DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Wilma

Ik kan me dat wel een beetje voorstellen van dat irriteren, mijn twee valkjes die binnen zitten vinden mijn grasje soms erg irritant (soms is hij ook gewoon irritant) maar ook dat gaat wel over, denk ik, hoop ik.

Leuk verhaal om te lezen.

Groetjes

Mara

Wilma1

Hoi Maja en Mara ( hihi ...dat verschilt 1 letter  ;D )
Ik begrijp jullie goede raad, maar ik heb genoeg "wisseltrucs in voorraad"  ;D  om het ze allemaal snel naar zin te maken en aangezien ik toch met Sunny en Rocky ( als broer en zus) "iets" wilde, vond ik dit meteen de perfecte oplossing, want Rockt trekt heel erg naat Lucky toe en Sunny beelf "alleen" achter en nu zit Sunny rustig bij Bink  :D en Dusty vermaakt zich opperbest tussen de anderen in de voliere  :P . Daarbij als Sunny en Binky een koppel kunnen gaan vormen  8)....WIE weet wat DAAR dan uit gaat komen  ??? , want van Binky heb ik totaal geen  ::) achtergrond  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ann

Citaat van: Wilma1 op 21 oktober 2006, 13:30:32
Daarbij als Sunny en Binky een koppel kunnen gaan vormen  8)....WIE weet wat DAAR dan uit gaat komen  ??? , want van Binky heb ik totaal geen  ::) achtergrond  :D
;) Wilma



Hey Wilma

Ben al even benieuwd ;).

Groetjes
Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Mara

Hey Wilma

Geen achtergrond van je valkjes kan je voor leuke verrassingen komen te laten staan...kijk maar naar mijn verrassingsnestje...

Groetjes

Mara

Ineke

21 oktober 2006, 17:13:42 #1759 Last Edit: 21 oktober 2006, 18:53:39 by Ineke
Jouw verhalen gaan als n speer! Zo te lezen loopt alles met de valkjes op rolletjes. Nu nog erachter komen wat je keel mankeert. Ondanks je gerochel klink je nog erg energiek 'op papier'!

marilyn

hoikes wilma

eff update over nikki  :D

nikki eet nu al enkele dagen uit een spuit maar vandaag heeft hij samen met zijn broertje (zusje) voor het eerst uit een lepel gegeten :D pap gemengd met eivoer en gemixte pellets  ;) of ze het lusten  ??? hahahaha kijk zelf maar zoals verwacht hebben ze er een flinke smospartij van gemaakt  ::)  ;D natuurlijk stond mijn dochter al klaar met het fototoestel en er zijn toch een paar foto's gelukt en die wou ik je niet onthouden  ;D hier komen ze dan









wat denk je nu , lusten ze het of lusten ze het  ???  ::)  ;D
voor een eerste keer uit een lepel eten en al direct gemengd met eivoer en pellets hebben ze heel goed gegeten  ;D ik ben trots op allebei  ;)

groetjes marilyn

ps sorry als nikki er deze keer niet op zijn best op staat  ::)  :P

Lin

Hey Marilyn wat heb je daar twee mooie valkjes!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mara

Hoi Marilyn

Wat een scheetjes en wat zullen ze vies zijn geweest...bah bah....maar voor een eerste keer, erg goed. Leuk hoor!!

Groetjes

Mara

marilyn

hoikes lin en mara

ik plaats deze foto hier omdat nikki naar wilma gaat en eigenlijk zaten ze met 3 in het nestje maar het kleinste die moet echt nog pap want die weegt veeeeeeeeeel minder dan nikki en flippo

nikki   1 ste jong   96 gram
flippo   2de jong   85 gram
kleinste  3de jong  65 gram

ze zijn nu 5 weken oud dus de oudsten hebben een heel goed gewicht alleen scheelt een heel stuk met het kleinste hé daarom krijgt het kleinste ook nog een voeding meer op een dag  ;) normaal had ik het in het nestje gelaten het kleinste maar kendi en misty hebben het tot bloedens toe gepikt en ik heb het ook maar in huis gehaald .

nikki en flippo waren idd wel een beetje vuil maar eigenlijk viel dat best wel mee want er was meer op tafel en op de vod gemorst (ook op hun pootjes) dan op hun veren en dat is snel afgekuist hé  ;)

groetjes marilyn

Anja

Hoi hoi,

Wat een lekkere kliederboel.
En of ze dat lusten...ze kunnen er zo te zien geen genoeg van krijgen.
Nou dat belooft wat Wilma dat wordt een alles eter  ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Wilma1

Marilyn stuurde een smsje terwijl ik in de auto zat...ik las het en dacht "Ooooooooooooooooo wat gaaaffffff" en zag in gedachte die kledderboel ja  ;D maar dat zal de pret niet deren voor Marilyn  ;D :D ;)...en Nikki staat er niet op zijn best op ??? ??? ??? zegt ze dan nog !!! Hij staat er SUPERRRRRRRRRRRR op juist  ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Mara,
IK hou wel van verrassingen  ;D die gebeuren hier zo vaak  :P en zeker wat valkjes betreft  ::)

Hoi Anja,
Ik ben ook van plan Nikki op de vloer te zetten, dan kan ie "werken" voor de kost  ;D :P en hou ik mijn vloer piccobello schoon..... Oooo, ik hou mijn  :-X :-X :-X straks brengt ze hem niet meer :-X :-X :-X

Hoi Ineke,
Gelukkig doen mijn handjes nog precies wat IK  :P wil en vervangen mijn mond zo nu en dan  ;D ;D ;D....Piet vind dat af en toe wel lekker rustig  ;D :D ;)



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

Ohhhhhhhhh. ::)..tis nog niet helemaal TOPPIE ::), maar IK heb er IETS van de simpele handtekening gemaakt  :P....ben er wel trots op  ;D

En dat in de laate uurtjes  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Goedemorgen Wilma! Je was weer aan t nachtbraken zo te zien. Ik ben net wakker en zie gelijk jouw nieuwe handtekening. Die is vrolijk met al dat groen! Hier is iemand creatief geweest :D Ik vraag mij altijd af met welk programma jullie dat toch allemaal doen???
De papfoto's van Nikki zijn ook leuk om te zien :-*

marilyn

hoikes wilma

je handtekening is heel mooi gelukt  :D je doet het al beter dan ik  ;) ik heb momenteel niet veel inspiratie om eraan te beginnen moet ik eerlijk toegeven  :-[ maar je hebt dat heel mooi gedaan hoor  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Hai na-aper!!

Nee hoor, een heel leuk zaterdagmorgen verhaal!!  :D

Je handtekening is ook heel erg leuk geworden hoor, zo met al je lievelingen erop (exclusief Piet).

Hij maakt alleen alle dagboekje ietsje breder.  :o

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.