DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

ROCKS

Hoi Wilma,

Oooh,Beauty is zeker een beauty!!
Wat is ze mooooi....kwijl...kwijl...
Die had ik ook niet zomaar voorbij kunnen lopen, hoor, echt niet, die nam ik ook mee.
Weet je al of ze binnen blijft of ga je haar naar buiten doen, straks als je voliere klaar is?
Ben benieuwd.

Doeiii, liefs van Nellie :-*


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Anja

Hoi Wilma,

Zo aan de filmpjes en foto's te zien voelt die Beauty zich al aardig thuis bij jullie.
Of het nooit anders is geweest.

Man of pop geen idee ook een pop kan een deuntje fluiten.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: elfelfje op  3 november 2006, 18:41:42
Man of pop geen idee ook een pop kan een deuntje fluiten.
Groetjes Anja


   :o Oooo...echt waar  ??? de popjes die ik heb, komt amper geluid uit, dus vandaar dat het popjesgevoel op de twijfel staan  ::)....niet dat het uitmaakt  :P, Beauty is me even lief en is  gekozen omdat Piet het zo'n vreselijk mooi vogeltje vind en het als eerste zag zitten....maar goed, want toen Beauty eruit werd gehaald, kwam men erachter dat ie ziek was.....in de loop der weken ben ik steeds meer om hem gaan geven....ik heb het steeds gezien, vastgehpouden, geaaid en krijg daardoor dan toch een speciale band, daarbij voelde ik dat het meteen "klikte" OOK van Beauty's kant, ongeacht WAT het geslacht dan ook is?!!! We gaan het zien, als ie gewend is ga ik wat veren "plukken" ::)

Hoi Nelliepellie,
Beauty blijft binnen en Binky ook, Melody wil ik ook wel, maar die is zo gehecht aan de groep en evengoed erg tam, dus om dat uit elkaar te halen ??? denk ik niet dat ik dat doe !!! Het is zijn leven, niet de mijne en als hij zich in de groep prettig voelt, ga IK hem daar niet uithalen  ;)

Beauty is gekortwiekt, maar de vleugels laat ik weer mooi aangroeien, het is anders gewiekt dan IK dat ken.....niet de 7 BUITENveren, maar de BINNENveren van de vleugels zijn weg....dus kan ze wel mooi landen, maar GEEN wind vangen om weg te vliegen, want er zit niets....heel apart en je ziet er amper iets van!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

3 november 2006, 21:28:51 #1923 Last Edit: 4 november 2006, 00:22:31 by Caroline
Ook ik ben nog niet 100 % overtuigd dat Beauty een man is hoor.  ::)

Inderdaad kunnen popjes ook hele deuntjes fluiten, ik heb er ook zo'n fluiter bij, Rocky, 100 % zeker een pop.

Luister maar:

Mijn popje wat kan fluiten, KLIK HIER

Leuke foto's weer, het is echt een knapperd.  :-*

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op  3 november 2006, 21:28:51
Ook ik ben nog niet 100 % overtuigd dat Beauty een man is hoor.  ::)

Inderdaad kunnen popjes ook hele deuntjes fluiten, ik heb er ook zo'n fluiter bij, Rocky, 100 % zeker een pop.

Luister maar:

Mijn popje wat kan fluiten, KLIK HIER

Leuke foto's weer, het is echt een knapperd.  :-*

Groetjes!!

Nou zeg, heb ik dan van de stille popjes ??? althans NU niet meer dan  ;D...weer spannend :P...ze of hij, allebei even lief (gelukkig maar  :D ;))..ik kan je filmpje niet openen helaas  ??? ??? IK WIL HET HOREN!!!!!!!!!! :-\ :-\ :-\ :-\ :-\


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Big-Nigge

oke ik denk dat je gelijk heb Wilma want de naam doet echt de eer..Rocky want ik las opeens Rocky kan fluiten is een popje  ;D  ;D  ;D eigenlijk allemaal tips...mensen die Valkjes willen laten fluiten NOEM HEM ROCKY!!!!!  ;D  ;D   ;D hahaha

Groetjes Amy en De Pppertje valkje Rocky  ::) ;D
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!

