DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

marilyn

hoikes wilma

waaaaaaaaaaaw een man  :D je die krijgt idd een heel mooi wit masker als hij ouder is  :D geniet maar van je kleine lieverds  ;)

groetjes marilyn


Wilma1

4 oktober 2006, 14:19:43 #1621 Last Edit: 5 oktober 2006, 15:26:55 by Wilma1
En we zijn erg blij met deze mooie man....ik wordt omringt door mannen hier in huis  ;D

Nadat Dusty binnen was in zijn vervoersdoosje, zag je hem wat onwennig kijken en lin heeft hem eruit gehaald, hij heeft even bij haar en bij mij gezeten en koos toen toch het luchtruim  :Pmaar waar zou hij lannden, want dat is allemaal even wennen.

Dus richting vitrinekast en ik zag lin al schrikken, maar ik zou geen Wilma zijn als ik DAAR niet aan had gedacht....vogelvriendelijk is het hier, want ik ben al sinds alle anderen los vlogen wezen knutselen om dat dicht te krijgen dus Dusty belandde netjes op mijn knutselwerkje en Piet kon hem zo weer pakken.

Binky keek ook wat vreemd  ::) naar hem en eenmaal in zijn kooi, keek ie ff naar Dusty omdat die meteen zijn trapje in beslag nam en DAT vond ie NIET GOED :-\ , dus HAP op zijn koppie....en wij met zijn 3en... :o .ahhhhh  :o ...dat is juist zo mooi aan het worden. Maar kort erop waren ze rustig, nu was het ook best laat en beiden zijn gaan slapen.

Vanmorgen zag alles er goed uit , Dusty nog steeds met kuif en veren  ;D....ik zag ze op gegeven moment zlefs tegen elkaar aanzitten, dit komt meer van Dusty uit en Binky leek het OKE te vinden..... na alle waterbakjes te hebben verschoond ben ik fruit en groente hapjes gaan maken, zoals elke ochtend en Binky zat er al op te wachten dit X (leert snel  :P) Dusty stortte zich meteen op een broodje.

Verder ben ik de gehele ochtend in het ziekenhuis geweest en kom net terug, alles ziet er nog steeds goed en rustig uit en Dusty was al volop aan het spelen met de belletjes en de wilgentak die ik in touw heb geknoopt lag op de bodem...dus ze zijn best aan het knabbelen geweest  :D

Ik ga zo naar beneden om ze eruit te laten, kunnen ze lekker even de boel samen verkennen!!
:D ;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

leuk zeg dat binky en dusty zo snel wennen bij jou maar dat is dan ook niet zo abnormaal hé want bij jou is het echt een dierenparadijsje  :D

groetjes marilyn

Caroline

Wilmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

Wij willen gewoon fotoooooooooooooo's!!!!!  ;) ;D ;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

vanavond misschien, maar ik denk morgenmiddag...ik heb er wel veel gemaakt, want ze zijn de hele middag los geweest en nu nog steeds met Piet ;D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1

5 oktober 2006, 15:26:30 #1625 Last Edit: 5 oktober 2006, 15:30:18 by Wilma1
Een nare dag "achter de rug"....vanaf gisteren werd ik overvallen door hevige benauwdheid  :-[ en enorme hoestaanvallen, als ik wil doorademen. Besloot vanmorgen toch maar de HA  te bellen en ik kwam amper uit mijn woorden, want praten kost adem  :P , dus hoestbui  :-\!! Ik blijk een vorm van bronchitis te hebben (heb ik nog nooit gehad  :o) en een inhaler en antibiotica meegekregen...hopelijk helpt dat snel.

maar hier de beloofde foto's....


potverdrie, JIJ durft  :o in MIJN speeltuin ???


waarom ben jij zo stil ???


oeps  ::) betrapt  :P


Melody is altijd wel "in" :P voor een babbeltje  ;D


hier ben IK ook nog niet geweest Dusty  ::)


waauuuuw....hoog  :o :o :o(en bewogen  ::))


zeker hoog ja  :P...*knabbelknabbelkauwkauw*  :o :o :o


zeg  :o..... volgens mij mag dat niet, Dusty  >:(
maar jij deed het toch ook  :o :-\


jippieeeee, dit leuk... ;D :D :D


op de steiger  :D kom je ook Binky  ;D


jaaaaaaaaaaaaaaaaa  :D.....dit is ook gaaf 8)


gaaaaaaap ::) ik ga ff een dutje doen  ;)


even mooi poetsen  :P en dan de kooi maar weer eens eens...we hebben dan al zo'n 4 uur rondgekeken hier  ;D

:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Hij is prachtig, je foto's zijn geweldig!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

je foto's zijn heel erg mooi hoor  ;) zowel binky als dusty staan er heel erg mooi op  :D
en verzorg jezelf een betje dat je bronchitis snel genezen is  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Citaat van: marilyn op  5 oktober 2006, 16:30:38
hoikes wilma
en verzorg jezelf een betje dat je bronchitis snel genezen is  ;)

groetjes marilyn


Ik doe mijn best, wordt doodmoe van dat geblaf  ::) en die antibiotica, valt errug zwwar op het maagje een misselijk gevoel  :-[ ... blehhhh....nog 8 dagen "doorbijten" :P


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Ineke

Hele leuke foto's. Zo te zien kunnen Bink en Melody t goed met elkaar vinden! Beterschap met je bronchitis.

Lin

Ahh daar is ie weer! Hij lijkt veel rodere ogen bij jou te hebben.  :D Leuke fotos wilma. vind het erg leuk om meteen al fotos te zien hoe het daar gaat. En die teksten erbij maakt het helemaal af. Is dusty een beetje lief?

Bronchitis bah.. dat heb ik als kind gehad. Heel vervelend is dat. Ik had dan ook zo'n gorcheltje bij het ademen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marilyn

Citaat van: Wilma1 op  5 oktober 2006, 18:01:28
Citaat van: marilyn op  5 oktober 2006, 16:30:38
hoikes wilma
en verzorg jezelf een betje dat je bronchitis snel genezen is  ;)

groetjes marilyn


Ik doe mijn best, wordt doodmoe van dat geblaf  ::) en die antibiotica, valt errug zwwar op het maagje een misselijk gevoel  :-[ ... blehhhh....nog 8 dagen "doorbijten" :P

met de antibiotica gaat je brochite nu wel snel beteren en je maag tja ............. die herstelt ook al gauw  ;) het voornaamste is dat je het zo snel mogelijk wat minder benauwd hebt  ;) en als je moe bent kruip dan maar eens lekker vroeg onder de wol dat zal je goed doen  ;)

groetjes en knuffel marilyn

Caroline

 :-[ :-[

Ik heb net eventjes snel gereageerd tussen het aardappels schillen, terwij lik toch boven was om de was op te hangen, en weer naar beneden moest omdat mijn piepers anders overkookte ..... en ben helemaal vergeten je beterschap te wensen .......  ::)

Dus bij deze, heel veel beterschap!!!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Wilma1

5 oktober 2006, 23:54:18 #1633 Last Edit: 6 oktober 2006, 14:59:35 by Wilma1
bedankt voor all lieve beterschapwensen....als die toch eens snel konden helpen....was ik nog meer gelukkig, dan ik al ben!!! :D

Hoi Lin,
Dusty is een lieverdje, echt waar...hij moet nog wel ff wennen aan me, maar dat gaat wel goed komen!

Morgen zal ik kijken om  weer her en der te reageren, maar nu eerst slapen en ik wil eigenlijk morgenochtend TOCH zwemmen...goed voor mijn knie en mijn hele lijf!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma,

Ik zag dat ik veel bij te lezen had, dus dat heb ik gauw gedaan. Wat een paar lieve scheten heb je er bij gekregen, echt wel. En mooie foto's.

Ik heb zelf nu ook eindelijk een digitale camera dus ik ga proberen om vanmiddag de voliére in te duiken en foto's te maken, mits ik niet weer erge hoofdpijn krijg zoals gisteren.

Hoop dat het met je bronchitis al beter gaat?

Liefs

Mara