DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

23 oktober 2006, 15:18:47 #1815 Last Edit: 23 oktober 2006, 19:29:09 by Wilma1
Citaat van: Mara op 22 oktober 2006, 20:53:15
Hoi Wilma,
Ik geniet er van en ik moet zeggen, jouw plekkie is echt een plekkie waar je lekker tot rust kunt komen.
Liefs
Mara


Wil je OOK even tot rust komen ???  ;D :D ;)

Hee nachtmensje Carolientje  ;D...
Dat is de enige tijd HELEMAAL voor jezelf, denk ik ??? ;D

Live zijn Ruby en Coco goed uit elkaar te houden hoor :P....Ruby is formaat papagaai  ::) en Coco iets forser dan een valkje....maar deze op de foto's, is Coco  ;D

Op de handtekening is LINKS Coco en RECHTS Ruby!!!

Hoi Marga,
Leuk is het, om over je dieren te vertellen, vind je niet.....elke dag zie je wel weer iets "nieuws" en het fototoestel moet dan ook continue in "de aanslag" liggen.....wat heerlijk als alles nog op 1 oortje ligt, rond half 9  :D...die luxe heb IK NOOIT gehad  ::)

Hoi Ineke,
Nou net als bij  Caroline Coco is kleiner dan Ruby en ook TAMMER, maar DAT zie je op foto's niet he ;)....tam of niet, Ruby heeft ook zijn vertederende kanten en is erg happy, dat is ook de bedoeling!!! Dat tam zijn is leuk, maar niet belangrijk, ik kan hem rustig los op de kooi hebben en hem een nootje uit mijn mond geven, dan zal ie niets doen  :P....alleen op handen wil ie niet  ::)...wel als ie op de grond is gesprongen, dan is het geen probleem! ;D

Die slijpstok hebben ze zo stuk gebeten en alleen op het topje  ::) ???

Hoi Rianne,
Nou zeg wat charmant  ;D ik had het nog niet eens gezien, tot ik de foto's op de PC bekeek en dacht "wat is dat nou ???" en ik zag dat het zijn tongetje was....moest er erg om lachen, want als je dit wilt lukt het nooit  ::)

Hoi Manja,
De groene van de ze foto's is Coco en een halsbandparkiet, Coco is supertam!!! Ruby is een Alexanderparkiet en handtam!De kleueren zijn idd erg mooi, zeker nu na de rui kleuren ze beiden erg mooi terug. En ja....ik geloof dat ze wel happy zijn allemaal...we doen er in ieder geval ons best voor om ze een goed leven te geven!!  ;)

Hoi Saar,
Foto's maken is zo vreselijk leuk....ik heb dan ook weinig mensen op foto's...meestal betreft het poezen en/of vogels  ;D

Hoi Anja,
De teksten hoef ik weinig moeite voor te doen, die te bedenken....het lijkt soms werkelijk of ze hetgeen denken  wat ik schrijf  :P

Hoi Ann,
Dank je wel voor het compliment, voor zowel de voliere als handtekening. Ik hou erg van sfeer, dus de vogels krijgen dat ook  :D om 20.00u. gaat het licht uit van de voliere en krijgen ze er een dekentje overheen, voor de rust vanwege tv "flitsen"....ook de andere krijgen dat!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marga

hoi wilma
ja het is zeker leuk om over je dieren te vertellen en foto s te laten zien :D :D
mijn zoon van 24 komt vaak niet eerder uit zijn bed als 1 uur en dan moet hij zowat meteen door naar zijn werk hij is kok
en de rest heeft nu herfst vakantie
dus laat naar bed ja en dan ook wat later er uit
maar ik moet er toch op tijd uit om de bontjes hun pap te geven
groetjes marga

Wilma1

Zojuist ben ik even langs de dierenwinkel geweest om Beauty weer te bezoeken......ik heb hem vastgehouden en hij klom netjes op mijn vinger....het is een scheetje...begon meteen mijn hand te likken en liet me niet meer los  ;D

Hij zit netjes op een stok en eet wel goed, ik zie dat ie iets is aangekomen, maar zal nog veel nodig hebben tot een goed gewicht te komen. Ze gaan hem Donderdag weer in de winkel plaatsen voor de verkoop. Ik heb gezegd dat DAT niet  :o nodig is en IK hem wil kopen.....

Bij de vraag of ik hem NU mocht meenemen, kreeg ik toch een "nee"  als antwoord, want hij wordt van de week eerst nog weer nagekeken en ik zal nog 3 dagen geduld moeten hebben  ::). Hij is al eerder bekeken en de diagnose is dat ie weer beter is, maar alleen het gewicht nog verder omhoog moet. Hij ziet er ook veel beter uit, niet meer bol en heldere oogjes.