Wilma1

4 november 2006, 11:08:25 #1927 Last Edit: 4 november 2006, 11:30:44 by Wilma1
Citaat van: Caroline op  4 november 2006, 00:22:56
En nu??

Ja en nu ???
DIT staat er

The url contained a malformed video id.

nu jij weer  :-\
ff knutselen misschien ???
;)


Hoi Amy,
Caroline heeft  OOK een fluitende Rocky  ;D wel grappig he?!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Hoi Wilma,

Wat een prachtig valkje heb je daar zeg! :D :D En wat leuk, Beauty lijkt precies op Fuzzy! :D :D Hij doet zijn naam eer aan, want het is een schoonheid! Na het bekijken van je filmpjes denk ik eerlijk gezegd ook dat het een mannetje is. Want hij geeft toch een prachtig concert weg....!
Weet je hoe oud Beauty is?

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Wilma1

FOTOOOOO's!!!


Ahhhh wat lieffff  :-*


Bijna allemaal op de foto  ;D


kijk hoe mooi  ;D ;)


even babbelen  :D


zei jij iets ??? maak maar gewoon foto's  ::) :P


ik krijg er slaap van


leuk speeltje  ;D


ik krijg het niet los  :-\


even mijn ruggeltje laten zien  :D ;)


Gisterenavond rond zes uur, woog ik 93 gram en vanmorgen 94....dus heb ik geen pap gehad....ik heb laten zien, dat ik netjes eet uit het bakje zaad en pellets en daarbij vind ik trosgierst erg lekker  :P. Er zat ook een stukje appel in, maar dat ken ik niet...duzzzzz maar ff wachten!! Nu heb ik brokjes gehad, waar OOK fruit en groente inzit...ik probeer die eerst wel ::) :P

Ik mocht er ook weer even uit en heb heerlijk zitten kroelen, ik vind dat zooooo fijn en doe net als de poesjes....gewoon je koppie onder de hand doorduwen  ::) dan gaan ze vanzelf kriebelen  :P ze snappen dat wel  ;D die mensen!!!

;) :D



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: ManjaV op  4 november 2006, 11:16:01
Hoi Wilma,

Wat een prachtig valkje heb je daar zeg! :D :D En wat leuk, Beauty lijkt precies op Fuzzy! :D :D Hij doet zijn naam eer aan, want het is een schoonheid! Na het bekijken van je filmpjes denk ik eerlijk gezegd ook dat het een mannetje is. Want hij geeft toch een prachtig concert weg....!
Weet je hoe oud Beauty is?

Groetjes,
Manja


Wel leuk, al die verschillende meningen  :D we gaan het zeker zien, want "ze" wordt wel op dna getest  ;) Beauty is van afgelopen Augustus, dus nu 12 weken.


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Wilma

Leuke foto's en filmpjes.

En het geslacht... je komt het wel te weten en dan zet je het hier ;).

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Caroline



S h i t !!

Ik kan hem gewoon zien hoor.

Wacht, dan load ik hem nog een keer up via Photobucket, misschien een iets mindere kwaliteit maar het gaat om het fluitje.  ;)

Even wachten hoor ........................................

Jeetje, wat duurt dat toch lang .......

Hè hè, 20 minuten later ......

Rocky mijn fluitende popje ........

........ hier op film:



Hopelijk kun je het nu zien.

Ik heb wel jouw foto's gezien, genieten!!



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Hoi Wilma
Beauty is echt supermooi!
en mag ik Coco af en toe van je lenen? :P
Wat is dat toch een makkelijk hulpje zeg ;)
groetjes Saar  :-*

Ineke

Goh, wat is Beauty al aan jullie gewend! Hij (gemakshalve) zit erbij, alsof ie al weken bij jullie woont. Zo te horen voelt ie zich helemaal op z'n gemak. Hij zag jou natuurlijk al die keren in de dierenzaak en net als t meisje met de zwavelstokjes droomde ie dat ie gezellig warm bij jou thuis zat. En zijn droom kwam uit :) Dan zou ik ook gaan fluiten, hoor!