DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Wilma,

Mooi filmpje.
Het tweede filmpje kan ik ook niet zien.
Krijg dezelfde melding als Marilyn.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: marilyn op 31 oktober 2006, 17:04:58
hoikes wilma

het eerste filmpje vind ik in elk geval heel mooi maar het 2de filmpje kan ik niet bekijken  :'( die is ingesteld als privé  :o aléja die vermelding krijg ik toch te zien als ik het 2de filmpje wil bekijken  :-\
je gebruikersnaam vind ik idd heel goed gevonden  :D

groetjes marilyn


Hoe kan ik dat "prive"veranderen ???


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Je moet inloggen en dan naar het filmpje gaan en dan zie je rechts je gegevens en dan klik je op EDIT.
Dan krijg je de pagina waar je kunt wijzigen.
Je moet bij BROADCAST de optie PUBLIC aan vinken.

Succes.

Groetjes Anja

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Leuke foto's en het 1ste filmpje is ook heel leuk om te zien, jammer dat er geen valkjesmuziek bij is  :D.
Ik had toch echt de boxen aan  ;D.
Het 2de filmpje kon ik ook niks mee, helaas.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Wilma1

31 oktober 2006, 21:04:40 #1894 Last Edit: 31 oktober 2006, 21:15:07 by Wilma1
THX voor de "les" Anja  ;D, ik heb het veranderd en plaats het opnieuw.........daarbij nu ook eens iets van Coco....hoe hij zwaait en hallo zegt, maar ook zijn wekelijkse arbeid met schoonmaken  ;D hij is de beste hulp van alle vogels  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=pihBCtK-kS4
Hier dus nogmaals Mitzy  ;D die zich soms even als babypoesje  gedraagd en daar heelrijk van geniet :-* maar veel doe je dan niet hoor  ::)  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=IYdoGBbZ-OA
kort maar krachtig  :P...Coco's hallo MET zwaai *trots*!!!!  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=Cq2jKGCjjXQ
Coco... de beste hulp, die je maar kunt bedenken  ;D :D ;)

http://www.youtube.com/watch?v=a-DUanSMH4w
de laatste is na het schoonmaken van de voliere, dat wordt beloond met trosgierst....en kijk DUSTY een happen LIN !!!!

Eigenlijk is het op dat moment erg stil en hoor je alleen maar ...smaksmaksmak.... ;D en Binky eet aan de buitenkant lekker mee  :D

:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

deze keer heb ik al je filmpjes kunnen bekijken en ze zijn allemaal even mooi en lief maar vooral coco die hallo zegt vind ik prachtig en ik kan me best voorstellen dat je trots op hem bent  ;D en idd ook bij het poetsen helpt hij heel goed  :D vind ik erg grappig  :P
en je valkjes die zo naar de trosgierst happen  :o die lusten wel heeeeeeeeeeel erg graag trosgierst zeg  :P ik heb genoten van je filmpjes , dat mag je meer doen  ;)

groetjes marilyn

ps nikki heeft een nieuw spelletje ontdekt  ::) sneller vliegen dan de anderen  :P ok dat wordt kop intrekken voor er een botsing komt  :o want heb al een keer of 3 zijn vleugel tegen mijn hoofd gehad  :P hij is de beste straaljager die ik hier in huis heb hihihihihihi

Wilma1

Citaat van: marilyn op 31 oktober 2006, 21:26:07
ps nikki heeft een nieuw spelletje ontdekt  ::) sneller vliegen dan de anderen  :P ok dat wordt kop intrekken voor er een botsing komt  :o want heb al een keer of 3 zijn vleugel tegen mijn hoofd gehad  :P hij is de beste straaljager die ik hier in huis heb hihihihihihi

Gelijk Binky dus  ;D die doet dat ook, wij moeten vaak "duiken" om een botsing te voorkomen, want Bink kijkt niet hoor  ::) soms gaat ie zooooooo laag dat de poezen ...die dan op de grond lopen..... plat op hun buik gaan....dat is echt grappig om te zien  ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Geweldige filmpjes, zeker 's morgens vroeg met de kids hier op bed, die hebben ook genoten, vooral van Coco die poets en "Hallo" zegt.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Caroline

Geweldige filmpjes, zeker 's morgens vroeg met de kids hier op bed, die hebben ook genoten, vooral van Coco die poets en "Hallo" zegt.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

Citaat van: Caroline op  1 november 2006, 08:10:56
Geweldige filmpjes, zeker 's morgens vroeg met de kids hier op bed, die hebben ook genoten, vooral van Coco die poets en "Hallo" zegt.



