DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Wat jammer van Beauty, maar het is beter als hij/zij eerst aansterkt, ik was wel nieuwsgierig hoor hoe mooi hij zou zij  :D.

De lievertjes bij Nellie en van ons eten Teurlings 228 en daar zit geen zonnepitten in  :D, hoewel ze af en toe wel een zonnepitje uit m'n mond snoepen hoor  ;D, maar die heb ik in een apart trommeltje.

Hoop dat jij ook gauw opknapt van al dat gehoest en geproest.

Fijn weekend,
groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Caroline

Inderdaad heb ik ook Teurlings Eurotop 228.

Deze is zonder zonnebloempitjes.  :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

27 oktober 2006, 23:23:20 #1862 Last Edit: 27 oktober 2006, 23:25:29 by Wilma1
hmmmm.....ja ik zei al: "het is iets met 28" , maar verder wist ik het niet meer en toen had ie ook 28 besteld, maar dat is voor hoentjes  ;D en de 230 speciaal voor valkparkieten...is deze soms voor GROTE parkieten ???

Wordt VERPLICHT weer zonnepitten eten, voor ze  :-\ ;D

Nou ja de volgende X maar weer, dat zal ff duren  ::) of we moeten meehelpen snoepen  ;D ;D ;D Piet fluit wel veel  ??? zou hij al gesnoept hebben  ??? ::) :P

Binky was vanmiddag even lekker los vliegen en Coco en Ruby zijn de hele dag los, als er iemand is. Op gegeven moment had ik ze allemaal een walnoot gegeven en hebben ze lekker opgesnoept....een paar uur later, zien we Coco de kooi van Binky ingaan en pikt toch gewoon zijn walnoot weg  :o :o :o die zag ie ineens liggen bovenop het trapje  :P van Binky  :P

Zo snel hij kon liep Coco er mee de kooi uit richting eigen kooi  ;)...."dief"  ;D....hij kwam echter niet ver, want met zo'n grote noot in je bek  :-\, kun je de overstap niet maken >:(...ietwat geergert  :-\ :-\ en mopperend :-\ , ging ie hem maar bovenop Binky's kooi opsnoepen, maar WEL goed kijken  :D of de "eigenaar" van de noot niet onderweg naar huis was  ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Wilma

Ik heb ook Teurlings maar ik weet niet welke. Maar bij mij krijgen ze gewoon zonnenpitten hoor, ik zie eigenlijk niet in waarom ze dat niet zouden mogen? Die van mij zitten dan ook amper stil, lol.....vanmorgen als idioten aanvallen op het eivoer....

Liefs

Mara

Wilma1

Vanmorgen weer heerlijk genoten van het ochtendgefluit  :D.....nog lekker in mijn bedje en luisteren naar alle vrolijke deuntjes vanuit de voliere met af en toe een pittige babbel  ;D van Ruby tussendoor  :P DAN ben je wel wakker hoor  ::)

Binky zat ook te fluiten en liep heen en weer door zijn kooi, melody aan de andere kant had het hoogdte woord en ik heb hem eruit gehaald, geknuffeld en bij Binky gezet.....Binky vindt hetw el leuk en Melody ziet weer andere speeltjes.

Trosgierst erbij en alles was compleet, samen lekker snoepen, wat fruitzaad in een bakje en samen delen  ;D....Melody zit er nog steeds en maakt geen aanstalten terug te willen  ;D dus laat maar even en gezellig voor Bink  ;)

In de voliere heb ik het rad gehangen en Maxime was de eerste die erin ging, nieuwsgierig kijken, voorzichtig stappen, want ij had wel door dat het beweegt als je het aaraakt. Het ging prima en hij heeft zijn 1e ronde gelopen  ;D Sunny werd ook weer nieuwsgierig en waagde haar 2e poging  :o  dit X ging het prima..... even zitten en hopla lopen  :P ook haar 1e ronde verliep nu prima....WIE VOLGT  ???

