DIERENPARADIJS van Piet en Wilma DEEL 1

Gestart door Wilma1, 18 december 2005, 22:57:22

« vorige - volgende »

Caroline

Ook ik ben benieuwd naar de foto's van Binky, leuke naam trouwens!!  ;)

Spannend, de komende weken voor de operatie.  :-\

Sterkte/succes!!

Veel plezier morgen met Lin en Rianne.

En Dusty natuurlijk.

Groetjes!! 
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

hééééééééé ik wist niet dat je morgen al dusty ging halen  :o
in elk geval goeie reis en geniet maar van je lieverd  ;)

groetjes marilyn

Wilma1

Hoi Lynntje,

Jouw wachten wordt beloond...je mag een drankje van mij halen bij Riny..oke?!!

ENNNNN Dusty wordt GEBRACHT door Lin en Rianne!!!!  :P

Hoi Ineke,
Ziet er allemaal heel erg lekkerrrrrrrrr uit hoor....mmmmmmmmmmm.....*kwijl* ....ik was al bij Riny geweest en zag het staan!!!!  ;)

Hoi Caroline,
Hoe dacht jij noi dat ik zo snel aan DIE naam kom ???  :D

Morgen plaats ik wel foto's, Binky zit al een tijdje bij me en wil niet eens meer weg  :D :-*...maar moet zo toch wel ff slapen hoor er zijn zoveel indrukken !!!
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

bedankt om binky voor de cam te tonen  ;) het is een echte lieverd en idd suuuuuuuuuuupertam  ;D

groetjes marilyn

chiko

 ;) ;) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa Wilma je hebt het nu goed gezegd.
Groetjes van ons.

Rianne

Oh oh Wilma! ;D Wat vond Piet er van? ;D

Wilma1

3 oktober 2006, 13:11:58 #1611 Last Edit: 3 oktober 2006, 13:13:37 by Wilma1
Citaat van: Rianne op  3 oktober 2006, 08:44:45
Oh oh Wilma! ;D Wat vond Piet er van? ;D


Piet stond heel verbaasd te kijken toe ik met de kooi binnen kwam, want hij wist niet beter dat ik vanuit het ziekenhuis kwam  ;D. Binky eenmaal binnen en hem gezien te hebben, smolt hij ook wel weer hoor en dat Binky zo supertam is, vind ie erg leuk!!

Binky heeft vanmorgen zijn eerste fruit en groentehapje gehad en smulde ervan.....ik denk niet dat hij dat kent  ::). Een stukje brood en cracker ging er ook in en hij liep van het bakje naar het broodje  ;D

Hij is even uit de kooi geweest en vloog erg gecontroleerd rond, niet wild maar heel bewust en landde op mijn hoofd, waarop ik hem dat op mijn schouder zet. Hij lijkt zich wel op zijn plekje te voelen met de aandacht, andere dieren en soortgenoten. Hij doet niet zo obsesief als Goofy toen....die vloog van de een naar de andere kant en werd letterlijk "gek" van zijn soortgenoten. Binky is gaan kijken en dat was genoeg.

Hij heeft dan ook met een lutino in de kooi gezeten, maar die is dus sinds kort weggevlogen door onoplettendheid, of misschien wel met opzet . Dus Dusty erbij is misschien wel fijn voor hem  :D ...hij is erg rustig in omgang. Ik heb nu ook speeltjes in zijn kooi gehangen en dat vind ie leuk er zat niets in als alleen een trapje, waar hij helemaal gek op is en nu met de speeltjes loopt ie de hele kooi in het rond.

Gelukkig voor Binky, dat de buren van Petra hem hebben meegenomen, want hij was vast doodgegaan van eenzaamheid in het schuurtje. Ze hebben hem zo goed mogelijk verzorgd en aandacht gegeven, maar konden hem gewoon niet houden. Er was een mogelijkheid, hem naar een park te brengen, maar dat zou hij met 100 andere vogels in een voliere zitten en Binky is erg gericht op de mens en ze wilde hem daar niet heen doen! Ze was dan ook erg blij dat ik hem meteen kon meenemen....want haar zoons zouden het niet leuk vinden om Binky weg te zien gaan.

Wij zijn blij met Binky en gisteren is hij met me het hele huis doorgeweest, netjes op mijn schouder en ik zat met Marilyn op MSN en Binky bleef netjes zitten bij me....zo lief en zo vertrouwd.

Ik ga wat foto's plaatsen, maar eerst dit....want daarnet had ik OOK al een heel verhaal staan en PLOP weg!!!!!  :o
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Wilma1


Heeeee waar ben ik nu belandt ???


wordt dit mijn nieuwe thuis  ::)  :D


wat veel vogels hoor ik  :censuur


ik ben Binky en jullie ???  ;D


mijn kooi schoongemaakt, met veel verschillende dingen om te eten en ook speeltjes  :P


en hier mag ik staan  :D


ik vind jou wel lief  :)


oooooo dat vind ik zoooo lekkerrrrrrrrrr  :P


even een rondje kennismaken en Melody is erg nieuwsgierig  :P


ze slopen de plant  ;D

En even de 2 van de poezen...ze wilden naar buiten....maar als het regent  ::) ;D

dan wachten ze toch maar even en deze zijn veel samen Flossie van 18 en Roxy van 3....Flossie heeft Roxy opgevoed en Roxy is dan ook stapelgek op hem  :D
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

hemeltje lief zo'n grote kooi heb je voor binky  :o  :o  :o dat is iets anders dan het kooitje dat voordien klaar stond voors dusty hoor  ;) en idd toen je binky voor te cal toonde zat hij zo mooi en braaf bij je alsof hij al gans zijn leven bij jou was geweest  ;D echt supertam  ;D veel plezier met binky
en ook met dusty want die komen lin en rianne vandaag brengen zeker  ;)  :D doe hen de groetjes  ;)

groetjes marilyn

Caroline

Leuke foto's!!

Gave kooi joh!!

Zat die bij Binky??

Daarin waren ze dan weer niet zuinig.  ::)

Veel geluk samen!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

marilyn

hoikes wilma

is dusty al bij jou thuis ? ik ben al benieuwd hoe dusty reageert op je andere valkjes  ::) en hoe gaat het met binky is die al wat gewend bij jou ?

groetjes marilyn

Caroline

Veel plezier vanavond met Lin, Rianne en Dusty.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

ik zal later nog even een kort verslagje schrijven in mijn andere dagboek. Maar gisteren kwam de uitslag van dusty binnen die we dus hebben meegenomen naar wilma.


Dusty is een man! Hoe langer hij hier was hoe meer ik het vermoedde. Maar ik twijfelde toch nog wel.  :D


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ineke

Wilma's opvang :) weer leuke foto's!
Raar dat Binky toch (nog) zo tam is, hoewel ie weinig of geen aandacht kreeg. Die waant zich al in t paradijs bij jou, wat n lieverd.

Caroline

Citaat van: Lin op  4 oktober 2006, 08:00:13

Dusty is een man! Hoe langer hij hier was hoe meer ik het vermoedde. Maar ik twijfelde toch nog wel. :D


Had ik het dus goed geraden!!!! Weer!!!!  :D :P

Gaaf, krijgt ie een mooie witte kop als hij groot is.  ;)

Groetjes!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.