DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

19 oktober 2006, 21:24:17 #1740 Last Edit: 19 oktober 2006, 21:29:25 by Wilma1
Citaat van: Caroline op 19 oktober 2006, 00:21:31
Hoi Wilma,

leuke foto's weer!!!

Ook jou is het gelukt om er 9 op de foto te zetten zag ik.  :D

Leuke foto van Macy in het radje.

Groetjes!!


Heee ja  :o...dat is zo  ;D...daar had ik nog niet eens aan gedacht...jij ook !!!!  :D

Hoi Mara,

Ik moet nodig ook weer bij jou kijken :-\, maar soms zit er zoveel tijd in, dat ik niet eens aan alles toekom  ::)....maar alles gaat zijn gangetje en ik mag niet klagen!!!

Hoi Anja,

Tis niet MIJN pindabol, maar die van Joke en ik had het nog verkeerd begrepen ook .... ::)...Joke had ze laten "ploffen" het zijn pelpinda's...dus ivm met de gassen van de doppen. Ik geef liever geen pelpinda's en heb dat ook gezegd waarom...Joke haar zus (een ander schhonzus van mij dus  ;D)is er een papagaai aan verloren door de schimmels die erin kunnen zitten en de vogelarts adviseerde toen vogels GEEN pelpinda's te geven. Dus hier krijgen ze het niet OOK NIET GEPLOFT!!  ;)

Hoe gaat het vandaag met je ruggetje ???

Nu even wat foto's van vandaag!


Hoi Binky, kom er gezellig bijzitten  ;)


nou ik zag Daisy met de  krant en ik wil eigenlijk ook even wat lezen ???
NIET als IK aan het lezen ben  >:(


Oke oke, ik wacht wel  ::)


dan zijn we het daar over eens  ;D


zeg, heb jij toestemming om daarin te gaan ???
NEE, moet dat dan  ::) er is toch niemand, dat merken ze niet!!  :P


Rocky en Lucky  :-*


verleidingskunsten  :o  ;D

:D Wilma





Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Citaat van: Wilma1 op 19 oktober 2006, 21:24:17
Citaat van: Caroline op 19 oktober 2006, 00:21:31
Hoi Wilma,

leuke foto's weer!!!

Ook jou is het gelukt om er 9 op de foto te zetten zag ik.  :D

Groetjes!!


Heee ja  :o...dat is zo  ;D...daar had ik nog niet eens aan gedacht...jij ook !!!!  :D



Neehee, ik heb er 10.  ;)

Je hebt altijd baas boven baas,  ;) ;D

Maar hij is ook heel leuk hoor.  :D

Die serie met je kat vind ik helemaal geweldig!!  :)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

je foto's zijn weer heel mooi geworden en je hebt er weer een leuk verhaaltje bij geschreven hihihiihihihi heel leuk met die krant  ;D

eff update over nikki  :D
nikki is een lieverd en begint nu stilletjesaan zijn best te doen om goed te eten zonder al te veel weg te vliegen  ::)  :P en volgens mij is hij ook al aan het snoepen van de trosgierst en van het eivoer  :o maar ik denk dat het momenteel nog veel te veel spelen is met het eten omdat ik nog niets voel in zijn kropje dus nog eff verder voeding geven tot ik zeker ben dat hij zelfstandig eet hoor  ;) ondertussen heeft nikki hier zowat de ganse ruimte verkend en hij heeft zelfs al in de schoenkast gezeten  :o maar als het aan nikki ligt gaat hij het liefste naar de kooi van ynni en charley dan zit hij samen met yanni en charley tegen de tralies aan (yanni en charley aan de binnenkant van de tralies, nikki aan de buitenkant hiihihihi maar ze vermaken zich wel  ;) hij stelt het in elk geval heel goed en ik heb zelfs al enkele  :-* gekregen van nikki die ik aan jou moest doorgeven  :D

groetjes marilyn en  :-* van nikki

Ineke

Je foto's laten weer ns zien hoe gezellig jullie t hebben met de beestenboel :)

Anja

Hoi Wilma,

Wat een leuke foto's weer en vooral dan de teksten eronden.
He ik wist dat niet van die pel pinda's die geef ik mijn valkjes ook wel eens.
Niet meer doen dus :-[
Mijn rug is nog te houden (niet lang meer denk ik) Mag dinsdag naar de fysio en dan hoop ik dat ik vooruitgang ga boeken hoor.