Wel een leuk gezicht, van die wandelende vogels te zien in het rad  :D

Hoi Mara,
Ze mogen ook wel zonnepitten, maar sommige vogels eten alleen die eruit en laten de rest meer links liggen....nu laat ik ze de bakjes zo leeg eten, dat ze niet anders kunnen als OOK andere dingen te eten....maar de 228 vinden ze heel erg lekker, dat viel me wel op!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Wilma

Hier eten ze gelukkig alles en ik meen ook dat ik Teurlings heb maar welke, durf ik niet zeker te zeggen. Die van mij zijn haast alleseters.....Lol...

Groetjes

Mara

Anja

Citaat van: Wilma1 op 27 oktober 2006, 23:23:20
Binky was vanmiddag even lekker los vliegen en Coco en Ruby zijn de hele dag los, als er iemand is. Op gegeven moment had ik ze allemaal een walnoot gegeven en hebben ze lekker opgesnoept....een paar uur later, zien we Coco de kooi van Binky ingaan en pikt toch gewoon zijn walnoot weg  :o :o :o die zag ie ineens liggen bovenop het trapje  :P van Binky  :P

Zo snel hij kon liep Coco er mee de kooi uit richting eigen kooi  ;)...."dief"  ;D....hij kwam echter niet ver, want met zo'n grote noot in je bek  :-\, kun je de overstap niet maken >:(...ietwat geergert  :-\ :-\ en mopperend :-\ , ging ie hem maar bovenop Binky's kooi opsnoepen, maar WEL goed kijken  :D of de "eigenaar" van de noot niet onderweg naar huis was  ;D
:D Wilma



Wat krijgen ze bij jou voor opvoeding  ;D ;D ;D
En dat nog wel durven met een agent in huis  :P :P

Groetjes Anja

Ann

Hey Wilma

Bijgelezen ;D.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Wilma1

29 oktober 2006, 13:10:45 #1868 Last Edit: 29 oktober 2006, 13:12:36 by Wilma1
Citaat van: elfelfje op 28 oktober 2006, 14:35:00
Citaat van: Wilma1 op 27 oktober 2006, 23:23:20
Binky was vanmiddag even lekker los vliegen en Coco en Ruby zijn de hele dag los, als er iemand is. Op gegeven moment had ik ze allemaal een walnoot gegeven en hebben ze lekker opgesnoept....een paar uur later, zien we Coco de kooi van Binky ingaan en pikt toch gewoon zijn walnoot weg  :o :o :o die zag ie ineens liggen bovenop het trapje  :P van Binky  :P

Zo snel hij kon liep Coco er mee de kooi uit richting eigen kooi  ;)...."dief"  ;D....hij kwam echter niet ver, want met zo'n grote noot in je bek  :-\, kun je de overstap niet maken >:(...ietwat geergert  :-\ :-\ en mopperend :-\ , ging ie hem maar bovenop Binky's kooi opsnoepen, maar WEL goed kijken  :D of de "eigenaar" van de noot niet onderweg naar huis was  ;D
:D Wilma



Wat krijgen ze bij jou voor opvoeding  ;D ;D ;D
En dat nog wel durven met een agent in huis  :P :P

Groetjes Anja

DAAR trekt Coco zich niets van aan hoor  :D soms heeft ie zelfs "schijt" aan Piet en dan bedoel ik letterlijk  ;D ;D ;D

Melody is nog steeds bij Binky en lijkt het wel leuk te vinden, hij maakt ( tot nu toe) geen aanstalten terug te willen....maar straks mogen ze even lekker vliegen saampies!!! En dan zien we wel waar Melody heen wil  ;D makkelijk he 2 huisjes!!!!

Het rad is een enorm succes ineens, waar dat nu inneens vandaan komt die enthousiastme  ???...geen idee  ::).....eerst bang en NU....ze hebben er allemaal wel ingezeten. Ik heb er een foto van gemaakt (maar vergeet het toestel mee te nemen naar hier  ::)) terwijl Dusty erin liep  :o....en die was panisch toen ie in de kooi hing, snap je dat nou  ???....en nu vreselijk veel lol leek te hebben  :D. De anderen hadden op dat moment het nakijken!!!  :P
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1




Ik zal mijn best weer eens doen voor Lucky  :D


zou ze het wel mooi genoeg vinden  ???


voor de laatste X dan  ::) :P


ik voel me zeer vereerd, maar als dame laat je dat natuurlijk NOOIT meteen merken  :P :D


