DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: Caroline op 16 oktober 2006, 02:23:04
Voor het slapen gaan nog eventjes heerlijk genoten van je leuke foto´s.  :D

Beauty vind ik geweldig mooi.  :-*

Dikkke kus voor hem, dat ie maar snel beer mag worden.  ;)

Trusten .........


nachtbraker  ;D ;D ;D ;D ;D


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Zeg Wilma, als die buitenvoliere er volgend jaar is, hou je dan toch nog valkjes binnen?

Rianne

Hmmm ik wilde eigenlijk op alles reageren maar dan wordt het zo'n verhaal ;D
Leuke foto's van de dieren buiten, zo zie je nog eens goed dat Dusty heel licht van kleur is. :)
Zielig van de Alexander parkiet, volgens mij heeft ze op deze site ook nog een advertentie staan. Het dier komt uit Hongarije... vaag.
Het dierenwinkelvalkje ziet er mooi uit. Ga je het nog in quarantaine houden, mocht het helemaal opgeknapt zijn?

Caroline

Citaat van: Wilma1 op 16 oktober 2006, 09:25:01
Citaat van: Caroline op 16 oktober 2006, 02:23:04
Voor het slapen gaan nog eventjes heerlijk genoten van je leuke foto´s.  :D

Beauty vind ik geweldig mooi.  :-*

Dikkke kus voor hem, dat ie maar snel beer mag worden.  ;)

Trusten .........


nachtbraker  ;D ;D ;D ;D ;D


;) Toen vanmorgen om 7 uur mijn wekkertje afliep had ik net zo veel praatjes meer.  :P :-X

Vanavond toch maar ietsje eerder slapen.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

jeetje ik had weer wat bij te lezen hier hoor !!!!!!!!!!!!!!! maar goed ben nu weer op de hoogte  ;) prachtig valkje die beauty  :D ik kan geloven dat je er gek van bent  :P en hij zit daar idd beter dan bij alle andere vogels daar heeft hij meer rust  :D, nu nog wat verder opknappen en dan kan hij verhuizen  ;)

jeetje ruby doet ook haar best om ondeugend te zijn  :o oepsie het frontje slopen van de geluidsbox en de selderij pikken van dusty en binky  ::) ok die verdiend wel eff een standje , maar of je echt tot em doordringt .................... hij sloopt veel te graag vrees ik  :P

ik ga dan nog es verder naar een volgend dagboekje want ik heb de mensen hier de laatste dagen in steek gelaten vrees ik  :-\ maar voor ik ga nog eventjes 1 nieuwtje

nikki komt vandaag naar binnen om tam gemaakt te worden  ;D

groetjes marilyn

Wilma1

Wat leuk!!! Ben benieuwd hoe hij al die aandacht vindt  :P waar ga je hem plaatsen ??? Wordt ook een dierentuin bij jou  ;D

Ik mag vanaf vandaag NOG harder trainen, ::)  van de therapeut, we gaan ALLES  :o eruit halen om de beenspieren sterker te maken voor NA de OK...dit is beter voor de belasting van het been! Als je n.l VOOR de OK goed traint, vangen de spieren de dan verminderde kracht beter op, zei hij en verloopt het heratel voorspoediger. Nou Ik was helemaal "af" vanmorgen  :P :P :P...collega's zeiden al "ben jij afgevallen...doe je Sonja Bakker ??? "....

;D ;D ;D Nee hoor NIETS Sonja Bakkeren of weet ik wat...gewoon goede lichaamsbeweging :P  EN intensief, daar bij eet ik net als altijd...GEEN HAP MINDER  ;D :P ;)

Het voliereplan begint al vordering te krijgen met het afvlakken etc, van de benodigde grond....het wordt niet al te breed, maar wel lang voor de vlucht van de valkjes!!! Volgens de therapeut, komt mijn benauwdheid waarschijnlijk WEL van de vogels, doordat er TE veel BINNEN zitten  :-\...zou best kunnen, maar ze gaan NIET WEG, alleen een behoorlijk aantal naar buiten toe in het voorjaar, dus ik kuch nog wel verder tot dan  ::) met 's morgens een pufke (GEEN pAfke ;D)

