DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: ROCKS op 30 oktober 2006, 11:23:42
Voor nog een lief klein schatje uit HOUSE OF BIRDS?
Hihihihi, jammer dat ik nu je gezicht niet zie, dat had ik graag meegemaakt.

Ik zorg wel van te voren voor genoeg oud, droog wit, beschimmeld brood, oké? En water zit er genoeg in de kraan....dus jullie zullen niet omkomen van de honger.
Nouh, da's toch aardig van Nellie? ;D
Doeiiiii, Nellie


je kan dan beter naar Piet zijn gezicht willen kijken de mijne is niet zo bijzonder geschokt hoor

En de lunch klinkt erg aantrekkelijk dan komen we ZEKER weten LANGS

Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Wilma

Heel mooie en leuke foto's.
Deze vind ik de leukste:
;D

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Olga en Hans

Hallo, hallo, hallo,

Ik heb wel zin in zo iets gezelligs met elkaar,hoor en dan ook nog een lekkere lunch  :D ;D :D ;D mmmmmmmmmmm.
De komende 2 maandagen en 1ste donderdag heb ik al het een en ander.
En wanneer kunnen jullie........................ ;D

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

marilyn

hoikes wilma

heel mooie foto's heb je geplaatst zeg  :D en ik geloof dat je valkjes erg veel pret hebben met dat radje  ;) hier bij mij moeten ze het voorlopig doen met het speelgoed dat ze hebben maar ze hebben echt niets tekort hoor  ::)

nu eff over nikki
ik plaats hier maar een berichtje want ik heb zo'n gevoel dat veel van mijn mails verloren gaan  :-\ met nikki gaat alles prima, hij heeft nog steeds geen pap gekregen (aléja ik heb wel moeite gedaan maar die weigert hij elke keer) en zijn gewicht is nog steeds tussen de 92 en de 94 gram dus volgens mij kunnen we nu wel stellen dat hij zelfstandig eet hé  :D

groetjes marilyn

Wilma1

30 oktober 2006, 21:20:09 #1879 Last Edit: 30 oktober 2006, 21:22:55 by Wilma1
Citaat van: Olga en Hans op 30 oktober 2006, 14:38:07
Hallo, hallo, hallo,

Ik heb wel zin in zo iets gezelligs met elkaar,hoor en dan ook nog een lekkere lunch  :D ;D :D ;D mmmmmmmmmmm.
De komende 2 maandagen en 1ste donderdag heb ik al het een en ander.
En wanneer kunnen jullie........................ ;D

Groetjes Olga.



Ehmmm..... VOOR de 28 Nov. en erna dat kan wel ff duren !!

Hoi Lynntje,
Ik heb je mail wel beantwoord ??? en de foto's opgeslagen!!
Hij ziet er super uit en is "gewoon" een grote knul geworden, die zelf kan eten  ;D

Een van de eerste foto's, heb ik als bureaublad, dat ie samen met de witte onder de pap zit  ;D :-* zo schattig!!!

En het radje is idd erg leuk om te zien, als er een valkje in rent...het wordt goed benut!!


Nu ff mijn nieuwe aanwinst laten zien:


wat denk je....zullen we hier blijven ??? er zijn nog andere vogels...daar passen we wel tussen  ;D en tenslotte zijn wij er voor de sfeer  ;D


En Binky:


wat doe jij nou raar  ??? ::)


Ooooooooo....je wil een kusje  ::) zeg dat dan gewoon en trek niet van die rare gezichten naar me  ;D


Binky heeft minstens een uur op mijn schouder meegelift.....ik was nieuwe sfeerstukjes aan het maken en hij vond dat erg interessant  :D, keek over mijn schouder mee  (klussen met kijkers ;D ;D ;D)...was aan het spelen met mijn ketting en toen ik klaar was, ging ik aan het eten....nou ook dat vond meneer erg gezellig  ;) en bleef gewoon zitten en kijken ::) wat ik allemaal aan het doen was  ::)

:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Waarom haal je dan ook van die rare kunsten uit om een kusje te krijgen.
Je kan het toch ook gewoon zeggen.



Maar wel mooie foto's hoor.

Mooie nieuwe aanwinst. Kijk maar uit dat de rest niet jaloers wordt.