Nu is het daarachter ook niet echt gezellig voor de diertjes, dus echt vrolijk zullen ze daar niet worden, ondanks de goede verzorging, want niet elk moment is er iemand om hem aandacht te geven, waar ie WEL om vraagt....want zo nu en dan kan ie een keel opzetten, zei het meisje....om aandacht.

Hij is supertam  :D toen ik mijn hand in de kooi deed, staptte ie onmiddelijk op en gaf zelfs kopjes op mijn hand, om een kriebeltje te krijgen....zo lief. Ik ben zeker van plan hem wat bij te voeren met pap, om hem sterker te maken....EN wat multivitaminen door zijn water!! en de aandacht ??? DIE krijgt ie zeker wel hier!!!!

Mijn besluit staat vast....IK GA HEM DONDERDAG OPHALEN, ZE HEEFT MIJN NAAM OP DE KOOI GEZET!!  ;D

Ook laat ik een DNAtest doen, want ik ben benieuwd WAT "het" is?!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Hoi Wilma,

Zo te zien heb je er een nieuwe aanwinst bij :D Nog eventjes geduld maar dan kan je Beauty ophalen :D :D

Ja, wat leuk, een halsbandparkiet, die vliegen hier in Rotterdam ook vrij rond :D :D
Ze zijn heel mooi vind ik.

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

marga

hoi wilma
fijn dat je hem of haar donderdag kan halen
alvast hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst
groetjes marga

Wilma1

Citaat van: ManjaV op 23 oktober 2006, 15:50:53
Hoi Wilma,
Ja, wat leuk, een halsbandparkiet, die vliegen hier in Rotterdam ook vrij rond :D :D
Ze zijn heel mooi vind ik.
Groetjes,
Manja

Ook hier vliegen ze vrij rond....ze komen van een kinderboerderij hier in de buurt. 's Avons gaan ze daar weer netjes naar toe en krijgen daar ook te eten  :P....slim he?!!

Maar ik hou Coco lekker bij me hoor...die zou zelfs in paniek raken als ie ineens kan vliegen., dat is wel zo'n schijterd  :P Nu zou hij dat inmiddels best wel kunnen en met de winterdag, alleen maar binnen, laat ik de vleugels even mooi tot zijn recht komen....maar hij vertikt het om ook maar zelfs moeite te doen te vliegen  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Dus ook jij krijgt weer gezinsuitbreiding? Dat is echt mooi. Ik ben heel benieuwd.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Wilma,

ik wist het ik wist het. Jij kon die mooie Beauty niet weerstaan.
Maar bij jou zal hij/zij het beter hebben dan in de dierenzaak. Jij kunt alle aandacht geven.



voor de gezinsuitbreiding.

Groetjes Anja

Ann

Hallo Wilma

Net zoals iedereen al zegt: Proficiat met de uitbreiding en zodra Beauty er is: foto's ;).

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Ineke

Ik wist dat je Beauty ging halen! Dat had toch ook niet anders gekund, dan had jij niet meer kunnen slapen.

marilyn

hoikes wilma

jeeeeeeeeeeeeeej wat had ik hier veel bij te lezen zeg  :o  :o  :o mooie foto's heb je weer gemaakt van je birdie's  ;) en coco en ruby zou ik ook geen verschil meer tussen kennen denk ik  ::) ze lijken nu zoveel op elkaar hé  :P
en waaaaaaaaaaaw donderdag ga je beauty halen  :o proficiat meid met je gezinsuitbreiding  ;)

eff korte update over nikki  ::)
hij is een erg lief ding en komt makkelijk bij je op de hand maaaaaaaaaaar helaas niet lang want hij vliegt ook zo graag rond (de andere 2 vliegen nog niet eens  :P) nikki is in alles haantje de voorste  ;) alleen ziet hij er momenteel niet uit want hij eet echt gelijk een hongerige wolf die bang is dat een ander meer zou eten dan hij en ik moet dan echt zeggen van nu heb je genoeg en hem tijdelijk in de kooi zetten want zijn gewicht laat het ook merken  102 gram  :o oké geen zorgen ik hou hem in het oog  ;) ook had ik deze middag iets van zit er nu wel zaad of trosgierst in zijn kropje of niet  :o ik twijfel nog dus toch nog maar eff laten mee eten  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

23 oktober 2006, 19:42:44 #1826 Last Edit: 23 oktober 2006, 19:52:13 by Wilma1
Ik vind NU wachten al moeilijk....blijf een beetje kind vanbinnen he ;D....

Maar wat ik daarnet toch zag deed mij ontzettend verbazen  :o :o :o

Ten eerste zit Binky veel met Melody te "babbelen"  door de tralies heen, dus ik dacht...."nou waarom niet ???  :D laat ik melody er toch even uit....kijken hoe ze zich dan gedragen :P"....