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

O, hoeveel kun je binnen laten zitten ivm benauwdheid en weet je al wie binnen blijft en wie naar buiten gaat? Of had je dat al ergens gezegd en heb ik erover heen gelezen?

marilyn

hoikes wilma

mijn vrienden moeten vandaag wat langer werken dan normaal dus nikki is nog niet bij ons maar dat duurt nu niet lang meer  ;) ik ga straks nog eff kijken  :D en hoe hij reageert dat kom je wel te weten , vanzodra nikki hier is trek ik wat foto's  ;D en voorlopig zolang hij nog niet kan klimmen komt hij in een klein kooitje te zitten maar vanzodra hij aan een etensbakje wat hoger geraakt wordt het tijd om in een kleine kamervoliere te zetten samen met zijn broertje (of zusje) het albinootje het allerkleinste blijft nog even bij papa en mama zitten want die is toch een week jonger dus die blijft nog een weekje onder mama's vleugels  :P

wooooooooooooow nog harder trainen  :o  :o  :o jij liever dan ik  ;) maar eigenlijk zou ik ook beter wat meer lichaamsbeweging hebben ::) maar straks zien ze me helemaal niet meer lopen want mijn schoonbroer keek nu al zijn ogen uit toen hij vandaag bij ons binnen kwam van  :o  :o  :o jij bent veel vermagert , ik zoiets van hééééééééééé da kan niet , ik doe amper iets  :o maar ja door de vele medicatie die ik de laatste tijd neem kan het best zijn, ik ga morgenochtend eens op de weegschaal (ik weeg mij altijd s'morgens) gaan staan want ik ben nu echt wel benieuwd , want mijn moeder en mijn zus hebben ook al gereageerd  ::)

ik kom straks nog eens terug als nikki bij ons binnen is  ;)

groetjes marilyn

Ann

Hey Wilma

Ben volop aan het bijlezen ;D. Leuke foto's.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Wilma,

Wat sneu dat die benauwdheid waarschijnlijk door de valkjes wordt veroorzaakt.
Ben maar blij dat je 'smorgens geen pafke moet met die benauwdheid.

Nog harder trainen petje af hoor. Veel succes verder enne er moet nog wel een Wilma overblijven he  ;D ;D ;D

GRoetjes Anja

marilyn

hoikes wilma

hier ben ik weer  ;D  ;D  ;D moet ik veel vertellen  ??? idd ik heb foto's getrokken maar helaas werkte mijn fototoestel weer niet mee maar ik heb er toch al enkele  ;)











eerste indruk
nikki is heel erg lief maar zijn broertje of zusje (albino) weet al heel goed hoe hij moet bijten  :o maar goed zo hard bijt die ook nog niet hoor  ;) maar nikki heeft zelfs niet eens zitten blazen  :D terwij de albino dat wel deed  ::) tja ze moeten nog allebei wennen maar tegen morgen avond zal dat wel al beter zijn denk ik  ;) ze zijn nu best moe van alle nieuwe indrukken ....................... en die gekke mensen die hen allemaal een willen vasthouden  ::)  :P

morgen meer nieuws en hopelijk ook foto's  ::)

groetjes marilyn

Wilma1

16 oktober 2006, 19:56:56 #1721 Last Edit: 29 november 2007, 16:47:45 by Wilma1
Citaat van: Ann op 16 oktober 2006, 19:06:21
Hey Wilma

Ben volop aan het bijlezen ;D. Leuke foto's.

Groetjes
Ann :)


Je komt er vanzelf "in" hoor...alles lezen is wel erg veel  ;D ;D ;D dan ga ik je nog overhoren  ;). Leuk dat je even bent wezen buurten.
;) Wilma

Hoi Ineke,
Aan een pUfke heb ik meer  ;D en kan daar de hele dag mee toe....al had ik eerst 3x (moest eigenlijk 4, maar dat was zo nadenken ::)!) en afgebouwd tot "onderhoudt", dat zal tot ieder geval NA de OK zo blijven.