Hoe is het met jou benauwdheid?

Trouwens je hebt een nieuwe handtekening. Mooi gedaan zeg.
Groetjes Anja

Wilma1

20 oktober 2006, 12:10:30 #1745 Last Edit: 20 oktober 2006, 12:14:25 by Wilma1
Citaat van: Caroline op 19 oktober 2006, 22:14:38
Citaat van: Wilma1 op 19 oktober 2006, 21:24:17
Citaat van: Caroline op 19 oktober 2006, 00:21:31
Hoi Wilma,

leuke foto's weer!!!

Ook jou is het gelukt om er 9 op de foto te zetten zag ik.  :D

Groetjes!!


Heee ja  :o...dat is zo  ;D...daar had ik nog niet eens aan gedacht...jij ook !!!!  :D



Neehee, ik heb er 10.  ;)

Je hebt altijd baas boven baas,  ;) ;D

Groetjes!!



Precies  ;D ;D ;D...tel alle valkjes eens  eens op de foto's  ::) , in mijn handtekening  :P...WIE is dan baas boven baas ???

*ligt dubbel van lachen*  ;D

En met die kat is idd steeds weer zo gaaf om te zien, maar NOOIT alleen laten is een pre!!!  ;)


Hoi Lynntje,
Leuk de update's van Nikki te lezen.....een druk en ondernemend vogeltje, niet echt een kroeler of stilzitter....ik geloof dat weinig van mijn vogels nders zijn...alleen Binky...die is wel zo rustig en komt gewoon af en toe bij IEMAND zitten op de bank, zelf bij een van de poezen dus!! Vind ie gezellig en kruipt dan lekker bij je en maakt dus ook DIE aanstalten naar de poes, maar dat hou ik goed in de gaten en maan die poes steeds..."zachtjes doe hoor, pas op!!!" voorat ie zich ook maar beweegt en mij aankijkt "ik doe niks  :o"...net als ik hieboven meldde...NOOIT aleen laten!!! Maar ze moeten wel de kans krijgen dat, te begrijpen ze er allemaal BIJ horen en dat lijkt nos steeds goed te lukken, want geen 1 maakt de aanval naar een vogel toe, ze lopen weg als het "te veel" wordt!


Hoi Anja,
De pelpinda's zitten veelal zelfs in voer van grote parkieten, maar sinds het gebeuren van die papagaai, ben ik er wat huiverig van en geef ze liever niet......liever HANDELEN dan BEHANDELEN, is mijn motto !!!!!

En die benauwheid, kun je lezen in het Peelneutje , het gaat niet zo fijn.
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,20295.585.html



Dank je wel voor het compliment van mijn SIMPELE handtekening  ;D ik kan veel, maar een handtekening met allemaal mooie frutsels erin DAT lukt me niet  >:( en als het lukt is het bestand verkeerd  :o....dus al Marilyn tijd heeft, maakt zij er altijd iets moois van....*hinthint*  ;)

Sterkte met het ruggetje!!!

O en een klein nieuwtje....Piet wil de PC voor me beneden zetten als ik ben geopereed, zodat ik niet steeds naar boven hoef....Nou dat is toch wel heel lief , vinden jullie niet ???  :D ;)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

ik ben vandaag met de toilettraining begonnen met nikki omdat hij echt geen moment kan stilzitten en in het toilet is het een kleine ruimte waar hij niet ver kan vliegen dus blijft hij netjes bij mij op mijn hand of op mijn schouder zitten en dan praat ik tegen hem dan gaat zijn kopje schuin staan zo lief kan hij dan kijken  :D  opstappen doet hij ook al (als hij zin heeft ::) ) , dus we zijn goed bezig  :D

en ook hier lopen de katten gewoon rond en ook die doen nooit iets aan de valkje maar zoals jij al zegt altijd in de gaten hoden want het blijven dieren waarvan je het gedrag niet kunt voorspellen  ;)

