DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Ik kon het filmpje wel openen.
En idd dat fluitje doen de poppen hier ook.
Als je nog een tijdje wacht dan is Beauty zo slim dat ze het slotje echt wel open krijgt.
Yeni krijgt hier ook vanalles open onvoorstelbaar.

Groetjes Anja

Wilma1

Hoi Caroline,
IK heb het gezien en gehoord  :D....idd net als Beauty....nu hoor ik haar ook weer beneden  ;D gaaf hoor ;D ;D ;D
mijn andere popjes doen dat niet, soms komt er bij Stacy een "piepje" uit maar meer niet :-X !!! Leuk om te horen, dat een popjes wel kan fluiten, dus blijft het toch spannend  ::)


Hoi Saar,
Coco moet hier al zo vaak zijn rommel opruimen, en als minderjarige mag ie dan niet meer he  ;D ;)

Hoi Ineke,
Beauty lijkt idd net alsof ze hier al heel lang is....ze kijkt ook haar ogen uit, als ik haar meeneem door het huis, vanmorgen uit het raam, van de kamer naar buiten kijken en dat vind ze wel wat eng, daar bewegen dingen  ;D

Hoi Anja,
Zolas je leest hen ik het nu ook kunnen zien en horen, dankzij het knutselen van Caroline voor mij...lief he?!! En ik hoop niet dat ze nog slimmer wordt, dan ze al is  ::) ;D

Ik "praat" nog maar over "zij" want anders word ik warrig  ;D de ene X zij en dan weer hij...ik denk toch, dat ik van de week even ga "plukken" mijn nieuwsgierigheid, gaat het winnen, denk ik  ::) :P

Vanmorgen was ik bezig in de kooi, om er wat brood etc. in te doen en ze stapte zo op mijn hand van "gezellig, gaan we weer aan de wandel ???"  ;D en blijft dan keurig zitten....ik zet haar op mijn schouder, maar ze zit liever op mijn hand en kan met mijn sieraden spelen, maar ja dan DOE IK NIETS meer  ::) ;D

Ze is werkelijk heel erg kroelderig, nog meer :o dan Binky  :D en die is al een grote kroelkont  ::) :P
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

héhé weer een kroelkontje bij  :D ik heb hier ook verschillende kroelkontjes zitten en ik geniet gewoon van al mijn lieverdjes  ::)  :P geniet er ook maar van ze geven je heel veel plezier (ook diegenen die minder graag kroelen)  ;)

groetjes marilyn


Wilma1

6 november 2006, 13:44:13 #1938 Last Edit: 6 november 2006, 13:46:41 by Wilma1
Citaat van: marilyn op  5 november 2006, 15:37:23
hoikes wilma

héhé weer een kroelkontje bij  :D ik heb hier ook verschillende kroelkontjes zitten en ik geniet gewoon van al mijn lieverdjes  ::)  :P geniet er ook maar van ze geven je heel veel plezier (ook diegenen die minder graag kroelen)  ;)

groetjes marilyn


Hoi Lynntje,
Ik of eigenlijk WIJ genieten ook van de NIET kroelers en NIET tamme valkjes hoor!!! Als we zien dat ze happy zijn, vinden wij dat een teken, dat ze goed in het vel zitten en daarvoor hoeven ze niet speciaal tam te zijn, of te moeten kroelen, dat doen ze dan wel met elkaar  :P!!

Het is echter wel fijn, als een valkje graag kroelt en in mijn nek kruipt om zijn kopje tegen me aan te vleien, dan wordt ik er helemaal warm van!

ps. ik heb je mail gestuurd!!!

Vanmorgen ff schrikken, Beauty woog 88 gram en het kropje was leeg  :o :o :o :o nu eet ze wel, maar meer trosgierts als zaadjes en ze is een snoepert wat betreft een stukje brood, of cracker  ::), dus DAT maar ff minder....ik heb haar gepapt en met kropje vol woog ze 94 gram. Ik weeg haar vanavond weer en pap desnoods weer bij!!