ILeuk he....hij probeert veel na te doen wat wij doen....ook het schoonmaken van het kleine aquarium, wat we voorheen hadden.....Piet kon het wel vergeten om ZONDER Coco te beginnen, want Coco schreeuwde net zolang tot Piet hem pakte en dan hield Coco de slang vast in zijn bek om te leeg te hevelen en weer te vullen  ;D keek heel goed mee op Piets buik naar de vissen...zo leuk

k heb er ergens een filmpje (zonder geluid)van, maar weet niet OF ik die nog vindt.....ik zal eens gaan kijken.
:DWilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Wilma

Leuke filmpjes. Ik kijk al uit naar meer ;D.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

marilyn

hoikes wilma

ik heb je filmpjes hier ook eens aan de mijn dochters en aan mijn man laten zien en ze vinden het filmpje waar coco hallo coco zegt zo lief  :D

groetjes marilyn

Anja

Hoi Wilma,


Graag gedaan hoor.

Kan ik Coco niet een keer lenen. Heb hier ook genoeg te poetsen.

Prachtige filmpjes hoor heb genoten.

Groetjes Anja

Wilma1

1 november 2006, 20:21:56 #1903 Last Edit: 1 november 2006, 20:24:35 by Wilma1
Nee nee nee....Coco wordt NIET uitbesteed  ;D ten tweede is ie minderjarig  :P, dus buitenshuis werken mag niet  ::) ;D ;D ;D

Och,het is zo'n lieverdje en hij vind zoveel goed, een echte goedzak en dat heb ik nog niet zoveel gezien van een vogel....hij lijkt soms een half mensje :-* :D

Vanavond voelde hij zich even alleen en gaat dan zielig zitten piepen op een bepaalde toon, dat ik ga kijken wat er is....bij hem komend zet hij zijn kopje heel scheef en zegt dan heel zachtjes...."Cooocoooo ???" op zo'n vragende manier...dan doe ik het deurtje open en neem hem bij me, dus hebben we saampies gekookt....en dat vind ie gezellig....toen weer terug in zijn kooi en "probleem" van alleen zijn opgelost!!!

Binky heeft vanmiddag extra lang los gevlogen. Joke was en met Elayza en Justin ( haar oppas kinderen) die zijn gek op dieren en ik had ze beloofd, dat ze hier eens mochten kijken...nou DAT hebben ze gedaan en Justin zag zichzelf al met een valkje thuis zitten  ;D Ze zijn ook helemaal gek van de valkjes van Joke en willen er dan ook alles over weten.

Van zijn moeder mag hij een vogel als hij "groot" genoeg is er voor te zorgen en niet van "pappa of mamma doen het wel"....nee, zelf verantwoording dragen onder toezicht van de ouders....anders zit zo het huis vol dieren en kunnen pappa en mamma er "voor op draaien"....de lusten en ook de lasten nemen als je dieren wilt!!! Goed besluit, op deze manier leer je ermee omgaan, dat er OOK werk is aan die lieve beestjes!!!!

Ze vonden het erg leuk en Justin heeft een boekje van me gekregen over VALKPARKIETEN  :D prachtig vond hij het en is meteen gaan lezen....Elayza heb ik 2 van de vogels gegeven, die ik als sfeerstukje heb staan.....ook "een schot in de roos" voor op haar kamertje, zei ze meteen  :D...toen ff een rondleiding door het huis op zoek naar alle poezen, met dit weer niet moeilijk zoeken...koud en nat, dus meerdendeels binnen  ;D

Binky heeft tijden de visite zich goed laten zien HOE hij vliegt....niet alleen wind buiten, maar hier ook binnen als ie overvloog....en zijn duikvluchten, deden ons af en toe bukken of opzij gaan want HIJ doet het niet  ;D nu zitten ze moe en tevreden op stok!! En de kinderen zullen ook wel goed slapen......Justin al dromend van "zijn valkje"  ;D....als hij er aan toe is volgend jaar en zijn ouders vinden het oke,  mag hij er 1 hebben, als ik een nestje heb...maar eerst afwachten alvorens beloven...dat zien we dan wel!!!! Hij is in ieder geval "huiswerk" aan het doen om te leren HOE hij ermee om moet gaan in zijn nieuwe boekje!  :D :D :D ;)


Hoi Lynntje,
Is Joran inmiddels wat opgeknapt ???
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Jeetje wilma wat een leuke filmpjes! Je hebt ons weer verwent. Ik voel me nu een beetje weer thuis bij je. De enige die hier reageerde hier op de filmpjes was tiamo. Maar goed dat komt misschien ook omdat die nu juist actief wordt. Ik zat naar het ene filmpje van waar je ook dusty ziet toch te zoeken. bleek dat hij later pas in beeld kwam. hihi! Maakt dusty dat geluidje nou? dat is dan nieuw voor me, wat grappig.

Ik zie net dat je een heel verhaal weer hebt geshreven. Ik zag Elayza staan. Spreek je dat uit als E-lei-sa? Jeeh zeg wat een mooie naam. die moet ik maar onthouden, eindigt op een a dus valt goed in de smaak bij me. :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)