Groetjes Anja

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

mooie foto's van binky die een kusje geeft  :D bij mij zijn er hier maar 3 die dat willen doen en dat is chanel, tiny en charlie  :P de rest houd meer van rondvliegen en slopen dan van knuffelen en kusjes geven  ::) maar het zijn allemaal schatjes op hun eigen manier hoor  :D
terwijl ik hier zit te typen heb ik ook een toeschouwer hoor en je mag 3 maal raden wie dat is  :P  ;D
je krijgt alvast een pootje van hem (een kusje geven dat doet hij niet zo graag  :-\)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op 31 oktober 2006, 11:22:19
bij mij zijn er hier maar 3 die dat willen doen

Hier maar 1 :-\ ;D dus je bent aarig bevoorrecht  ::) :P
Coco komt ook wel een kusje geven, maar meer als ik iets in mijn mond heb  ::) daar doet ie heel veel moeite voor  ;D
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Wilma

Mooie foto's.

Hier geven zowel Tweety als Cher kusjes (en hopelijk later de kleintjes ook ;)). Maar Tweety geeft alleen kusjes als het haar uitkomt en als ze wil kroelen. Dus bij haar is het: voor wat, hoort wat ;D.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Wilma1

31 oktober 2006, 13:08:11 #1885 Last Edit: 31 oktober 2006, 13:38:57 by Wilma1
Ik ben ff aan het "rommelen" geweest met YOU TUBE en het prille begin van mijn valkenverslaving erop gezet....tenminste als het goed is gegaan...ik had nogal moeite met registreren  ::) de meeste namen zijn al in gebruik....die IK nu heb mag ik wel opschrijven anders vergeet ik het zelf nog  ;D ;D ;D ;D ;D

Ik was net jarig geweest, toen ik de Kiki en Koko kreeg aangeboden in een winkel, omdat jun baasje was overleden....tja en van een piepklein hokje gingen ze naar mijn (eerste kamervoliere bij de grasjes...in een MUM is dat uitgebereid tot wat het NU is

http://www.youtube.com/watch?v=lDsn05nVWfY

(deze echter zonder geluid, want ik had nog niet de luxe van een camera MET geluid  ;))

En even een blik "achter de schermen" HOE ik veelal achter de PC zit en tjaa....zeg nou zelf...dan schiet je niet echt op  ;D ;) maar het is zo vertederend  :-*

http://www.youtube.com/watch?v=uh15GV2IKbk

Mitzy is waarschijnlijk te vroeg bij de moeder weggehaald, vandaar haar sabbelgedrag....ze vind het heerlijk en geniet ervan!!! WIJ ook!!  ;D :-*


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Hey Mellydromia ;D

Leuk filmpje van je gezellige beestenboel.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Wilma1

Citaat van: Ann op 31 oktober 2006, 13:12:20
Hey Mellydromia ;D

Leuk filmpje van je gezellige beestenboel.

Groetjes
Ann :)


Mooi he ;D...afgeleid van Melody, die ik vaak Melly noem en veel dieren zijn mijn droom geweest...dus dromia...ik vraag me nog af hoe ik daar zo snel opkwam en  een ander niet  ;D ;D ;D

Maar ik ga ff luchen en me op de voliere "storten" morgen komen Joke en haar 2 oppas kindjes, hier even kijken naar de vogels!!!

Daarbij wordt ik gewoon "in de gaten gehouden"  ;D ;D ;D door Jan en/of Joke die precies weten wanneer ik hier zit, als ik ff de telefoon niet opneem...ik kan dus niet eens doen alsof ik "niet thuis" ben  ::) ::) ::)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Jaja, foto's zijn weer leuk. De laatste met jou en Binky, waar jullie allebei de oogjes half dicht hebben is om te  :-*
Filmpjes moet ik bewaren, kan ik hier niet zien.

marilyn

hoikes wilma

het eerste filmpje vind ik in elk geval heel mooi maar het 2de filmpje kan ik niet bekijken  :'( die is ingesteld als privé  :o aléja die vermelding krijg ik toch te zien als ik het 2de filmpje wil bekijken  :-\
je gebruikersnaam vind ik idd heel goed gevonden  :D

groetjes marilyn