Hoi Lynntje,
Ik dacht even dat je BORSThaar had gekregen  ;D ;D, op de laatste foto :P...maar met bril op zie ik dat het je hoofdhaar is  ;) Lief hoor beiden veilig naast elkaar in de nieuwe binnen"bak". Zal idd wennen zijn, maar eenmaal gewend is gauw VERwend ;D...zeker bij jou!!! :P

Vanavond hebben we toch wel gelachen om die malle "gevaarlijke" poezen  ;D Binky had even een "dol" uurtje en vloog met lage vluchten door de hele kamer en keuken heen, Dusty er uiteraard achteraan. De poezen keken op en zochten een rustige plek om te liggen, maar OOK daar kwam de wervel snel naar toe  ::)

Eest landde Binky NAAST Daisy die hem aankeek van JOU plek is HOOG de mijne LAAG, wat doe je hier?? En keek mij daarop aan, of ik dat wel goed zou keuren  ::). Toen ging ie weer op "vlucht" en de volgende landing was promt OP de neus van Snoopy  :o die keek er scheel van en schudde haar koppie, waarop Bink maar naast haar landde en toe bij Piet ging zitten.....Snoopy keurde hem geen blik meer waardig en keek gewoon de andere kant op  ;D

Dusty landde ook even bij Piet, maar bekeek de taferelen meerdendeels vanaf een hoger plekje  ::) :P, want dat moet eerst nog wennen hoor!! Al "zeilde" hij eerder wel mee door de oren van Roxy die bij Piet lag te slapen, dus OOK die maar een andere plek zoeken...waar is de rust???...zullen ze met zijn allen gedacht hebben ??? Nou kort erna, want toen was het slaaptijd en gingen de valkjes terug in de kooi en de "gordijntjes"dicht  :D
;)


toen was het nog rustig  :)


Hela, hoor jij niet HOOG ???


KIJK dan  :o hij hoort hier niet hoor  ::)


dan maar bij Piet, OOK goed  :P


jaja, na EERST op mijn neus landen  :o en dan snel bij Piet zitten....je kan me wat, IK bekijk je niet meer  >:(


en toen....was het bedtijd....dekentjes voor de warmte, rust en vooral voor het licht van de tv  :D Coco heeft een dakje, dus die vind het goed zo  ;)


zo ook voor de valkjes  ;)...het lijkt zo vreselijk licht in de kamer, maar dat IS het totaal NIET  ::) ...we hebben sfeerlicht  ::) komt door de flits tegen de witte muur aan  ;)


het wordt al wat met de tuin...t/o de vijver komt de voliere  :D


het gehele "donkere" gedeelte, totaan de groene container, is bestemd voor de voliere (alleen ietsie breder nog). Vanaf binnen op de bank, kan ik dan zo de voliere inkijken en hoef ik niet eens op te staan  :D :D :D

Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Ik lees iets over Sonjabakkeren... Nou, ik zal je vertellen, ik heb het 5 weken gevolgd en raad eens hoeveel ik was afgevallen. Jaja, welgeteld 1 (één) kilo!  >:(

Ann

Hallo Wilma

Ben benieuwd hoe de volière er zal uitzien.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

marilyn

hoikes wilma

de voliere begint echt vorm te krijgen  :o ik heb het toch gezegd dat jouw voliere er eerder zou staan dan de mijne  ;)
het geeft je waarschijnlijk een fijn gevoel te weten dat je birdie's volgend jaar een mooi nieuw huisje krijgen lekker buiten  :D piet is is goed bezig  , laat hem maar doen  ;)
want deze winter verder werken zal dikwijls al moeilijk gaan door het nare weer hé  :-\

alé je poezen hebben het ook weer te stellen gekregen met je valkjes hihihihihi  ;D die kleine rakkers weten dondergoed dat jij het niet zal toelaten dat de poezen hun aanvallen  ::)

ahja voor ik hier weg ga nog even dit ................... ik heb je mailtje gestuurd in verband met nikki  ;) ga maar vlug kijken want die is haantje de voorste (heb er bewijs van .......... enkele foto's ) ;D  8)

groetjes marilyn