DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Rianne op 17 oktober 2006, 11:11:51
Ik lees iets over Sonjabakkeren... Nou, ik zal je vertellen, ik heb het 5 weken gevolgd en raad eens hoeveel ik was afgevallen. Jaja, welgeteld 1 (één) kilo!  >:(

  ;D        :-X

Gewoon bewegen doet meer en voelt nog GOED ook ipv een knorrend maagje, lege portemonee en iets wat DIE dag "op het menu" staat eten waar je nu NET GEEN zin in hebt  ::)

IK eet, drink, snoep wat ik wil en dat bewegen is gekomen door die knie :-\, maar je ziet welke doeleinden het OOK heeft  :D EN een betere conditie....hier kom ik dan bij toeval achter  ;) wel "pijnlijk" om te ontdekken hoor  ::)!!!

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

17 oktober 2006, 18:37:16 #1726 Last Edit: 17 oktober 2006, 20:24:40 by Wilma1
Hoi Ann,
Ik ben zelf OOK erg benieuwd, ik weet het wel van een tekening, die Piet heeft gemaakt.....maar het "echte" werk is toch mooier hoor  :P...wat zal die winter LANG duren  ::)

En dan kom ik "naar jou toe" Lynntje,
Piet is in staat BINNEN  :o te zagen hoor, als ie ECHT verder wil gaan....ik heb dit meerdere malen meegemaakt,  ::)  dus zal me NU ook NIET verrassen, als dit gaat gebeuren  :P. Nog wat extra stofwerk, ach dan blijf ik "van de straat" he?!!  ;D

En de foto's heb ik vanmorgen bekeken en heb je mail terug gestuurd...of was het al in de middag ???

Ik heb vandaag SCHOONMAAKDAG gehouden....maar goed dat ik meer conditie heb  ;D van half 10 tot 16.00u bezig geweest met alle vogelverblijven.....OOK nog ACHTER de kooien de muren gedaan en daar meteen iets tegen het gaas van de voliere gefreubelt, zodat de muur EN de vloer makkelijk ::) schoon te houden zijn  :P gestofd, gezogen en gedweild en alles is weer netjes  :D

Piet heb ik moeten bellen voor zijn eigen eten te zorgen ( ahhhhh....zielig  ;D  :P zal wel reaktie op komen van Riny. :P...dat zij in het Peelneutje wel wat lekkers heeft, voor dat zielige agentje  ;D), want ik moest nog shoppen en kado voor een pasgeboren kindje kopen, waar ik morgen met ex-collega's heen ga...leuk baby kijken!!!

Over baby gesproken...Dusty zt even terug" in die fase 'daarnet :o...hij zat net naast Binky, die aan het eten was, en te piepen zoals een jong vogeltje piept die gevoerd wil worden  ::)...het bekkie wagenwijd open en duwend tegen Binky ::)  :P

Die keek hem daarop aan en ging verder eten, maar Dusty hield vol...Bink werd er even "zat"  >:( van en duwde hem opzij...nou ja dat maar zelf eten, maar er WEL bij blijven piepen  ::)  ;D

Nu heeft Ruby dit de hele tijd aangehoord en doet het dus nu na...echt GEEN gehoor, van zo'n groot beest  ::)...af en toe doet ie meer na als een van de valkjes een geluid maakt wat hem bevalt  ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Wilma,

Whaaahaaaa wat een gekke vogels he. Tja die doen elkaar gewoon na en dan krijg je van die lachwekkende situaties ;D

Groetjes Anja

marilyn

hoikes wilma

tja piet is ook een man en die zagen wel eens meer (neem het nu maar op zoals ge wilt  :P) die kunnen letterlijk en figuurlijk zagen  en als ge vier mannen rond een ronde tafel zet dan krijg je een cirkelzaag hahahahaha maar goed eff alle gekheid op een stokje  ::) als piet idd binnen verder werkt kan je dat op 2 manieren bekijken veel stof en vuiligheid dus ook veel kuiswerk ofwel kan je het positief bekijken als hij binnen verder werkt dan is er veel kans op dat je voliere misschien klaar is tegen dat het nieuwe seizoen begint  ;)

ojeeeeeeeeeeee schoonmaken daar kruipt veel tijd in hé  ::)
en dat piet es voor zijn eigen eten moet zorgen dat kan niet zoveel kwaad  ;) hij leeft tenminste in een proper huis hé en dat werk wordt ook niet gedaan door de kabouterkes  :-\

en dusty weer eff baby  ::) tja dat kan wel eens voorkomen, heb ik ook al meegemaakt , waarmee dat te maken heeft ........... zou ik echt niet weten  :-\ maar kennelijk is bink er echt niet mee gedient  :P  ze raken elkaar wel gewend  ;)

groetjes marilyn

Ineke

Zagende PolitiePiet maakt duidelijke vorderingen met de volierebouw! Spannend allemaal. Als jij zo doorgaat met je oefeningen, kun je hele boomstammen de voliere in slepen :)

Wilma1

 ;D


:-\ Mijn PC heeft kuren, net de batterijen "ververst" en hij weigert bepaalde functie's....grrrrrrrrrrrrrr......dus de foto's willen er ( nu) niet op...geen tijd verder te zoeken, moet zo op babyvisite, misschien vanmiddag!!
>:( Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Loopt jouw PC op batterijen? ???

Ann

Citaat van: Rianne op 18 oktober 2006, 10:44:00
Loopt jouw PC op batterijen? ???


Ik ga al gokken: Laptop ???

Citaat van: Wilma1 op 17 oktober 2006, 18:37:16
Hoi Ann,
Ik ben zelf OOK erg benieuwd, ik weet het wel van een tekening, die Piet heeft gemaakt.....maar het "echte" werk is toch mooier hoor  :P...wat zal die winter LANG duren  ::)



Inderdaad ik ben geen wintermens. Geen kleine valkjes, heel koud, nat en donker :(. Ik wil APRIL ;D.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Wilma1

Hoi Rianne,
;D PC niet maar het toetsenbord + muis wel.....handig, want je hoeft niet bij de PC te zitten en kan dus ook wat verder weg, zoals ik laatst had....OP de strijkplank en dan strijken en chatten  ;D ;D ;D

duzzzz....FOUUUUUT Ann  :P....maar ik zou graag een laptopje willen hoor, zeker de aankomende tijd als ik weinig mobiel ben  :-\

Het was net weer "voedertijd" in huize BINK  ;D...Dusty stortte zich met open bekkie op Binky en krijsen  ::) Piet vroeg of dat wel goed ging daar  :D...nou wel hoor een kleine doordouwer, alleen Binky trapt er NIET in  :P

Ze hebben zo'n  anderhalf uur gevlogen saampies, plantjes verder gesloopt  ::) het lijkt echt herfst, zelfs met plastic plantjes  ;D en gewillig gingen ze weer terug in de kooi.

ik heb wat nieuwe speeltjes gehaald.....een driehoekje met 3 pennetjes erin,
die je van voor naar achter kan schuiven....deze hangt in de voliere en is al veel mee gespeeld daarnet....leuke bezigheid voor ze. Voor Binky en Dusty een spieletjesdraaiding  :P ....lijkt een wipje, maar draait dan in het rond, met aan elke kant een mini spiegeltje...ze hebben nog geen tijd gehad, want mochten los, dus het bekijken zal morgen wel zijn  :D

Het babybezoek was erg leuk, wat lief zo'n klein ding, kan me amper nog voorstellen ::) dat mijn "bomen" van mannen OOK in zo'n klein wippertje hebben gelegen  ;D...afhankelijk van mamma en pappa  ;)

Ik heb me al aangeboden om e.v. op te passen  :D , als ze even "iets" anders wil doen, of gewoon ff lekker bijpraten...haar moeder is kort geleden overleden en dat is een behoorlijk gemis nu....zo'n kleintje is natuurlijk heel erg leuk en schattig, maar vergt enorm veel energie en soms kan dat net even "opbreken".

:D Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

18 oktober 2006, 22:29:09 #1734 Last Edit: 18 oktober 2006, 22:32:19 by Wilma1
Piet heeft even zijn "magic hands" gebruikt en voila...de "boel" doet het weer  ;D dus nu de foto's


Moet ze weer soppen  :o


maaaaar  :D als ze klaar is wordt wachten goed beloond  :P
TROSGIERST!!!!!


ook al hangt het op meerdre plekken...we willen natuurlijk wel allemaal van hetzelfde stukje  ::)


smikkelsmaksmikkelsmak  ;D *verder helemaal stil!!!*  ;)


hee hallooooo, wat eten julie???
Ja.. Coco dat WIL ik ook wel weten, wat hebben ze gekregen ??? wacht IK kom eraan!!!  ::)

--------------------------------------------------------------------------------

En een paar foto's van Corky en Macy resp. 84 en 85 gram!!!  :D


we hebben een pindabol gekregen van ons vrouwtje, alleen VOORdat ze hem ophing heeft ze eerst alles op de grond laten ploffen  ;D


Ooooo wat leuk... hier kun je in hardlopen  :P


Wil jij ook een X Corky ???


niet ??? nou dan ga ik nog een rondje  ;D

Jullie zien, het gaat prima met ze!!!! En aldoende leert men....dus ik moet ze hier maar even vragen het voor te doen WAT je met het radje kunt doen  ::)

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hoi Wilma,

leuke foto's weer!!!

Ook jou is het gelukt om er 9 op de foto te zetten zag ik.  :D

Leuke foto van Macy in het radje.

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Wilma

Leuke foto's echt wel. Ik krijg nooit van die leuke actie foto's  :'(. Die van mij die willen gewoon echt niet op de foto....

Verder alles goed met je?

Groetjes

Mara

marilyn

hoikes wilma

leuke foto's  heb je wee geplaatst  :D je valkjes worden echt wel verwend hé  ::) terwijl ik hier aan het typen ben zit nikki vauit zijn kooi naar mij te kijken alsof hij wil zeggen " haal me eruit"  ::) jaaaaaaaaaaaaa ik haal hem met veel plezier eruit maar hij heeft iets nieuws ontdekt   ;) id haantje de voorste maar nikki vliegt  :o  :o  :o en hij speelt maar al te graag straaljagertje  ::) het is zelfs zo dat hij , als ik hem uit de kooi haal om te eten dat hij zijn honger vergeet en toch liever een rondje door het huis doet hahahahahaha ondertussen geef ik dan het andere kleintje eten (die heeft de naam flippo gekregen) en als deze dan gegeten heeft is het echt wel zijn beurt maar hij kan wel tegen een stootje want hij heeft ondertussen het gewicht (met lege krop) van 91 gram  :o heel goed dus hé  :D

groetjes marilyn

Ann

Citaat van: Wilma1 op 18 oktober 2006, 19:31:08

duzzzz....FOUUUUUT Ann  :P....maar ik zou graag een laptopje willen hoor, zeker de aankomende tijd als ik weinig mobiel ben  :-\



Missen is menselijk ;).

Mooie foto's van je valkjes. Ze worden inderdaad goed verwend :D.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Wilma,

Heb weer genoten van je foto's. Echt leuk.

En ze zijn weer lekker verwend enne de volgende keer de pindabol gewoon ophangen he  ;D ;D

Groetjes Anja