Helemaal geweldig...Melody natuurlijk HEEL brutaal  ::) :P de hele kamer en keuken doorgevlogen, op elk maar denkelijk plekje geland..  ::)..lekker op de stok voor de voliere. gezeten...en maar babbelen  ;D....ik moest wel steeds ff komen kriebelen, want dat vind ie zo fijn  :P

En Binky zat erbovenop te kijken, tot Melody naar hem toe ging....toen samen heel hard vliegen  ;D en Binky ging zich helemaal mooi maken voor hem, kijken wat ie allemaal deed...tja plantjes slopen WAT anders  ::) Ze leken dolle pret te hebben bovenop de voliere  ;D

Melody was helemaal "uitgelaten"en floot er vrolijk op los, maar toen werd het tijd "terug naar huis" te gaan en na een fikse kroelpartij hopla de voliere weer in....hij bleef fluiten  :D tot er plots een hele "opstoot" plaatsvond en ik een valkje kipje zag gaan zitten.

Allemaal omstanders die hen aanmoedigde...en IKKE zeer nieuwsgierig WIE dat waren ??? want ik kon het op mijn plekje toch niet helemaal goed zien, omdat er plastic voorhangt.  Keek ik dus om de hoek...is het MELODY OP STACY  :o :o :o en Maxime stond erbij te kijken  :o nou ze hebben flink gewipwapt hoor, met alles erop en eraan  ;D en de anderen klapten nog net niet in hun pootjes, maar stonden er met hun neus bovenop!!! :P

Stacy vond het blijkbaar wel erg fijn, want ze bleef bij Melody en dat is MIJ nog NOOIT opgevallen. :o..tis altijd MAXIME en STACY  :o ::) :P overloopster  ;D

En het ergste ??? een fototoestel met LEGE batterijen en ze er eenmaal in, SUPERSNEL een foto van veraf kunnen maken...ze dan op de pc zetten en in de enthousiastme vergeten  :o ze in de juiste map te selecteren  :-\ en meteen erna de foto's van het toestel halen  ::), zodat ik ze nu NIET meer kan vinden....zelfs met de zoekmachine vindt ie ze niet....ooooowwwwww.....GRRRRRRRRRRRRRR  >:( >:( >:(
;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Citaat van: marilyn op 23 oktober 2006, 19:32:06
hoikes wilma

jeeeeeeeeeeeeeej wat had ik hier veel bij te lezen zeg  :o  :o  :o mooie foto's heb je weer gemaakt van je birdie's  ;) en coco en ruby zou ik ook geen verschil meer tussen kennen denk ik  ::) ze lijken nu zoveel op elkaar hé  :P
en waaaaaaaaaaaw donderdag ga je beauty halen  :o proficiat meid met je gezinsuitbreiding  ;)

eff korte update over nikki  ::)
hij is een erg lief ding en komt makkelijk bij je op de hand maaaaaaaaaaar helaas niet lang want hij vliegt ook zo graag rond (de andere 2 vliegen nog niet eens  :P) nikki is in alles haantje de voorste  ;) alleen ziet hij er momenteel niet uit want hij eet echt gelijk een hongerige wolf die bang is dat een ander meer zou eten dan hij en ik moet dan echt zeggen van nu heb je genoeg en hem tijdelijk in de kooi zetten want zijn gewicht laat het ook merken  102 gram  :o oké geen zorgen ik hou hem in het oog  ;) ook had ik deze middag iets van zit er nu wel zaad of trosgierst in zijn kropje of niet  :o ik twijfel nog dus toch nog maar eff laten mee eten  ;)

groetjes marilyn

Je hebt het er maar druk mee  ;D en zijn "over"gewicht vliegt ie er vast wel weer af hoor  :P hij houdt gewoon van "moeders pappot"  ;D ;D ;D je maakt het veel te lekker  :P!!!

Je moet je handtekening iets verkleinen....Peter heeft instellingen veranderd zodat er GEEN grote handtekeningen meer op kunnen, want dan moet je ze gaan scrollen en de jouwe is nu te groot!! Daarom zit die "scroll" ernaast!

Ik ben wel blij als Beauty hierheen komt en ben vast van plan hem pap te geven voor wat extra vitaminen etc. en om wat gewicht te kweken....hij is zo tam en hield met stevig vast met zijn pootjes rondom mijn vinger!!
:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

voila geen scroll meer naast mijn handtekening  ;)
enne nikki op de foto  ;)   kan het ook anders  ::) hij is evengoed mijn grootste trots momenteel  :P

groetjes marilyn

Caroline

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.  :D

Doe je nog een ontlastingkweek van hem/laten laten maken??

Of zet je hem/haar in quarantaine??

Het is echt een Beauty, kijk alweer uit naar nieuwe foto's van je.  :D

Nog 3 nachtjes .......

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.