Hier durf ik het wel  :P


dan ga IK erbovenop staan Dusty  :D


Wowwwwwww  :o :o :o wat gebeurt er ??? ik hang op mijn kop  :o


;D hahahahahaha....domme Lucky, maar goed dat je kunt vliegen  ;D


ik wil er ook wel eens in!! :)


waaaaaaahhhhhhhhhh :o ;D gaaaaaaaafffffffff ;D


ff mijn veren op orde brengen na het lopen  :D



zal ik ook es proberen  :P


dit is echt heeeeeeeeeeeeel leuk  ;D


hier in deze hoek kun je zo mooi fluiten...heb ik geleerd, van Maxime, Melody en Charlie...die doen dat ook  :D


ik ben wel groot gegroeit he?!! ;D


wat doen jullie daar ???



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Wilma

Leuke foto's zeg!!!

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Wilma,

Ze zijn weer prachtig hoor.
Wat een plezier hebben ze met dat radje. Echt heel leuk.

Echt een gezellige bende bij elkaar.

Groetjes Anja

Caroline

Leuke foto's weer!!

Geweldig in dat rad, draaien ze er ook zo in als een hamster dat doet??

Kan het eigenlijk geen kwaad?? Of krijgen ze het bij jou alleen onder toezicht??

Ik denk dat ik ook maar eens op zoek ga, vind het wel leuk.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

30 oktober 2006, 10:29:54 #1873 Last Edit: 30 oktober 2006, 10:31:32 by Wilma1
Hoi Caroline,
Het is idd een hamsterrad, maar wordt in winkels OOK voor vogels gebruikt...ik keek mijn ogen uit toen ik het zag  en had toen een kleine voor de grasjes gekocht...die vonden het ook heel ook erg leuk !!

Joke heeft er toen een voor de valkjes gekocht en die vinden het zo leuk, daar rennen ze om beurten doorheen en de 2 nieuwkomers hadden geen moeite het ook te doen!!  ;D

Ik dus OOK een grote gekocht voor onze valkjes, maar hier vonden ze het eerst maar een vreemd "eng" ding en kwamen niet eens in de buurt  :-\....maar na nog eens proberen , was Dusty de eerste die erin ging ( terwijl hij er eerst bang voor was ???) na Dusty volgden er meer en nu zitten ze er allemaal om beurten of met zelfs 2 erin  ;D eerst MET- en nu ZONDER toezicht.

En ze rennen er werkelijk doorheen....gaaf om te zien en goed voor de conditie   ;) de gekste capriolen halen ze uit, erop proberen te staan, maar DAT gaat niet en rollen ze naar beneden, om dan op hun kop aan de onderkant te hangen

Ik was helemaal vroeg op, wintertijd, moet er weer aan wennen, dus ben al wezen met valkjes op de achtegrond .....OOK vroeg wakker

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ROCKS

Hey Wilma,

Wat is het toch weer genieten als ik je foto's zie!
Zo leuk, zoals ze bij jou zitten. :)
Hoe groot gaat de nieuwe voliere worden?
Nog wel een klein plekkie over, toch? :-X
Voor nog een lief klein schatje uit HOUSE OF BIRDS?
Hihihihi, jammer dat ik nu je gezicht niet zie, dat had ik graag meegemaakt.
Oh ja, het zijn er VIJF :o
De verrassingen zijn de wereld nog niet uit, ik had gerekend op drie, nouh, dan zal nummertje 6 ook wel onverwacht voor me neus liggen.
Je mag met allllllle liefde een keer komen "kramen" hoor ;D
En neem dan maar mensen mee die niet valkjesbestendig zijn, wie weet?
Nee hoor, ik weet dat jij "vol" zit, ik zit je maar te plagen  :D
Maar je zou nog een keer langs komen, dus dat gaan we wel doen!! Met Joke, en dan komt Ollie ook misschien?
Ik zorg wel van te voren voor genoeg oud, droog wit, beschimmeld brood, oké? En water zit er genoeg in de kraan....dus jullie zullen niet omkomen van de honger.
Nouh, da's toch aardig van Nellie? ;D

Doeiiiii, Nellie



                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart