Binky en Beauty kunnen, maar dat vind ik een te krappe kooi, om er 3 in te proppen :-\

Hoi Anja,
Heerlijk he, zo tussen de poezen en lekker warm, NU helemaal met dat grote zachte kussen tussen ons in en OOK nog een kat op schoot  ::) ;D
THX voor het compliment, het is leuk om te maken  :D

Hey Ineke,
Ik zou het bericht net wegsturen toen jij erin plopte  ;D ja het was en blijft een mannen gezin hier, altijd mannen in de meerderheid  ::)  ;D en gezellig is het zeker, als ze buiten zitten zal ik het binnen toch wel wat missen, ook al kan ik ze zo zien, zittend op de bank  :D :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

als je denkt dat je je valkjes gaat missen als ze éénmaal in de voliere zitten dan kan je nog altijd 1 koppeltje tamme valkjes binnen houden of als dat nog teveel is 1 tam valkje  ;)

groetjes marilyn

ps ik denk dat nikki idd een man wordt maar fluiten doet hij nog niet maar hij durft wel in ruzie komen met mijn andere 2 mannen in huis  ::) (yanni en tiny)

marga

hoi wilma
hier zijn de vrouwen in de meerderheid ;D ;D ;D
zo ik heb ook weer even bij jou bijgelezen
mooi hoor die hangende speeltuin
groetjes marga

ROCKS

Hoi Wilmaatje...

Zeg, ik vind eigenlijk wel dat Olgaatje gelijk heeft, zoveel mannen, daar moet gewoon nog een popje bij! :D En laat ik nou toevallig nog één popje in de aanbieding hebben! Nouh ja, wat een toeval.....en nog toevalliger is het dat haar broertje al een vriendinnetje heeft en met haar zusje kan er geen .........komen, so, what's the problem? Ik kom haar nog brengen ook, maar dan moet je me wel beloven dat we een grote pan "kattesoep" eten :-X met stokbroodje met katfilet? :o
Hihihi, ik wilde nu dat ik je gezicht kon zien..... 8)

Ciao....Nellie :-*


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Wilma1

Citaat van: ROCKS op 15 november 2006, 23:05:42
Hoi Wilmaatje...

Zeg, ik vind eigenlijk wel dat Olgaatje gelijk heeft, zoveel mannen, daar moet gewoon nog een popje bij! :D En laat ik nou toevallig nog één popje in de aanbieding hebben! Nouh ja, wat een toeval.....en nog toevalliger is het dat haar broertje al een vriendinnetje heeft en met haar zusje kan er geen .........komen, so, what's the problem? Ik kom haar nog brengen ook, maar dan moet je me wel beloven dat we een grote pan "kattesoep" eten :-X met stokbroodje met katfilet? :o
Hihihi, ik wilde nu dat ik je gezicht kon zien..... 8)

Ciao....Nellie :-*


:o  MAFMENS  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Wilma, ik zag deze foto net bij Nel (Rocks) staan en vraag mij af of je de zus van David Copperfield bent? Hoe heb je dat zwembadje opgehangen ??? Ik zie wel iets dat op n groene punaise lijkt :) maar dat zal t niet zijn.