De uitslag van de ontlasting test is bacteriël geheel OKE alleen het andere ....he  >:(....kan op de naam niet komen zeg  >:(  nou ja.... daar moet ik morgen voor bellen!!!

Supersnel, ik heb het vrijdag gepost!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Wilma

Blij te lezen dat de bacteriële ontlasting test oke is :D. Ik zal mee duimen dat het andere ook in orde is.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

marilyn

Citaat van: Wilma1 op  6 november 2006, 13:44:13
Citaat van: marilyn op  5 november 2006, 15:37:23
hoikes wilma

héhé weer een kroelkontje bij  :D ik heb hier ook verschillende kroelkontjes zitten en ik geniet gewoon van al mijn lieverdjes  ::)  :P geniet er ook maar van ze geven je heel veel plezier (ook diegenen die minder graag kroelen)  ;)

groetjes marilyn


Hoi Lynntje,
Ik of eigenlijk WIJ genieten ook van de NIET kroelers en NIET tamme valkjes hoor!!! Als we zien dat ze happy zijn, vinden wij dat een teken, dat ze goed in het vel zitten en daarvoor hoeven ze niet speciaal tam te zijn, of te moeten kroelen, dat doen ze dan wel met elkaar  :P!!

Het is echter wel fijn, als een valkje graag kroelt en in mijn nek kruipt om zijn kopje tegen me aan te vleien, dan wordt ik er helemaal warm van!

:D Wilma



hoikes wilma

ik geniet ook heel veel van de niet kroelertjes hoor  ;) dan bekijk ik vanop een afstand wat ze allemaal uitspoken en soms kan je daar ook veel pret om hebben hihihihihihi maar wat je zegt dat dat kleine koppetje in je nek dat zich tegen je aanvleit hhhhhhhhhhmmmmmm heerlijk als ze zo doen en als ze je hand in de gaten hebben dan steken ze hun kopje onder je hand en draaien hun kopje net zolang tot jij kroelt waar ze het graag hebben  ::)  :P kleine lieverds  :D

en de bacteriele test helemaal goed van beauty  :o yiehaaaaaaaaaa  ;D wat goed nieuws zeg   :D

groetjes marilyn

ik ga je deze avond nog een IM zenden want de post werkt erg snel als je begrijpt wat ik bedoel  ;)

Anja

Hoi Wilma,

Fijn te horen dat de ontlasting oke is.

Nu hopen dat dat andere ook oke is. Ik zal iig voor je duimen.

Groetjes Anja

Caroline

Fijn dat de ontlasting in orde was, hopelijk gaat ze ook snel  beter eten.  :D

Dikke knuffel voor je lieverd.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

ik heb je mail ontvangen en nog eens met mijn andere e-mailadres een mail terug gezonden met foto's ik  hoop dat je die deze keer ontvangt  ;)
enne btw ik  heb nikki vandaag weer eens kunnen kroelen  :D het was niet zo lang maar toch ................ het begin is er  :D

groetjes marilyn

Rianne

Hoi Wilma,

fijn dat de ontlasting goed was. :) 88 gram is toch niet weinig voor een jong valkje? Of woog ze eerst veel meer?

Wilma1

7 november 2006, 12:32:44 #1945 Last Edit: 7 november 2006, 13:03:56 by Wilma1
Citaat van: Rianne op  7 november 2006, 11:22:55
Hoi Wilma,

fijn dat de ontlasting goed was. :) 88 gram is toch niet weinig voor een jong valkje? Of woog ze eerst veel meer?


