DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

22 oktober 2006, 12:04:20 #1770 Last Edit: 22 oktober 2006, 12:06:18 by Wilma1
Citaat van: Ineke op 22 oktober 2006, 08:09:48
Goedemorgen Wilma! Je was weer aan t nachtbraken zo te zien. Ik ben net wakker en zie gelijk jouw nieuwe handtekening. Die is vrolijk met al dat groen! Hier is iemand creatief geweest :D Ik vraag mij altijd af met welk programma jullie dat toch allemaal doen???
De papfoto's van Nikki zijn ook leuk om te zien :-*


;D ;D ;D Geloof het of niet ....IK heb het helemaal ZELF gedaan...kon het NIET uitstaan dat het me NIET lukte en zat even RUSTIG (jawel, soms kan ik dat  ;D ) te denken en te proberen en VOILA het gebeurde  :o 1 plaatje was gelukt!!!!!  ::)

NU moest ik alleen weer ff denken WAAR ik allemaal op had geklikt en kon het niet zo gauw meer vinden  >:( om op te slaan, want DAAR blokkeerde het weer ??? "opslaan als" reageerde niet ??? dus probeerde ( met het risico alles kwijt te zijn ) gewoon dan maar SAVE en FLOEP....daar stond het, netjes VANZELF  :o geselecteerd  ::) in mijn nieuw gemaakte mapje  :D :D :D

Wat zo moeilijk leek, is hier dus "gewoon "SAVE" en meer niet ik gebruik  PHOTOSHOP4, Piet heeft dat er ooit opgezet  :D

En NIETS "na  :o aper"  >:(..... DOORZETSTER  ;D...klinkt veel vriendelijker, Marilyntje  ;D en het is nu ZONDAG, dus GEEN ZATERDAGmorgen verhaal  ::)......of is er zoveel tijdverschil tussen Nederland-België  ::) ;D ;)
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Knap gedaan hoor die handtekening. En dat zo vroeg in de ochtend of moet ik zeggen laat in de nacht ;D ;D ;D

Heel fleurig en zeer goed gelukt. Je kan trots zijn op jezelf hoor.

Groetjes Anja

Wilma1

22 oktober 2006, 12:49:10 #1772 Last Edit: 22 oktober 2006, 12:51:10 by Wilma1
:o heeee, wat is er nu ineens gebeurt met mijn handtekening ??? IK doe niets ??? en zie ze plots onderelkaar staan ??? en alles staat nog hetzelfde in mijn  profiel, heb ik  gekeken ??? hoe los ik dit op ???
??? Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hey Wilma

Ze staan toch echt in een vierkant hoor....

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Wilma,

ik dacht je hebt de smaak zo te pakken...... ::) ::)

Maar het is dus blijkbaar een foutje dat ze onder elkaar staan.

Groetjes Anja

Wilma1

Citaat van: Mara op 22 oktober 2006, 12:51:18
Hey Wilma

Ze staan toch echt in een vierkant hoor....

Groetjes

Mara

bij mij niet meer, ze STONDEN netjes in een blokje en nu ineens onderelkaar...zie IK dat alleen zo dan ??? wat raar ??


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Citaat van: Wilma1 op 22 oktober 2006, 12:54:12
Citaat van: Mara op 22 oktober 2006, 12:51:18
Hey Wilma

Ze staan toch echt in een vierkant hoor....

Groetjes

Mara

bij mij niet meer, ze STONDEN netjes in een blokje en nu ineens onderelkaar...zie IK dat alleen zo dan ??? wat raar ??


Hey Wilma

Ik zie ze echt als een mooi vierkant hoor! Ligt denk ik aan jou.....of je computer. Misschien is je computer net zo gek als die van mij.

Groetjes

Mara

Anja

Citaat van: Wilma1 op 22 oktober 2006, 12:54:12
Citaat van: Mara op 22 oktober 2006, 12:51:18
Hey Wilma

Ze staan toch echt in een vierkant hoor....

Groetjes

Mara

bij mij niet meer, ze STONDEN netjes in een blokje en nu ineens onderelkaar...zie IK dat alleen zo dan ??? wat raar ??


Hoi Wilma,

Dat zie jij niet alleen want ook ik zie dat de foto's onder elkaar staan.

Groetjes Anja

Mara

Dat ligt het aan mij....

Ik zie de foto's als volgt

1 1
1 1

Moet dat dan niet?

Groetjes

Mara

Anja



Ik zie het zo.

1
1
1
1

Raar dat iedereen het anders ziet.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja en Wilma

Ja idd, dat is vreemd zeg. Maar wat is nu de goede manier?

Groetjes

Mara

Wilma1

22 oktober 2006, 13:03:41 #1781 Last Edit: 22 oktober 2006, 14:32:01 by Wilma1

Ja zoals Mara zegt, als een "ansichtkaart"...... en IK zie het OOK
1
1
1
1
terwijl het
11
11
erop staat in mijn profiel ???

Nou hier wordt ik super verdrietig van hoor  :'( ik heb het al opnieuw gedaan en krijg het niet meer goed...en het STOND gewoon zoals ik het erop had gezet, maar ik wil ergens reageren en zie dat ie veranderd is ??? snap hier niets van ???het was te mooi om waar te zijn  :'( :'( :'(

Kort maar krachtig van genoten ???  :-\ en nu is ie weer VEEL te groot (lang), dus zal het eraf moeten helaas!!! Ik geef het op  :-\
:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Niet opgeven hoor.

Kan Piet je misschien niet helpen  ??? ???
Of Marilyn misschien.

Groetjes Anja

Mara

Nouja zeg....nu zie ik het ook zoals jullie het zien....Verdorie. Wilma, ik kan je niet zo even helpen, normaal heb ik wel een antwoord klaar maar je 'ansichtkaart' was echt heel erg mooi!!

Hoop dat je het gauw hebt opgelost.

Liefs

Mara

p.s. NIet verdrietig worden.

Wilma1

Piet heeft van dit forum "geen kaas gegeten" hoor, die stond net al te kijken....maar weet niet HOE het werkt en gaat lekker naar zijn werk....misschien is hier ergens  iemand die het wel weet HOE dit kan ???  zomaar zonder iets te beroeren ???

HELP!!!!!!


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3