fijn dat piet de pc voor jou naar beneden wil verhuizen  :D dat zal wel aangenaam zijn voor jou als je eens geopereerd bent dan hoef je het forum niet te missen  :P

en je hint heb ik goed begrepen hoor maar vind momenteel amper tijd voor mezelf laat staan voor een handtekening maar die komt er wel  ;) nog een beetje geduld

groetjes marilyn

Mara

Hoi Wilma

Ja, je moet zeker even bij kijken, heb weer een paar nieuwe aanwinsten. Leuke foto's joh. Zal vandaag proberen nog wat foto's van de grasjes te uploaden, heb er weer een paar. Verder gaat hier ook alles zijn gangetje....

Groetjes

Mara

Ann

Hey Wilma

Leuke foto's en leuk dat je het forum niet zal moeten missen. Anders had je moeten afkicken ;).

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Wilma1

 :o :o :o AFKICKEN ???  :o :o :o Oooooooooooooohhhhhhhhhhh, moet er niet aan denken  :-\ neeeeeee dat gaat niet gebeuren hoor al zou ik tree voor tree naar boven moeten, juist hier voel je je beter dan dat je in een hoek van de bank kruipt!!!!  ;D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Olga en Hans

Hoi Wilma,

Wat een leuke foto's weer  :D, ik kijk altijd wel maar reageer niet zo vaak. Maar je foto's zijn super  ;D.

Ik ben ook wel heel benieuwd hoe je buitenvoliere er uit komt te zien  ;), krijgen wij ook vast wel te zien, toch  ;D.

Groetjes Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

marilyn

Citaat van: Wilma1 op 20 oktober 2006, 21:05:23
:o :o :o AFKICKEN ???  :o :o :o Oooooooooooooohhhhhhhhhhh, moet er niet aan denken  :-\ neeeeeee dat gaat niet gebeuren hoor al zou ik tree voor tree naar boven moeten, juist hier voel je je beter dan dat je in een hoek van de bank kruipt!!!!  ;D
;) Wilma



hoikes wilma

je hebt gelijk je hersteld vlugst vanal als je thuis kunt doen wat je het liefste doet en ik denk dat vele forum leden heel graag op het forum komen dus jouw piet is een engel als hij je pc beneden wilt plaatsen voor jou tijdens je herstel  ;)  :D dan hoef je niet af tekicken  ;D  8)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: Olga en Hans op 20 oktober 2006, 21:56:14
Hoi Wilma,

Wat een leuke foto's weer  :D, ik kijk altijd wel maar reageer niet zo vaak. Maar je foto's zijn super  ;D.

Ik ben ook wel heel benieuwd hoe je buitenvoliere er uit komt te zien  ;), krijgen wij ook vast wel te zien, toch  ;D.

Groetjes Olga.

Nou reken maar hoor en ik weet dat je *zwijgzaam*  ;) meekijkt, net als Nellie  :D ;) Ik doe mijn best steeds weer "sprekende" foto's te maken en het is net als met kinderen ...je moet dat dind vlak in de buurt leggen en klaar voor gebruik  :P anders mis je heel veel  ;)

Hopelijk kunnen we snel weer eens afspreken met zijn allen...gezellie!!! Joke wil dan ook mee!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

21 oktober 2006, 11:38:52 #1753 Last Edit: 21 oktober 2006, 11:41:10 by Wilma1
Citaat van: marilyn op 21 oktober 2006, 11:18:04
Citaat van: Wilma1 op 20 oktober 2006, 21:05:23
:o :o :o AFKICKEN ???  :o :o :o Oooooooooooooohhhhhhhhhhh, moet er niet aan denken  :-\ neeeeeee dat gaat niet gebeuren hoor al zou ik tree voor tree naar boven moeten, juist hier voel je je beter dan dat je in een hoek van de bank kruipt!!!!  ;D
;) Wilma



hoikes wilma

je hebt gelijk je hersteld vlugst vanal als je thuis kunt doen wat je het liefste doet en ik denk dat vele forum leden heel graag op het forum komen dus jouw piet is een engel als hij je pc beneden wilt plaatsen voor jou tijdens je herstel  ;)  :D dan hoef je niet af tekicken  ;D  8)

groetjes marilyn



Ik vertelde net al bij Riny, dat ik niet weet wat ik zonder deze man zou moeten  :-* :-* :-* ( ook al zijn we het niet overal over eens hoor ;D ;D ;D...dus niet meteen "lezen" dat ik op GROTE roze wolken leef  ::) ;D ;D ;D)....hij heeft een IONISATOR voor me besteld.....maar lees de rest maar in het Peelneutje,
http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,20295.585.html
anders ga ik teveel off topic  ;)

Bij Lin heb ik het al vermeld en nu hier maar even.

Dusty zit sinds Woensdag bij de groep in de voliere en lijkt daar beter op zijn plaatst. Hij vind Binky geweldig en andersom accepteerde Bink hem ook wel, alleen als ie ging piepen bij hem, bemerkte ik dat dat Bink enorm ging irriteren en Dusty dan wegduwde of in de pootjes beet.

Best logisch, denk ik, maar Dusty snapte dat niet ....hij wilde zo gaarg eens gevoerd worden...omdat IK dan bang ben dat ie op den duur verstoten gaat worden heb ik erover nagedacht hem in de voliere te plaatsen, met het risico dat ie minder naar mij toe trekt maar dat moet dan maar....het gaat om Dusty  :D niet om mij  ;)!!!

Ik heb er min of meer een 'ruil" van gemaakt...want bedacht meteen...."als ik Sunny (lutino van nellie) er meteen uithaal, damn zit er ook geen broer en zus meer bij elkaar  ::)". Dus zo gezegd zo gedaan en Dusty past er perfect bij in de voliere....iedereen accepteerde hem meteen...kan ook niet andesr he, zo'n scheetje  ;D.......en zijn speeltjes ook mee verhuist dus helemaal geweldig!!!

Sunny was in de eerste instantie een wat moeilijker "geval"want DIE is als de dood voor handen en beet me tot bloedens  :o toe en ik maar dapper vasthouden  :P en knuffies geven op haar koppie. Eenmaal in haar nieuwe koi was ik TE LAAT met het dakje te sluiten en....nanananana...daar ging ze  8)..

Maar even lekker laten gaan en Binky er ook uitgelaten, maar ze moest er toch weer in....daarbij was ze zo "losgeslagen" dat ze steeds op mijn pannen en het fornuis landde en een speigel waar ze wiebelig zat en er zo achter kon vallen.

Met "vangen" sloeg de paniek toe en ik bedacht me geen moment, om haar voorlopig te kortwieken, zodat ze toch met Binky eruit kan en aan mij meer went in rust....sinds gisteren (in 2 dagen!!!!!) stapt ze netjes op mijn hand en hoef ik die niet meer om haar heen te doen en dat geeft haar al meer vertrouwen  :D.

Ik kan haar nu ook  kroelen en als ze er genoeg van heeft loopt ze over de bank en kan dan zo de voliere op om er bovenop lekker met Binky plantjes te slopen  ::) :P Ondanks te zijn gekortwiekt kan ze een klein stukje vliegen en weet ze nu al dat ze met mij kan "meeliften" en blijft dan ook netjes zitten op mijn schouder. Beetje bij beetje zal ze dan hopelijk vol vertrouwen worden dat ik haar geen kwaad wil doen.

Ze heeft ook al gespeeld op Coco's speelplek en uit het raam zitten kijken  ::) dat staat zo stoer  8), dat kleine koppie heen en weer kijken wat daar buiten gebeurt en wie weet "klikt" het eens tussen Binky en Sunny als koppel! Bink lijkt zich meer op zijn gemak te voelen met Sunny  ::).

Een heel verhaal op de Zaterdagochtend (een beetje afgekeken van Caroline  :P :P :P), maar nu heb ik dan ook wat meer tijd  ;D
:D Wilma
???[/i]


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

chiko

Hoi Wilma.
Even over het iriteren van Binky naar Dusty.
Het was bij ons namelijk ook zo en dachten dat Goldie ook werd afgestoten maar na een tijdje was het over.
Zoals je weet gaat het erg goed hier.
Probeer het toch om ze bij mekaar te houden en succes verder.
Fijn weekend.
Folkert en Maja.