Ze woog van de week 94 gram en dat is wel erg drastisch naar beneden in 2 dagen  :o....maar daar heb ik ook weer een oplossing voor.....NOG een bakje voer, maar dan hoger opgehangen en daar zit ze nu steeds uit te eten. vanmorgen woog ze weer netjes 94 gram, op "eigen krachten"  ;D! Ik zag n.l. dat Binky haar weg joeg, als ze samen met hem wilde eten...duzzz...nog maar een bakje zaadjes!!  ::)

En daarnet weer gebeld, voor de uitslag van de andere test...PARASIETEN! dat was het waar ik niet op kwam  ::)....OOK DIE is geheel OKE en Beauty is een kerngezond vogeltje  :D :D :D

Ik heb zakjes besteld voor de DNA, dus als die binnen zijn ga ik ff "plukken" :-\...vind het wel altijd zielig, maar wil OOK weten WAT "het" is....duzzzzz....moet maar ff  ::)...spannendspannend, want de menigen zijn verdeeld en ik twijfel OOK, dus WIE heeft gelijk..... een zingend popje of een stoere  8)  ::)....nou stoer  ??? ??? ???..... ;D..... man :P
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Wilma

Fantastisch dat de parasieten-test ook in orde is ;D

Ben net even benieuwd als jij of Beauty is pop of man is :D.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Wilma,

Dat is toch wel heel goed nieuws he.

Nu nog even wachten wat de DNA test uit wijst.

Spannend.

Groetjes Anja

Wilma1

8 november 2006, 16:24:27 #1948 Last Edit: 8 november 2006, 16:28:48 by Wilma1
Nog geen post ( zakjes)  van GENDIKA ??? Duurt lang dit X....maar dat duurt wachten altijd  ::)

Even een korte "off topic" up date:
Vanmorgen het begin, van de onderzoeken gehad bij de longarts....ten eerste een vreselijk lieve man, waarbij je je haast al beter voelt door hem alleen maar te zien  :D , die man heeft iets "vaderlijks" over zich, waarbij je je echt op je gemak voelt!!

Daarbij "kennen" we elkaar, vanwege de werk"vloer" en ook dat praat relaxt.

Allerlei vragen beantwoord  ;D en dan kom je toch voor een bepaald patroon te staan blijkt ineens...

In het begin veel temp. gehad-----JA

en nu-----nog met regelmaat temp.

ooit longontsteking gehad----- JA

laatste jaren in vaak dezelfde maand ( sept./okt.- toen DIT is begonnen) verkouden geweest/ griep gehad---- verhip ???  :o---JA

familieleden met astma/bronchitis-----JA

en hoe ik me voel bij weersomstandigheden----
bij mist--- benauwdig gevoel,
harde wind--- druk op de borst

Lijkt astmatisch/bronchitis achtig, zei hij.....maar eerst verdere onderzoeken doen, alvoren te speculeren.

Meteen doorgelicht en bloed afgenomen  4 buisjes uit de arm en nog 2 staafjes (voor zuurstofgehalte) uit mijn vinger!
(VAMPIERS!!!! :-\  ;D)

Ook volgens hem, zijn de vogels NIET de oorzaak, maar ik wordt er wel op getest....a.s. Vrijdag het eerste longfunctie onderzoek en a.s. Maandag het tweede deel ervan.....in deze tussenliggende periode mag ik NIET mijn medicatie gebruiken, 2x 48 uur van te voren....dus kom ik uit op 4 dagen achtereen.

6 Dec. krijg ik van alles de uitslag.

Tijdens het gesprek, ging alles rustig....maar bij begin van het onderzoek (in- en uitademen, uit- en aankleden etc.) kwam de  "in mij" naar boven en hoorde hij goed waar IK "mee zit"....grrrrrr....ik probeerde me wat in te houden, maar dat was vergeefse moeite  ::) :-\

In ieder geval, hoefde ik niet meer uit te leggen wanneer ik er veel last van heb... DAT was wel duidelijk!

Duzzzz geduldig afwachten maar..... de OK is tot NU toe geen probleem, omdat ik voor een ruggeprik heb gekozen.

Hij moest lachen, toen ik zei dat mijn 50e levensjaar wel bevestigd dat "ouderdom" met gebreken komt  ;D ;D ;D...zijn antwoord maakte mijn dag weer goed!!!
"U ziet er veel jonger uit en we gaan dit onder controle krijgen!"
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

CitaatU ziet er veel jonger uit en we gaan dit onder controle krijgen!


Amai... wat een compliment. Met beide voeten op de grond blijven, hoor ;D.

Ik zal alvast mee duimen dat de resultaten in orde zijn.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl